Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes vechi vs masina noua

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes vechi vs masina noua

    Vreau sa ridic o problema legata de ce este mai avantajos dpdv financiar:sa cumperi o masina noua in rate sau sa cumperi un mercedes vechi(de ex un 124) cu banii jos echivalentul avansului la masina noua?
    Am vandut vechea mea cobra.Sa zic despre ea ca a fost un calvar este putin.Cred ca as putea scrie o carte despre cate am patit cu ea,de fapt,cred ca intr-o zi cand voi fi mai in forma o sa incerc sa scriu macar o parte din cate am patimit cu masina asta in doar cele 6 luni cat am fost proprietarul ei.Eu cred ca o masina mai veche de 10-12 ani,pur si simplu mananca cel putin la fel de multi bani cat ratele la o masina noua.Nu au existat 2 saptamani fara sa nu se mai strice ceva la ea,mai treceau 2 saptamani,se ducea alternatorul,il reparam,peste inca ceva timp pompa de vacuum,o reparam si pe asta,urma electromotorul,apoi bendixul,apoi ambreiajul,pompa de injectie,etc etc.Aveam senzatia ca am un batran de 90 de ani caruia ii trebuiesc transplantate toate organele de la un om tanar altfel moare.
    In cele 6 luni cat am avut masina am cheltuit clar mai mult decat as fi dat pe rate la o masina decenta cum ar fi opel astra sau ford focus.La o altfel de masina o rata ar fi cam de 10-11 milioane cu tot cu casco,eu va spun cu mana pe inima ca am cheluit in medie pe reparatii mai mult decat atat in fiecare luna.Acum vreau sa imi iau o masina noua dar un prieten mi-a sugerat ca pot totusi gasi un 124 in stare buna care sa nu se strice chiar asa de des.marea mea problema a fost ca eu nu am avut niciodata o masina si cand am dat search pe google despre mercedes cobra am gasit o blestemata de pagina in care erau elogii peste elogii la adresa acestui model de masina.Hai sa spunem lucrurilor pe nume:nu este deloc asa!a fost o masina buna la timpul ei,dar dupa aproape 30 de ani toate piesele sunt la limita extrema a uzurii si sansele sa pice sunt maxime.Uitati aici si pagina blestema care am citit-o(mai bine faceam altceva decat sa fi citit asta-ar fi indecent sa scriu aici ce ar fi fost mai bine sa fi facut in loc sa citesc pagina respectiva) http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=70049
    Vreau sa stiu un singur lucru:am fost ghinionist,am nimerit eu cea mai proasta cobra de pe pamant sau toate masinile vechi sunt asa?Voi cei care aveti 123-uri si 124-uri,cat de mult stati cu ele prin service-uri?Cati bani dati pe luna pe reparatii?Sunt toate masinile vechi astfel sau am fost eu ghinionist nimerind o masina cu probleme?Pt ca eu personal cam pe toti care ii stiu cu masini mai vechi isi petrec destul de multe zile in service..si atunci ma intreb:de ce fratilor preferati sa dati bani la mecanici in loc sa dati bani la rata pt o masina noua?

  • #2
    posibil sa fi fost tu prea ghinionist cu masina respectiva....

    eu am avut numai w124 si pot spune ca nu exista masina mai rezistenta si mai fiabila decat acest model.acum depinde si ce masina cumperi...dar daca e bine intretinuta.......n o sa ai probleme

    eu unul raman fidel acestui model si-l prefer in fata multor masini mult mai noi

    Comment


    • #3
      Si 124-le astea de unde au fost cumparate?De la prieteni cunoscuti sau din Germania?Cumva toate 124-le care sunt de vanzare sunr praf iar alea bune nu sunt de vanzare?A ta de ex daca ti-as cere sa mi-o vinzi mie mi-ai da-o?Cu cat?
      Cum pot sa imi dau seama de un 124 daca este cat de cat bun sau daca este praf si mi se va strica mai des decat imi schimb ciorapii?Se poate verifica asta inainte sa cumperi o masina?

      Comment


      • #4
        Draga Mariussica,hai sa lamurim problema!
        Eu am avut cobre de toate felurile si motorizarile de nici nu le mai stiu numaru' si trebuie sa iti spun ca din ce ai povestit tu reiese ca intr-adevar ai fost ghinionist sau masina a fost terminata de altu inainte sa o iei tu.Asta nu inseamna ca ale mele nu se stricau,dar foarte rar!
        tipul asta de mercedes a fost intr-adevar reusit si merge pana ii cade si ultimu surub de pe el,din cauza asta unii proprietari cred ca nu mai au nevoie de intretinere...doar e cobra...si merge...fara sa ii faci nimic.Concluzia e ca tu ai nimerit una din alea.

        Cat despre cealalta dilema ta,eu unu raman la varianta cu 124,momentan detin unu si sunt f.multumit de el!!!

        Dar,atentie!daca iti iei o masina second(de ex. 124)trebuie sa fie cat mai aproape de starea originala,fara modificari,si eventual sa aiba carte service cu istoricul ei.

        Bafta!

        Comment


        • #5
          Carte service la o masina din 90?Cine a auzit de asa ceva?Masina ta are asa ceva?

          Comment


          • #6
            Da,bineinteles are de cand a iesit din fabrica!
            Asta inseamna o masina intretinuta!Si fostii proprietari au avut grija si au schimbat totul la timp.

            Comment


            • #7
              Carte service am si eu la cobranul din 81. Nici mie nu-mi venea a crede cand am vazut-o(cartea).
              Cat despre cobra ta, trebuie sa fi fost foarte ghinionist sa bagi bani in ea in fiecare luna. Mai rar, foarte rar asa ceva.
              Last edited by PaRaDoX; 12-06-2007, 00:40 AM.
              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

              Comment


              • #8
                Inca ceva.O perioada am cautat sa cumpar un 126 pt ca imi placea modelul ala(si inca imi mai place),dar am observat ca absolut niciunul nu mai are aerul conditionat functionabil.Eu cred ca masinile care sunt de vanzare sunt niste epave de care fostii proprietari si-au batut joc,sau au facut porbleme mari si vor sa scape de ele.Poate am fost eu subiectiv,dar cand spun ca din vreo 10 126-uri la toate era scris in anunt la dotari "aer conditionat" si cand sunam imi zicea "lipseste un rulment o nimik toata costa 1 milion si se face" sau.."trebuie schimbat lichidul sau gazul se face e f usor de facut" dar cert este ca absolut niciuneia nu ii functiona aerul cond.Apropos ,la 124-le voastre ce mica problema este de nu merge aerul conditionat?
                Last edited by mariussica; 12-06-2007, 00:41 AM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mariussica View Post
                  Inca ceva.O perioada am cautat sa cumpar un 126 pt ca imi placea modelul ala(si inca imi mai place),dar am observat ca absolut niciunul nu mai are aerul conditionat functionabil.Eu cred ca masinile care sunt de vanzare sunt niste epave de care fostii proprietari si-au batut joc,sau au facut porbleme ari si vor sa scape de ele.Poate am fost eu subirctiv,dar cand spun ca din vreo 10 126-uri la toate era scris in anunt la dotari "aer conditionat" si cand sunam imi zicea "liseste un rulment o nimik toata costa 1 milion si se face" sau.."trebuie schimbat lichidul sau gazul se face e f usor de facut" dar cert este ca absolut niciuneia nu ii functiona aerul cond.Apropos ,la 124-le voatre ce mica problema este de nu merge aerul conditionat?
                  eu sunt din SV,daca erai mai aproape te invitam sa vezi si un 126 impecabil,pe care il detin inafara de 124,si pe care functioneaza AC-u,si toate celelalte:trapa el,4 geamuri el,antena el,ABS,ASD,etc...si e din 88 si are vopsea originala impecabil

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca ai avut ghinion cand ai cumparat masina repsectiva. Am un w201 200D din 85 si care e in familie din 92. De atunci si pana azi, in 15 ani numar pe degetele de la o mana ce chestii s-au stricat si au trebuit schimbate: brat stergator, releu incarcare, releul de semnalizare, disc ambreiaj, bucse si consumabile pe care le schimbi ca la oricare alta masina. Gandeste-te logic ca daca ar fi cum spui tu, nu cred ca ar mai tine nici un pietar care cara varza, pepeni si cartofi o masina care sa ii manance pe piese 10 milioane lunar. In mod special cobra e renumita pt fiabilitate.
                    In plus, gandeste-te cati bani te costa reviziile la orice masina noua pt care e musai sa mergi la sericeul autorizat unde te tapeaza de bani si cat costa o revizie la mercedesurile mai vechi.
                    Sa nu mai vorbim de casco, care te usureaza de 800E minim pe an, orice chichineata ti-ai lua, in timp ce la o masina mai veche scapi de stresul asta, iar piesele sunt relativ ieftine.

                    Comment


                    • #11
                      dezamagire sau nu

                      Eh las ca nici eu nu stau mai grozav. Nici mie nu imi mai porneste W123, 200d... de ar fi alternatoru' sau bendixu' cum ziceai as sari intr-un picior si intr-o zi toate ar fi facute. La mine is chestii mai grave si pentru aia nu ma plang... M-am intrebat de multe ori de ce nu mi-am luat ceva pe benzina? Si cu toate ca ma uit la ea cat e de frumoasa si cat de bine ii sade ei in curte nu mi-am pierdut nici o clipa speranta... as vrea doar sa ma intalnesc cu fostul proprietar sa-i bat obrazu' si nu pentru gaura in buget ce mi-a facut-o ci doar pentru masina ca si-a batut joc de ea si nu i-a dat ce ii trebuia si cand trebuia. Acum degeaba pansez eu ceva ce pe dedesubt supureaza. Trebuie taiat in "carne vie". Asa ca mi-am zis: n-are rost sa ma stresez, ce pot sa fac, fac singur. Ce nu, va face mecanicul atunci cand dau de suficiente resurse si gata. Nu-i chiar un capat de lume ca nu ma pot folosi de masina la momentul asta. Si nici nu vreau sa scap de ea, pentru ca mercedes mi-a trebuit, mercedes mi-am cumparat si gata. Bun rau cum e, e al meu. Nu mi-a dat nimeni nici un ban(spre deosebire de frati-miu care a primit 3 masini de la parinti, pe cand eu CIUCIU sau NEXAM) sa-l cumpar. Asa ca eu spun in felul asta: fiecare sa se bucure de mertzanul sau. Pentru mine e o incantare si sa stau 5 minute in el. Dar vad ca unii fac din tantar, armasar.

                      Comment


                      • #12
                        Sistemul de pornire a fost de departe cel care mi-a facut cele mai multe probleme la masina aia.Aveam senzatia ca orice as face oricat de mult as baga in ea in piese noi,nu imi poate garanta nimeni ca iar nu voi da peste putin timp la cheie si va refuza dinnou sa porneasca.Asta si din cauza unui mecanic care prefera sa imi repare masina tot cu piese sec hand de la alte cobre,si care evident,fiind asa de vechi se stricau la scurt timp.Electromotorul s-a stricat si a fost reparat de 3 ori,odata a dat o ploaie si am mers cu ea si s-au oxidat niste fire care alimentau bujiile,altadata mi s-a stricat alternatorul,ultima data bendixul cica era de vina,mi s-a mai stricat si butucul de la cheia de pornire.Pot spune ca am utilizat destul de mult funia de tractare lasata de fostul proprietar(manca-i-as eu zilele lui de jigodie,pt ca m-a mintit pe fata,spunandu-mi ca masina este excelenta si ca nu a avut niciodata probleme cu ea,ulterior fii-su sa se dea de gol si sa-mi zica ca au tratat-o si ei de "cateva" ori).Cand a fost sa o vand,mi-am jurat la un moment dat ca daca se mai strica odata o vand chiar de dupa aia va merge absolut perfect...si asa s-a intamplat.Mi s-a mai stricat,inca odata,bineinteles iar ceva pe la pornire ca dadeam de cheie si nu reactiona in nici un fel si atunci am zis:te fac si te vand poti sa nu te mai strici deloc,si a draq pana sa o vand nu a mai sughitat deloc parca nu vroia sa se desparta de mine..dar am vandut-o.

                        Comment


                        • #13
                          Acum depinde si la ce "doctor" ai dus-o... Ca sunt destule specimene care mai mult strica decat repara.. dar hai sa nu mai incepem discutia interminabila despre mecanici

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mariussica View Post
                            Si 124-le astea de unde au fost cumparate?De la prieteni cunoscuti sau din Germania?Cumva toate 124-le care sunt de vanzare sunr praf iar alea bune nu sunt de vanzare?A ta de ex daca ti-as cere sa mi-o vinzi mie mi-ai da-o?Cu cat?
                            Cum pot sa imi dau seama de un 124 daca este cat de cat bun sau daca este praf si mi se va strica mai des decat imi schimb ciorapii?Se poate verifica asta inainte sa cumperi o masina?

                            toate au fost cumparate din romania,si cam toate de la prieteni...ca as vrea sa stiu si istoricul masinii. si inca ceva...cam toate w124 de vanzare sunt praf pt ca propietarii le vand ca sa nu mai bage bani in ele dupa ce le calaresc de le sar rotile...

                            poti sa-ti dai seama de cum e de ingrijita dupa cum arata ea in general..se vede de la o posta o cazatura....

                            p.s. cine are un w124 bun nu-l vinde........eu am dat un w124 si acum inca imi pare rau dupa el

                            Comment


                            • #15
                              Marius, pe de o parte iti dau dreptate, pe de alta parte te contrazic.
                              Iti dau dreptate cand zici ca o masina noua (orice cat de cat...inafara de logan sau mai stiu eu ce glume proaste) merita fata de o masina veche. Si asta pentru ca esti scutit de griji. Dar asta te costa.
                              Daca folosesti masina 90% in oras sa te duci dimineatza la servici sa o lasi in parcare si sa te duci seara acasa si sa o lasi in curte / spatele blocului atunci iti recomand o masina noua.

                              Trebuie sa te contrazic totusi. Acuma depinde la ce folosesti masina. Si eu cand am luat w123-u 240D am avut prima iarna probleme cu pornirea, am schimbat cam 3 electromotoare, pana am gasit unu care o fost sanatos, si care merge si acuma. O masina veche e avantajoasa daca stii tu ce sa-i faci (in cazul meu am facut eu ce era de facut, nu m-am dus la mecanic) pt ca meseriasi care sa stie cum sa se poarte cu asa masina sunt putini. In schimb sunt o gramada care cred ca se pricep, rezolva problema cat de cat, tie ti se pare ca e ok, dar "lucratura" lor nu rezista in timp. Daca vrei asa masina atunci tre sa fi pregatit sa te murdaresti de ulei din cap pana in picioare .
                              Dar, cu un w123 (la cat am dat pe el) nu mi-e jena sa ma duc pe orice fel de drum, inclusiv munte / drumuri de tzara / neasfaltat, etc.. Nu stiu daca as fi la fel de linistit sa ma duc pe drumurile alea cu o masina noua, gandindu-ma cat o sa ma coste daca belesc suspensia sau ceva... Si la urma urmei o masina nu e un bibelou care sa-l speli odata pe saptamana si sa te uiti la ea de pe geam cat de bine arata in curte. O masina e facuta sa mergi cu ea pe unde ai chef... si din punctul meu de vedere w123-u te lasa sa faci chestia asta linistit.
                              Si poate ai avut tu ghinion, gandeste-te ca daca nu ar fi rezistenta nimeni nu ar lauda-o pentru asta... Mai mult, uita-te pe pozele de pe grup, sa vezi cum sunt oameni cu 123-uri si chiar modele mai vechi, care le-au dus prin locuri unde daca te duci cu o Fiesta sau un C4 acolo il lasi si te intorci pe jos.
                              Sunt curios totusi, cate Fiesta sau C4-uri o sa vedem peste 20 de ani pe drumuri...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF