Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W124,An fabricatie 1994,Motor 101-Transpira in parcare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!Ar fii tare bine daca ce care s-au lovit de problema apei in masina ne-ar spune unde exact sa ne uitam si ce trebuie sa curatam.Si eu sunt interesat direct de problema asta pentru ca am tinut masina sub un pom si au cazut multe frunze pe la gurile de aerisire de la stergatoare si s-a adunat pe acolo destul namol.Am curatat eu ce am vazut ochiometric,dar tot ma trezesc cu mochetele umede..Banuiesc ca trebuie sa existe niste locuri pe unde se scurge apa pe caroserie,dar nu stiu unde sa caut.Daca aveti idee,va rog sa ne ajutati!Multumesc!O seara buna!
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #17
      Salutam!
      Au mai fost ceva discutii: http://www.clubmercedes.ro/prezenta-...5.html?t=18515

      Spor...
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Salutare! Am citit toate discutiile legate de acest subiect si totusi astazi la doi ani de la aceasta postare, problema persista in continuare,adica dupa doua zile de ploaie apa balteste pe toata partea stanga a masinii.Am desfundat toate gaurile de scurgere a apei.respectiv contraaripa si trapa,efectiv nu stiu ce sa-i mai fac,orice idee e binevenita. Multumesc!

        Comment


        • #19
          Salut.La 190 sub motorasul de la incalzire habitaclu este 0 scurgere care de obicei se obtureaza de la frunzele care patrund pe linga stergator.Se vede doar dupa demontare motoras aeroterma,si scurgerea este deasupra cutiei de viteze iar de sub masina nu se vede.Caroseriile sunt identice,pozitionarea motoras aeroterma este la fel nu strica sa incerci.Iar scurgerea de la trapa se face pe furtune suptiri de plastic care dupa 20 si un pic de ani posibil sa fi cedat,de obicei pe spate dar primul sintom ar fi umezirea banchetei.

          Comment


          • #20
            Nu demult colegul Poul avea o problema asemanatoare, mai exact presurile ''pluteau in apa'' (partea sofer). Nici el ni isi putea explica fenomenul decat sa constate de fiecare data cand plua mai tare, ca avea apa pe partea soferului. La el problema a fost din cauza parbrizului, care sa dezlipit pe o portiune de 15-20 cm...el ar putea da mai multe detalii.

            Si asta ar fi o varianta...cine stie...
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Salut Valdo! Astazi am umblat la acea scurgere,am scos doar bateria fara sa demontez motorasul de la aeroterma,se poate introduce o sarma din spre partea bateriei,scurgerea fiind destul de mare in forma triunghiulara(banuiesc ca aceasta este?) Acum astept prima ploaie sa vedem ce se intampla,sper sa nu mai am probleme.Multumesc frumos!

              Comment


              • #22
                Salut mer-se280! Ieri cand am constatat ca partea dreapta e din nou plina de apa,primul gand a fost ca undeva am parbrizul dezlipit,dupa aceea am desfundat partea de scurgere despre care vorbea Valdo ,acum astept sa vad rezultatul. Merci!

                Comment


                • #23
                  Si eu ma confruntam cu problema asta, insa la mine principala chestie e ca gaseam mereu apa sub mocheta pasagerului din dreapta-fata! Chiar aseara m-am uitat sa vad cum mai sta treaba pe acolo, era relativ uscat, insa buretele ala de la mocheta era umed! La sofer totul e perfect uscat!
                  Nu pot sa inteleg nici eu de ce e umeda zona aia mereu!

                  Mai nou am observat ca imi curge cate o picatura de apa si pe stalpul fata stanga, la sofer, cand ploua foarte tare .... si citind pe aici incep sa cred ca e furtunasul ala de la trapa! Inca n-am desfacut protectiile alea de pe stalpi, insa cand o bag la tinichigerie sper sa o dezbrac pe toata!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by MIHAY View Post
                    Salut mer-se280! Ieri cand am constatat ca partea dreapta e din nou plina de apa,primul gand a fost ca undeva am parbrizul dezlipit

                    Salutare! Iti spun, am fost si eu de fata cand la colegul Poul i-au schimbat parbrizul (cel vechi era fizurat) la W124 din dotare, iar dupa taierea vechiului parbriz sa cunoscut zona dezlipita pe o portiune de 15-20cm (de nu mai mult), zona care era cu praf. Pproblema au confirmat si baietii de la atelierul cu parbrize,... cand au ajuns cu taiatul la zona dezlipita, cablul otelos cu care se taie adezivul vechi, a ''fugit'' pe portiunea dezlipita!

                    Nu spun ca si la tine e problema asta...insa nu se stie...



                    Bafta
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Salut.La mine dupa demontarea motorasului am vazut scurgerea respectiva.Se scoate afara fiind din cauciuc cu cu un umar care sta pe caroserie si se imparte in doua scurgeri mai subtiri de o parte si de cealalta a cutiei.Partea proasta e ca se infunda in spre capat unde se ingusteaza.

                      Comment


                      • #26
                        Buna Seara tuturor!Ieri am umblat sub motorasul de la aeroterma si am desfundat scurgerea,totul in regula asteptand prima ploaie sa vad daca mai curge.Astazi dupa amiaza a plouat in jur de o ora, o ploaie puternica cu cantitati mari de apa.Masina am avut-o parcata cu fata ridicata pe un damb.Dupa ploaie ma uit in fata la partea pasagerului,mocheta fiind data afara,tabla perfect uscata,imi zic in sine,treaba e buna.Pornesc masina si plec,ca apoi sa constat ca e plina de apa,la prima frana toata apa acumulata in spate a ajuns in fata la scaunul pasagerului.In fine ajung acasa si demontez ornamentul stalpului de la mijloc cu centura de siguranta,acolo surpriza nu gasesc nici un furtun de scurgere al trapei.Din cate imi amintesc am vazut un furtun care banuiesc ca venea de la trapa acum cateva luni cand am demontat aripa dreapta si am vazut un furtun ce iesea din stalpul fata,banuiesc ca vine de la trapa....Ca atare sunt in pana de idei si astept parerea voastra. In orice caz m-am lamurit,apa vine de pe mijloc sau din spate,dar pe unde??????

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by MIHAY View Post
                          demontez ornamentul stalpului de la mijloc cu centura de siguranta,acolo surpriza nu gasesc nici un furtun de scurgere al trapei

                          Findca acolo nu exista asa ceva...scurgerile care vin de la cuva trapei sunt pe cele patru stalpuri A si C si nicidecum in stalpurile B !!!


                          Daca tapiteria de pe plafon este ok, adica sa nu fie umed dupa ploaie atunci de acolo poti elimina problema!

                          Dupa o spalare buna la car wash nu ai observat probleme?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Mer-se,ceva poze cu stalpii A si C? Probabil ca sunt cei care sustin parbrizul,iar iesirea se vede pe la mijlocul stalpului dupa ce ai demontat aripa fata?In orice caz apa vine din spate,am scos tapiteria din portbagaj de pe aripa dreapta spate si am vazut furtunul negru care coboara,dar sub podea nu l-am regasit????

                            Comment


                            • #29
                              Sunt sigur ca problema e de la cuva trapei.La spalatorie nu se intampla nimic,deoarece jetul de apa este orizontal si nu vertical ca atunci cand ploua......

                              Comment


                              • #30
                                Stalpii A sunt cei care incadreaza vertical parbrizul, stalpii B sunt cei care separa usile fata de cele spate, stalpii C sunt cei care incadreaza vertical luneta (la berline a.k.a. sedan-uri, saloon-uri)

                                La break-uri (combi, station wagon, estate), stalpii C separa usile spate de compartimentul portbagajului, iar stalpii D sunt ultimii, cei care incadreaza vertical usa din spate (hayonul).





                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF