Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Strichacht, un model superb!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stau si ma intreb acuma daca radioul ala functioneaza calumea!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #32
      Am vorbit cu proprietarul si a zis ca functioneaza perfect.

      Comment


      • #33
        Marele ghinion a acestor masini (ca si la w123) a fost ca au fost diesel .... in consecinta toti cocalarii si-au permis sa mearga cu ele sute de miliarde de km cu motorina furata de la tractoare si luata pe 5000 /l.

        Acum 10-15 ani daca spuneai ca ai Mercedes nu te intreba nici dracu daca e diesel ca se subintelegea ... daca aveai pe benzina deja erai un paria, un neadaptat social ...

        Daca ar fi avut motoare de minim 2800 benzina si nu s-ar fi gasit dieseluri pentru swap sa vezi cum gaseai masini impecabile cu rulaje f mici pentru ca rumanu fara o chiftea in burta nu-si mai permitea sa mearga cu ea ...

        Ca sa nu mai vorbim de intretinerea lor in exploatare cu ulei de transformator in motor si motorina cu ulei ars in servodirectii... pivoti reglabili si tot felul de alte inginerii specifice neamului de cretini denumit generic .... romani.
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #34
          A mea e benzinacioasa.
          Am mers cu una care avea 2.2 diesel si nu mi-a placut ca era puturoasa, asa ca mi-am luat pe benzina. E si mai silentioasa decat omoloagele diesel.

          Comment


          • #35
            De a mea sunt foarte incantat. Intradevar pleaca mai greu in intersectii, ceea ce este un pic incomod, dar face toti banii senzatia de a merge cu ea. Incerc sa pun si poze in curand.

            Comment


            • #36
              Asteptam cu cel mai mare interes pozele colegu Viorel!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #37
                Cand eram mic eu uram botul de cal. De nevoie (mai bine zis din greseala) in urma cu 2 ani m-am pricopsit cu un bot de cal in coma de gradul III. Va puteti imagina in ce hal era daca am dat pe el 300 ron.(din care in rezervor mai si avea vreo 40 litri motorina) Norocul a fost ca dupa ce am umblat putin la motor a pornit destul de usor la cheie. Si tot asa pornind-ul cam tot la 2 sapt., in curte, a trecut o iarna. Toti imi ziceau sa-l dau la fier vechi dar naiba stie cum de a inceput sa-mi placa. M-am pus pe reparat, vopsit, sudat, etc la un nivel de 2000 ron si "hai sa vad cam ce-i de capul lui", cam cat sa pot umbla putin cu el "provizoriu". Chestia e ca intr-o luna dupa ce am terminat treaba am facut cam 3000 km fara mila fata de masina si fara cea mai mica problema. asta m-a dat gata. Acum pur si simplu ador masina asta, mi-am mai luat doua intre timp si m-am apucat de lucru pt a restaura una numai cu piese originale, si pe care vreau sa o inmatriculez ca vehicul istoric. Acum am ajuns la concluzia ca nu exista pt. mine masina mai frumoasa si mai buna decat W115, poate doar w108 sau w114, dar astia nu se pun la socoteala pt. ca-s "frati" toti trei. As dormi in ea de as putea.(numai ca atunci ma paraseste sotia).

                P.S. Exista doar doua categorii de masini in lume: Mercedes si restul. Stiti care e cea mai tare.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dr_krl View Post
                  Cand eram mic eu uram botul de cal. De nevoie (mai bine zis din greseala) in urma cu 2 ani m-am pricopsit cu un bot de cal in coma de gradul III. Va puteti imagina in ce hal era daca am dat pe el 300 ron.(din care in rezervor mai si avea vreo 40 litri motorina) Norocul a fost ca dupa ce am umblat putin la motor a pornit destul de usor la cheie. Si tot asa pornind-ul cam tot la 2 sapt., in curte, a trecut o iarna. Toti imi ziceau sa-l dau la fier vechi dar naiba stie cum de a inceput sa-mi placa. M-am pus pe reparat, vopsit, sudat, etc la un nivel de 2000 ron si "hai sa vad cam ce-i de capul lui", cam cat sa pot umbla putin cu el "provizoriu". Chestia e ca intr-o luna dupa ce am terminat treaba am facut cam 3000 km fara mila fata de masina si fara cea mai mica problema. asta m-a dat gata. Acum pur si simplu ador masina asta, mi-am mai luat doua intre timp si m-am apucat de lucru pt a restaura una numai cu piese originale, si pe care vreau sa o inmatriculez ca vehicul istoric. Acum am ajuns la concluzia ca nu exista pt. mine masina mai frumoasa si mai buna decat W115, poate doar w108 sau w114, dar astia nu se pun la socoteala pt. ca-s "frati" toti trei. As dormi in ea de as putea.(numai ca atunci ma paraseste sotia).

                  P.S. Exista doar doua categorii de masini in lume: Mercedes si restul. Stiti care e cea mai tare.

                  Foarte frumos! Bravo si succes la restaurari.
                  Mercedes CL 200 Kompressor
                  Mercedes C 180 Kompressor

                  Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by pneu View Post
                    Intr-adevar asa este, eu sunt de aceeasi parere, farul patrat asezat pe verticala ii da acea unicitate!
                    .
                    Intr-adevar, era unic pe vremea aceea. Mercedes a fost primul ce a inglobat intr-un singur bloc optic si farul principal, si pe cel de ceata si semnalizatorul.
                    Dupa el s-au luat si ceilalti producatori, astfel ca in 15 ani toti aveau acest gen de far.

                    Facem o analogie cu vremurile noastre: cand a aparut S-klasse in 1998, cu semnalul in oglinda laterala, mi-am zis: Genial! In 10-15 ani, toate masinile vor avea semnalul in oglinda laterala. Si iata-ne astazi, in 2008, cu 80% dintre producatori avand deja semnale in oglinda.
                    Mercedes CL 200 Kompressor
                    Mercedes C 180 Kompressor

                    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                    Comment


                    • #40
                      Categoric, mercedes a pus si motorul diesel pe masinile mici, si iata ca acum toate marcile au diesel!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #41
                        Adevar graiti dragi colegi.Este o masina superba si sunt foarte multumit de ea,chiar daca multa lume imi tot spune sa o dau ca ii veche ca e asa si pe dincolo,ca tot bag bani in ea,da lumea nu intelege ca eu nu ma simt bine in alta masina,nu stie cat e de buna aceasta masinuta chiar si dupa atata vreme.Cum zicea alt coleg de p aici,fiecare cu fierul lui. Eu sunt foarte mandru de fierul meu
                        BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

                        Comment


                        • #42
                          Nu stiu daca stie cineva ca fabrica mama a vrut ca anul 75 sa fie ultimul an
                          de productie si sa i-l inlocuiasca cu cobra dar taximetristi germani fiind foarte
                          multumiti de acest model au negociat cu producator si au obtinut inca un an
                          de productie asa ca in anul 76 au fost fabricate ambele modele.
                          Daca ne gandim acest lucru inseamna ceva!
                          Hai sa lasam nepotilor nostri cat mai multe exemplare frumoase!

                          Comment


                          • #43
                            Ce frumos ai spus-o coleg 74 MB115, '' sa lasam nepotilor nostri cat mai multe exemplare frumoase''.Mi-a crescut inima si m-am emotionat foarte mult.Ce frumos suna...
                            BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

                            Comment


                            • #44
                              Acesta este coupe-ul meu.L-am cumparat din Germania cam de un an jumate.
                              De atunci il folosesc aproape zilnic si inca nu am avut nici o defectiune .
                              este o placere sa-l conduci mai ales ca are 185 de cai.
                              Despre model: 280 CE an fab 1972 ,cutia automata cu 4 viteze,2800cmc ,185 cai,vit. max. 200Km/h,injectie multipunct "Bosch D-Jetronik"
                              Ca extrasuri ar fi:servodirectie,scaune piele,trapa cu actionare electrica.
                              Ca viitor "extra" va fi inchiderea centrala originala pe aer.....
                              Attached Files
                              Last edited by 200ce_marius; 02-22-2009, 20:27 PM.

                              Comment


                              • #45
                                185 de cai Foarte interesant cupeul,la cat mai multi km cu el.
                                BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF