Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mici probleme si intrebari w168 (A190)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mici probleme si intrebari w168 (A190)

    Buna! Sunt de aproximativ o luna fericitul posesor al unui w168 1900cmc benzina an de fabricatie 2000. Tinand cont ca masina nu este noua are si ea mici probleme, astfel incat am si eu cateva intrebari si/sau nelamuriri. In primul rand vreau sa va spun ca dupa ce am achizitionat-o am facut schimbul de ulei/filtre, am schimbat modulul pentru comanda stergatoarelor/semnalizatoarelor deoarece nu functiona corespunzator si cateva ornamente de plastic . Totusi au mai ramas cateva mici lucruri nerezolvate, astfel in bor imi apare aleator o eroare referitoare la nivelul de ulei imi apare -1.5L care dispare de la sine dupa ceva timp sau chiar imediat este posibil ca aceasta sa fie produsa de un contact imperfect? Deoarece pe tester nu apare nimic in neregula. O alta chestie este faptul ca indicatorul de combustibil este decalat adica cand este gol arata 1/4 din rezervor. Insa problema cea mai enervanta a aparut de cateva zile datorita drumurilor excelente care ne impanzesc tara! Cand trec peste denivelari se aude un scartait de undeva din fata stanga (cel putin asa mi se pare mie) interesant este ca scartaielile se aud din ce in ce mai tare, si deoarece sunt putin pe langa subiect cu mecanica as dori sa aflu si parerile dvs. Va multumesc pentru timpul acordat !
    Mercedes W168, A190 - model 2000

  • #2
    In legatura cu nivelul de combustibil din rezervor, problema ar putea fi doar de ordin "mizerie" la plutitorul sorbului din rezervor.
    La mashina ta acesta "piesa" contzine si pompa de combustibil (presiune 3,5 bar), in totalitatea ei are codul Mercedes-Benz: 168 470 23 94, sau Simens cod: SI 228-231-006-003Z (pretz aproximativ 1.000 RON), si care arata asha :

    Detaliu tehnic...http://www.elitecat.cz/Images/Docume...1-006-003Z.PDF


    Scartzaitul ce-l auzi poate fi de la buchsele asha zise "scartzaitoare", totusi te sfatuiesc sa mergi intr-un service pt. un control la directie/suspensie.

    In legatura cu avertizarea aleatorie a nivelului de ulei am mari retzineri, incearca cat de repede un alt tester, sa fie neaparat un tester Mercedes "Star".
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      In primul rand bine ai venit pe forum si sa stapanesti sanatos masinuta.
      In legatura cu problemele tale as zice ca prima data sa te asiguri ca nivelul uleiului in motor e cel corect dupa schimbul care l-ai facut. In legatura cu nivelul carburantului probabil sonda din rezervor e intepenita. Problema curenta la Mercedes. Scartaitul poate fi de la pivotul de pe stanga fata. Ridicata pe elevator, un mecanic priceput isi da seama daca pivotul e uzat. Tu personal ai putea cu o seringa sa-i intepi burduful si sa-i bagi niste ulei, apoi sa vezi daca ai scapat pt moment de scartaituri. Ele vor reaparea dupa o vreme si te asiguri de faptul ca acel pivot are o problema. Daca scartaitul nu dispare, pe rand ai putea sa ungi cate o articulatie, pana cand descoperi sursa zgomotului, care ulterior va fi eliminata.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru aprecierile voastre. Tocmai ce am fost la mecanic asa ca: Problema cu senzorul de nivel al uleiului cred ca este rezolvata, l-am rugat sa se uite la mufa care iese din senzor deoarece ma gandeam ca poate fi oxidata si dupa ce a dat cu putin spray pe ea se pare ca nu mai face urat. Scartaitul se pare ca vine de la ceva bucsi de la bara stabilizatoare fata (.. daca stiti ce este aia va rog sa imi spune-ti si mie ) care mi-a fost sprayata sa nu scartie prea urat pana ce vin piesele pentru inlocuire. Am schimbat bujiile deoarece pornea greu masina dimineata. Au mai ramas insa 2 chestii care merita sa le pun si in atentia dvs. Volanul are un mic joc vertical cand stau pe loc, mecanicul a zis ca trebuie schimbata coloana volanului care costa vreo 450 euro, exista alta posibilitate sau solutie ? si inca o problema ar fi suportul pentru radiator, masina a fost lovita inainte de a lua eu in radiator si acesta a fost deplasat in spate vreo 4-5 cm si ar trebui inlocuit suportul pe care este prins.. nu stiti de unde as putea procura acel suport ? Scuze daca v-am plictisit si multumesc pentru ajutorul acordat.
        Mercedes W168, A190 - model 2000

        Comment


        • #5
          Bine ai venit in club.
          Citeste aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm , totul si apoi poti sa ne mai intrebi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by valyvis10 View Post
            Bine ai venit in club.
            Citeste aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm , totul si apoi poti sa ne mai intrebi.
            Multumesc de site l-am cercetat intre timp si sunt chiar uimit cata informatie contine. In sfarsit am inceput sa mai inteleg si eu cum se invarte cu adevarat roata la masina. De putin timp am o noua problema destul de suparatoare. Dupa ce pornesc motorul incepe sa miroase a benzina in habitaclu, cercetand mai amanuntit am observat ca si pe esapament iese un fum albicios cu miros de benzina, tot analizand si comparand comportamentul ciudat am descoperit ca masina trage in hopuri adica daca o calc bine ma tine apoi dintr-o data isi da drumul apoi iarasi ma tine si am un sentiment ca inainte de treaba cu mirosul si fumul motorul se auzea altfel mai frumos sa zic asa la relanti. Maine sper sa reusesc sa fac o programare la reprezentanta.. daca nu gasesc o solutie mai buna ( daca aveti vreo recomandare pentru un service bun in Cluj-Napoca astept cu nerabdare) si o sa va tin la curent cu situatia mea. Totusi pentru (ne)linistea mea ... as dori pe cei care au patit sau au mai avut asemenea probleme sa impartaseasca cu noi rezultatele. Cu stima.
            Mercedes W168, A190 - model 2000

            Comment


            • #7
              salut ! Daca vechile probleme au fost in parte sau total remediate va retin acum pentru cateva nelamuriri tinand cont ca informatiile pe care le oferiti sunt pertinente si bine intentionate. Despre problema pe care o intampin am mai gasit informatii intr-un alt topic care din pacate era inchis http://www.clubmercedes.ro/probleme-...208.html?t=208 . Deci dimineata masina porneste greu, daca o las 2-3 zile nu porneste la prima cheie numai la a 2a, iar mai nou am probleme cu accelerarea in sensul in care masina parca se ineaca. Sper ca sambata dimineata sa sa ajung la un tester pentru a vedea exact ce se intampla.. insa pana atunci as dori sa stiu daca exista posibilitatea ca acest comportament al motorului sa fie din cauza benzinei? (a inceput sa faca urat dupa ce am alimentat de la Petrom peste benzina de la Rompetrol, acelasi lucru l-am patit si cu benzina de la Mol alimentare tot peste cea de la Rompetrol). se poate sa exista o legatura intre cele 2 probleme ?
              Mercedes W168, A190 - model 2000

              Comment


              • #8
                Salut,problema cu mirosul de benzina si cu mersul in hopuri a motorului am avut-o si eu.Dupa ce am fost la mai multi mecanici,care si-au dat cu parerea,intr-o zi cand ma intorceam acasa mi s-a spart filtrul de benzina care trebuia schimbat la 80.000 de km(masina avea 112.000)poate sa fie asta si problema ta,aceeasi problema am avut-o si eu cu indicatorul de benzina,si am schimbat pompa.Bafta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Florian26 View Post
                  Salut,problema cu mirosul de benzina si cu mersul in hopuri a motorului am avut-o si eu.Dupa ce am fost la mai multi mecanici,care si-au dat cu parerea,intr-o zi cand ma intorceam acasa mi s-a spart filtrul de benzina care trebuia schimbat la 80.000 de km(masina avea 112.000)poate sa fie asta si problema ta,aceeasi problema am avut-o si eu cu indicatorul de benzina,si am schimbat pompa.Bafta!
                  Multumesc pentru raspuns! Vroiam sa schimb demult filtrul de benzina insa pozitionarea lui in rezervor il face greu accesibil si de aceea am amanat schimbarea lui ! Dupa ce ti s-a spart filtrul ai inceput sa ai probleme cu mersul in hopuri sau inainte?
                  Mercedes W168, A190 - model 2000

                  Comment


                  • #10
                    Inainte de a mi se rupe filtrul imi facea probleme....filtrul e usor de schimbat,nu este sub rezervor,este pe undeva pe la jumatatea masinii pozitionat,nu trebuie decat sa dai jos aparatoarea aia de plastic si se vede.http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm poate asta te va ajuta.Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Tocmai am schimbat filtrul! Masina merge mult mai bine, am simtit doar 2 ezitari la un moment dat, insa testul este neconcludent am rulat numai vreo 4 km dupa ce am schimbat filtrul. Totusi sper sa ajung la un tester cat de repede pentru linistea mea.
                      Doresc sa stiu si opinia voastra despre benzina si benzinariile de la noi, deoarece am impresia ca si aceasta conteaza chiar foarte mult ! Multumesc.
                      Mercedes W168, A190 - model 2000

                      Comment


                      • #12
                        Din pacate nu am habar de benzinariile din romania,pt.ca numai locuiesc in tara,eu unu folosesc benzina super plus fara plumb...a mea are motor de 1600cmc si fac cam 12-13 km in oras cu un litru.Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu detalii. Deci am fost la tester masina nu are nici o problema am vazut cu ochii mei pe tester, avea ceva mici erori nesterse de la ultima interventie care nu au insa nici o legatura cu motorul, mecanicul zicea ca masina ii ok sa ii bag benzina buna si sa ii dau talpa, insa problema persista desi s-a diminuat, pe la 2500 rpm +- 300 se simte o usoara ezitare, am parcurs vreo 300 km cu benzina de 100 teoretic ar fi trebuit sa isi revina daca era problema din benzina, am sa urmaresc atent situatia.
                          Mercedes W168, A190 - model 2000

                          Comment


                          • #14
                            nu am scapat inca de mersul neregulat

                            Se pare ca inca nu am scapat de problemele legate de mersul in hopuri Detaliez pasii facuti pentru indepartarea fenomenului:

                            1. inlocuire filtru benzina
                            rezultat: masina porneste mai usor si pare un pic mai vioaie ( in 125k KM filtrul nu a fost schimba niciodata), insa tot merge in hopuri

                            2. tester ( STAR sau cum ii zice la ala facut de mercedes)
                            rezultat: masina nu are nici o problema; presupuneri: benzina proasta.

                            3. curatat clapeta acceleratie
                            rezultat: nici o schimbare

                            4. am observat ca daca rezervorul e mai gol smuceste mai rar, dupa ce am umplut rezervorul a inceput sa faca mai tare si mai des, in plus se aude un fasait cand deschid busonul, asa cxa m-am gandit ca nu se aeriseste rezervorul si se creaza o presiune in el pe care pompa nu o poate invinge deci am scos busonul
                            rezultat: nici o schimbare

                            Am inteles ca este posibil ca sa existe condens in instalatii, este aceasta o problema? Cu cat se incalzeste mai tare vremea de afara cu atat se pare ca masina isi mai revine.. As dori sa imi dati niste sfaturi referitoare la ce as putea face in continuare pentru a inlatura aceasta problema destul de stresanta.

                            Va spuneam si despre jocul vertical al volanului care necesita schimbarea coloane de directie, astfel am gasit la dezmembrari o coloana de directie si doresc sa o schimb pe a mea cu aceea, insa am cateva retineri. Deoarece cea pe care urmeaza sa o cumpar imi va fi livrata prin curierat as dori sa stiu cum pot sa o verific la primire?

                            Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui post destul de lung!
                            Mercedes W168, A190 - model 2000

                            Comment


                            • #15
                              Salutare!incearca sa controlezi si pompa de benzina,poate sa nu lucreze corect,iar despre coloana de directie,parerea mea este sa cumperi una noua.Poti sa platesti jumatate din suma uneia noi,si sa te tina doar o luna.Toate cele bune!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF