Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consuma mult sau...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consuma mult sau...?

    Am un mercedes cobra 200d(1986).
    Indicatorul de pe bord are 4 gradatii.
    Initial, arata ca rezervorul era plin pe un sfert.

    Am pornit masina(pret de 10-15 minute in punctul mort), apoi m-am plimbat cam 30-40 de minute cu ea.
    S-a aprins becul rosu.
    M-am oprit la benzinarie si am bagat motorina de 60 lei(cam 12 litri).
    Am ajuns acasa, am parcat-o.

    Peste cateva zile, am repornit masina. Indicatorul combustibilului era intre prima si a doua liniuta.(| |.| | <- acolo unde e punctul era indicatorul).

    Am tinut masina pornita cam... 10 - 15 minute.
    Acul indicatorului a scazut cu cativa milimetri, ajungand foarte aproape de prima liniuta.

    Este normal sa consume atat?
    Aveti idee cum pot afla exact cat consuma la 100 de km?
    (ma gandesc sa golesc rezervorul complet, apoi sa bag 2-3 litri de motorina si sa vad cat parcurg cu acesti 2-3 litri de combustibil).



    Si o a doua intrebare: Indicatorul din bord pentru temperatura motorului nu se ridica.
    Dupa 20-30 de minute de functionare, arata putin peste 0 grade.
    Din nou, ma intereseaza sa stiu daca este normal.

    Si ultima intrebare: Accelereaza foarte lent. Cu pedala in podea, accelereaza incet de tot.
    Am incercat in toate cele 4 viteze si accelerarea era la fel de lenta.
    Cineva mi-a spus ca asa merge ea si sa nu-mi fac griji(masina avand aproximativ 2 tone), dar mi-as dori sa mi se confirme acest lucru de la persoane care au deja acest model. Nu ma deranjeaza ca-i lenesa, dar vreau sa stiu daca e defect sau asa e ea, "mai lenesa".


    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Last edited by Scream; 02-22-2010, 15:20 PM.

  • #2
    Nu este nevoie sa golesti rezervorul. Scoti turul si returul de la conducte si le introduci intr-un pet cu 2 litri de motorina si vezi cati kilometri poti sa faci.Este posibil sa fie defecta sonda din rezervor,sau indicatorul de bord.
    In legatura cu temperatura,verfica papucul care intra in bulbul de pe blocul motor.Se poate si ca acesta din urma sa fie defect.Sau,in ultima instanta,incearca sa schimbi ceasurile de bord.Se gasesc destul de usor.Succes!
    99 LUP

    Comment


    • #3
      In ceea ce priveste accelerarea lenta, asta tine si de starea motorului...Greu de spus pe nevazute.Schimba filtrul de aer si incearca o curatare a injectoarelor.Sa auzim de bine!
      99 LUP

      Comment


      • #4
        In primul rand vreau sa iti multumesc pentru raspunsuri.

        In alta ordine de idei: sambata asta voi cronometra cat timp este nevoie sa ajung la 100 km/h.
        Filtrul de aer pare nou nout(foarte curat, fara semne de uzura).
        Am sa incerc totusi sa curat injectoarele si vad ce si cum.

        Imi poti totusi spune cum ajung la sonda din rezervor?
        Sincer sa fiu, niciodata nu m-am interesat nici eu nici tata de starea ei, deci ea ar fi cu probleme.
        Te intreb, pentru ca am cautat pe google, dar fara rezultate din pacate.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Scream View Post
          In primul rand vreau sa iti multumesc pentru raspunsuri.

          In alta ordine de idei: sambata asta voi cronometra cat timp este nevoie sa ajung la 100 km/h.
          Filtrul de aer pare nou nout(foarte curat, fara semne de uzura).
          Am sa incerc totusi sa curat injectoarele si vad ce si cum.

          Imi poti totusi spune cum ajung la sonda din rezervor?
          Sincer sa fiu, niciodata nu m-am interesat nici eu nici tata de starea ei, deci ea ar fi cu probleme.
          Te intreb, pentru ca am cautat pe google, dar fara rezultate din pacate.
          Scoate spatarul banchetei din spate si incearca sa ajungi la rezervor.In partea superioara a acestuia este un fel de dop.
          99 LUP

          Comment


          • #6
            Apropo, de cand ai masina?Tu i-ai schimbat filtrul de aer,uleiul,filtrul de motorina, sau cumva fostul proprietar?
            99 LUP

            Comment


            • #7
              Si daca am citit bine, mai am o nelamurire.Esti sigur ca masina este din 1986?Eu stiu ca modelul s-a fabricat pana in 85...
              99 LUP

              Comment


              • #8
                Nu sunt 100% sigur ca masina este din '86. S-ar putea sa fie din '85 atunci(stiu sigur ca masina e "mai mica" decat mine, iar eu am 25 de ani).

                In ceea ce priveste fostul proprietar. Masina face parte din familia mea de aproximativ 10 ani, iar filtrul de aer si uleiul i le-am schimbat eu acum un an.

                Filtrul de motorina nu i-a fost schimbat niciodata de cand am masina.
                Ai idee de unde pot achizitiona unul nou pentru cobra 200D?
                Banuiesc ca daca il inlocuiesc cu unul de la dezmembrari, nu fac mare lucru.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Scream View Post
                  Nu sunt 100% sigur ca masina este din '86. S-ar putea sa fie din '85 atunci(stiu sigur ca masina e "mai mica" decat mine, iar eu am 25 de ani).

                  In ceea ce priveste fostul proprietar. Masina face parte din familia mea de aproximativ 10 ani, iar filtrul de aer si uleiul i le-am schimbat eu acum un an.

                  Filtrul de motorina nu i-a fost schimbat niciodata de cand am masina.
                  Ai idee de unde pot achizitiona unul nou pentru cobra 200D?
                  Banuiesc ca daca il inlocuiesc cu unul de la dezmembrari, nu fac mare lucru.
                  Cumpara unul nou!Costa 28 lei.
                  99 LUP

                  Comment


                  • #10
                    Pana sa cureti injectoarele cel mai indicat este sa schimbi filtrul de motorina, neaparat cu unul nou, la consumabile de genul filtre nu are cauta sh' ul, iar de accelerat nu trebuie sa ai prea mari pretentii de la un motor de 200, citi km are motorul?

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa ajungi la sonda de la rezervor trebuie sa demontezi cutia in care ai trusa de prim ajutor din spatele banchetei, iti trebuie o cheie mare ca sa desfiletezi sonda, dupa ce i-ai scos priza din cap. La mine a mers si cu patentul, nu era transa foarte tare. Dupa ce o desfiletezi scoti sonda si o speli bine cu atentie ca sa nu rupi litzele alea din interiorul tubului de aluminiu al sondei.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #12
                        Salut!Ce veşti ne dai, cum merge maşina?
                        99 LUP

                        Comment


                        • #13
                          Funmertzan: masina are pe bord 75.000km. Dar sigur nu sunt cei reali.

                          Carmine multumesc pentru explicatie. L-am curatat. Acum sa vedem daca a ajutat la ceva.

                          Wolf ... vesti bune in principiu. Din cauza timpului(cand am timp sunt prea obosit) nu am reusit sa umblu aproape deloc la masina. Dar din cate observ eu, masina asta vrea sa mearga incet. Adica, daca apas pedala pana la fund(accelereaza foarte lent, ca e doar 2000cc), atunci scoate acel fum.
                          Daca n-o accelerez, nu pare sa consume mai mult decat normal.
                          Sper sa am intr-o zi de dimineata timp sa cumpar si schimb filtrul de motorina.


                          Totusi, de unde cumpar un filtru de motorina nou pentru masina asta?
                          Sau e bun oricare?

                          Comment


                          • #14
                            Se gasesc la orice magazin de piese auto. Daca nu au pe stoc aduc la comanda si a doua zi il ai. Recomand un filtru MANN ca nu il schimbi in fiecare zi. Incearca sa mergi la un mecanic cobrist sa iti verifice tachetii daca sunt reglati corespunzator. Este foarte posibil sa fie si de la ei.

                            Acest motor nu este foarte puturos cum afirma multi si sunt ferm convins ca mare parte din cei care afirma ca aceasta masina este puturoasa nu au avut filtrele schimbate de ani intregi, uleiul la fel, tachetii reglati de stau toate supapele aproape inchise si mai apar mai apoi si transplanturi de motoare facute de carpaci. Nu mai vorbesc apoi de pompa de pompele de injectie nereglate.

                            In ceea ce priveste consumul masinii si ceasurile din bord am si eu o nelamurire ca indica tare ciudat. Bag 10l de motorina (in rezervor poate mai am 5-10l) si arcul urca de la a doua linie pana la mijloc). In cateva zile in care parcurg nu mai mult de 30-40km scade iar la a doua linie unde sta mult pana sa scada mai jos.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by crstn_savu View Post
                              Se gasesc la orice magazin de piese auto. Daca nu au pe stoc aduc la comanda si a doua zi il ai. Recomand un filtru MANN ca nu il schimbi in fiecare zi. Incearca sa mergi la un mecanic cobrist sa iti verifice tachetii daca sunt reglati corespunzator. Este foarte posibil sa fie si de la ei.

                              Acest motor nu este foarte puturos cum afirma multi si sunt ferm convins ca mare parte din cei care afirma ca aceasta masina este puturoasa nu au avut filtrele schimbate de ani intregi, uleiul la fel, tachetii reglati de stau toate supapele aproape inchise si mai apar mai apoi si transplanturi de motoare facute de carpaci. Nu mai vorbesc apoi de pompa de pompele de injectie nereglate.

                              In ceea ce priveste consumul masinii si ceasurile din bord am si eu o nelamurire ca indica tare ciudat. Bag 10l de motorina (in rezervor poate mai am 5-10l) si arcul urca de la a doua linie pana la mijloc). In cateva zile in care parcurg nu mai mult de 30-40km scade iar la a doua linie unde sta mult pana sa scada mai jos.
                              Toate Cobrele pe care le-am avut faceau figura asta, cu indicatorul de combustibil.Nu am o explicatie...
                              99 LUP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF