Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Restaurari Mercedes Benz

Mercedes G300 Gd

Restaurari Mercedes Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-04-2018, 11:02 AM   #161
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Ai verificat pompa de vaccum daca face suficient vid sau daca nu ai pierderi ale sistemului vacuumatic? Daca ai pompa defecta poti schimba doar membrana cu garniturile la OM 617 sau poate se potriveste de la vechiul motor.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2018, 12:31 PM   #162
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Pomp e ok din cate ne-am dat seama. La valva, daca tragi aer cu gura, nu tine presiune si incet incet iese tija afara. Deci valva e sigur defecta, acum o sa vedem daca are pompa destula putere , sa poata trage tija de la injectie. Maine se va monta valva, aflu mai multe dupa aceea.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2018, 15:49 PM   #163
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

S-a schimbat si valva, am atasat o poza. Poate are nevoie cineva de cod si sa nu mai astepte pana se da jos. Inca o problema rezolvata
Attached Images
File Type: jpg valva4.jpg (49.9 KB, 110 views)
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2018, 14:28 PM   #164
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Am primit in sfarsit si masina. Diferenta e foarte mare, am reusit sa depasim un tir, senzatii tari la 100 kmh
Porneste relativ greu motorul , trebuie sa las bujiile sa mearga de vreo 2-3 ori sa o ia normal. Sunt urmatoarele pe lista.

Mai am descoperit cateva bube:
- un furtun de vacum sta in aer, o sa trag cateva poze, poate aveti idee ce si cum
- senzorul de presiune din galeria de admisie e rupt. Senzorul e gandit pentru overboost si are o valva care teoretic reduce alimentarea cu motorina. Cum nu am nici mufa si nici instalatia veche, mai trebuie sa citesc si sa vad unde se leaga si cum.
- curatat egr: nu ma asteptam sa aiba un motor asa vechi valva egr
- joc in bucsa care imi tine tija ce e actionata de acceleratie. Din cauza asta e un pic intarziere in acceleratie, dar nu deranjeaza
- cireasa de pe tort: are gaze de carter si cand porneste motorul prima oara, ramane negru asfaltul. Am cautat dupa niste segmenti si altele necesare resegmentarii si se mai gasesc piese O sa urmeze si o segmentare anul acesta.Cred ca din cauza asta nu am vrut un test de compresie.

Per total, mai sunt probleme, dar se merita swap-ul si acum e in sfarsit o masina care poate circula si pe asfalt
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2018, 11:45 AM   #165
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Bine ca esti multumit, referitor la fumul negru la pornire( carburant ne ars) nu are legatura cu uzura segmenti, lipsa compresie. Eu as verifica bujiile incandescente, releul lor, reglajul avansului, injectoarele si nu strica daca pui pe tester si pompa de injectie asa sa fi sigur ca e in parametri. E pacat sa nu verifici toate astea mai ales ca ai reconditionat si turbosuflanta plus toata reconditionarea de pana acum. Daca nu ai in plan sa depasesti 100-120Km/h poti incerca o cutie manuala cum am eu 711.116 si vei fi si mai multumit de cum trage treapta 5 are raport 1:1 iar la tine ultima treapta 4 a are tot 1:1.

Last edited by maxian paul; 04-11-2018 at 11:54 AM.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 10:55 AM   #166
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Da, asta era si planul meu, sa verific restul de componente. Releul de la bujii e ok, am reusit sa schimb 2 din cele 5 bujii. Dureaza foarte mult, din cauza conductei ce alimenteaza injectoarele.

Sambata am zis sa fac un drum mai lung pana la parinti si tare rau am facut. Primii 30-40 km totul in regula, dupa care sare acul pe rosu si fierba apa. Ma opresc fix in fata unei case, opresc motorul si ma duc sa cer o galeata de apa. Dupa vreo 30 min e si motorul mai rece, completez apa, totul brici.
Mai merg ce merg, acul de temperatura oscila destul de tare intre mijloc si rosu(cand la mijloc, dupa 5 secunde pe rosu si tot asa). La un moment dat poc, se aprinde becul de baterie si raman fara servo. Stiam ce s-a intamplat dar speram doar ca a sarit cureaua(curea noua). Cand deschid capota, cureaua de servo era sarita si cealalta era infasurata in jurul ventilatorului, facuta bucati.

Intrebarea intrebatoare, de ce mi se rupe cureaua noua? Am ajuns cumva sa bag masina in curte unde am asteptat sa se raceasca motorul. Pompa de apa se invarte normal la mana, nu pare sa fie nimic gripat. Dupa ce s-a racit bine, am pornit motorul si nu tzacane/bate sau scoate alte sunete, a pornit usor.

Motorul are fulia principala cu actionare pentru 2 curele, dar la mine nu am unde sa leg cureaua a doua.Alternatorul meu are fulia simpla, nu ca in poza atasata
Nici nu stiu cum sa o apuc, ce sa fac. O sa dam jos pompa de apa sa vedem in ce stare e si poate sa caut un radiator mai mare, pentru ca e clar o problema cu supraincalzirea.
De ce imi fierbe apa dupa o ora si nu dupa primii 10-20 km cand deja era mai mult decat incalzit motorul? Termostatul e luat de pe motorul vechi si acolo functiona bine.

Legat de cutie, ceea ce ai tu e o raritate pe la noi . Cu asta al mea, la 90 kmh deja e turat bine motorul.
Attached Images
File Type: jpg curele.jpg (96.7 KB, 53 views)
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 20:53 PM   #167
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Salut, nu ai ce face si trebuie sa verifici toate fuliile sa nu fie deformate sa nu existe joc si sa fie aliniate. Fulia de jos a arborelui cotit e in stare buna nu e slabita? Poate fi si curea cu defect de fabricatie, acum cateva zile am schimbat si eu cureaua de accesorii si voiam sa cumpar contiteh dar vanzatorul un cunoscut al meu m-a sfatuit sa caut altceva ,in ultimul timp avand multe probleme cu marca respectiva(curele fisurate de noi). Ciudat e ca a sarit si cea de la servo. Fulia alternatorului se invarte usor?

Last edited by maxian paul; 04-16-2018 at 21:02 PM.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 22:09 PM   #168
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Multumesc de sfaturi,fix Conti am avut si eu.

La prima vedere par sa fie ok fuliile, doar ca sunt toate polishate acolo unde calca curelele. E normal asta? Cureaua de la servo a fost agatata de o sarma si are o adancitura urata.

Am fiert termostatul si pare sa deschida mai tarziu decat trebuie, adica l-am tinut un pic mai mult in apa fiarta pana sa deschida.

Chestia e, ca eu am primit motorul cu fulia dubla pe pompa de apa(fulia de sus din poze, cea cu 4 gauri). Baietii cand mi-au montat motorul, au folosit ventilatorul de pe celalalt motor, care are fulie ptr o singura curea. Din cauza asta am ramas eu cu o singura curea. Ma gandesc ca nu degeaba au pus 2 curele pe motorul asta. Cred si sper ca asta sa fie buba.

Trebuie sa caut prin dezmembrari un ventilator de 126 , pentru ca al meu are altfel prinderea. Mie imi trebuie unul care sa aiba prinderea in 4 suruburi ca in poza atasata.

Am sa iau alt termostat si alte curele, care sa nu fie de la conti.
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (95.4 KB, 44 views)

Last edited by grizzlee; 04-16-2018 at 22:12 PM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 22:38 PM   #169
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Incearca Gates sou Dayco, este normal ca fulia sa fie lustruita in zona unde calca cureaua dar sa nu fie lovita si sa agate. De unde sarma la cureaua de servo?
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 10:05 AM   #170
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Mersi pentru sfaturi. Cureaua rupta a avut intaritura din sarma, care a sfasiat o bucata din cea de servo. Se mai poate folosi dar prefer una noua.

Caut un ventilator care sa se potriveasca pe prinderea mea , cea din poza de sus. Un posesor de 126 poate sa imi spuna daca prinderea in 4 suruburi e standard la toate motorizarile de 126?
Ventilatorul meu e cu vasco si are prinderea complet diferita, din cauza asta s-a pus cealalta pompa de apa.

Are cineva acces la un catalog de piese sa imi caute si mie codul de producator pentru un ventilator oem ptr 126 300 SD din 82?

Last edited by grizzlee; 04-17-2018 at 10:08 AM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 12:12 PM   #171
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Monteaza elice simpla daca ai. Ia in vedere ca pe viitor sa ai in masina un set de curele daca nu noi macar sa fie bune, pentru cazuri de urgenta. Eu mai caut coduri pentru piese pe www.autokit.com.ua. As cauta eu codul de care ai nevoie dar nu am semnal bun la internet si se deschide extrem de greu, incearca sa intri tu.

Last edited by maxian paul; 04-17-2018 at 12:15 PM.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 15:35 PM   #172
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

O sa primesc zilele urmatoare o elice mai mare de la Sile. Am sa o montez si vad cum imi incape intre radiator si motor. Cu ocazia asta o sa pun si fulia dubla cu 2 curele.

Problema e ca nu o sa mai mi se potriveasca plasticul ala din jurul ventilatorului(nu stiu cum ii zice).

Lasam deocamdata instalatia fara termostat, sa elimin inca o posibila problema.

Sper doar ca nu am prajit garnitura de chiulasa.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 08:46 AM   #173
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 3,984
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
Problema e ca nu o sa mai mi se potriveasca plasticul ala din jurul ventilatorului (nu stiu cum ii zice).
Difuzor îi zice. Are rolul de a dirija aerul rece ”produs” de ventilator în mod uniform pe radiator, dar asta nici nu trebuia să zic, este evident...
Din cauza asta (dezaxarea dintre elice si difuzor) am avut și eu probleme cu răcirea, și am recurs la un electroventilator. Dacă te interesează, te poți uita aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=430
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 11:05 AM   #174
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Multumesc pentru sfaturi Levi, am ras un pic cand am citit descrierea plastica a procesului.Ce mi se pare ciudat, e ca tu ai avut probleme cu racirea de pe 560, care ar trebui sa fie net mai mare ca ptr motorizarea ta.

Cred ca si eu am sa apelez la un flex, ca sa modelez difuzorul.Mie imi e teama sa nu cumva sa nu incapa, e imens "noul" ventilator. Asteptam sa vina si vedem dupa aceea.

La mine e aceeasi treaba, ventilatorul e blocat pe "invartit" tot timpul. Ma mir ca nu zboara pompa de apa cu tot la turatiile alea si cu ventilatorul prins direct pe ea. Oricum a fiert si asa, deci clar trebuie ventilator mai mare sau un radiator mai mare.

Last edited by grizzlee; 04-18-2018 at 11:13 AM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 11:58 AM   #175
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 3,984
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
racirea de pe 560, care ar trebui sa fie net mai mare ca ptr motorizarea ta.
Era ”doar” 500 la origini, cutie automată...
Când l-am luat eu, avea deja prima conversie: doipatru dizăl de pe Cobra, inclusiv radiator pt. cutie manuală, adică fără răcire pt. ulei. Acest radiator servește și acum, oricum mai mare/gros nici nu ar încăpea...

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
trebuie ventilator mai mare sau un radiator mai mare.
Radiatorul e mai important! Ca la orice radiator, suprafața de transfer e baza, cu cât e mai mare, cu atât randamentul crește. Ziceam în postul cu pricina că ”am furat” ideea de la colegul Dragoș (Heavy D), care era mult mai documentat. Acum pot să împărtășesc și eu din experiența lui care atestă faptul că la o viteză de peste 50-60 km/h motorul nu are nevoie de ventilator, radiatorul făcându-și treaba cu brio.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 12:21 PM   #176
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Am o rugaminte, cand poti masoara diametrul interior al deflectorului(difuzor) original si diametrul exterior al ventilatorului original, cu care ai cumparat G-eul. La mine deflectorul original are 500mm interior iar ventilatorul de pe un 190 are 410mm si vreau sa montez un ventilator cu acelasi diametru ca cel original. La cel original stiu codul A 602 205 05 06 dar nu stiu diametrul. La Om602 pompa de apa are prinderea pentru fulie cu 4 gauri si in centrul axului gaura pentru vascocuplaj, poate gasesti pompa pentru OM617 si cu gaura pe centru.

Last edited by maxian paul; 04-18-2018 at 12:28 PM.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 12:28 PM   #177
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 3,984
:
[V.I.P]
Default

Ar trebui să aibă 460mm, conform http://www.yiparts.com/mercedes_benz...050506,en.html
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 12:35 PM   #178
maxian paul
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti, Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 18
:
[Junior Member]
Default

Multumesc pentru raspuns.
maxian paul is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 12:56 PM   #179
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Am citit ca radiatorul de pe G280 benzina e mai mare si si-ar face treaba mai bine, dar nu gasesc sh asa ceva si oricum au si alea deja 30 de ani. Incerc acum cu ventilatorul mai mare.
Singura varianta ce o vad, e sa imi fac unul nou din alu/cupru cu capacitate marita intr-un final. Ma gandesc ca nu am sanse sa potrivesc pe G un radiator de pe un 126 500/560.

Si aici e cu schepsis, ca nu ma pot duce in lateral, decat in jos sau in grosime.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2018, 13:16 PM   #180
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 3,984
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
sa imi fac unul nou din alu/cupru
Se face așa ceva la comandă?
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
g300, mercedes


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:47 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF