Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Strichacht, un model superb!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Marea problema, ca si la cobre, in timp sunt foarte multe obosite si vai de capu lor. Dar sa vezi una intretinuta bine, ti-e mai mare dragul. Nu stiu daca si-a prezentat masina colegu Tavi de la Sb, care are un cupeu benzinar traznet! Zici ca-i din pozele de mai sus. Tot rosie !

    Comment


    • #17
      Nu am vazut nici un cupeu bot de cal prezentat pe forum, mare pacat ca al nostru coleg nu ne pune poze sa vedem masina adevarata si noi ca oamenii!

      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #18
        Si mie personal imi place enorm de mult botul de cal,are asa o aura magica.Imi place linia lui eleganta,frumos impletita si bine gandita de inginerii vremii.Dupa a meu toata lumea intoarce capul,pt ca este singurul model de bot de cal albastru de la mine din oras ,asa ca eu ma simt foarte bine in aceasta limuzina.Parerea mea e ca daca ai condus o data un botic o sa-ti doresti sa mai conduci un botic,iar drumul ti-ai dori sa nu se termine niciodata si nicaieri.Superbe pozele,multumim colegului Pneu
        BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

        Comment


        • #19
          Poze gasim, sunt multe, pacat ca sunt poze vechi, si in ziua de azi masini impecabile nu prea mai gasesti, eh botul e masina clasica acuma!

          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            Da din pacate,cam asa e.Multi decat sa isi cumpere un Mertzanel vechi si sa-l puna la punct,mai bine isi iau logan ca doar e masina noua.Da un Mercedes pus la punct nu seamana deloc cu condusu' unui logan.Fiecare cum stie,da' eu personal daca as avea aprox 8000 de euro cam cat ii un logan as investi banii aia intr-un Mercedes mai vechi,bot sau cobra si ar iesi o masina superba cu care n-ai avea prea multe probleme si care este o masina sigura dupa mine,mai ales datorita franelor pe disc fata spate nu ca la multe masini noi care ink au frane pe tambur pe spate.
            BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

            Comment


            • #21
              Eu am frane pe tambur pe spate la coada si pe fata disc, la cozile vechi erau tamburi peste tot, insa masina e din anii 60, nu stiam ca sunt masini noi care inca au tamburi pe ele!





              Last edited by pneu; 09-20-2008, 11:55 AM.
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Sunt coleg drag,logan reno clio,kia,ceva hiundaiuri si cred ca mai sunt multe
                BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

                Comment


                • #23
                  Uite aici coupe din Bucuresti. Cine cunoaste obiectul, mai stie cate ceva.
                  Attached Files
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #24
                    A fost de vanzare cu 5600 de euro.
                    L-am sunat pe proprietar sa-l intreb daca ar vrea un schimb, dar n-am cazut de acord.
                    Avea motor de 2.3, cutie automata, geamuri electrice si aer conditionat.

                    Comment


                    • #25
                      Un cupeu de cobra e rar, unul de bot de cal deja e raritate rara!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #26
                        Mda, el zicea ca "nu prea se cauta sedan-urile", ca si cum ar fi strazile pline de coupe si sedan si trebuie doar sa te hotarasti la una dintre ele.
                        As fi luat coupe-ul daca aveam banii, dar asta e.

                        Comment


                        • #27
                          Nu am vazut niciodata life un cupeu, parerea mea e ca sedanul arata mai bine!

                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Da, dar diferenta este ca un coupe este masina de tineri, indiferent de anul fabricatiei.
                            Iar eu, slava domnului, sunt inca tanar

                            Comment


                            • #29
                              Mai am un exemplar superb, e de-al nostru, de pe plaiul scump si drag!




                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Da, e frumos. Si are si radioul original ..
                                Nu stiam ca sunt si in Romania exemplare atat de bine pastrate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF