Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W201 V8??!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W201 V8??!!

    Salutare!Vreau sa imi iau un W201 si sa ii pun un motor de 5000 V8,de balena.Are cineva idee daca trebuie modificat mult pentru a pune asa un motor pe el?in mod normal ar trebui sa intre fara modificari multe,pt ca am vazut si pe Youtube asa ceva.Am avut ideea asta de mult timp si acum vreau sa o pun in aplicare,sau sa pun ceva motor nervos pe un W201.Ma gandeam la un 3200 de pe balena,dar vreau ceva mai nervos .Daca stiti ceva sau vreun motor de 4200/5000 V8 complet +cutie(sau alta alternativa nervoasa),sa ma anuntati va rog.Mersi in avans!!

  • #2
    Ce vrei tu e mai greu de realizat.
    daca tot vrei un w201 cu putere peste medie, era pe forum de vanzare un w201 cu motor de 3.2.Sa adaptezi un V8 sub capota nu e imposibil, dar e greu de realizat. Puntea fata trebuie schimbata sa reziste greutatii mai mari a motorului, lonjeroanele intarite ,suspensia fata recalibrata, alte frane mai puternice, stabilitatea masinii o sa fie afectata ( toti producatorii incerce sa balanseze greutatea 50% fata 50% spate) o sa apara probleme cu racirea imensului V8, probleme de care nu era scapat nici w124 E500

    Daca tot esti pornit sa ai un w201 cu super motor, iti recomand adaptarea unui motor japonez 6 in linie care e mult mai puternic si cu un cuplu liniar si nu apasa asa de greu puntea fata precum o face V8-ul.

    Comment


    • #3
      Originally posted by raduch View Post
      Salutare!Vreau sa imi iau un W201 si sa ii pun un motor de 5000 V8,de balena.Are cineva idee daca trebuie modificat mult pentru a pune asa un motor pe el?in mod normal ar trebui sa intre fara modificari multe,pt ca am vazut si pe Youtube asa ceva.Am avut ideea asta de mult timp si acum vreau sa o pun in aplicare,sau sa pun ceva motor nervos pe un W201.Ma gandeam la un 3200 de pe balena,dar vreau ceva mai nervos .Daca stiti ceva sau vreun motor de 4200/5000 V8 complet +cutie(sau alta alternativa nervoasa),sa ma anuntati va rog.Mersi in avans!!
      Pune frate motor de Mercedes daca iti place...ca doar nu esti nici primul nici ultimul...nu baga in seama pe nimeni cu motoare japoneze si filme din astea...

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Se poate si ma gandec ca ar fi super sa zica toti ca abia te misti si sa il lasi sa ia avas vre-o 2 km si sa treci cu 200 pe langa el ..tareee. Off topic: Recomand un motor chinezesc .
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Ma gandesc foarte serios sa fac chestia asta,mai ales ca nici nu as iesi scump si as avea o masina cu care is sigur ca nu m-as face de rusine cand as intra intr-o depasire .Nu ma gandesc eu la motoare japoneze,sau daca ii sa fie japoneze,atunci sa fie tot V8.Oricum ce o sa pun pe masina va fi tot de mercedes,nu pot sa fac asa o combinatie,doar e un mercedes.Daca era logan sau golf,era de inteles ca vreau sa pun un motor japonez,pt ca ii mai bun.

          Comment


          • #6
            Cred ca initiativa e super ,dar iti vor trebui cativa banuti ca alfel,va fi ejaculare in palma.Pe langa un motor mare care inainte de a fi pus trebue luat la mana ,calculator,o noua instalatie de franare,cutie,cardan,grup,o pompa de benzina cu debit marit,caroserie intarita,suspensie .Ca cu patbanz(vorba lui dok)nu merge ca e forta si doamne fereste de vren incident.Ca sa nu mai zic ca iti trebuie un mecanic mai pasionat ca tine care sa aiba rabdare,ca in general astia urmaresc sa faca ceva prost si repede si sa ma ia si bani multi.Nu cred ca cu un Mercedes in stare originala 100%te faci de rusine. Mult sucesc .
            Cu respect dany
            Last edited by optimus; 11-29-2009, 04:54 AM.

            Comment


            • #7
              Dute in Germania si cumpara un w124 300 24valve, cu maxim 1500euro , sunt 230 cp, enorm pt un 190, are 6 cil in linie, lafel ca motorul de 260 de pe 190, deci nu cred ca nu sa-r potrivii. Mai greu cu R.A.R.-u.
              i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

              Comment


              • #8
                Eu doar mi-am dat cu parerea. Nu stiu cati din cei ce au postat pe aici au habar de asa ceva.Sau cu ce se mananca un motor.....

                Pune frate de Mercedes si o sa vezi problemele de instalare. M119 e greu si dificil de instalat pe w201.

                Un japonez dupa ce-i scoti restrictia sta lejer pe la 400cp sau cu mici modificari sa bata pe la 500cp.Si asta cu internele stock.Cu modificari de 1500-2000e (pistoane ramforsate, biele, injectoare marite) se poate ajunge la puteri de 700cp.Pt ca inginerii japonezi au lasat loc imens de crestere a puterii pe motoarele concepute de ei.Oare poti ajunge la valoarea asta cu m119?
                Inginerii de la Porsche si Mercedes au cam intampinat ceva probleme in adaptarea unui m119 pe caroseria unui w124 care e ceva mai mare decat w201 si totusi sunt ingineri, nu stiu cum ar putea totusi un mecanic normal sa faca lucrul asta fara niste calcule mai riguroase,si unele teste , pt ca nu e de joaca.
                Eu am calibrat acum motorul la un Nissan 300zx la 500cp si asta la o presiune de 1,2-1,3 bari.Scot 0-100km/h undeva la 4 sec si asta la o masina de 1800kg. Stock, cu presiunea setata din fabrica la 0,6 si 300cp 0-100 era in jurul a 5,3-5,5 sec.Adaptarea unui V8 la w201 o sa ingreuneze puntea fata, descarcand cea spate. In eventualitatea swap-ului or sa apara probleme la plecarea de pe loc in forta, pierderi de aderenta. Nu poti pleca de pe loc tare. Or sa se invarta rotile in loc fara a putea pleca rapid. Din aceasta cauza iti spuneam ca greutatea ridicata pe puntea fata iti va schimba comportamentul masinii.

                Toti cei care au montat asa ceva, au ajuns la concluzia ca este mai putina munca, nu apar probleme cu racirea compartimentului motor, nu trebuie sa umble la rezistanta puntii fata si cel mai mare avantaj, puterea obtinuta dintr-o turbata, sau ma rog, biturbata nu poate fii obtinuta altfel din orice motor aspirat. Ma rog,poti adapta o turbina si la un motor aspirat, dar apar probleme de inginerie pe care pe foarte multi ne depasesc.....
                Ideia era de un sleep-er foarte rapid, nu conta practic de ce provenienta e motorul....

                "The 1j's and 2j's are almost bulletproof! Ive herd of 600hp from unopened 1j's, all bolt on mods! U should b every pleased with the motor. Good to see someone gettin stuck into the merc's."

                "yeah 1j and 2j'z are dam tough.
                the internals are over engineered so the potential of these motors is great"

                "As mentioned above the 1jz and 2jz are very strong engines I know of people making 700hp atw's + on the std unopened 2jz's and I personally made 400hp atw's from my 1jz, but have heard numbers of up to 550rwhp on 1jz's also."








                Hello everyone I'm building myself a sleeper. The base car is a 1998 Mercedes C230 Kompressor. The reasons for using this car is : - cheap to buy - cheap to mai



                E o poza mai jos cu copia fisei dyno. Uite ce liniar e cuplu motor pe plaja de turatii si la o presiune de 0.8 si restrictii la evacuare are 270cp la roata.Pt greutatea unui w201 e enorm...si iti garanteaza performante foarte bune. Dar poate fi loc de si mai bine odata cu cresterea presiunii in turbine.....
                Attached Files
                Last edited by 300zxtt; 11-29-2009, 05:49 AM.

                Comment


                • #9
                  Sunt de acord cu tine ca japonezele sunt date dracu,dar din cate am vazut nu doreste .Din cautarile mele pe ,,autoscont ,,am gasit un e5oo la 5000 euro,si ese si cu cheltuiala mai mica.OF TOPIC nu mai stiu unde am vazut ca in America nisan skyline (nu stiu ce model)a fost intezis pentru ca se umbla la motur si scotea foarte multi cai si lau considerat periculos
                  Cu respect dany
                  Last edited by optimus; 11-29-2009, 05:57 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu daca gaseste pe cineva in Romania sa ii puna v8 pe 190. SI da, un v8 ii distruge manevrabilitatea fiind mult mai greu, tocmai de aceea am zis 300-24V, dar si la asta ii trebuiesc suspensii sport si probabil o bordura in portbagaj).
                    i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                    Comment


                    • #11
                      Nu tin neaparat sa pun V8-ul de 5000,dar imi plac foarte mult V8-urile(in special sunetul lor si forta pe care o au).Eu masina o iau ff ieftin,in jur de 700-800 de euro(un W201 2,3 16V),deci nu stiu ce as putea sa iau si sa ies mai ieftin decat asta ,cu tot cu modificari.Eu vreau un motor nervos pe ea,ca stiu cum se uita toti la asa masini(ca si cum ar fi niste nimicuri),dar cand apesi acceleratia ii faci de rusine(cu tot cu masinile lor noi si scumpe).Is convins ca nu ar mai fi prea manevrabila,avand in vedere ca ar avea asa greutate mare pe fata,dar m-as putea impaca cu ideea .Eu am avut un 750i V12 inainte si imi trebuie si acuma ceva nervos.Imi p[lac f mult motoarele mari pt ca fara prea mult efort si galagie,mananca pamantul,nici nu simti ca accelerezi sau ca motorul e in 6000RPM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by raduch View Post
                        .Imi p[lac f mult motoarele mari pt ca fara prea mult efort si galagie,mananca pamantul,nici nu simti ca accelerezi sau ca motorul e in 6000RPM.
                        Sa vezi un japonez turbo cum accelereaza si cum se aude fara restrictie la evacuare. Te apuca cu lesin daca-l auzi...





                        Originally posted by valikwild View Post
                        Nu stiu daca gaseste pe cineva in Romania sa ii puna v8 pe 190. SI da, un v8 ii distruge manevrabilitatea fiind mult mai greu, tocmai de aceea am zis 300-24V, dar si la asta ii trebuiesc suspensii sport si probabil o bordura in portbagaj.
                        Eu asta incerc sa-i spun, dar apar marii cunoscatori de pe forum.....ca-n totdeauna.

                        300-24V e un motor greu si nu stiu ce performante poate oferii. Un 0-100km/h sa aibe undeva la 7-7,5 sec,ceea ce cred ca e foarte mult. O calibra sau o pisica de 2500, ca astea sunt ffff dese pe la noi nu are ce discuta cu w201.Si asta daca e cuplat 300-ul cu o cutie manuala.....Automata zic sa aibe un 8, ceea ce e si mai mult si nu stiu daca merita tot efortul asta.

                        In afara de asta, o sa aibe un puternic efect de subvirare din cauza masei mari a puntii fata, sau sa te surprinda cu o miscare supraviratoare la franari de urgenta in curbe stranse datorita lipsei aderentei spate ( descarci puntea spate in timpul franarii puternice) . Ca sa balansezi( reglezi) o astfel de masina impune perioade lungi de teste....si asta la inginerii auto cu cunostinte in domeniu, nu niste forumisti cum suntemnoi.

                        Din cauza asta am venit cu ideia de un motor japonez de putere. Un alt avantaj la motorul de mai sus e ca ofera o putere colosala( 450-500 cp e un regim normal pt 1jz) si asta la o greutate echivalenta cu motorul de 2.3 de Mercedes. Afacere, nu? Mai renteaza sa montezi motorul de Mercedes?Sau doar ca sa ne aflam in treaba?

                        P>S>1 Japoneza ofera in configuratia de putere stock (280cp- pt ca toate produsele japoneze erau obligate printr-o lege guvernamentala sa nu depaseasca puterea de mai sus) un timp de 5,5-5,9 pt sprintul 0-100km.Daca scoti limitarea de presiune din turbine( resoft) si limitarea din evacuare, poti scade cu o sec jumate timpul de acceleratie. Si atunci, nu stiu ce alt bolid iti poate sta in fata la ce greutate totala are w201. Poate doar un sti, ca in rest ai manmanca pe tava cam orice alt vitezar.

                        P>S>2 Acum o sa apara marele cunoscator in ale Mercedes..... ) )

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raduch View Post
                          .Imi p[lac f mult motoarele mari pt ca fara prea mult efort si galagie,mananca pamantul,nici nu simti ca accelerezi sau ca motorul e in 6000RPM.
                          Sa vezi un japonez turbo cum accelereaza si cum se aude fara restrictie la evacuare. Te apuca cu lesin daca-l auzi...





                          Originally posted by valikwild View Post
                          Nu stiu daca gaseste pe cineva in Romania sa ii puna v8 pe 190. SI da, un v8 ii distruge manevrabilitatea fiind mult mai greu, tocmai de aceea am zis 300-24V, dar si la asta ii trebuiesc suspensii sport si probabil o bordura in portbagaj.
                          Eu asta incerc sa-i spun, dar apar marii cunoscatori de pe forum.....ca-n totdeauna.

                          300-24V e un motor greu si nu stiu ce performante poate oferii. Un 0-100km/h sa aibe undeva la 7-7,5 sec,ceea ce cred ca e foarte mult. O calibra sau o pisica de 2500, ca astea sunt ffff dese pe la noi nu are ce discuta cu w201.Si asta daca e cuplat 300-ul cu o cutie manuala.....Automata zic sa aibe un 8, ceea ce e si mai mult si nu stiu daca merita tot efortul asta.

                          In afara de asta, o sa aibe un puternic efect de subvirare din cauza masei mari a puntii fata, sau sa te surprinda cu o miscare supraviratoare la franari de urgenta in curbe stranse datorita lipsei aderentei spate ( descarci puntea spate in timpul franarii puternice) . Ca sa balansezi( reglezi) o astfel de masina impune perioade lungi de teste....si asta la inginerii auto cu cunostinte in domeniu, nu niste forumisti cum suntemnoi.

                          Din cauza asta am venit cu ideia de un motor japonez de putere. Un alt avantaj la motorul de mai sus e ca ofera o putere colosala( 450-500 cp e un regim normal pt 1jz) si asta la o greutate echivalenta cu motorul de 2.3 de Mercedes. Afacere, nu? Mai renteaza sa montezi motorul de Mercedes?Sau doar ca sa ne aflam in treaba?

                          P>S>1 Japoneza ofera in configuratia de putere stock (280cp- pt ca toate produsele japoneze erau obligate printr-o lege guvernamentala sa nu depaseasca puterea de mai sus) un timp de 5,5-5,9 pt sprintul 0-100km.Daca scoti limitarea de presiune din turbine( resoft) si limitarea din evacuare, poti scade cu o sec jumate timpul de acceleratie. Si atunci, nu stiu ce alt bolid iti poate sta in fata la ce greutate totala are w201. Poate doar un sti, ca in rest ai manmanca pe tava cam orice alt vitezar.

                          P>S>2 Acum o sa apara marele cunoscator in ale Mercedes..... ) )

                          Comment


                          • #14
                            W201 cu motor V8 Mercedes...
                            Nu este deloc imposibil, eu am facut asta.
                            Am luat un v8 de pe un 420SEC si l-am transplantat intr-o caroserie w201. Pentru o buna informare trebuie sa va spun ca v8-ul are bloc de aluminiu...ceea ce a facut ca transplantul sa nu mareasca greutatea suportata de puntea fata decat cu 17 kg. Trebuiesc construiti alti suporti pentru motor si alta evacuare. Franele se pot up-grada cu discuri si etrieri de W126 care se potrivesc si functioneaza perfect daca masina este "incaltata" cu jante pe 17. Masina mea tocmai a iesit de la vopsit, dupa montarea motorului si a evacuarii.
                            Daca doriti detalii, va rog sa intrebati si va stau la dispozitie.
                            Gear-up and keep-it running !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Fum View Post
                              W201 cu motor V8 Mercedes...
                              Nu este deloc imposibil, eu am facut asta.
                              Am luat un v8 de pe un 420SEC si l-am transplantat intr-o caroserie w201. Pentru o buna informare trebuie sa va spun ca v8-ul are bloc de aluminiu...ceea ce a facut ca transplantul sa nu mareasca greutatea suportata de puntea fata decat cu 17 kg. Trebuiesc construiti alti suporti pentru motor si alta evacuare. Franele se pot up-grada cu discuri si etrieri de W126 care se potrivesc si functioneaza perfect daca masina este "incaltata" cu jante pe 17. Masina mea tocmai a iesit de la vopsit, dupa montarea motorului si a evacuarii.
                              Daca doriti detalii, va rog sa intrebati si va stau la dispozitie.
                              Felicitarile mele...fa-i si tu un filmulet si pune-l aici sa-l auzim cum suna...{deci se poate...si nu e chiar asa de greu cum te convingeau ''marii ingineri de la nissan''}

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF