Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 350 sdl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 350 sdl

    Este in Oradea un 350SDL inmatriculat in SUA si tot mi-a zis un coleg ca ii a unui vecin de-al lui si ca l-ar vinde. Masina are tot ce poate avea un W126 pt SUA: piele crem, trapa electrica, cutie automata, geamuri electrice, AC, tempomat mi se pare ca nu avea, dar nu stiu sigur. Tabla ii in stare foarte buna pe ea. Nu am apucat sa vb cu proprietarul sau sa o pornesc.

    Am citit pe wikipedia ca aceste modele ar avea unele probleme la motor legate de ovalizarea prematura a cilindrilor. Credeti ca mai pot aparea aceste probleme acum dupa ce are atatia km? Turbina cam cati km duce? Cum imi pot da seama daca s-a dus deja sau e pe duca?

    As dori totodata sa va mai intreb si cam care este consumul?

    Asta seara cred ca voi face rost de numarul lui. As vrea sa va intreb ce parere aveti despre un astfel de model si cam cati bani ar face masina?

    Eu am un frate si o matusa in State, deci as putea rezolva cumva cu taxe/impozite care sunt muuuuuult mai mici decat la noi.

    Am uitat sa va intreb ce ma interesa mai tare: Cat credeti ca face? :P

  • #2
    Pe langa ca e o masina care sare de 20 de ani, mai are si numere de Cuba. Maxim 1000 de euro daca iti place masina atat de mult si poti sa-i dai o bruma de legalitate ca sa nu ai probleme cu militia.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Pune niste poze cu agregatul. Sunt cateva motoare care au fost reparate de Mercedes dupa ce au costatat acel defect cu privire la ovalizare. Daca se intampla sa se duca pui un motor in 6 cilindri de w124 ca nu te controleaza nimeni ....
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Nu am facut poze... niciodata nu am baterii la aparat cand am nevoie =)). Daca reusesc sa dau de proprietar cand voi merge sa vad masina si sa o pornesc eventual o sa fac si niste poze sa va limpeziti globurile :P. Culoarea ii acel maro-auriu. Agregatul chiar arata impecabil interior/exterior. Ii imensa masina. Cred ca w123-u meu pe langa ala arata ca un Polo ).

        Eu inteleg ca masina are situatie naspa datorite actelor de "Cuba", dar avand in vedere totusi calitatile ei nu cred ca ar da-o cineva la 1000 euro. Daca ar dao la banii astia acum as merge sa ii dau banii pe ea.
        Last edited by crstn_savu; 03-24-2010, 13:17 PM.

        Comment


        • #5
          Totdeauna, achiziţionarea unei maşini pe principiul "lasă că văd eu ce fac cu ea" mi-a ridicat multe semne de-ntrebare. Dac-ai mai avea una ca asta şi te-ai gândi s-o iei în vederea unei eventuale recarosări, ar mai fi de-nţeles. Aşa însă... rămâne doar un obiect inutil cu şanse minime de a redeveni o maşină de care să te poţi folosi.

          Comment


          • #6
            Inca nu stiu cum merge masina ca nu a fost pornita. Din cate imi zicea prietenu asta a meu masina merge bine. Pornea si iarna trecuta cand era mai cancer afara. Am aflat intre timp ca tipu asta are 2 W126. El o vinde pe cealalta, pe care eu nu am vazut-o. Este un 300SDL argintiu din cate am inteles, dar si acesta este inmatriculat tot pe "Haiti"

            Comment


            • #7
              Interesant....
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Stiu ca v-am facut curiosi, dar nu pot merge in fiecare zi sa ma invart dupa masina ca trezesc banuieli. ). Astept sa primesc nr. de tel al proprietarului sa vad daca are "intentii serioase".

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                  Totdeauna, achiziţionarea unei maşini pe principiul "lasă că văd eu ce fac cu ea" mi-a ridicat multe semne de-ntrebare. Dac-ai mai avea una ca asta şi te-ai gândi s-o iei în vederea unei eventuale recarosări, ar mai fi de-nţeles. Aşa însă... rămâne doar un obiect inutil cu şanse minime de a redeveni o maşină de care să te poţi folosi.
                  Just, e plina tara de piese de colectie inutile (viitoare donatoare). Oricum inmatricularea legala a unei astfel de masini e un vis ud, ramane varianta BG, care mie unul ... imi pute.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Varianta inmatricularii in Europa exclusa din start. Merg pe varianta transcrierii pe fratemeu in State, daca acest lucru se poate. Dar inainte sa ma documentez de multe altele, trebuie sa vad cat costa scula bascula si apoi sa vedem ce variante sunt de inmatriculare in state. Tipul merge periodic in state si nu cred ca ar fi o problema atat de mare sa o inmatriculez cumva pe fratemeu.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      Varianta inmatricularii in Europa exclusa din start. Merg pe varianta transcrierii pe fratemeu in State, daca acest lucru se poate.
                      Am un prieten care are o maşină înmatriculată legal în Suedia.
                      Dacă de la Arad la Deva, întâlneşte pe traseu 100 de echipaje, toate îl opresc, toate îl verifică, tuturor trebuie să le explice cum stau lucrurile cu maşina aia.
                      De aşa ceva ai nevoie?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        ...De aşa ceva ai nevoie?
                        Daca vei neaparat sa ai un 126 diesel si vrei o solutie de compromis cumperi o coaja inmatriculata cu motor de Cobra si transplantezi totul de pe asta cu numere de SUA...Cu 500 de euro gasesti W126 dizelizat si cu inca 1000 sau cat dai pe cealalta...la 1500 ai masina mult dorita!

                        Asta, doar ca o idee...Eu asa as face.
                        Last edited by dan500se; 03-25-2010, 09:10 AM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Nelu Patrascu eu as fi curios ce masina are acel prieten al tau? Nu prea fac drumuri in tara, doar in oras ma invart si mai spre occident si oricum sunt obisnuit cu cobra mea. Cred ca scrie pe ea OPRITI-MA in limba politistilor. Toti ma opresc si daca merg seara in oras si daca fac razii.

                          Dane pentru mine constituie o problema inpozitul la un w126 300SDL care daca nu ma insel are cu cativa cmc peste 3000. Noi avem o masina radiata in familie tocmai din cauza imposibilitatii platii unui astfel de impozit. O alta problema este faptul ca eu nu voi reusi sa fac o masina niciodata din transplanturile astea. Tot timpul va bate ceva pe ea si sincer mi-e mila sa imi bat joc de o asa masina ca aceea. Mai bine nu o cumpar decat sa imi bat joc de ea.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Nelu Patrascu eu as fi curios ce masina are acel prieten al tau?
                            Nu e nici pe departe o maşină care să atragă în vreun fel atenţia. Este un cât se poate de banal Ford Mondeo. Dar are număr străin, şi îl opresc şi-l întreabă.
                            Dacă are asigurare, dacă are verificare, cum şi unde i s-a făcut verificarea, si tot felul de chestii care îl stressează la culme.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by crstn_savu View Post
                              ...Dane pentru mine constituie o problema inpozitul la un w126 300SDL care daca nu ma insel are cu cativa cmc peste 3000. Noi avem o masina radiata in familie tocmai din cauza imposibilitatii platii unui astfel de impozit. O alta problema este faptul ca eu nu voi reusi sa fac o masina niciodata din transplanturile astea. Tot timpul va bate ceva pe ea si sincer mi-e mila sa imi bat joc de o asa masina ca aceea. Mai bine nu o cumpar decat sa imi bat joc de ea.
                              Ca sa-ti faci o idee ce inseamna masina cu numere straine...eu am avut, iti pot da cateva detalii...In primul rand vei avea nevoie de celebra "procura" facuta in tara de origine a masinii. Aceasta trebuie tradusa si legalizata. Dat fiind ca e din afara UE ai nevoie de carte verde - asigurare (nu stiu cum e in SUA si ce tari acopera asigurarea lor). La iesirea din tara posibil sa fi sicanat de vamesi, mai ales de unguri (banuiesc ca oricum pe acolo iesi din tara). Aceste lucruri sunt de baza daca vrei sa fi pe deplin legal...Eventual o verificare tehnica si cine stie ce alte chestii marunte ce nu-mi vin acum in minte!

                              Departe de mine gandul sa te fac sa te razgandesti dar cam astea sunt optiunile...Daca vrei sa fi OK dpdv legal...Altfel, poti merge pe "naspa" cu acte facute in spatele blocului...Dar nu cred ca e genul tau de sport extrem.

                              Cat despre impozitul pt un 3000 dizal...sunt motorizari care nu depasesc bariera aceasta magica de 3000 cmc si implicit nici impozitul nu sare de 1.000 de lei.

                              Acum, depinde de bugetul si pasiunea fiecaruia!

                              L.E. Garantez eu ca nu o sa troncane nimic daca iei una-alta de pe ea si il remontezi pe alta masina...Daca faci operatia corect si cu grija,bineinteles!
                              Last edited by dan500se; 03-25-2010, 15:07 PM.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF