Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by grizzlee View Post
    fara sa mai desfac nimic
    Da` ce, nu-ți place să dai jos tot uleiul și să-l torni înapoi?
    Mai ales că, bănuiesc că e ulei pus recent...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Am vreo 200km cu el :P Merge sa pun inapoi aceeasi garnitura sau ar trebui sa consider iau alta?

      Comment


      • În principiu merge garnitura veche, dar asta ai să vezi după ce dai jos baia... Dacă a fost strânsă tare sau pișcată sau se deteriorează la demontarea băii, nu e indicat s-o pui înapoi.
        Originally posted by grizzlee View Post
        Am sa ma duc la MB
        De la ei nicio veste?
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Cum m-a lasat cutia de viteze la celalalt cotetz, am ramas in Cluj pana se repara.
          Intre timp a fost tata la echilibrat roti si acuma a disparut vibratia la viteze de peste 70-80 kmh, dar huruie tare urat gumele astea la viteza "mare". Inca o problema rezolvata

          Trebuie sa ajung sa iau niste ulei pentru cutia de viteze de la MB mic si am sa intreb atunci si de ungere la reprezentanta.

          Comment


          • Azi am reusit sa ajung si pe la MB. Din pacate motorul meu nu are ungerea suplimentara si nici injectoarele respective pentru racirea pistoanelor. Oricum ar fi, vreau sa ii montez un turbo, ramane sa vad daca gasesc o galerie originala de pe OM617A sau preparam una undeva.

            Comment


            • Foarte utile informatiile.

              Comment


              • Intrebare

                Buna ziua,

                de unde a-ti achizitionat conductele de frina?


                Cu stima
                Ludovic

                Comment


                • E teava normala venita la sul, de genul :
                  <table class="technicalTable"> <tbody> <tr> <td><b>material</b></td> <td>copper</td> </tr> <tr> <td><b>pipe diameter</b></td> <td>4 mm</td> </tr> <tr> <td><b>thickness</b></td> <td>1 mm</td> </tr> <tr> <td><b>length</b></td> <td>3000 mm</t


                  Nu mai retin exact diametrul, dar e teava care se gaseste peste tot. Trebuie doar sa gasesti mufele cu filetul si pasul aferent pompei sau etrierilor

                  Comment


                  • Multumesc frumos

                    Comment


                    • Dupa multe cautari de peste mari si tari, am gasit la Sile un motor OM617A, adica fix ca al meu doar ca actualul are si turbo din fabrica + ungerea suplimentara.

                      Deocamdata trebuie sa il spal ca e totul numai mazga si ulei de nici nu iti dai seama pe unde are scurgeri. Din pacate il pot monta abia peste vreo 2 luni, baietii la care il duc, isi reconstruiesc garajul in alta parte. Numai bine o sa fie timp sa ii schimbam curele, role si garnituri.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Mă bucur că ai reușit să găsești! ... și culmea, aici la noi...
                        Experimentul poate continua!

                        P.S. Se poate afla ”paguba”?
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • 1k eur a costat coshmelia, dar paguba incepe abia acuma, muhahaha.

                          Planurile sunt mari, sa vedem cat se poate realiza. Cel mai important e sa nu am necaz cu RAR, sa imi faca probleme cu retromobilul.De asta am tinut musai sa fie motorul asta derivat din OM617.

                          Am gasit la cineva o pompa de injectie modificata ptr debit mai mare si impreuna cu un turbo maare, sper sa facem ceva frumos din el.

                          Comment


                          • Frumos. Daca poti cateva detali tehnice despre motor si foto dupa ce il cosmetizezi.

                            Comment


                            • Felicitari pentru achiziteie! Probabil pretul motorului il face raritatea lui .
                              Intercoolerul unde vine montat?
                              Stefan

                              Comment


                              • Motorul e inca in remorca, nu am timp si nici aparatura sa il dau jos momentan. Deocamdata ma bucur de concediu si vad cum sa procedez cand ma intorc acasa.

                                Intercooler am sa montez la un moment dat, trebuie masurat inainte,sa vad ce dimensiuni imi incap si pe unde il pot fixa. Din cate stiu eu vechiul 300SD nu are intercooler, asa ca va trebui sa caut ceva care sa se potriveasca la mine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF