Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consuma tot curentul din acumulator dupa aprox. 2 zile

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consuma tot curentul din acumulator dupa aprox. 2 zile

    sal,am un C180 din 96 ,merge perfect de ani buni ,dar din iarna consuma tot curentul din acumulator in aprox .2 zile de stat in parcare ,am pus acumulator nou ,am verificat incarcarea si toate is in regula dar problema persista ,dupa ce il pornesc functioneaza perfect si se incarca bateria,rog pe cei care au cunostinta despre problema si au o rezolvare sa o posteze ,
    Cu respect, alpin

  • #2
    Vezi ca undeva ai un cosumator electromotor sau alternator,dute la un electrician sa verifice.

    Comment


    • #3
      In principiu ca sa vezi ce consumator ai, se inseriaza pe plus un ampermetru si daca ai consum (ceva peste 500mA) incepi si scoti sigurantele sa vezi daca dispare consumul.
      Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

      Comment


      • #4
        Aceiasi problema

        Originally posted by mercedes alpin View Post
        sal,am un C180 din 96 ,merge perfect de ani buni ,dar din iarna consuma tot curentul din acumulator in aprox .2 zile de stat in parcare ,am pus acumulator nou ,am verificat incarcarea si toate is in regula dar problema persista ,dupa ce il pornesc functioneaza perfect si se incarca bateria,rog pe cei care au cunostinta despre problema si au o rezolvare sa o posteze ,
        Cu respect, alpin
        Am C180 din '93 si am aceiasi problema. Astept sa posteze cineva raspunsul din cei care au rezolvat problema. Ma gandesc ca condensul din portbagaj ar avea vreo vina. In decembrie '09 am schimbat bateria, in februarie s-a descarcat dupa stat vreo 4 zile, nu complet, oricum nu am reusit sa-o pornesc. Daca o folosesc zi de zi nu e nici o problema. Daca o las cateva zile abia o ia.

        Comment


        • #5
          Cum zicea si colegul adic95,trebuie inseriat un ampermetru cu bateria masinii si se verifica consumul.Subwooferele aftermarket instalate necorespunzator pot provoca asemenea neplaceri.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Baterie

            Atentie la schimbarea bateriei! Cel putin 60%+ fata de capacitatea scrisa! Adica 90-110 Ah si 700A la pornire. Alternatorul trebuie sa incarce iar la electromotor il auzi oricum. Nu este de acolo. Porneste motorul, verifica 13,7 - 13,9V la 2000 rot/min cu faza lunga aprinsa, mergi minim 2 ore. Daca se va descarca, bateria, chiar noua este defecta! Asta este!

            Comment


            • #7
              E posibil sa fie un scurt in instalatie. Eu am patit asa ceva de la un scurt din instrument cluster...

              Comment


              • #8
                Si apropo,bateria trebuie sa aiba cu peste 40% curent,nu cu 60%.Asta se face preventiv,pentru sezonul rece,deoarece la peste -20grade,capacitatea bateriei scade la 60%(se compenseaza pierderea de putere).

                Comment


                • #9
                  Am gasit aici o discutie despre descarcatul bateriei:

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit consum de 68 mA pe siguranta nr.14


                    Last edited by suneblase; 04-24-2010, 16:04 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Se pare ca ai un motoras de la clima care merge continuu. Sa nu intelegi ca e aeroterma..e un motoras (mai mic) care probabil trage aer din habitaclu si il duce la un senzor pentru a trimite la coputerul masinii temperatura din habitaclu. Ori e sudat vre-un releu. Oricum la 68 de ma e mult. in gol trebuie a aiba maxim ..40, 50 de mA. La o baterie mare ..100 A nu se simte dar la una mica e simtitor 68 mA.
                      Last edited by sovieticool; 04-24-2010, 18:18 PM.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #12
                        Am auzit aceasta problema la cineva cunoscut si dupa ce a plimbat masina pe la multi electricieni, a descoperit ca buba era in portiera dreapa fata unde o piesa minora (nu stiu exact despre ce era vorba dar ceva legat de inchidere) . Cum a dezactivat inchiderea usii din dreapta cum nu se mai descarca bateria. Ceea ce este foarte curios este faptul ca nici un mecanic nu si-a dat seama. Am uitat sa va spun ca eroarea nu aparea pe nici un tester la nici un service.
                        Bunaseara....

                        Comment


                        • #13
                          Iata cezice StarFinder v3

                          Prima poza diagrama:
                          Deci conform cu diagrama curentul (+) pleaca de aici:
                          Trece prin siguranta:
                          Si (+) ajunge la A32m1-Blower motor. (-) vine de la A32n1-Blower regulator


                          Deci ar fi motorul electric de vina? Consuma fara sa functioneze . Ori releul scapa un pic de (-)? (Nu sunt electrician si nu prea am habar)
                          Last edited by cl600; 03-05-2011, 13:18 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sovieticool View Post
                            Se pare ca ai un motoras de la clima care merge continuu. Sa nu intelegi ca e aeroterma..e un motoras (mai mic) care probabil trage aer din habitaclu si il duce la un senzor pentru a trimite la coputerul masinii temperatura din habitaclu. Ori e sudat vre-un releu. Oricum la 68 de ma e mult. in gol trebuie a aiba maxim ..40, 50 de mA. La o baterie mare ..100 A nu se simte dar la una mica e simtitor 68 mA.
                            68mA nu e toata masina doar un consumator, toata masina consuma aproape 80mA, dar asta fiind cel mai mare consumator am inceput cu el. M-ai am un consum de 10mA pe inchidere, dar pe asta o s-a o rezolv mai tarziu. Am verificat consumul la un automobil aproape identic ca dotari (W202 binenteles):
                            1. Consum zero la siguranta nr. 14
                            2. Consum de 1,..mA pe inchidere
                            Deci am probleme la respectivele capitole. Totusi pe automobilul respectiv exista consum de 70mA deci are aceiasi problema generala (nu am verificat cauza ca s-a intunecat afara).

                            Comment


                            • #15
                              Acum bateria e la incarcat. Maine o sa pun Amperimetru in loc de motor (blower). Daca o sa afiseza ceva atunci blower regulator (releu sau ce este) e de vina. Daca valoarea o sa fie 0 atunci blower motor e de vina, presupun ca fura (-) de pe undeva.
                              Last edited by suneblase; 04-24-2010, 21:22 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF