salut!
Am o pofta nebuna de mestereala si imi tot caut de lucru la masina.
Am intampinat 2 probleme.
1. La sistemul de racire motor, legat de electrovventilator.
Masina fiind A140 1400cmc 09-'98, nu are afisaj al temperaturi lichidului de racire din motor.
Nedumerirea mea este cand porneste ventilatorul acela?furtunul ce intra in radiator este fierbinte iar uneori ventilatorul sta pe loc.Daca pornesc AC acel ventilator porneste,daca opresc AC, se opreste.
Am lasat motorul sa se incinga 20minute si abia apoi a plecat ventilator,a crescut treptat in turatie; si am zis ca e ok.
Alteori cand vin din oras(constanta) si apuc ora de varf, verific cu motorul pornit si AC oprit daca ventilatorul se invarte.Surpriza...nu face nimic.
Ce ma sperie este faptul ca niciodata nam auzit/vazut sa se invarta la putere maxima.
Am scos mufa din senzorul de temperatura de pe chiuloasa si elicea vajaie(exact cum scrie in manual:ca in cazul in care nu primeste comanda de la senzor calculatorul baga 12V in ventilator).
Releul de comanda lam verificat punand pe direct un un cablu pe minusul mufei si deasemeni ventilatorul pleaca la putere maxima.
Precizez ca in bord nu-mi indica nici un beculet ca ar fi temperatura din motor prea ridicata.
Sunt speriat datorita faptului ca nam ceas pentru asa ceva in bord.
De 3 saptamani merg cu ea asa si vad ca nu sa ars nici o garnitura.
2.Problema 2 :
Cum reglez ambreiajul sa tina mai sus?Imi este foarte incomod.
Initial am crezut ca e pe duca ambreiajul, dar acesta nu patineaza si pleaca de pe loc fara sa accelerez.Iar daca nu gresesc am inteles ca la ambreiajele acestea hidraulice cu cat se uzeaza cu atat mai mult tine pedala mai sus.
Dar mie foarte incomod.
Am Scris cam mult.
Va multumesc pt timul acordat!
Multa sanatate!
Am o pofta nebuna de mestereala si imi tot caut de lucru la masina.
Am intampinat 2 probleme.
1. La sistemul de racire motor, legat de electrovventilator.
Masina fiind A140 1400cmc 09-'98, nu are afisaj al temperaturi lichidului de racire din motor.
Nedumerirea mea este cand porneste ventilatorul acela?furtunul ce intra in radiator este fierbinte iar uneori ventilatorul sta pe loc.Daca pornesc AC acel ventilator porneste,daca opresc AC, se opreste.
Am lasat motorul sa se incinga 20minute si abia apoi a plecat ventilator,a crescut treptat in turatie; si am zis ca e ok.
Alteori cand vin din oras(constanta) si apuc ora de varf, verific cu motorul pornit si AC oprit daca ventilatorul se invarte.Surpriza...nu face nimic.
Ce ma sperie este faptul ca niciodata nam auzit/vazut sa se invarta la putere maxima.
Am scos mufa din senzorul de temperatura de pe chiuloasa si elicea vajaie(exact cum scrie in manual:ca in cazul in care nu primeste comanda de la senzor calculatorul baga 12V in ventilator).
Releul de comanda lam verificat punand pe direct un un cablu pe minusul mufei si deasemeni ventilatorul pleaca la putere maxima.
Precizez ca in bord nu-mi indica nici un beculet ca ar fi temperatura din motor prea ridicata.
Sunt speriat datorita faptului ca nam ceas pentru asa ceva in bord.
De 3 saptamani merg cu ea asa si vad ca nu sa ars nici o garnitura.
2.Problema 2 :
Cum reglez ambreiajul sa tina mai sus?Imi este foarte incomod.
Initial am crezut ca e pe duca ambreiajul, dar acesta nu patineaza si pleaca de pe loc fara sa accelerez.Iar daca nu gresesc am inteles ca la ambreiajele acestea hidraulice cu cat se uzeaza cu atat mai mult tine pedala mai sus.
Dar mie foarte incomod.
Am Scris cam mult.
Va multumesc pt timul acordat!
Multa sanatate!
Comment