Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W124,An fabricatie 1994,Motor 101-Transpira in parcare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W124,An fabricatie 1994,Motor 101-Transpira in parcare

    Salut! Am un Mercedes W124,model'94 facelift,motor 101,care de ceva timp imi transpira in parcare,mai exact toate geamurile,parbrizul luneta,bordul si tot habitaclu sunt pline de condens,mentionez ca pana in iarna aceasta nu am avut aceasta problema si nu inteleg de ce? In speranta ca sfaturile voastre imi vor fi de ajutor Va multumesc!

  • #2
    Transpiratie...

    Buna ziua !


    Ai apa/umezeala in masina si in tendinta ei de evaporare, se depune pe sticlaria masinii, Acest lucru nu se va intampla cu usile/geamurile deschise.

    Solutia este sa gasesti locul/locurile pe unde iti intra apa in masina si nu mai iese asa usor cum a intrat, sa remediezi situatia, apoi sa usti masina si ai terminat.

    Vezi pe sub mochetele fata, sub bancheta spate, vezi pe la dopurile de scurgere ale apei din podea, etc.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Eu las un mar mereu in masina si cam la 3 saptamani il inlocui cu altul, asa nu mi se mai abureste parbrizul la diferente de temperatura.
      Dar la tine, cum a spus si colegu', ai umezeala/apa in masina.

      Comment


      • #4
        Salutare

        Eu zic ca problema ta este filtrul de polen care se schimba si el la un anumit interval de timp, arunca o privire pe linkul de mai jos vei gasi locatia acestuia,si pasi necesari pentru schimbarea lui.
        Cat despre umiditate eu asi folosi un dezumidificator, dar in cele mai multe cazuri dupa schimbarea filtrului aburirea geamurilor dispare.


        Sper sa te ajute!

        Spor
        Last edited by MirceaBer; 02-28-2013, 16:55 PM.

        Comment


        • #5
          Nu ma pot abtine referitor la afirmatia :"Eu las un mar mereu in masina si cam la 3 saptamani il inlocui cu altul, asa nu mi se mai abureste parbrizul la diferente de temperatura" sa te întreb CE anume lasi ?
          Grav, magic, fin, senzațional.

          Comment


          • #6
            Acum am sosit de la masina.Intr-adevar Daniel a avut dreptate, pe partea dreapta apa balteste sub mocheta la nivel de 2-3 cm.Mocheta din fata,pozitionata intre scaunul soferului si ABS a iesit foarte usor fara sa desfac nimic,am adus-o in casa si am lasat-o in cada sa se scurga apa din ea,apoi am sa o dau afara pe balcon sa se zvinte,in schimb mocheta din spate nu pot sa o scot decat scotand scaunul pasagerului,operatie foarte necesara,dar din pacate nu pot sa o execut in strada.Am reusit sa o trag pe jumatate si sa sterg apa cu cateva prosoape,dar nu am rezolvat nimic deoarece buretele care este prins pe interiorul mochetei musteste de apa. Nu inteleg pe unde a intrat apa,presupun ca orificiul de scurgere de la contraaripa a fost infundat de noroi si frunze,iar apa s-a scurs la topirea zapezii prin stalpul masinii.fapt curios deoarece am probat scurgerea turnand apa si s-a scurs normal..........???

            Comment


            • #7
              Intrebare? Ce legatura are filtrul de polen cu apa din masina????/

              Comment


              • #8
                Filtrul de polen murdar duce la aparitia condensului pe geamuri, dar asta in timpul functionarii aerotermei ori aici e cazul de transpiratie in parcare deci e clar ca apa din masina e motivul.

                Poti verifica chederele, garniturile si traseele apei de ploaie, nu poate fii greu sa-ti dai seama de ce ai apa in masina.

                Si ca sa fii sigur ca nu mai transpira, dupa ce scoti apa da-i cu un antiperspirant pe la chedere, nu conteaza marca dar sa fie Made in Gerrmany.

                Comment


                • #9
                  Ii cer scuze userului Heavy D,am scris Daniel in loc de Dragos si ii multumesc atat lui cat si celorlalti pentru informatii!

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara !


                    Nici o problema, Mihay, se mai intampla.


                    Ambele mochete fata se pot scoate fara probleme si se pot pune la uscat. In cazul tau nu uscarea e problema, ci intrarea apei in masina si iesirea ei.

                    Daca la vreo operatie de tinichigerie/izolare/ceruire dopurile de scurgere din podea au fost obturate, apa, chiar daca intra cumva, nu mai poate iesi si va balti in masina, generand fenomenul pe care-l are masina ta, cel cu "transpiratia".

                    Asa cum vad eu treaba, prima data trebuie gasita calea pe care ajunge apa in masina si rezolvata, iar in paralel cu aceasta actiune, si dopurile de scurgere trebuie convinse sa faca ce trebuie, adica sa lase apa sa se scurga afara, daca tot a intrat fara aprobare. Toate dopurile, adica...



                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Buna Seara! Dragos,nu am gasit pe partea dreapta decat un singur dop in podea.respectiv in spatele scaunului pasagerului care era plin de vopsea,am curatat vopseaua din el si am apasat cu o sarma in el cautind orificiul de scurgere nu am gasit nimic in schimb dopul s-a rup din margini pe jumatate.... Banuiesc ca apa a intrat pe la stalpii masinii,deoarece pe la chedere nu am gasit nimic suspect.....

                      Comment


                      • #12
                        Cu scuzele de rigoare ca va stresez,dar mai am o problema......?Am gasit ceva apa si in portbagaj,la roata de rezerva,acolo aveam ceva rugina nu prea pregnanta si am tot amanat sa o curat si sa o revopsesc la culoarea masinii.deoarece nu prea am avut timp iar vremea a fost rece. Acum problema s-a agravat si va trebui sa fac lucrarea cat mai repede,desi este foarte dificil sa gasesti solutia optima ca sa iasa treaba buna,ma refer la solutii antirugina.grund si vopsea.de aceea sunt cam derutat......

                        Comment


                        • #13
                          Salutare. In legatura cu apa din habitaclu...

                          Intrebare: ai trapa la masina? Intreb deoarece am vazut pe alte forumuri unde discutau despre probleme asemanatoare, unde problema a fost de la cuva trapei, prin care evacuarea se face in cele patru colturi. La unele stuturi de la trapa (unde vine conectat furtunul care conduce apa in exterior) au fost mancate de rugina si asa ajungea apa in interior. Conductele de evacuare apei sunt in patru colturi si care sunt conduse prin stalpurile A si C.

                          Asta in caz de ai trapa!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Salutare! Da. am trapa,dar te rog sa ma crezi m-am uitat cu foarte mare atentie la stalpii fata si nu am vazut nici un furtun de evacuare a apei....????/

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by MIHAY View Post
                              Salutare! Da. am trapa,dar te rog sa ma crezi m-am uitat cu foarte mare atentie la stalpii fata si nu am vazut nici un furtun de evacuare a apei....????/
                              Furtunele pentru evacuare sunt in interiorul stalpurilor, pe care o sa le vezi doar dupa ce dai jos tapiteria/ornamentele.

                              P.S. Furtune de evacuare sunt si la stalpurile C (cele din spate)!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF