Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor "frane" aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor "frane" aprins

    De doua zile am observat ca martorul din bord aferent franelor sta aprins aproape tot timpul (doar uneori se stinge pt foarte putin timp).

    Bineinteles ca primul lucru care l-am facut a fost verificarea nivelului lichidului de frana care a fost bun , dar totusi am umplut recipientul "ras" (JUST IN CASE).
    M-am asteptat ca lumina sa se stinga dar ea continua sa arda.

    Mentionez ca placutele de frana au fost schimbate recent si la placute nu am senzori de uzura.Am testat franele chiar abuziv dar nu par a functiona defectuos.

    Acum nu mai am idei cu privire la motivul aprinderii martorului decat ca din cauza ca zona etrierilor este acoperita cu gheata rezultata in urma improscarii zapezii topite si ca din acest motiv s-ar fi facut scurt la mufele senzorilor de uzura si ca acestea arata "aiurea".

    Eventual, are cineva alte idei despre ce ar fi vorba? Are martorul din bord si un alt rol - semnalizeaza si altceva?
    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Daca nu m-am ramolit iti da undeva la masa senzorul desfiintat sau plutitorul din pahar bate cimpii....

    Comment


    • #3
      Deobicei acel martor indica uzura placutelor de frana.Daca placutele nu au senzori de uzura,atunci e foarte probabil ca mufele de la senzori sa faca scurtcircuit din cauza zapezii.De mentionat este faptul ca zapada topita probabil contine si sare,iar dupa cum se stie,sarea in combinatie cu apa devine un bun conductor de electricitate.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Am aceeasi problema de cand am luat masina, acest martor sta la mine tot timpul aprins. Am placute noi nemtesti, nivelul lichidului de frana e in parametri, DAR, pedala de frana de "mana" odata apasata nu isi mai revine la eliberarea din clapeta aflata in bord. Daca apas frana de mana o pot elibera numai daca actionez clapeta din bord si trag de ea cu mana. Martorul ramane aprins, frana de mana e pur decorativa, cablul mai mult ca sigur e rupt.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          ... Martorul ramane aprins, frana de mana e pur decorativa, cablul mai mult ca sigur e rupt.

          Nu stiu daca nu faci cumva o confuzie a martorilor din bord...La mine nu se aprinde martorul de la frana de mana (acela este rosu) in schimb se aprinde cel care arata uzura palcutelor de frana si lipsa lichidului (acesta e portocaliu).

          Cel mai probabil e viabila explicatia cu inghetarea mufelor unde veneau senzorii de uzura si ca odata cu inghetul din zilele acestea s-a facut un scurt si din acel motiv se aprinde!

          Cateva zile nu s-a mai aprins dar cu zapada de ieri si cu un drum de 60 de km prin nameti azi dimineata am avut surpriza sa fie din nou aprins!

          Sper ca odata cu inbunatatirea vremii sa scap si de acest aspect deranjant!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Scoate becu
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              @Dan
              Da, ai dreptate, la mine sta aprins cel de frana de mana, d-asta am si rugat sa se traduca faza aia din lista de posibile defecte/remedii la 126, cu toate ca mare lucru nu am inteles.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Originally posted by dan500se View Post
                Cel mai probabil e viabila explicatia cu inghetarea mufelor unde veneau senzorii de uzura si ca odata cu inghetul din zilele acestea s-a facut un scurt si din acel motiv se aprinde!
                Cateva zile nu s-a mai aprins dar cu zapada de ieri si cu un drum de 60 de km prin nameti azi dimineata am avut surpriza sa fie din nou aprins!
                Sper ca odata cu inbunatatirea vremii sa scap si de acest aspect deranjant!
                Daca tot ai ales varianta asta ... fara senzori la placute ... de ce nu izolezi pur si simplu mufele ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  @Dan
                  Da, ai dreptate, la mine sta aprins cel de frana de mana, d-asta am si rugat sa se traduca faza aia din lista de posibile defecte/remedii la 126, cu toate ca mare lucru nu am inteles.
                  Salutam.S-a rezolvat problema? Asta patesc si eu de catva timp si tind sa cred ca este din contactul de la pedala, caci dupa ce eliberez frana de "mana", pedala se ridica la maxim, becul ramane aprins, iar daca o mai fortez un pic in sus(bagand piciorul sub ea), becul din bord se stinge.Contactul de la pedala cu siguranta trebuie curatat, cred ca s-a incarcat de praf, mizerie sau alte cele.
                  Va salut si numai bine va doresc.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tumar View Post
                    Salutam.S-a rezolvat problema? Asta patesc si eu de catva timp si tind sa cred ca este din contactul de la pedala, caci dupa ce eliberez frana de "mana", pedala se ridica la maxim, becul ramane aprins, iar daca o mai fortez un pic in sus(bagand piciorul sub ea), becul din bord se stinge.Contactul de la pedala cu siguranta trebuie curatat, cred ca s-a incarcat de praf, mizerie sau alte cele.
                    Va salut si numai bine va doresc.
                    E in curs de rezolvare, gratie drumurilor noastre si al unui crater din asfalt am reusit sa aduc pagube insemnate masinii. Se pare ca mi-a f*^*$ si un etrier spate care era mai demult afectat. Revin cu date / poze maine.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Sa precizaz si eu aici ca odata cu topirea ghetii adunate pe sub masina la mine problema a disparut! Probabil era un scurt din cauzele banuite initial.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by carmine View Post
                        E in curs de rezolvare, gratie drumurilor noastre si al unui crater din asfalt am reusit sa aduc pagube insemnate masinii. Se pare ca mi-a f*^*$ si un etrier spate care era mai demult afectat. Revin cu date / poze maine.
                        Nu ai mai revenit!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Nu ai mai revenit!
                          Groapa mi-a spart cauciucul, bucatile din cauciuc au smuls bandoul mic - usa spate, si au zgariat cam tot ce se putea zgaria, janta indoita. Am mers tarash cu ea, s-a blocat etrierul (placuta era coapta). Am schimbat placutele spate, luat ornamentul de la Gorilrulz, schimbat cauciuc, janta.
                          Attached Files
                          Last edited by Carmine; 04-17-2010, 06:21 AM.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            am si eu o problema mai zgomotoasa la un ml 320 din 2000 imi sta martorul de la frana de mana aprins si cand plec de pe loc im face capul patrat cu bipaitul ala,am tras si de pedala am schimbat si capacul la recipient dar fara nici un succes...daca stiti ceva mi-ar fi de mare azutor. merci!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by stefan_sb View Post
                              am si eu o problema mai zgomotoasa la un ml 320 din 2000 imi sta martorul de la frana de mana aprins si cand plec de pe loc im face capul patrat cu bipaitul ala,am tras si de pedala am schimbat si capacul la recipient dar fara nici un succes...daca stiti ceva mi-ar fi de mare azutor. merci!
                              Aici esti pe sectiunea 126 (adica dinozauri preistorici). Incearca aici :

                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF