Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W123 280CE - info si sfat achizitie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A fost masina de serviciu la un director de intreprindere si avea numere de Franta ? .

    Cateva opinii :

    1) - Pe tip nu la interesat sa o inmatriculeze in Romania . Ii placea sa se dea mare cu ea , asa frantuzita . Deh , noua clasa de "bisnismani" .

    2) - Sta de cativa ani in acel loc , fara numere de inmatriculare ? .

    - a mers cu Mercedesul atat timp cat a fost valabila asigurarea .
    - nu-l mai intereseaza masina .
    - probleme cu actele si nu o poate inmatricula .
    - probleme tehnice grave la motor , cv , grup , etc .

    3) - Daca nu avea nevoie de ea , ii parea rau de masina sau era interesat sa o vanda , dadea un anunt sau punea o hartie in geam . Este tipul de om care nu-l intereseaza ca este Mercedes . Daca nu obtine bani multi pe ea , prefera sa o dea la REMAT .

    Pacat ! . Unii ca noi sunt in stare "sa-si dea si camasa" pentru asa masina .

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrei_dent View Post
      de adus de afara, sa fim seriosi, cu 3-4000 buget total nici nu cred ca se pune problema ... parerea mea.
      Dă-mi voie să te contrazic. Dacă cauți bine, până la urmă tot se ivește.
      Acum un an, am ”prins” una în estul Germaniei (țin minte că era galbenă, dar din păcate nu am salvat poze cu ea), 230CE full-full (adică în afară de 4 geamuri electrice, AC, oglindă electrică, lemn peste tot, mai avea și ștergătoare la faruri și Webasto (!), cu o singură problemă: restaurarea a rămas la jumătatea drumului (tăblăria și vopsitoria erau gata, dar interiorul era în bucăți, nemontat, cu toate piesele puse grămadă înăuntru). Cerea 1700Eu. Ei ? Eu cu 1700Eu nu scot partea de tinichigerie la Lady a mea ...
      Ca exercițiu (nerelevant, am dat search cu preț de până-n 2500Eu) http://suchen.mobile.de/auto/mercede...requence=DAILY , din care http://suchen.mobile.de/auto-inserat...cCapacity=3000 e ceva similar cu povestea mea de mai sus: are de toate, dar mai nimic nu funcționează, însă cu atenția cuvenită totul se poate repara, cu costuri mici/medii. Nu vă cramponați de ea, este doar un exemplu ...

      Baftă la căutare !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Levi, vad ca ai selectat 230CE in cautarea ta. Singura diferenta dintre 230CE si 280CE este doar in ce priveste motorizarea ?

        Comment


        • #19
          Ocazii sunt, nu pot sa te contrazic, dar stim foarte bine ca 280 -urile sunt scumpe si putine, comparativ cu alte motorizari. Eu ma refeream mai mult la pretul final, cu dus dupa ea, adus, inscris, etc... Stii cum e, socoteala de acasa nu se potriveste niciodata cu cea din piata.

          Comment


          • #20
            "Cel mai scump Mercedes Benz , este Mercedes-ul sh" ! .

            Aveti de grija ce faceti . Din 20015 vor exploda preturile la 280 E , CE si 300 D turbodiesel , full option , asa cum exista acum la W116 450 SEL 6,9 extra option .

            Bafta , la cautat si cumparat ! .

            Urmaresc topic-ul cu mare interes , asteptand un final fericit .
            Last edited by nstoe; 01-28-2014, 02:12 AM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by yachtmanblue View Post
              Singura diferenta dintre 230CE si 280CE este doar in ce priveste motorizarea ?
              O parte din răspuns este mai jos, în postul colegului andrei_dent.
              Originally posted by andrei_dent View Post
              dar stim foarte bine ca 280 -urile sunt scumpe si putine, comparativ cu alte motorizari.
              Partea a 2-a a răspunsului decurge din cele de mai sus:
              280-ul era vârf de model (un fel de W126 560SEC în familia Cobrelor), să zic aşa, deci la motorizarea asta se găsesc mai multe dotări dacât la 230. Este şi mai rar, mai ales la noi, unde fugim de motoare mari, ştim foarte bine, de ce ... De aici şi preţurile mai mari (rar = scump, logic). Bineînţeles, dotări full se regăsesc şi pe 230, dar mai rar, în lumina celor de mai sus.
              Aşa ... şi n-am pomenit de motorizarea Diesel, (300D aspirat sau 300TD turbo), şi mai rare pe maleagurile noastre, deoarece erau destinate pieţei SUA, la noi (mă refer: Europa) ajungând doar prin "import". Ei, ştiind exigenţele pieţei de peste Ocean, şi aceste modele sunt dotate cu tot felu' de ghiduşii.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                "Cel mai scump Mercedes Benz , este Mercedes-ul sh" ! .

                Aveti de grija ce faceti . Din 20015 vor exploda preturile la 280 E , CE si 300 D turbodiesel
                nstoe: informatia este luata dintr-o publicatie ? Care sunt motivele pentru care vor exploda din 2015 si nu din alt an, poate chiar incepand de anul acesta? Este o constare personala bazata pe faptul ca vor putea fi omologate ca masini de epoca asa cum spunea Levi ?

                Partea a 2-a a răspunsului decurge din cele de mai sus:
                280-ul era vârf de model (un fel de W126 560SEC în familia Cobrelor), să zic aşa, deci la motorizarea asta se găsesc mai multe dotări dacât la 230. Este şi mai rar, mai ales la noi, unde fugim de motoare mari, ştim foarte bine, de ce ... De aici şi preţurile mai mari (rar = scump, logic). Bineînţeles, dotări full se regăsesc şi pe 230, dar mai rar, în lumina celor de mai sus.
                Aşa ... şi n-am pomenit de motorizarea Diesel, (300D aspirat sau 300TD turbo), şi mai rare pe maleagurile noastre, deoarece erau destinate pieţei SUA, la noi (mă refer: Europa) ajungând doar prin "import". Ei, ştiind exigenţele pieţei de peste Ocean, şi aceste modele sunt dotate cu tot felu' de ghiduşii.
                Deja se complica lucrurile iar ceea ce imi doresc eu este sa beneficiez de aceeasta minunatie de masina si de placerea de a o conduce. Restul sunt detalii... si nu stiu de ce dar in viziunea mea 280 parea a fi un pic mai mare decat 230-ul.

                Comment


                • #23
                  "Finu" Levi spune si dumnealui ce citeste acolo unde scriu eu , adica la Grupul Social "230E W123" . Te invit si pe tine sa vii alaturi de cei mai inraiti fani W123 .

                  De raspuns , ti-ai raspuns singur .

                  Da , preturile vor creste odata cu apropierea datei cand vor putea fi inscrise la Retromobil .

                  Da un search pe mobile.de si cauta preturi la W116 , bine intretinute si full option .

                  Comment


                  • #24
                    Ce parere aveti despre aceasta masina? Pretul pare a fi piperat insa ma gandesc ca omul vrea sa isi scoata cheltuielile de transport pana in Romania si poate o mica marja pe care o sa negocieze.

                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Cunosc maşina, a mai fost pe topicul "Mercedesuri de vânzare", dar nu mai ştiu când ... Oricum, prin vară, deci "adus recent din Austria" e de a-ţi lua ochii ... Eu nici măcar nu am sunat (îmi ajunge mie o bubă pe cap , ce o am în curte), dar dacă o faci, întreabă de dotări, căci trebuie să aibă ! Poya cu interiorul e neclară, nu se pot deduce dotările. Exact ce ţi-am spus mai sus: 280 e mai dotată, iar asta are şi ştergătoare la faruri, iar în mod normal opţiunea asta este peste geamurile electrice, AC, şi alte ghiduşii. Din poze, pare OK. Ştiu că este doar o deducţie subţire, dar sună şi vezi. Nu ştiu cât ar fi "timbrul verde" sau cum i-o mai fi zic-nd acuma, peste preţul de cumpărare, dar oricum este peste 1000 de iepuraşi. Una peste alta, poate că asta e maşina ta !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Nu exista o limita de jos, in legãturã cu opțiunile pe care le are un 280E fata de celelalte motorizari de pe w123. Am vazut 280E ce avea aceleasi optiuni ca un 240D, adica nimic.
                        optiunile cele mai importante ar fi:

                        - Kilometrajul ce indica viteza maxima afisata de 230 km (scris 220 si inca o linie mica).
                        Ca o mica paranteza motoarele de 250, 300TD (modelul turbo), 230, si cred ca si 200 au indicatorul pana la 200km. 300D simplu are indicatorul pana la 180km. 240D, 220D, 200D au indicatorul pana la 160km.

                        - turometrul, optiune foarte rara si in general exista doar pe modelele 280E si 300TD (modelul turbodiesel varianta pentru USA, mai mult pe coupe, rar si pe berlina), ceasul fiind mai mic si asezat sub turometru.

                        - trapa, in functie de an, electrica sau manuala, optiune insa valabila si pe toate celelalte motorizari.

                        - geamuri electrice, AC , oglinda din dreapta electrica precum si un buton de directionare a semnalului audio pe boxele din fata sau din spate. (aici ar intra si boxele din spate ca o optiune).

                        - suspensii si amortizoare "mai" sport decat pe celelalte motorizari.

                        - stergatoare la faruri.

                        - tempomat, o optiune foarte rara chiar si pe 280E, si mai rara pe 250, dar exista.

                        - bord cu insertii de mahon.

                        - un "cadran" langa cel de apa si ulei care iti indica cat consuma masina in timp real.

                        - aerisirile de sub stergatoare din aluminiu (cum are si masina din poza)

                        Masina din anunt nu are turometru. Dupa ce am analizat poza cu interiorul sar parea ca nu are geamuri electrice. Dupa 1978 s-au montat pe 280E faruri patrare renuntandu-se la cele cu doua ochiuri. Stergatoarele nu sunt sigur cand s-au montat pentru prima oara pe acest model.
                        Nu pot sa-mi dau seama daca este dupa 1980 sau inainte de 1980, un an foarte important fiindca atunci s-a realizat un "facelift"/upgrade. Chiar daca e trecut acolo 1981 in general nu poti sa te iei dupa anul trecut in carte, fiindca multi schimba ceasurile de bord pe parcurs. Nu zic ca nu e adevarat doar ca e bine sa mai verifici odata.
                        Nu are trapa dar imi place ca are aerisirile din aluminiu. Ca un plus cutia automata isi face toti banii. Volanul mi se pare de prost gust. J

                        Daca ar fi avut poze mai detaliate la interior si o poza cu motorul probabil as fi putut mentiona mai multe aspecte.
                        http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                        Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                        Comment


                        • #27
                          Info "full option factory" W123 for Europa , North America , North America and Japan .



                          Explozie de pret sau cum arata un 280E , "standard equipment" , in toata splendoarea lui .



                          Daca initiatorul topic-ului doreste sa primeasca informatii despre oferte de cumparare 280C / CE W123 , bine ar fi sa deschida si un thread in aria dedicata .

                          Comment


                          • #28
                            Un 230 CE, cu ''ceva'' dootari http://www.subito.it/auto/mercedes-c...o-92965129.htm
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • #29
                              Salutare! Daca e de folos am cateva poze cu masina de la BT facute de mine anul trecut si pot sa-ti mai spun doar ca sta acolo de cel putin 8 ani iar directorul ala e dificil ca sa ma exprim elegant! Scuze de intarziere! Bafta!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nstoe View Post
                                "Cel mai scump Mercedes Benz , este Mercedes-ul sh" ! .

                                Aveti de grija ce faceti . Din 20015 vor exploda preturile la 280 E , CE si 300 D turbodiesel , full option , asa cum exista acum la W116 450 SEL 6,9 extra option .

                                Bafta , la cautat si cumparat ! .

                                Urmaresc topic-ul cu mare interes , asteptand un final fericit .
                                Cel mai scump Mercedes ,nu e cel sh, sint modelele de dupa 2002 pina in prezent,stiu exact ce spun! Am condus masini de firma , mai multe modele de mercedes ,cind ajungeam in service ,destul de des totusi, imi sarea palaria in tavan cind auzeam de preturi ,ok!
                                Acum 2 luni ,am vazut un break w 124 ,pe th pallady, l am vazut pe olx ,la ora 17 ,la ora 20 era cumparat,probat si verificat,ok! Am bagat in el cca 3500 euro plus 900 achizitia ,dar in 4500 euro am supermasina,suspensii hidraulice,full electric,clima bizonala samd, masina e racheta, 2,3 benzinar, 132 cp KAT , nu prea am cu ce sa o compar ca suspensii, senzatie si stabilitate,poate cu vreun model nou de A6 (dar cit costa achizitia si intretinerea unui A6),probabil inca vreo 300 euro si e ca noua masina ,consuma 15% in bucuresti si cca 8-9% afara ,mers normal .
                                Deci,am amici cu mercedes modele mai noi de 7-8 ani , sint inglodati in datorii dar merg cu Mercedes, au ris putin de mine ,dar, l am remorcat pe unul din ei intr o noapte (de mila am facut o,stiam ca pot sa mi pierd abecedarul!),dar cine pe cine trage de urechi !
                                Modelele W123 si W 124 sint de legenda si nu numai,sint indestructibile, a mea n are gram de rugina,motorul e impecabil la 300k km cutie si diferential ok,suspensia hidraulica ok,(pierd ulei cca 5-600 gr pe la un amortizor la 2 luni- adica 26 lei /litrul/3luni) masina merge perfect mai ales pe serpentine , e de vis ,nu mi pare rau nici o secunda ca am asa ceva, stiu consuma mult ,dar in service n am bagat o inca(mai stiu si eu ceva mecanica , electrica) , am vopsit o , i am facut tot ce era nevoie ca sa stiu ca merg sigur pe sosea, Mercedes ul ....si masini ! Sper ca n ai luat o personal,doar te am corectat putin ,ok ,nu le amesteca pe toate ,atit am incercat sa ti spun !
                                Printre altele, ieri am venit de la mare,am atins 220 km/h , mers permanent cu 160 km/h nici nu simti mare lucru la 160 consum 11%... !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF