Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

3 bube

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 bube

    Salut!
    Detin un a140 full electric,oglinzi incalzite-reglabile,scaune cu soba,telecomanda, si alte dracovenii pe sub scaune. an 99, 82cp.

    Am 3 probleme cu el:

    1.Servo-directia este moarta mai tot timpul 95% din timp. Rar ma trezesc ca virez prea brusc. I-am pus lichid pana la nivel maxim, iar a doua zi era la jumatate (dar partea buna e ca parca nu trag asa tare de volan ca atunci cand am cumparat masina (cand nivelul lichidului abia atingea joja. Oare asa mult aer sa fi prins?)

    Niste explicatii, posibile sfaturi??

    2. Cum schimb boxele din usi la masina asta? Cum dau fata jos? Ca ma invart pe langa ea ...

    3. Frana de mana, o trag la maxim dar nu tine.

    Doar atat, dar dupa mine sunt prea multe inca

    Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati, ca nu am curaj sa "explorez".
    Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:48 PM.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    La problema numarul 1 cred ca trebuie verificat compresorul de servo.In mod normal , cand pui lichid de servo pe instalatia goala , faci cateva viraje stanga dreapta si se aeriseste.Sub masina ai acces?pierde pe undeva lichid?

    La problema numarul 3 , frana de mana se regleaza de sub masina , unde este bifurcarea cablului care vine din compartimentul interior , si se mai face un reglaj la fiecare roata prin intermediul unui surub de reglaj situat in tambur.Pentru a avea acces la acesta , scoate un prezon al rotii , masina pe cric , invarte roata pana cand prin acel loc liber vezi o piesa asemantoare unui pinion.De acolo se face reglajul individual al rotii.Strangi cu o surubelnita , si pana cand roata nu se poate misca , apoi eliberezi 5 dinti.La fel si la roata cealalta.Insa ca sa aiba efect reglajul , sabotii trebuie sa fie in regula , deci nu ar strica mai intai o verificare a acestora.Dai jos roata apoi discul de frana si ii poti vedea.

    La problema numarul 2 nu cunosc detalii.

    O seara buna in continuare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Salut!
      Detin un a140 full electric,oglinzi incalzite-reglabile,scaune cu soba,telecomanda, si alte dracovenii pe sub scaune. an 99, 82cp.

      Am 3 probleme cu el:

      1.Servo-directia este moarta mai tot timpul 95% din timp. Rar ma trezesc ca virez prea brusc. I-am pus lichid pana la nivel maxim, iar a doua zi era la jumatate (dar partea buna e ca parca nu trag asa tare de volan ca atunci cand am cumparat masina (cand nivelul lichidului abia atingea joja. Oare asa mult aer sa fi prins?)

      Niste explicatii, posibile sfaturi??

      2. Cum schimb boxele din usi la masina asta? Cum dau fata jos? Ca ma invart pe langa ea ...

      3. Frana de mana, o trag la maxim dar nu tine.

      Doar atat, dar dupa mine sunt prea multe inca

      Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati, ca nu am curaj sa "explorez".

      Ti-am corectat tot postul, scrie la inceput de propozitie cu litera mare si iti recomand sa citesti regulamentul. Multumesc.
      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

      Comment


      • #4
        Salut!
        Multumesc pentru raspuns.
        M-am uitat sub masina si am descoperit ca pierde lichid in urma verificarii nivelului din vas.
        Degeaba are pompa cate o tresarire ca funtioneaza ca imediat pierde pierde presiunea.
        Urmeaza sa schimb ce este de schimbat pe sub ea,dar sa imi faca pomelnic mecanicul; .... si aceasta dupa Pasti!

        Va urez tuturor un Paste fericit! si sa auzim numai de bine!
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Era de asteptat sa pierzi lichid de servo ;Sper ca nu la caseta verifica racoardele de presiune sau cautama te pot ajuta Cu fata de usa la fel 'are niste clipsuri ascunse

          Comment


          • #6
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            Salut!
            Detin un a140 full electric,oglinzi incalzite-reglabile,scaune cu soba,telecomanda, si alte dracovenii pe sub scaune. an 99, 82cp.

            Am 3 probleme cu el:

            1.Servo-directia este moarta mai tot timpul 95% din timp. Rar ma trezesc ca virez prea brusc. I-am pus lichid pana la nivel maxim, iar a doua zi era la jumatate (dar partea buna e ca parca nu trag asa tare de volan ca atunci cand am cumparat masina (cand nivelul lichidului abia atingea joja. Oare asa mult aer sa fi prins?)

            Niste explicatii, posibile sfaturi??

            2. Cum schimb boxele din usi la masina asta? Cum dau fata jos? Ca ma invart pe langa ea ...

            3. Frana de mana, o trag la maxim dar nu tine.

            Doar atat, dar dupa mine sunt prea multe inca

            Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati, ca nu am curaj sa "explorez".
            Pentru servodirectie va pot ajuta eu. Va rog sa ma sunati la 0743072590 si sa vedem poate va pot ajuta si cu restul.

            Cu stima,
            Stoica Daniel
            Repar casete directie si pompe servo. 0732491532

            Comment


            • #7
              Originally posted by grigorean View Post
              ...
              frana de mana se regleaza de sub masina , unde este bifurcarea cablului care vine din compartimentul interior ,
              si se mai face un reglaj la fiecare roata prin intermediul unui surub de reglaj situat in tambur.
              Pentru a avea acces la acesta , scoate un prezon al rotii , masina pe cric , invarte roata pana cand
              prin acel loc liber vezi o piesa asemantoare unui pinion.
              De acolo se face reglajul individual al rotii.
              Strangi cu o surubelnita , si pana cand roata nu se poate misca , apoi eliberezi 5 dinti.
              La fel si la roata cealalta.
              Insa ca sa aiba efect reglajul , sabotii trebuie sa fie in regula , deci nu ar strica mai intai o verificare a acestora.
              Dai jos roata apoi discul de frana si ii poti vedea
              ...
              Am cumparat un kit (x2) de frane-spate Lucas (tambur, piston si kit-preasamblat de saboti) si am incercat sa-l montez..
              Am scos tamburul (stanga-spate) si surpriza! N-am loc sa bag clestele ca sa scot/pun capatul cablului franei de mana..
              N-am loc nici macar ca sa scot clemele!

              Am vazut un YouTube cum se monteaza un kit similar pe Clio insa tipul nu a desurubat piulita aia mare (cu forma de stea,
              pe care ar "merge" o hexagonala de 33) care tine hub-ul strans pe ax.
              Am mai vazut si cateva YT-uri cu inlocuit de saboti pe SUV-uri americane insa aia nu scoteau hubul (care era mic in
              comparatie cu sabotii).

              Piulita asta este (evident) super stransa.
              Am incercat s-o scot (manual) cu socket-ul meu de 33 (cumparat din timp.. pentru impact wrench) insa are "carnea" atat de
              groasa ca nu intra pe piulita pana in capat (se opreste undeva in peretele din fund).
              Cred ca o sa caut o tubulara cu forma de stea si ceva mai subtirica..
              Oricum, acum ca m-am enervat (ca numa' de suruburi ruginite/blocate am parte in hobby-ul asta al meu..) imi voi trage
              un Dewalt DCF899 ca sa termin cu pierdutul timpului pe ruginaturi (care mi-au consumat pana acum cca 80% din efort/timp)..

              Deci, Laur cum este? Tre' sa scot piulita aia sau nu?
              Last edited by gastorro; 09-08-2015, 20:29 PM.
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #8
                Salut!
                Daca nu ai spatiu suficient, poti incerca sa scoti butucul. Atentie insa! Piulita tine butucul impreuna cu rulmentul. E posibil sa ai nevoie de presa pentru a-l scoate. Piulita parca e de 30 stelata.
                Eu am schimbat sabotii fara sa dau butucul jos. Migalos dar se poate. Slabeste cablul franei de mana si vei reusi sa-l scoti mai usor.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salut!
                  Daca nu ai spatiu suficient, poti incerca sa scoti butucul. Atentie insa! Piulita tine butucul impreuna cu rulmentul. E posibil sa ai nevoie de presa pentru a-l scoate. Piulita parca e de 30 stelata.
                  Eu am schimbat sabotii fara sa dau butucul jos. Migalos dar se poate. Slabeste cablul franei de mana si vei reusi sa-l scoti mai usor.
                  Incredibil ^^ !

                  Apropo de 'Atentie insa! Piulita tine butucul impreuna cu rulmentul. E posibil sa ai nevoie de presa pentru a-l scoate'

                  Vrei sa spui ca nu pot da butucul ala la o parte ca sa lucrez p'acolo.. decat
                  daca il scot cu presa ? Eu credeam ca iese de pe ax (si rulmentul ramane
                  in butuc/hub) foarte usor! (asa am vazul in YT cu Clio)

                  Inca n-am vazut o inelara stelata atat de mare (de 30). tre' s-o caut..
                  eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                  Comment


                  • #10
                    De fapt, ai dreptate!
                    Ce rost ar avea sa preseze rulmentul in hub/butuc dar sa fie neglijenti si sa nu preseze
                    apoi si rulmentul pe ax ? (caci altfel ar capata joc in zona aia de contact)
                    Deci axul tre' sa fie oarecum conic si rulmentul evident presat pe el !
                    ... Insa daca-i asa, atunci cum de-a scos ala (pe youTube) butucul de pe Clio cu mana ? (asta dupa ce a scos piulita)
                    eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                    Comment


                    • #11
                      Presa neapãrat. Se poate confecționa din alt butuc de Sânta fe, spre exemplu ;-)
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Ca sa schimb tamburii de frana am dat jos rulmentul cu butuc cu tot. Am procedat astfel: am scos roata si prin gaura unui prezon am tras piedica de la piulia de autoreglare si am desurubat piulita pentru ca tamburul sa iasa usor. Daca nu este eliberat nu iese usor din cauza pragului de uzura.Am desfacut surubelul de prindere al tamburului de butuc si am scos tamburul. Am scos capacul de la piulia care tine rulmentul si am desfacut-o cu cheie de 30 (nu bag mana in foc ca am facut operatia de mult.). Am pus tamburul invers pe butuc si am strans toate prezoanele. Cu un ciocan de cauciuc am batut in tambur si a iesit fff usor. Dupa ce am scos butucul cu rulment foarte usor s-au schimbat sabotii.
                        De notat ca nu trebuie batut tare pentru ca se poate deforma tamburul sau flansa butucului. Daca nu iese destul de usor....apelati la presa.

                        Comment


                        • #13
                          Vrei sa spui ca nu pot da butucul ala la o parte ca sa lucrez p'acolo.. decat
                          daca il scot cu presa ? Eu credeam ca iese de pe ax (si rulmentul ramane
                          in butuc/hub) foarte usor! (asa am vazul in YT cu Clio)

                          Inca n-am vazut o inelara stelata atat de mare (de 30). tre' s-o caut..
                          De obicei, butucul(impreuna cu rulmentul), ar trebui sa iasa "la mana". Dar la mine, pe stanga am rupt o presa( ce-i drept, nu foarte solida) tragand de el.
                          Pe interiorul butucului vine montat rulmentul, blocat cu o siguranta. Tot ansamblul intra pe ax. Piulita tine totul fix, rulmentul si odata cu el butucul.
                          Uite p-aci sa mai tragi un ochi!
                          Eu mi-am facut o tubulara dintr-o inelara, taiata si sudata pe o teava.
                          Bafta si spor!
                          Last edited by LauLaur; 09-09-2015, 16:37 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Astazi am cumparat o tubulara de 30mm in '12 canturi' (ca asa-i spune p'aci..)
                            si un breaker bar 3/4" de 60cm ("Ieftin": ~30Lei tubulara si ~90Lei bara !
                            Ma asteptam ca piulita asta de prindere a flansei sa fie super-strana (150Nm) insa
                            si-a dat drumu' imediat, la mana, fara sa ma las cu piciorul pe bara !
                            Eu nu cred ca era stransa de 150Nm ..
                            Apoi am tras cu mana de flansa si evident ca nu a iesit.. dar mi-am adus aminte de sfatul
                            cu "daca nu iese, fixeaza roata inapoi pe tambur/flansa cu doar 3 prezoane si trage de ea"
                            A iesit imediat (si n-am tras chiar atat de tare..) Merci pentru pont!
                            Inainte de a schimba cilindrul, am pus un balon de cauciuc intre capacul rezervorului cu
                            lichid de frana si rezervor, ca sa nu-mi curga prea mult lichid din teava cand ma apuc
                            de inlocuit cilindrul.
                            Apoi am inlocuit cilindrul (al meu e prins cu un singur surub.. adica e de tip Lucas)
                            Aici am o inrebare: La mine, teava de cupru care intra in cilindru este clar ca a fost
                            inlocuita (e indoita aiurea) insa la ce mai folosesc si furtunele pentru frana spate din
                            kitul de furtune pe care l-am cumparat odata cu tamburiii, kitul cu saboti-premontati,
                            piulite flansa spate, discuri fata si placute de frane ? (da, stiu ca poate nu era
                            nevoie sa le schimb pe toate..) Nu cumva W168 are in mod normal un furtun (hose) de
                            cca 30cm intre cilindru si teava de cupru? Iar la al meu W168 careva a simplificat..?!
                            Acum am doua furtune pentru frane-spate si nu vad unde trebuie sa le pun
                            In fine, cu flansa scoasa a fost usor sa pun kitul cu saboti pre_montati.
                            Insa am descoperit altceva - cand strang piulita flansei mai voiniceste, flansa se
                            invarte mult mai greu insa nu pare ca ar fi din cauza ca s-ar freca cu saiba aia din
                            fund sau cu piulita (ca s-ar auzi "zgomot de frecat") ci pare mai degraba ca rulmentul
                            nu mai aluneca bine de ca si cum i s-a alterat geometria.. !!!? Sa fiu eu chiar atat
                            puternic incat am indoit rulmentul asta? (n-am cu ce sa masor Nm)
                            Asa ca am strans-o la mana, dar nu prea tare, cat sa se invarta lejer; Poate ca d'aia
                            nici ala dinaintea n-a strans-o prea tare (de-am putut eu s-o scot fara sa ma invinetesc)
                            Asta-i inrebarea: este normal sa se invarta din ce in ce mai greu rulmentul ala daca il
                            strangi din ce in ce mai tare ?(sa zicem intre 80Nm si 180Nm)
                            La final, am infipt un furtunasul transparent pentru aerisiri de frane (intr-un capat
                            are o tevusca de cauciuc iar in celalalt, o valva unisens reglabila; in felul asta poti
                            aerisi de unul singur.. doar dai la pedala) in niplu, capatul cu valva l-am scufundat
                            intr-un bidon cu ceva lichid si i-am dat vreo 30 de pedale avand grija ca la fiecare 6
                            pedale sa mai completez cu lichid in rezervor.. Chesia asta cu aerisitu' (daca ai ABS
                            care are aer in el) tre' s-o tocam mai marunt.. caci pedala me nu-i chiar piatra acum..

                            Deci in zidul asta ^ de text, am doua intrebari.. Poate ma luminati si pe mine.
                            Merci pentru sfaturi (chiar m-au ajutat)
                            Last edited by gastorro; 09-11-2015, 00:47 AM.
                            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                            Comment


                            • #15
                              Am gasit unde-i furtunul (piesa nr.170 din poza) pe spate..
                              Last edited by gastorro; 09-11-2015, 10:22 AM.
                              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF