Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Frumos si relativ rapid!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #92
      Felicitări! Îmi place culoarea!
      Referitor la mărunțișuri: acum că atelajul e pe roțile lui, astea se rezolvă pe rând, important e că ai trecut de hop și e funcțional!
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #93
        Functional si fara numere Sunt tare bucuros ca e montat inapoi si nu au ramas prea multe piese pe langa

        Urmeaza retromobilarea

        Masina merge drept si volanul e la vreo 30 Grade sucit spre stanga, haha. Lista continua, dar macar merge masina pe roti.

        Ce ar fi tare util, ar fi o izolatie la capota. I-am dat o tura si top speed-ul e undeva pe la 70-80km, poate vreo 90 la drum intins. De la 70 kmh in sus parca ai un aspirator in masina, asa e de galagioasa.Nu prea imi inchipui un drum lung cu viteza asta "mare"

        Comment


        • #94
          Originally posted by grizzlee View Post
          Ce ar fi tare util, ar fi o izolatie la capota.
          Dacă te referi la asta http://www.clubmercedes.ro/showpost....2&postcount=46 , atunci aici http://www.w-126.com/talk/viewtopic.php?f=3&t=187 poți citi mai multe despre subiect
          Originally posted by grizzlee View Post
          top speed-ul e undeva pe la 70-80km, poate vreo 90 la drum intins. Nu prea imi inchipui un drum lung cu viteza asta "mare"
          În mod cert nu vei merge în sejururi prin Europa, dar sunt destule zone de vizitat într-un cerc de 150-200 de km pe raza domiciliului (iei compasul și tragi pe hartă un cerc cu această rază și vei fi uimit în câte locuri poți să ajungi doar cu 4x4, locuri care nu merită ratate!), care se pot executa într-un WE.
          ...și un mic story legat de viteză: băiatul cel mic are o Dacia 1300 din 1982 (moștenire de la bunicu-so, 99% în stare originală), și am fost cu ea sâmbătă la Cluj la un concurs, cu încă 3 colegi de-ai lui, el vrând neapărat să mergem cu mașina lui. Încolo am condus eu ca să fie odihnit copilu' (că am pornit la 5 jumate dimineața, să fiu sigur că ajungem la timp), și la drum întins am atins viteza fabuloasă de 90 km/h, iar dealul de la Turda l-a urcat în a 4-a fără probleme, ajungând lejer la Cluj la Babeș-Bolyai la 7:15. De performanța asta în mod sigur este capabil și G-ul, așa că nu-ți face probleme, să te bucuri de el!
          Last edited by Levi; 04-05-2017, 17:57 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #95
            In sejururi lungi nu am sa ma duc cu masina, nu am destul concediu :P

            Mersi fain de idei Levi. Ma gandeam initial la niste izolier-uri(de campat, pe care dormi) care au o parte cu folie de aluminiu(grosime aprox 3 cm). Cred ca imi ajung 2 bucati, dar mi-e teama ca se topesc de la caldura motorului.
            Materialele indicate de tine sunt chiar pentru termoizolatia de sub tabla daca am citit bine si cred ca s-ar preta mai bine.

            Cred ca dau o fuga la MB si intreb cat costa un capitonaj pe original. Daca e 2-300 ron am sa iau unul(ma cam indoiesc ca va fi doar atata :P) Daca nu, aplic acelasi tratament ca si voi.

            Levi, masinile astea oricat de vechi si uzate sunt, tot au o personalitate si un farmec aparte. Cotetzul asta imi va fi drag oricum, chit ca merge incet, face galagie si nici nu ii merge turometru :P. Te inteleg pe deplin cu Dacia.

            Comment


            • #96
              Felicitari! Arata intr-un mare fel...Cine stie, poate o sa reiau la citit topicul cand voi gai un G .... Pana atunci, mai completeaza-l cu toate informatiile si pozele reprezentative.

              Comment


              • #97
                Originally posted by grizzlee View Post
                Cred ca dau o fuga la MB si intreb cat costa un capitonaj pe original. Daca e 2-300 ron am sa iau unul (ma cam indoiesc ca va fi doar atata :P)
                Nu fugi că nu ajungi departe... ai greșit doar moneda... 2-300$$$$$!!! http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Ben...-/401107989304 Ai acolo și codul pe original (A4636820260 - e pt. W463, oare se potrivește?), poți totuși să întrebi...
                Dacă o faci DIY, din 100RON îți mai rămâne și de un grătar
                Last edited by Levi; 04-05-2017, 20:10 PM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #98
                  No, in cazul asta am sa fug de MB, nu se merita. Am mai cautat pe ebay si cam aceleasi preturi sunt peste tot. Ramanem pe varianta handmade traditionala

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Levi View Post
                    Dacă o faci DIY ... îți mai rămâne și de un grătar
                    Când mănânci grătarul, să-nchini și paharul!
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • A iesit foarte frumos.
                      Ma faci sa imi para rau ,am vazut acum vreo cateva luni un G alb, in Bistrita, avea numere vechi de Italia si as fi vrut sa il iau. Am sunat omul dupa vreo 3 zile si bineinteles ca il daduse. Mi-am cam facut griji cu actele, nefiind inmatriculat iar taxa nu se scosese - imi vine sa imi trag palme, masina era originala , motor 300td si cerea 5000 - nu am mai intrebat cu cat a dat-o, dar sa nu poluez topicul.
                      Inca urmaresc cu interes -PS: mai multe poze!
                      Stefan

                      Comment


                      • Nu te necaji, masini sunt destule. Ca si sfat pentru cine mai cauta G, cautati fara rugina ca altfel te baga in pamant caroseria. Mecanic se rezolva orice cu mai mult sau mai putina bataie de cap.
                        Daca te tenteaza, poti sa cauti G de Italia, e singura tara unde au livrat motoare de 2l benzina pe G. Parca mai au fost si cateva buc in Anglia, dar alea sunt super rare. Daca vrei retro, nu conteaza motorizarea.

                        Ca si update, am venit primul refuz de la retromobil. Jantele de pe el nu sunt de pe 460 si trebuie sa punem jante orijinale. Dupa vreo 20000 de telefoane la toate persoanele din RO care aveau jante/piese de G, am reusit sa gasesc si un set de jante cu gume in dimensiunea originala.

                        Ce mi se pare anormal, e sa mi se ceara sa am pe masina reperul de acum 30 de ani. Jantele de tabla au incaltate niste 7.5 R16 foarte vechi, in ziua de azi mai gasesti asa ceva doar pe utilaje agricole.

                        Comment


                        • Arunca-ti un ochi:
                          Anvelope 7.50R16 la preț redus pe AnvelopeLider · Livrare rapida · Transport Gratuit · Comanda foarte simplu · Cumpărați anvelope 7.50R16 ieftine.

                          Comment


                          • Mai jos gasiti pozele care le-am trimis si la retro. Arata ca o roaba cu rotile de 7.5R16, sunt foarte inguste si sunt foarte "in interior". Le tinem pana trecem de RAR si ce mai trebuie iar dupa aceea punem cele mari inapoi.

                            Mersi de link Privu. Nu cred ca am sa cumpar reperul asta vreodata, arata tare shod masina cu ele.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by grizzlee View Post
                              mi se pare anormal sa mi se ceara sa am pe masina reperul de acum 30 de ani.
                              Să nu te superi, dar e chiar normal! De aia e retro! Trebuie să corespundă cu ce a ieșit din fabrică...

                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Mai jos gasiti pozele care le-am trimis si la retro.
                              Dosar admis!
                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Arata ca o roaba cu rotile de 7.5R16, sunt foarte inguste si sunt foarte "in interior". Le tinem pana trecem de RAR si ce mai trebuie iar dupa aceea punem cele mari inapoi. Nu cred ca am sa cumpar reperul asta vreodata, arata tare shod masina cu ele.
                              OK, dar când te vei duce la o expoziție cu ea (la cum ai recondiționat-o, ai toate șansele să fie admirată), nu va fi jurizată tocmai din această cauză
                              Am văzut mașini care puteau ”să urce” pe podiu, dar din cauza unor ”tuninguri” (ne la locul lor - ex: jante de Dacia 1310 pe Dacia 1300 ; sau de prost gust - ex: eleron turnat din fibră de sticlă pe un VW Karmann Ghia).
                              Presimt că-mi vei răspunde cu ”Nu am de gând să particip la expoziții, vreau doar să mă dau cu ea”, dar odată prinsă atmosfera unei expoziții serioase, nu vei mai avea scăpare... așa că, pregătește-ți pe viitor (și) un set de ”opinci” pe lângă ghete...
                              Last edited by Levi; 04-12-2017, 09:54 AM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Jantele celelalte sunt de pe un W461 si sunt de aluminiu, arata mult mai bine.Asta ca sa ma scuz otzara :P

                                Cat despre dimensiuni, personal mi se pare un pic ciudat ca peste 30-40 ani sa ceri aceleasi repere. Daca nu gaseam jantele cu tot cu gume, eram nevoie sa iau un tip de cauciuc care oricum nu l-as fi folosit. Daca vedeti masina de aproape, va dati seama ca
                                arata ca un cocostarc mare cu niste picioruse micute. Fiind destul de inguste, cred ca se potriveste o guma de iarna pe jantele astea. Ramane sa vedem

                                La intalnirile de retro m-as duce, cu conditia sa am timp. Imi plac din ce in ce mai mult masinile vechi si sunt tare fericit ca am reusit sa o aduc pe linia de plutire pe subsemnata.

                                Cat despre tuning, trebuie musai sa ii fac inchiderea centralizata. Dupa ce m-am obisnuit la celalalt cotetz sa dau doar de buton si sa se inchida usile, la asta trebuie facut manual tot.

                                Sanatosi sa fim si timp sa avem

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF