Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Restaurari Mercedes Benz

Mercedes G300 Gd

Restaurari Mercedes Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-21-2017, 09:03 AM   #1
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default Mercedes G300 Gd

Hello

Povestea a inceput acuma vreo 2 ani si ceva cand am gasit pe langa timisoara un G 300 GD care avea mecanica cat de cat ok, dar era foarte foarte afectat de rugina. Fiind aproape de mine si era masina la care am tot visat eu o vreme, nu am mai stat pe ganduri si am luat-o.

Motorul e cel de cobra in 5 pistoane si scoate otzara de fum, trebuie verificate injectoarele. Cutie automata 4 trepte, care smuceste la schimbul de trepte si la deal nu schimba in jos prea repede. Ii lipseste intrerupatorul de kickdown de sub pedala de acceleratie.
Blocant fata spate in stare de functionare, dar puntea fata nu cupleaza partea dreapta nici cu blocantul pus.
Noroi cat incape, inclusiv pe banchete si peste tot

Cam asa se prezenta cotetzul la achizitie:
Attached Images
File Type: jpg G1.jpg (88.7 KB, 281 views)
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2017, 09:14 AM   #2
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Dupa eliminarea ornamentelor de plastic a inceput filmul de groaza
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (56.9 KB, 265 views)
File Type: jpg 2.jpg (76.3 KB, 264 views)
File Type: jpg 3.jpg (83.1 KB, 260 views)
File Type: jpg 4.jpg (126.0 KB, 254 views)
File Type: jpg 5.jpg (35.7 KB, 107 views)
File Type: jpg 6.jpg (67.2 KB, 102 views)
File Type: jpg 7.jpg (94.8 KB, 92 views)
File Type: jpg 8.jpg (115.0 KB, 101 views)
File Type: jpg 9.jpg (96.8 KB, 102 views)
File Type: jpg 10.jpg (86.3 KB, 91 views)
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2017, 09:36 AM   #3
dog
Senior Member
 
dog's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Iasi
Motorizare : 1,9 TDI & E46 1,8 Automat
Age: 36
Posts: 640
:
[Senior Member]
Default

Uau! Pune-le la loc !
Lasand gluma la o parte, iti impartasesc visul insa nu sunt pregatit sa fac pasul inca. Cat a ajuns utilajul?
Pentru cutia automata ai un specialist in TM:
https://www.facebook.com/reparatiicutiiautomate/
__________________
Oldtimer fan
dog is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2017, 10:59 AM   #4
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Multumesc de link, am zis sa nu ma duc inca la nenea. Vreau sa ii montez inainte switch-ul de kickdown(cel de sub pedala) care inca lipseste cu desavarsire. Tare cred ca e de aici buba.
Cotetzul a fost 4k eur. Asta e cea mai mica parte,la capitolul piese si costuri G-urile sunt un cosmar. Veti vedea in curand de ce
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2017, 14:28 PM   #5
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 1.6
Age: 44
Posts: 3,727
:
[V.I.P]
Default

În sfârșit, te-ai hotărât și tu să ”bați fierul roșu”, adică să prezinți ”tractorul
Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
Vreau sa ii montez inainte switch-ul de kickdown(cel de sub pedala) care inca lipseste cu desavarsire. Tare cred ca e de aici buba.
Oare nu se potrivește de la vreun W126? ia vezi la Sile1, el toacă tone de W126-uri...
Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
la capitolul piese si costuri G-urile sunt un cosmar.
Asta cam așa e... De vreun an mă mâncă-n coor și pe mine să iau unul, dar eu am pretenții la SWB (în 2 uși), piele, AC, manuală, dacă se poate să meargă pe aer , și toate astea sub pragul de șasemii de iepurași ... Așadar, cel puțin anul ăsta rămâne în stadiu de vis erotic, că mai am de terminat (după 3 ani de chinuri) și coupeul W123...
Așteptăm de la tine cu interes continuarea...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
Piroska W168 Elegance -> 1.6
Levi is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2017, 15:50 PM   #6
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Da poi ferul asta multe zile mi-a mancat, dupa 2 ani de zile nu am facut mai mult de 30 km cu el. Abia astept sa il vad cu numere si prin noroaie

Trebuie sa vb cu Sile, sa vad el ce are prin ograda. Din cate imi dau seama kickdown-ul asta e cumva pneumatic, pentru ca am doar un furtun de aer care mai imi intra in cabina.Cele de pe net erau cu contact electric, ceea ce ma cam baga in ceata. Il sun ca ma gandesc ca stie mai multe pe tema asta.

Este un swb cu volan pe partea cealalta si motorul de 2 benzina, care e foarte rar. E la 6.3k pe net si ii poti schimba volanul. ca masina de proiect e super faina, dar mai bagi cascaval.

Intre timp caut manivela de ridicat geamul si maneta de deschis usa ca in poza. Daca stie cineva, m-as bucura de ajutor
Attached Images
File Type: jpg DSC04300.jpg (62.9 KB, 94 views)

Last edited by grizzlee; 02-21-2017 at 15:52 PM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-22-2017, 19:55 PM   #7
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Urmeaza 2 pasi mari: Tabla la curatat si sasiul la dezechipat complet.

Fiind o munca foarte foarte complexa, se vor revizui complet:
- puntile fata spate
- sistemul de franare nou cu circuite de cupru
- sistemul de blocanti fata spate
- cele 2 cardane

Doamne feri ce a iesit la iveala dupa ce s-a dat jos caroseria


Dupa ce a ramas printesa fara rochie, cam asta a ramas.
Attached Images
File Type: jpg 12.jpg (81.8 KB, 103 views)
File Type: jpg 14.jpg (162.5 KB, 99 views)
File Type: jpg 16.jpg (127.8 KB, 101 views)
File Type: jpg 13.jpg (47.8 KB, 100 views)
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2017, 00:14 AM   #8
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 33
Posts: 5,309
:
[Organizator de intalniri]
Default

Frumos proiect si felicitari! Va arata ca atare dupa ce "printesa isi imbraca din nou rochia" . Bafta si spor!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE S-Klasse
W123 280CE E-Klasse
W126 500SEC S-Klasse

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2017, 11:57 AM   #9
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,206
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !



Daca masina are motorul OEM pe ea, atunci e 617 si masina ar trebui sa fie W460. Si cu 88HP sa nu te astepti la minuni, ca masina are vreo 2200kg.


Cardane ai trei, nu doua, iar circuitul de franare refa-l cu teava de inox, nu cupru. Daca switch-ul de kick-down lipseste cu totul, am vazut de cumparat cu circa 50 - 100 USD.



Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2017, 20:21 PM   #10
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Da, motorul e 617 si cred ca din cei 88 ps au crapat vreo jumatate. Top speed e undeva pe la 70 kmh, dar nu ne grabim niciunde
Multumesc pentru remarci, ai dreptate. Cele 2 cardane de merg la punti au crucile uzate si se refac. Cel scurt e inca "intreg la trup"
Acum ca e inox sau cupru va tine cel putin cat si originalul si pentru mine e destul

Am sa dau o fuga pana la mb sa comand mai multe repere. Am sa comand si un kickdown, vad cat imi vor cere acolo. Problema e ca imi trebuie si kickdown-ul si si contactul care se leaga la furtun, dar ii intreb pe ei. Am gasit o poza cum ar trebui sa fie, eu am doar furtunul , fara nimic in capat.


Printesa e de fapt mai degraba o baba trecuta de varsta a 3-a cu artrita si multe alte boale, va fi un proiect de lunga durata

Alt necaz e cu contactul. De multe ori se blocheaza cheia si trebuie sa dau de 2-3 ori pana o ia. Incuietoarea de la sofer e stricata si la fel si cea de la usa din spate. Aici sunt curios ce preturi imi va da MB. Ma gandesc daca sa nu adaptez un contact de dacia, e asemanator si semnificativ mai accesibil ca pret.
Attached Images
File Type: jpg gasped6.jpg (36.5 KB, 90 views)

Last edited by grizzlee; 02-23-2017 at 20:25 PM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2017, 21:55 PM   #11
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,206
:
[Senior Member]
Default

Furtunul ala nici nu trebuie sa aiba ceva in capatul din masina, daca el vine de la pompa de injectie. Stutul pe care se monteaza furtunul este o componenta a ansamblului numit "contact", se ocupa de oprirea motorului, vezi mai jos contact de W124 diesel:



Contact cu oprire pe vacuum 1.jpg Contact cu opritor vacuumatic.jpg



Daca furtunul ala vine de altundeva, trebuie vazut de unde vine, ca sa-ti dai seama ce ar trebui sa faca prin cabina.

Legat de contact, daca vrei doar butucul cu cheia, ar trebui sa fie undeva pana in 100 Euro, daca sunt dispusi sa ti-l dea separat de tot contactul. Corpul principal al contactului e pe la 300 - 350 Euro (fara butuc, parca). Am trecut si eu prin fazele cu contactul...


Incuietori de usi... Unde e problema, la butucul in care bagi cheia sau la broasca in sine ? Din cate stiu eu, butucul ala vine doar cu tot cu manerul usii
si gasesti noi cu circa 60USD:


http://www.cartopsgw.com/mercedes_be...ss_spare_parts



Broaste de usa second la circa 70 - 80 Euro bucata pe ebay:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...hloss&_sacat=0



Spor la treaba !





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2017, 22:55 PM   #12
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 33
Posts: 5,309
:
[Organizator de intalniri]
Default

Acel buton de la kickdown seamans leit cu cel de pe W126. Exact asa il am si eu!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE S-Klasse
W123 280CE E-Klasse
W126 500SEC S-Klasse

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-24-2017, 20:43 PM   #13
Leo
Senior Member
 
Leo's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 300 D 24v
Age: 34
Posts: 647
:
[Senior Member]
Default

Salut! Am un kickdown switch de W126 daca e la fel.
__________________
W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D


- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.
Leo is offline   Reply With Quote
Old 02-27-2017, 10:29 AM   #14
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Salut Leo,
Asta e problema, ca nu stiu deocamdata daca se potrivesc.Trebuie sa mai sap pe net sa vad daca gasesc undeva seria piesei respective. La mine lipseste piesa si nu am cu ce compara din pacate.
Poti sa imi dai pe pm un pret si ceva date de contact pentru tot mecanismul, adica intrerupatorul de kickdown+mufa de pe el si prinderea in tablarie.

Mersi mer_se de hint. Teoretic, daca sunt si pe 126 pe aer, ar trebui sa se potriveasca, mai caut un pic.

Seba

Last edited by grizzlee; 02-27-2017 at 10:37 AM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-27-2017, 17:44 PM   #15
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 33
Posts: 5,309
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
Mersi mer_se de hint. Teoretic, daca sunt si pe 126 pe aer, ar trebui sa se potriveasca, mai caut un pic.

Seba

Nu ai pentru ce...vazand poza mi-am adus aminte de butonul meu...la vremea cand lucram si eu prin masina...si tare-tare seamana...eu zic ca e ceea ce cauti, insa pentru siguranta trebuie verificat un cod OEM.
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE S-Klasse
W123 280CE E-Klasse
W126 500SEC S-Klasse

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2017, 10:44 AM   #16
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Am pentru ce, fiindca nu am mai avut cu automat si nu stiu exact cum functioneaza toate acareturile.

Maine ma duc pe la MB, tre sa iau ceva garnituri ce se gasesc doar pe original si ii intreb si de codul de la kickdown. Daca are un pret acceptabil, am sa si comand reperul.

Intre timp am gasit pe ebay, manerele cu tot cu incuietori, noi si la un pret decent:
http://www.ebay.de/itm/182367844711?ul_noapp=true

Problema e, ca vine fiecare cu propriul set de chei, ceea ce e o magarie. Din cate mi-a zis neamtzul, nu se pot imperechea. Asta ar insemna sa am cate o cheie pentru fiecare usa si una pentru contact. Cel putin as sta linistit daca as pierde cheile, cred ca nu ar stii nici hotul sa deschida si sa porneasca masina :P
Am sa intreb la reprezentanta cat e setul complet si vad ce hotarare iau dupa.

Pana una alta, mai cate o poza doua.

Primele doua poze dupa o sesiune de infrumutesare cu crema anti-aging de la Farmec.

Suspensie noua de la Ironman, transformata in cioara neagra pentru inscrierea la Retromobil(se accepta doar piese conform originalului)

Etrieri de frana cu 2 circuite de alimentare, facute cu cap. Nu am mai vazut pe alte masini asa ceva.

Ce pot sa spun pana acuma, cautatul pieselor ptr G e un huge pain in the ass. Piata de piese second hand in RO e ca si inexistenta si ce se gaseste pe afara sh are preturi exorbitante. Asa ca trebuie reparat si refacut tot ceea ce e pe cotetz.
Attached Images
File Type: jpg 111.jpg (139.8 KB, 71 views)
File Type: jpg 110.jpg (100.7 KB, 72 views)
File Type: jpg 36.jpg (74.5 KB, 67 views)
File Type: jpg 38.jpg (90.1 KB, 67 views)
File Type: jpg 48.jpg (69.6 KB, 67 views)
File Type: jpg 39.jpg (91.4 KB, 66 views)
File Type: jpg 40.jpg (95.5 KB, 67 views)

Last edited by grizzlee; 02-28-2017 at 10:48 AM.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2017, 11:14 AM   #17
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 4,776
:
[V.I.P]
Default

Ce nu se poate imperechea? Cilindrul cu manerele?


In cel mai rau caz "tai" "catzeii" din cilindrul de la usa dupa cel de la contact... (iti explica Feri cum se face!)
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2017, 11:34 AM   #18
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 339
:
[Senior Member]
Default

Salut Dan
Fiecare broasca vine cu modelul ei de cheie, asta e buba. Nu stiu cum se poate modifica broasca, astfel incat sa am o cheie pentru toate usile + contact.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2017, 13:04 PM   #19
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 4,776
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by grizzlee View Post
... Nu stiu cum se poate modifica broasca, astfel incat sa am o cheie pentru toate usile + contact.
A facut colegul mer_se280 (Feri) toate incuietorile la W126 sa mearga pe aceeasi cheie (contact+usi+portbagaj+torpedou+cotiera/rolo box)... Nu exista sa nu se poata face si la G...

Principiul de functionare al cilindrului la Mercedes il stiu si eu (din pacate, dupa patania cu contactul la W202) dar nu ma pot hazarda in a-ti da descriere tehnica a procedeului de modificare a "catzeilor"...

L.E. Cum era pe original? tot cu mai multe tipuri de chei? mai multe tipuri de cilindru?


...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2017, 13:08 PM   #20
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 33
Posts: 5,309
:
[Organizator de intalniri]
Default

Daca ne faci o poza la cele trei chei puse una langa alta, iti spun daca se poate modifica "chateii" din butuc!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE S-Klasse
W123 280CE E-Klasse
W126 500SEC S-Klasse

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
g300, mercedes


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 06:27 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF