Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Releu, filtru w 126, mm?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Releu, filtru w 126, mm?

    Acum 2 saptamani m-a lasat toroapa in drum, noroc ca eram langa casa. Dadea sa porneasca, invartea dar nu o lua. Am tras-o la Ursu acasa, am bibilit un pic la ea si am constatat ca releul de la pompa de injectie era copt, lipit cu cositor, punti de fire prin el, tiganie totala. Releul defunct avea urmatoarele inscriptii pe el : 001 545 340 5 , 5950 min 8 zyl. 12 v, 89637 9 82 kickdown. Nu stiu daca are vreo importanta dar am transcris aici pentru ca tot aveam notat. Am fost la un tovaras care are parc de dezmembrari, am luat alt releu, asta mi-a explicat ca 8 zyl. este pt. motorul cu 8 cilindri. Whatever, am pus alt releu , masina a mers bine 14 zile. Duminica trecuta ne-am luat la intrecere cu un amic, masina a primit goneta maxima dupa care a doua zi a inceput sa balbaie, sa se inece la talpa grea. La relanti si pana in 60 de km la ora mergea brici. Ar fi inutil sa zic ca la mica liniuta s-a mers cu benzina pe rezerva si ca a supt tot gunoiul din rezervor. Azi i-am luat alt filtru de benzina (nou, 62 de lei), l-am pus pe toroapa. Filtru vechi cantare un kil si era plin de namol, apa gri, jeg. Vad ca acum masina merge,se duce chiar bine . Stie careva alta sursa a acestei balbaieli, inecari la viteza mai mare de 60? Sugestii ceva ? Ca m-am pus ca de obicei pe cumparat piese din gros.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Salut,
    Pai din cate inteleg ai rezolvat singur problemele: ai inlocuit releul pompei de benzina si ai schimbat filtrul de benzina si motorul merge iarasi ok. Cauzele sunt clare, nu ? Sau ai dubii ca s-ar putea trage de la altceva ?

    O singura observatie insa: Releul mentionat de tine este pentru modelele seria 1 V8 ... Releul corect pentru masina ta este A001 545 07 05 (172,55 Eur) sau A001 545 43 05 (200,27 Eur), in fuctie de seria de caroserie. Ambele coduri inlocuiesc releul A001 545 14 05.

    Iar ca fapt divers, releul V8 de seria 1, care-l ai tu acum pe masina costa 198,71 Eur.

    * Preturile sunt cele oficiale de la reprezentanta MB si includ TVA.

    Toate cele bune !

    Comment


    • #3
      Originally posted by Orvo View Post
      Sau ai dubii ca s-ar putea trage de la altceva ?!
      Stii cum e, eu de felul meu sunt mai pesimist, iar la toroapele astea vechi bubele nu vin niciodata singure.....

      Originally posted by Orvo View Post
      O singura observatie insa: Releul mentionat de tine este pentru modelele seria 1 V8 ... Releul corect pentru masina ta este A001 545 07 05 (172,55 Eur) sau A001 545 43 05 (200,27 Eur), in fuctie de seria de caroserie. Ambele coduri inlocuiesc releul A001 545 14 05.
      Dap, asta mi-a zis si tovarasul de la dezmembrari, ca aveam releu de 8 cil, acum am de 6 cil., maine ma uit pe asta de-l am acum si o sa transcriu aici ce zice pe el, sa vad daca e ala bun. I-am dat pe el 50 de lei.


      Originally posted by Orvo View Post
      Iar ca fapt divers, releul V8 de seria 1, care-l ai tu acum pe masina costa 198,71 Eur.
      Mai pun 3 relee d-astea si-mi iau alta masina. P-ala de 8 l-am aruncat la gunoi, era prea praf, lipit, cositorit, inegrit.


      Originally posted by Orvo View Post
      Toate cele bune !
      Mersi de raspuns.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        @Orvo
        Azi m-am uitat pe releul sh, are urmatoarele specificatii :

        002 545 51 05 , dupa care scris mic 05 89 56 64 si jos 6 zyl, 6550 min KVS. Nu prea se pupa cu indicativele date de tine. In plus, nu stiu daca are relevanta sau nu, dar de o vreme imi tot arde o siguranta, cum te uiti la tabloul de sigurante pe al 2 rand penunltima bucata. Din pacate nu am acel cartonas pe care erau descrise fiecare ce si cum. Daca ai vreo schema, much obliged.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Salutare! De ieri am revenit printre voi cu un w126 300SE an 1988 si am o problema cu acest releu al pompei de alimentare.
          Mai exact: cand am luat masina am fost instiintat de asta buba si de faptul ca releul are inauntru un fir montat extra ce face nus ce punte-shtrap...
          Pe drum chiar a trebuit sa bat cu degetul odata in el ca nu mai avea curent.
          As vrea sa schimb aceasta improvizatie cu un releu capabil, dar... releul ce il am are 6 cu 3 picioruse, iar la piese auto am vazut in poza 6 cu 4 picioruse. Codul de pe asta ce il am este 003 545 00 05
          KR0003 KPR
          05 8956 70
          As cumpara chiar unul nou, dar cu ce cod?!
          WDB1260241A424675

          Comment


          • #6
            Originally posted by zang View Post
            Codul de pe asta ce il am este 003 545 00 05
            KR0003 KPR
            05 8956 70
            As cumpara chiar unul nou, dar cu ce cod?!

            Salutare si bine ai venit in randul posesorilor de W126 .

            Dupa codul VIN si codul pe care l-ai dat...


            A 003 545 00 05 Replaced_By: A 003 545 24 05

            Toate cele bune!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Multumesc de ajutor prompt!
              Stii cumva cum as putea achizitiona un releu din cel care trebuie?
              Azi m-am uitat atent si sunt 6 cu 3 picioruse, celelalte gauri fiind oarbe ( fara contact metalic ).
              Sa fie oare buba din contact? Azi am avut aceeasi problema si am repus contactul de cateva ori pana cand am auzit pompa de benzina si a pornit fara probleme. Poate fi din contact durerea? Desi personal nu cred asta... dar...

              Comment


              • #8
                Faptul cã nu auzi pompa bâzâind nu e un indiciu cã releul. pompa sau contactul ar fi defecte. Pompa are in interiorul ei un presostat care "simte" cã în interiorul sistemului de alimentare cu benzinã existã o presiune suficient de mare (> 6 bari) pentru ca pornirea sã fie posibilã. În aceastã situaþie pompa nu porneºte la punerea contactului ci puþin mai târziu, dupã pornirea motorului.
                De regulã defecþiunea este la soclul releului pompei unde acei cilindri în care intrã picioruºele releului se lãrgesc dupã un numãr de ani ºi accidental circuitele se deschid, tãind alimentarea pompei. Trebuie deschis capacul soclului ºi strânºi (în anumite limite) acei cilindri, de fapt semicilindri pentru ca la introducerea releului, acesta sã intre greu. Te asigur cã nu vei mai avea probleme.

                Comment


                • #9
                  Dl Nelu Patrascu are dreptate...si eu am patit asemenea probleme ca acei cilindri se desfac cu trecerea timpului si nu mai fac contact cum trebuie. Eu personal le-am desfacut si am rezolvat problema (scuze ca nu am mentionat...eu nu am avut probleme la releu si anume in alt loc unde pinii cilindrici sunt asemanatori).
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Ieri am strans acele 'tuburi' metalice in care intra piciorusele releului. Mai exact, pt ca era dificil de demontat tot soclul, am fortat cu un ac zdravan fiecare tub si l-am indoit catre interior. Releul a intrat mult mai greu, dar problema - aceeasi.
                    L-am scos si am dat jos carcasa de plastic. Am pus la loc releul naked si am pus un coleg sa puna contact. Bobina nu se actiona. Am actionat-o manual si s-a auzit pompa, dar dupa ce am luat mana s-a decuplat. Colegul a luat si a pus iar contact - nu a vrut sa mearga.
                    Pt a-si reveni am tinut cu mana bobina si colegul a pornit motorul. Dupa aceasta pornire 'cu ajutor', nu mai face probleme. Dar releul este tot naked. Daca il scot sa ii pun capacul, iar face pe nebunul. Inclin sa cred ca poate fi de vina acea mica bobina: infasurarile ori pozitia de lucru a bacurilor... Voi ce ziceti?
                    Deasemenea pompa se aude ca lucreaza, dar nu invarte electromotorul in P ci numai in N. Dar dupa 10-20 km de mers, porneste si in P.
                    Ce credeti ca poate fi?

                    Comment


                    • #11
                      Am pus un releu de la Marius (@tumar), care este de la 8 zyl., dar care totusi merge.
                      Nu se mai aude pompa la punerea contactului, invarte o secunda mai mult, dar dupa pornire pompa merge intr-una si trage ok, ralanti-ul e pe la 700-750 rpm.
                      Deocamdata e foarte ok.
                      Multumesc Marius !!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zang View Post
                        Am pus un releu de la Marius (@tumar), care este de la 8 zyl., dar care totusi merge.
                        Multumesc Marius !!!
                        Sa cresti mare!
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zang View Post
                          Nu se mai aude pompa la punerea contactului
                          Interesant...la mine se aude pompa de fiecare data cand pun contactul, si porneste la sfert de cheie.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mer_se280 View Post
                            Interesant...la mine se aude pompa de fiecare data cand pun contactul, si porneste la sfert de cheie.
                            Salut Feri!
                            Acel releu ce l-a pus este de pe un motor cu 8 cilindri(fostul 500) seria I-a, are cu doua picioruse mai putin. L-am avut eu printre piesele ramase de la fostul W126. L-am pus sa vedem daca functioneaza. Cu exceptia ca pompa de benzina nu porneste la punerea contactului, functioneaza perfect.
                            Numai bine!
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Azi am pornit motorul dupa 5 zile de stat si culmea, a pornit mai bine decat atunci cand mergeam toata ziua cu masina. Pompa nu s-a auzit decat dupa pornire. Deocamdata totul e fain. Cum vorbeam si cu Marius: singura 'problema' ar putea apare atunci cand as ramane fara benzina si dupa alimentare nu ar fi pompa care sa faca amorsarea instalatiei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF