Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri si probleme despre CL500 W215

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri si probleme despre CL500 W215

    Salut,

    imi iese dintr-o combinatie un CL 500 din 2003. La ce ar trebui sa fiu atent la o astfel de masina. Eu am un C180, dar parca e din alta viata pe langa CL.....

  • #2
    Originally posted by piti View Post
    Salut,

    imi iese dintr-o combinatie un CL 500 din 2003. La ce ar trebui sa fiu atent la o astfel de masina. Eu am un C180, dar parca e din alta viata pe langa CL.....
    Daca vrei o parere despre un CL ia legatura cu colegii CL600 si 300zxtt.Ei sunt cei mai in masura sa-ti de-a sfaturi despre aceasta minunata masina.{sunt si posesori de CL}

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Consum aberant de mult, sub 25 nu consuma in oras, si asta la mers normal.Cine spune ca ar consuma mai putin , sa stii ca minte. Nu lua in considerare consumul afisat la bord, ala e cel mediu. Eu cand am vrut sa vand o masina ce consuma foarte mult, am mers la drum lung cu ea si cand a venit cel ce vroia sa o cumpere a ramas uluit sa vada consumul mediu 12%.In realitate......fara numar.

      Ar mai fi apoi impozitul foarte mare, iar cand vrei sa revinzi masina......nu gasesti pe nimeni sa o cumpere, ci doar la combinatii.

      In afara de asta, seria w215 e cea mai scumpa masina de intetinut, piesele sunt colosal de scumpe, iar o intretinere ca la carte costa enorm de mult.
      Eu am vrut sa-mi fac un moft, dar acum imi pare rau. Incearca cl600, consuma mai putin, fuge mai tare si sunt mai bine intretinute. Cine isi cumpara in trecut 600 , era cunoscator in materie, ori bine situat financiar .Si sigur nu se zgarcea la intretinerea masinii.

      2003 e modelul cu facelift, si e de evitat. Incearca 01-02 sau 04 incoace. Dupa ce iei masina o sa vezi de ce ......

      Comment


      • #4
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Consum aberant de mult, sub 25 nu consuma in oras, si asta la mers normal.Cine spune ca ar consuma mai putin , sa stii ca minte. Nu lua in considerare consumul afisat la bord, ala e cel mediu. Eu cand am vrut sa vand o masina ce consuma foarte mult, am mers la drum lung cu ea si cand a venit cel ce vroia sa o cumpere a ramas uluit sa vada consumul mediu 12%.In realitate......fara numar.

        Ar mai fi apoi impozitul foarte mare, iar cand vrei sa revinzi masina......nu gasesti pe nimeni sa o cumpere, ci doar la combinatii.

        In afara de asta, seria w215 e cea mai scumpa masina de intetinut, piesele sunt colosal de scumpe, iar o intretinere ca la carte costa enorm de mult.
        Eu am vrut sa-mi fac un moft, dar acum imi pare rau. Incearca cl600, consuma mai putin, fuge mai tare si sunt mai bine intretinute. Cine isi cumpara in trecut 600 , era cunoscator in materie, ori bine situat financiar .Si sigur nu se zgarcea la intretinerea masinii.

        2003 e modelul cu facelift, si e de evitat. Incearca 01-02 sau 04 incoace. Dupa ce iei masina o sa vezi de ce ......
        In general am incredere in ce spui tu, pentru ca ai o oarecare experienta cu masinile...
        Dar... in alt post spunei ca v12 e jalnic, ca nu ti-ai lua v12 never, ever, acum zici ca e bun.
        Tot asa, in alt post ziceai ca modelul cu facelift e net superior celui fara facelift, acum zici exact opusul.... cum e pana la urma?
        Asta legat de w215.

        Si ar mai fi: pana acum putin timp ziceai ca dieseulul e o tampenie, ca nu e performant deloc, ca e varza, tot asa ca nu ti-ai diesel niciodata.... acum zici ca dieselurile noi sunt mai performante decat benzinarele....
        Last edited by Mertzanu; 01-13-2010, 12:50 PM.

        Comment


        • #5
          credeti ca ar fi o varianta sa-l trec pe gpl?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mertzanu View Post
            In general am incredere in ce spui tu, pentru ca ai o oarecare experienta cu masinile...
            Dar... in alt post spunei ca v12 e jalnic, ca nu ti-ai lua v12 never, ever, acum zici ca e bun.
            Tot asa, in alt post ziceai ca modelul cu facelift e net superior celui fara facelift, acum zici exact opusul.... cum e pana la urma?
            Asta legat de w215.

            Si ar mai fi: pana acum putin timp ziceai ca dieseulul e o tampenie, ca nu e performant deloc, ca e varza, tot asa ca nu ti-ai diesel niciodata.... acum zici ca dieselurile noi sunt mai performante decat benzinarele....
            Cred ca ne-am inteles diferit......

            Nu am spus niciodata ca V12-le de pe w215 e jalnic, chiar din contra, cautam unul sa-mi cumpar...uite ce ziceam pe un topic:

            Originally posted by 300zxtt View Post
            Stiu masina. Am fost sa o vad si eu. De foarte mult timp se chinuie cetateanul ala strain sa o vanda. Din ce am observat are ceva probleme, pt ca initial am vrut sa o cumpar eu.
            Si eu astept sa apara un cl600 si dupa niste sapaturi pe net, am inteles ca versiunea de dupa 2003 e net superioara si din prisma performantelor si a fiabilitatii.
            Deci, de dupa 2003, si nu din 2003.Sau pe altul:

            Originally posted by 300zxtt View Post
            Stiu si masina aia. E pe langa institutul de marina si nu e de vanzare.Oricum, nu are rafinamentul unui V12.

            V12-le de pe w215 are performate foarte bune corelate la un consum mai redus fata de V8-ul de 5000 si 306cp. Intotdeauna am apreciat rafinamentul unui V12 , dar nu cel de pe w140 care , poate e cel mai slab motor conceput de Mercedes. In afara de performante bune, nu ofera decat un consum urias de benzina si fiabilitate foarte scazuta. Poate e cel mai nefiabil model de la Mercedes al acelor vremuri. Pe cand la CL600 w215 situatia e alta. Probleme la motorizare nu prea au fost, ci doar la cutie, care ceda prematur la o utilizare foarte sportiva datorita puterii motorului( aceleasi probleme apareau si la W140). La modelul dupa face-lift situatia era aceasi datorita celor 500cp.Chiar daca cutia e alta ,fata de pre face-lift tot apareau acele probleme.

            Cand am spus de superioritatea modelului cu face-lift, ma refeream la CL600, ce are in plus doua turbine si 500cp fata de 367 ai modelului precedent. Doar ca aici, vb de CL500.... si doar am spus ca e de evitat anul 2003. Si stiu de ce. Atat. Corect?

            Despre diesel-uri, nu am spus nicodata ca e o tampenie de motorizare, ci doar ca nu se merita un diesel mai vechi de 7-8 ani, pt ca , practic e o loterie. Oricand poate ceda vreo piesa scumpa, si ne iese pe nas economia.

            Originally posted by 300zxtt View Post
            Acum depinde de mai multe criterii in alegerea motorizarii.Daca se achizitioneaza masina de noua si se are in vedere faptul ca se vor efectua multi km pe an,dieselul e alegerea ideala.Iara dupa ce iese din garantie sa se vanda masina.Dupa un anumit rulaj,sunt multe sanse sa se defecteze turbina,injectoarele sau alte piese scumpe si ne iese pe nas economia efectuata.
            Unde am blamat diesel-ul nu stiu, pt ca pe topicul mas vs mac am postat asta:

            Originally posted by 300zxtt View Post
            . Eu unul, daca as face peste 30.000km as alege diesel si acela sa fie nou ca sa beneficiez de garantie. In rest, benzina sau un diesel clasic pt economie.

            In tot acest forum, nu cred ca am blamat vreodata diesel-ul.Poti sa-mi arati unde, ca eu unul nu-mi aduc aminte sa fi zis asta.

            Corect?










            Originally posted by piti View Post
            credeti ca ar fi o varianta sa-l trec pe gpl?
            Cea mai proasta afacere pt V8-ul de pe w215. O sa ai probleme enorme si nu o sa-ti mearga niciodata masina ok. Practic o sa o strici total si nu stiu daca o sa o mai poti pune la punct vreodata.
            Last edited by 300zxtt; 01-13-2010, 19:44 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Cred ca ne-am inteles diferit......

              Nu am spus niciodata ca V12-le de pe w215 e jalnic, chiar din contra, cautam unul sa-mi cumpar...
              Ziceai undeva, dar nu mai gasesc unde, ca V6 sunt cele mai bune motoare, V8 sunt bune, si V12 sunt prastie.. in general nu neaparat v12-le de pe w215. Asta se intampla mai demult, inainte sa postezi ca vrei sa iti cumperi CL.


              Originally posted by 300zxtt View Post
              Deci, de dupa 2003, si nu din 2003. Sau pe altul:
              Ce are cel din 2003 (primul an de facelift) de nu este bun? Sau care e diferenta intre cele din 2003 si cele dn 2004.


              Originally posted by 300zxtt View Post
              Despre diesel-uri, nu am spus nicodata ca e o tampenie de motorizare, ci doar ca nu se merita un diesel mai vechi de 7-8 ani, pt ca , practic e o loterie. Oricand poate ceda vreo piesa scumpa, si ne iese pe nas economia.

              In tot acest forum, nu cred ca am blamat vreodata diesel-ul.Poti sa-mi arati unde, ca eu unul nu-mi aduc aminte sa fi zis asta.

              Corect?
              Posibil... nu zic de postarile recente. Dar mai acum un an sa zic, stiu ca erai fan inrait benzina.


              Originally posted by 300zxtt View Post
              Consum aberant de mult, sub 25 nu consuma in oras, si asta la mers normal.Cine spune ca ar consuma mai putin , sa stii ca minte
              Iti sustii afirmatia si pentru S500? Sau e valabil doar la CL? Daca nu e foarte aglomerat mie imi consuma si mai putin de 25 S-ul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mertzanu View Post
                Ziceai undeva, dar nu mai gasesc unde, ca V6 sunt cele mai bune motoare, V8 sunt bune, si V12 sunt prastie.. in general nu neaparat v12-le de pe w215. Asta se intampla mai demult, inainte sa postezi ca vrei sa iti cumperi CL..

                Poti sa-mi spui unde am spus eu asta?
                Nu inteleg atitudinea ta. Vrei sa ma pui la zid si nu stii cum? Chiar nu vad rostul la ce-ai pomenit pana acum. Motiv de cearta ? Nu vreau, noi suntem moderatori pe acest forum si teoretic ar trebui sa evitam conflictele de orice fel. Scornesti lucruri ce nu le-am zis pana acum. Ori sunt in viziunea ta. Eu cred ca stiu foarte bine ce zic, si odata ce vii cu acuzatii, cred ca ar fii bine sa aduci si dovezi sau scuzele de rigoare.

                Nu am spus niciodata ca V6 sunt cele mai bune motoare, ci doar ca sunt mai compacte si detin o tehnologie mai noua fata de cele vechi ce existau pe Mercedes-urile dinainte de 98-99,adica sunt mai eficiente, rezultand mai putin carburant consumat pt acelasi lucru mecanic. Din prisma fiabilitatii un 6 in linie nu are moarte daca are ulei bun. Si mai ales, sunt foarte pretabile la un tuning extrem. Un V6 in afara de faptul ca e foarte compact, datorita structurii motorului, are doar avantajul ca se poate tura mai rapid. In rest...prastie. Si asta datorita celor patru (PATRU) lagare pe bloc, motor ce se uzeaza mult mai rapid decat cel in linie, ce are....sapte lagare la cuzinetii de palier si de aici avantajul ca la fiecare biela cantitatea de ulei e mult mai mare, deoarece fiecare bilela isi are palierul lui. La V6, ungerea e asigurata la patru biele exact de la doua lagare, ceace explica si lipsa de presiune si apoi uzura liniei mai rapida. La sase in linie, motoarele erau nemuritoare.......daca aveau ulei in baie. Altfel, se straba arborele si ....la revedere.
                Inca un aspect, la motoarele in linie exista spatiu de ventilatie, ce ajuta foarte mult intalatia electrica sa reziste in timp, datorita disiparii caldurii in mers. Uite, la modelele E500 w124 apar probleme la intalatia electrica a motorului ce incepe sa faca figuri in timp,datorita compartimentului mic al motorului. La V12 la fel, datorita caldurii excesive a propulsorului, instalatia electrica se coace in timp.Odata ce ,compartimentul motor nu e aerisit, e simplu ce reiese dupa o perioada de vreme. Dar, in acest moment, nu se mai pune accent pe ce o sa se intample cu masina peste 10 ani, ci se pune accent pe cat mai buna antifonare a compartimentului motor.

                Hai sa vedem ce am spus pana acum despre motoarele in linie sau in V:


                Originally posted by 300zxtt View Post
                Personal, singurul defect ce l-am gasit la acest model e motorul V6 si cutia automata. As fi preferat sa fii pastrat excelentele motoare in linie si o cutie manuala.
                [

                Si parca am mai zis undeva ce perfecte sunt motoarele in linie:
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Un motor 6 in linie o sa fie mai fiabil fata de unul V8 si mai ales fata de unul V6.Din experienta propie, e printre cele mai fiabile motoare oferite de mercedes in acei ani. Rezista foarte bine si in momentul fierberii motorului, pe cand un V8 daca l-ai fiert......aleluia....
                Diferente notabile nu-s intre cele 2 motoare (cel de 420 si 500). Probleme apar mai ales in cazul in care masina a fost sau este folosita in ritm sportiv. Crapa chiulasele la ele de nu-ti vine sa crezi.Parerea mea.....un S320 e alegerea perfecta.
                Inca imi mentin afirmatiile , pt ca din experienta ce-am dobandit-o din atatea motoare desfacute, ore petrecute prin service-uri , bani cheltuiti pe piese si pe diferite incercari de reparatii a unor motoarea deja decedate..etc etc...deja mi-am facut o parere despre mecanica asta.

                Iar patru in linie, e mai pretabil la tuning si mai fiabil decat V6, mai ales la durabilitatea cuzinetilor. Si asta tot din propie experienta o spun.



                Originally posted by Mertzanu View Post
                Ce are cel din 2003 (primul an de facelift) de nu este bun? Sau care e diferenta intre cele din 2003 si cele dn 2004. .
                Te las pe tine sa descoperi....

                Originally posted by Mertzanu View Post
                Posibil... nu zic de postarile recente. Dar mai acum un an sa zic, stiu ca erai fan inrait benzina..
                Nu posibil, ci sigur iara te inseli. Mi-a placut motorina, sunt fan diesel, dar si o benzinara bi-turbata imi place in acelasi timp.


                Originally posted by Mertzanu View Post
                Iti sustii afirmatia si pentru S500? Sau e valabil doar la CL? Daca nu e foarte aglomerat mie imi consuma si mai putin de 25 S-ul.
                Da, 24. Odata ce mi-au trecut prin mana : S500 ,CL500,si SL500 cred ca stiu ce vorbesc si nu cred ca pana acum, vreodata am vorbit baliverne pe acest forum. Da,imi mentin, doar ca acum vorbim de w215, si nu de w220. CL500 consuma cel mai mult dintre toate trei modele enumerate de mine, are cele mai slabe performante si pot spune ca e cel mai nereusit model, chiar daca impart aceasi motorizare de 306cp. Iti vine sa crezi? Nici mie nu mi-a venit.Am descoperit cu stupoare acum......

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Poti sa-mi spui unde am spus eu asta?
                  Nu inteleg atitudinea ta. Vrei sa ma pui la zid si nu stii cum? Chiar nu vad rostul la ce-ai pomenit pana acum. Motiv de cearta ? Nu vreau, noi suntem moderatori pe acest forum si teoretic ar trebui sa evitam conflictele de orice fel. Scornesti lucruri ce nu le-am zis pana acum. Ori sunt in viziunea ta. Eu cred ca stiu foarte bine ce zic, si odata ce vii cu acuzatii, cred ca ar fii bine sa aduci si dovezi sau scuzele de rigoare.

                  Nu posibil, ci sigur iara te inseli. Mi-a placut motorina, sunt fan diesel, dar si o benzinara bi-turbata imi place in acelasi timp.
                  In niciun caz nu caut motiv de cearta... pur si simplu asa imi aminteam ca ai zis, si din moment ce erau afirmatii care se bateau cap in cap vroiam doar sa clarific problema. Dar se pare ca nu imi aduc eu bine minte, sau te confund cu alt user, oricum nu am avut nici cea mai mica intentie de scandal. In cazul in care ai fi zis asa, iar acum ti-ai fi schimbat radical opiniile, eram curios de ce. Intentia era sa ma lamuresc de niste chestiuni pur tehnice, nicidecum sa te atac pe tine.


                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Da, 24. Odata ce mi-au trecut prin mana : S500 ,CL500,si SL500 cred ca stiu ce vorbesc si nu cred ca pana acum, vreodata am vorbit baliverne pe acest forum. Da,imi mentin, doar ca acum vorbim de w215, si nu de w220. CL500 consuma cel mai mult dintre toate trei modele enumerate de mine, are cele mai slabe performante si pot spune ca e cel mai nereusit model, chiar daca impart aceasi motorizare de 306cp. Iti vine sa crezi? Nici mie nu mi-a venit.Am descoperit cu stupoare acum......
                  In general imi consuma cam 22 sau mai putin in oras. Si calculul il fac foarte simplu. Rezervorul are 88 de litri, deci un sfert de rezervor are 22 de litri; si in general fac intre 100 si 120 de km cu un sfert de rezervor.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mertzanu View Post
                    Ziceai undeva, dar nu mai gasesc unde, ca V6 sunt cele mai bune motoare, V8 sunt bune, si V12 sunt prastie.. in general nu neaparat v12-le de pe w215. Asta se intampla mai demult, inainte sa postezi ca vrei sa iti cumperi CL.
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Poti sa-mi spui unde am spus eu asta?
                    Uite aici:

                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Din punctul meu de vedere, motorul M110 ramane cel mai fiabil benzinar fabricat vreodata de mercedes. Asa cum spunea si Dok, e cel mai logeviv motor ce a fost folosit de fabricant.Motoarele V8 au avut unele probleme la distributie si la chiulase, din cauza racirii mai defectuoase a ultimului rand de cilindri. Per total, mult mai fiabil e motorul in 6 cilindri.Il prefer in detrimentul unui V8 iar de V12 nici sa nu aud.


                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Nu posibil, ci sigur iara te inseli. Mi-a placut motorina, sunt fan diesel, dar si o benzinara bi-turbata imi place in acelasi timp.
                    Ai multe posturi in care lauzi benzina si multe altele in care lauzi dieselul. Nu am citit tot ce ai postat tu si ramasesem cu idea ca esti fan benzina, poate dupa ce am citit unul din posturile astea:


                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Afla ca nu am ramas la diesel-urile din anii 90, si am avut multe masini diesel, ultima fiind un 535d din 2004 . Dupa ce am avut masina asta timp de cateva luni,m-am jurat ca nu o sa mai cumpar vreodata un diesel,poate decat cele clasice. Dupa ceva bani bagati in motor, aflu ca noului propietar i-a cazut o turbina, fiind apoi nevoit sa le schimbe pe amandoua...cost ce la ajuns in jur de 4.000E. Oare cata benzina cumpara de banii astia?

                    Iar ultimul exemplu e cel al prietenei mele cu un renault medan dci ce nu-i mai merg 2 injectoare si a aflat cu bucurie ca o costa 9 milioane un injector. Am rugat un prieten din turcia sa-mi aduca un set.

                    Un lucru inca nu se intelege. Motorina noastra e de cea mai prosta calitate. Nu se respecta multe lucruri si de multe ori noi nu avem motorina in rezervor ci un cocteil de solvent degresant tip npp si sdg2 ....


                    Originally posted by 300zxtt View Post

                    Prefer fara discutie benzina.E mult mai ieftin la intretinere, si nu ai atatea lucruri care se defecteaza.Toata lumea vorbeste de cuplul ce-l are dieselul.Oricat ar scrie pe hartie, pana nu intra turbina zici ca are cuplu de mixer de bucatarie. Un 6 cilindri benzinar e alegerea perfecta, cuplu din belgug si mersul ala rotund perfect echilibrat ce nici un diesel nu -l are.

                    Daca se achizitioneaza masina second,sunt multe sanse sa-ti blestemi zilele cand vezi cat costa o turbina sau un injector de cdi.

                    U prieten foarte bun si-a achizitionat recent un X5 diesel si acum masina e la bavaria ca tot uleiul din motor e in esapament dupa ce sa rupt axul turbinei.Oare cata benzina cumpara de cei 2000 si ceva de euro cat il costa turbina. Pt ca X5-ul nasului meu de 3000i consuma in jur de 16-17 in oras,iara dieselul 12-13.Daca stam si calculam diferenta dintre motorina , care e mai scumpa decat benzina,cam tot pe acolo ajungem. Dar nu stam sa cautam unde gasim mai ieftin vreun injector,vreo turbina sh sau in cel mai rau caz o pompa de inalte.

                    Si exact cum spunea colegul Ionutz, mai avem acel confort acustic sau o placere deosebita cand auzim sunetul grav al unui motor cu aprindere prin scanteie.
                    Deci nu te confundam si nici nu imi aminteam eu gresit.
                    Cu toate astea, dupa cum am mai zis, nu am initiat discutia asta ca sa ma cert cu tine. Nu am nici un motiv. Din contra, te respect pentru experienta bogata in domeniul auto. Daca as fi citit toate cele 700 si ceva de posturi ale tale poate nu as mai fi inceput discutia asta deloc, dar nu am citit tot, ci doar unele posturi care mi-au lasat impresia de contradictii intre ele, din moment ce in unele postari ziceai ca nu mai vrei sa auzi de diesel, iar in altele laudai motoarele pe motorina.
                    Ca exemplu, cu Ionutz_ng e clar: omul e fan benzina 100%. Nu prea l-am auzit sa laude dieselurile. La tine era ambigua treaba asta si vroiam sa vad pana la urma ce preferi. La fel si cu motoarele v6, v8, v12.... in postul ala ziceai ca de v12 nici nu vrei sa auzi, iar acum cauti sa cumperi CL600 cu motor v12.

                    Comment


                    • #11
                      Am un CL 55 AMG Kompresor si nu pot sa scot modul schimbator electronic (EWM),pentru ca a ramas blocat in '' P''. Nu pot sa scot din viteze si nu pota sa scot consola centrala sa pot inlocui modulul.
                      Ce solutie mai aveti sa ma ajutati sa scot acest modul.
                      Va rog mult sa ma ajutati cu aceasta problema.

                      Va multumesc mult

                      Comment


                      • #12
                        Total de acord in privinta consumului.cl 500 w215 consuma exagerat de mult in mod nejustificat.foarte rar sub 25 in buc la un regim de mers absolut normal.Totusi cu o instalatie gpl buna,cu ce as putea avea probleme?
                        Last edited by mario676767; 10-13-2010, 16:35 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mario676767 View Post
                          Total de acord in privinta consumului.cl 500 w215 consuma exagerat de mult in mod nejustificat.foarte rar sub 25 in buc la un regim de mers absolut normal.Totusi cu o instalatie gpl buna,cu ce as putea avea probleme?

                          Pana la urma umblii cu CL 500 W215?Ai montat instalatie de gaz?Cum se comporta?Se simte la buzunar o economie dat fiind pretul GPL in comparatie cu benzina?Arderea uscata la GPL ti a afectat motorul intr un fel bun sau rau?
                          Ce model de instalatie GPL folosesti?Am vazut la cineva in locul rotii de rezerva bagata butelia,o marca italiana nu dau nume sa nu mi o iau dupa ceafa.Folosesti un tip anume de ulei pentru protejarea motorului?Consumul de GPL e mai mare fata de benzina?Si inca o intrebare:-CHIAR FUGE MAI TARE CU BENZINA CU CIFRA OCTANICA MAI MARE DE 95 DE EXEMPLU 100?
                          Iti multumesc de pe acum si sper sa nu fiu interpretat gresit.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF