Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes W123 coupe 280 SE/ 1982

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Numai la plecarea de pe loc smuceste . Tin piciorul pe frana si astept sa cupleze. Am observat ieri ca la prima pornire pleaca linistit, fara smucitura. Scot masina din garaj, cobor sa inchid usile si deja motorul se tureaza mai tare si smuceste la plecare. Cred ca am sa micsorez turatia la rece , mai citesc sa vad de unde.
    Si uleiul meu e roz, dar sta de 10 ani. Inclusiv filtrul. Cred ca ma risc si fac schimbul.
    Last edited by altho; 09-03-2016, 07:41 AM.

    Comment


    • #17
      Am schimbat filtru si uleiul la cutie - fara sa-l dau jos si pe ala din convertizor = 5 l.
      Nu mai smuceste asa tare la plecare, sau asa imi place sa cred.
      Mai verific cand am timp, ca acum ma uit dupa un Bmw vechi, anul meu de fabricatie, sa vad daca merita sa ma bag in reparatii.

      Comment


      • #18
        De ce nu ai lasat jos uleiul din convertizor?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Mi-a fost frica de povestile cu " daca schimbi uleiul nu mai merge deloc "
          Apoi am citit in alt loc ca schimbi uleiul cate 2 l - scoti 2 l, pui 2l ; pana la urma tot ceva amestec iesea.
          Oricum mai fac vreo 5000 km apoi schimb din nou totul- inclusiv convertizor.

          Comment


          • #20
            Originally posted by altho View Post
            .... " daca schimbi uleiul nu mai merge deloc "...

            WTF??? Poate daca pui apa sau ulei de gatit...Bunica!


            Originally posted by altho View Post
            ...am citit in alt loc ca schimbi uleiul cate 2 l - scoti 2 l, pui 2l ;...
            Mai fratilor, dar de unde le scoateti pe astea? Pai ce facem? Cocktail de ulei?

            Ori schimbi uleiul, ori complectezi... Nu e acelasi lucru. Dar sa bagi 2 litrii si sa scoti 2 litrii (pe unde?) mi se pare o aberatie...

            Da jos tot uleiul, pune ulei potrivit si nu are de ce sa nu mearga cutia. Eu puneam ulei de la Petrom, pentru ATF. E potrivit pentru "batranici"... Daca vrei baga OEM sau agreat!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Am patit-o la W116. Am schimbat uleiul si filtru -ATF 236.6 si dupa asta nu a mai cuplat vitezele. Am scris despre asta in topicul meu cu W116. In acelasi timp un ochios l-a lasat seara in garaj dupa ce a schimbat uleiul si a 2 a zi nu a mai plecat de pe loc.
              Am sa caut pe forum si povestea cu 2 litri ca mi s-a parut aberatie si mie, dar acolo nimeni n-a comentat.

              Comment


              • #22
                Fiecare face cu masina lui ce vrea, e dreptul lui. Eu ti-am zis ce sa faci (si ce nu) din umila mea experienta.

                Faza cu uleiul... esti convins ca era cea ce trebuie? Adica, nu cumva a fost contrafacut? Baga linistit ulei de care ti-am zis, de la Petrom, am mers pe acest tip destul de multi ani ca sa pot sa zic ca e potrivit cutiei tale. Nu e nevoie sa strici orzul pe gaste... Mai sunt unii care baga ulei sintetic la masini care cand au aparut nici nu au pomenit de asa ceva, doar sa fie si ei in ton cu moda.

                Sincer, eu nu am vazut nicaieri si niciodata nu am auzit de povestea cu 2 litrii pusi... 2 scosi... Chiar sunt curios cine a scris asta, daca e de pe aici, si, prin absurd, care e motivatia.

                Bafta si sa ne tii la curent (dar nu la 220-230!).
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Ia fii atent ce spune d-l Mocuta :


                  Motivatia e ca asa faceau aia din service Brasov.

                  Si tot acolo scrie si tipul de ulei 236.6 ATF ptr 123. Ca era /nu era contrafacut , de unde sa stiu ? Nu scria pe bidon )

                  De asta am intrebat ce tip de ulei recomandati - buna parerea ta cu Petrom.

                  Apropo , am comandat filtrul de ulei la 2 magazine diferite,dupa seria sasiu si am luat pe amandoua - diferea lungimea gatului de la filtru ; cand am dat jos, era alt model de filtru. Am comandat dupa codul filtrului - MAN 2014.
                  Last edited by altho; 09-16-2016, 09:27 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Ai vazut ce masina are trecuta la profil? La motorizare? Pai la asa masina asa metode! Din punctul meu de vedere asta spune tot...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Noutati : functioneaza perfect , a trecut RAR-ul cu brio, e deja vehicul istoric si a participat sambata la Parada Retromobil. In rest, benzina sa am, ca ea o papa.
                      Attached Files
                      Last edited by altho; 10-17-2016, 11:52 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by altho View Post
                        Noutati : functioneaza perfect , a trecut RAR-ul cu brio, e deja vehicul istoric si a participat sambata la Parada Retromobil. In rest, benzina sa am, ca ea o papa.
                        Cand se face la Iasi, vin sa te salut !
                        Stefan

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF