Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E250 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Off - topic , la trapa ai verificat scurgerile ? Se infunda de obicei si pica apa inauntru. Banuiesc ca sunt pe la montantii de la parbriz bagate scurgerile

    Comment


    • #92
      A murit de la cuzineti, cica este ceva parte care tine cuzinetul in loc si acolo a fost necazul, nu stiu prea bine sa explic ca nici eu nu am inteles dar pe scurt mi-au zis ca primul cuzinet a inceput sa bata apoi primul trosnet a fost cand s-a invartit cu totul in gol apoi al doilea trosent al doilea cuzinet si apoi a cazut presiunea la ulei.
      De ce ? nu pot sa inteleg, tocmai facusem schimbul de ulei, inainte de asta s-a facut cam la 9000 km sau anual daca nu am facut km anul ala.
      Are la mine vreo 7 ani si cam 100.000 km, niciodata nu a dat nici cea mai mica problema sa ma lase pe undeva. Niciodata nu a consumat ulei sau sa vad batai sau orice fel de chestie la motor. A pornit la sfert de cheie si la -25 de grade cand am fost la cabana, o laudam la toti ce masina exemplara este. Dupa ce mergeam cu ea o spalam si uscam cu aeroterma si dupa aia puneam husa pe ea in garaj. Am griit de ea mai ceva ca de nevasta si uite ce o facut.

      E in service la schimbat de motor, acuma i se cauta un alt motor, nici nu m-am dus sa o vad. Nici nu vreau sa ma duc. Am facut sedinta cu nevasta si ne-am hotarat pentru un wv phaeton 3.0 tdi la vreo 10k iepuroi. Asta dupa reparatie se vinde , nici nu mai vreau sa o conduc macar, astia imi zic ca va fi bine pun motor bun o sa am factura si garantie la el. Tot incearca sa ma convinga sa nu fiu suparat ca doar motoru e defect restu e in stare excelenta, da le-am zis ca daca va place asa mult cumparati-o da la mine in curte sa no mai vad.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #93
        Off , imi pare rau , eu te sfatuiesc sa iei ceva mai bun , Phaeton-ul ala nu suna prea bine la banii aia .Plus ca o sa ai alte costuri la piese samd .

        Comment


        • #94
          Inutil sa o arunci ca pe o carpa.Orice masina ai avea fie ea si noua tot poate avea probleme!Sfatul meu schimba motorul si bucurate de ea in continuare.Phaeton o pocnitoare electronica cu multe dar multe hibe ascunse si multe sanse sa te lase tot asa de aiurea pe strada!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #95
            Originally posted by broscutza2001 View Post
            Inutil sa o arunci ca pe o carpa.Orice masina ai avea fie ea si noua tot poate avea probleme!Sfatul meu schimba motorul si bucurate de ea in continuare.Phaeton o pocnitoare electronica cu multe dar multe hibe ascunse si multe sanse sa te lase tot asa de aiurea pe strada!
            Se pune motor in ea , de asta e acuma in service sa ii caute motor bun cu putini km sa il monteze sa imi dea factura si ceva garantie la el. Eu trebuie sa plec la munca, o sa revin inainte de craciun si pana atunci va fi reparata.
            Chiar daca se pune motor chiar daca va fi cu garantie si ok , nu o mai vreau si o vand si de o vand mai ieftin si de pierd un pic la ea. As fi vandut-o asa cum e dar mi-a zis cei de la service ca e mai bine sa punem un motor sa fie functionala ca ar avea pret ok restul fiind excelent.

            Si daca nu phaeton ce? Bugetu e 10k, da as prefera sa fie ceva pe la 6-7 , sa fie musai 4x4 nu offroad ) , limuzina gen quatro sau in fine, nu mai vreau de asta cu tractiune spate motor fata e un gunoi iarna. Asa ca 4x4 , confortabila, spatioasa, buna pentru drumuri lungi si iarna in conditii de drum cu zapada. Am zis phaeton ca am mers odata cu unul si am ramas foarte impresionat. Fata de el mercedesu meu era o caruta.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #96
              Dupa cum spunea si un coleg mai sus, totul merge pana se strica. Cine stie cate sute de mii de km avea motorul ala pana sa dea ortu' popii. In situatia ta am fost cu un ford, care era mult mai nou decat mb meu actual. Masinile mai noi si sh, nu sunt nici pe departe asa de sigure si mai degraba te lasa ele in drum decat vechiul tau mb.

              Comment


              • #97
                Îmi pare rău pentru experiența descrisa mai sus. În mod special statul în frig și cautat de service-uri și Bătaia de cap. În rest...masinile se repară, se vând, se schimba.
                Citind ce ai scris as îndrăzni sa întreb de ce nu un A6 Allroad? Cu motorul de 2.0 sau chiar 2.5 l. Sunt spectacol măștile astea și dacă nu te deranjează faptul ca e break (clar avantajul spațiului) sunt mașini bune. Iar de diferența la impozit pana la motorul de 3l îți plătești anual cazarea la 3-4 stele im Grecia
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #98
                  Salut! I-mi pare rau de patania ta, ciudata, rotirea cuzinetilor la motorul tau, eu am un 210 cdi, taxi, cu o caruta de km, fara probleme, insa exact ca la tine, mi-a picat motorul la celalalt mercedes 212, noroc ca trecusem vama in Romania, si era vara. Iti inteleg supararea si frustrarea, la fel am fost si eu, dar mi-a trecut, mercedesurile i-mi merg si nu ma las de marca. De Phaeton, nu stiu ce sa zic, daca este airmatic, doar un telescop nou costa cat un motor jumate de mercedes 210. Bafta in continuare si nu este bine sa iei decizii la nervi.

                  Comment


                  • #99
                    Naspa, acu tu stii ce vrei de la ea.
                    Ciudat rau cu cuzinetii astia. Tare ciudat e sa se invarta asa repede. Sa nu fie alta buba, ceva canal infundat, vreo bucata de silicon rebela.

                    Comment


                    • @ b97dmt - scuze de off - am rezolvat cu trapa erau infundate scurgerile aproape de tot.
                      Insa azi daca tot s-a discutat de fiabilitate Behemveu meu a hotarat ca nu mai vrea sa deschida portbagajul si imi da eroare de becuri arse la numar, pozitie si reverse. Posibil sa fie legate. Pun punct la off aici.

                      @white8snow - daca ma hotarasc sa dau beemeru cred ca am sa iau Honda sau Toyota ...pe benzina. Faitonu nu e o alegere rea insa am ajuns sa am o oarecare retinere fata de masinile cu exagerat de multa electronica si senzori.
                      Last edited by dog; 12-03-2017, 11:18 AM.
                      Stefan

                      Comment


                      • Originally posted by Hodrea calin View Post
                        nu este bine sa iei decizii la nervi.
                        @white8snow - Doar atât aș vrea/putea adăuga și eu, ca mai sus
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Daca tot vrei sa te orientezi la altceva, intra pe forumul dedicat marcii la care iti doresti sa treci si cauta problemele specifice modelului. Dupa cum vezi si eu sunt posesor de mercedes, cu airmatic si cu toate gadget-urile posibile la vremea fabricarii masinii (2006).Mai sunt si detinator de A6 C6 3.0 quattro din acelasi an. Mercedesul l-am luat la 72k km anul trecut si acum am 78k km cu probleme cat cuprinde(le poti citi in aria dedicata cu bani bagati in ea aproximativ 3.500 euro). A6 il am de la 178k km din 2013, sunt al 5 proprietar si pana in 2016 am ajuns la 257km in conditiile in care in timpul saptamanii aveam diferite masini de serviciu si il foloseam doar in week-end. Acum, acesta este acasa, in garaj si il folosesc 2 luni pe an cand vin acasa. Probleme cu el pana acum : set galerii admisii (350 euro), fulia motor + curea (1200 ron), becuri far 450 lei , un furtun servodirectie , vas expansiune , si saibe de foc la injectoare . In jur de 600 de ron costa un schimb de ulei + toate filtrele la motor. Ma gandeam ca sa o schimb sa iau ceva mai nou si am ajuns la concluzia ca nu se merita. Nu o sa detaliez de ce, ce si cum, am facut calcul= masina mea valoreaza minimum minimorum 5000 euro cum se gaseste. + - reparatie capitala printre care cutie de refacut, parbriz, stop spate, revopsit cateva elemente, schimbat discuri, placute, reconditionat jante,bucse la suspensie , schimbat ulei in diferentiale si in torsen (undeva la 2500-3000 euro). La 8k de euro ce crezi ca masina iau? un sh care o sa pocneasca rapid sau ceva plasticaraie noua si ieftina.Crezi ca se mai fac masini asa cum se faceau odata?
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment


                          • In alta ordine de idei a6 allroad nu te sfatuiesc in niciun caz din pricina suspensiei de tip airmatic ca la mercedes (chiar nu vreau sa aud comentarii de genul ca "o perna nu e un capat de tara" ci doar 5.700 ron si sunt 2 pe fata, iar alea pe spate sunt ceva mai ieftine si mai exista compresor si bloc de valve)
                            Despre phaeton , nu am avut ocazia nici sa conduc si nici sa fiu pasager in asa ceva, nu stiu prea multe specificatii,asa ca nu ma pronunt.Stiu ca vin tot cu un motor de 3.0 litri. Iti urez multa bafta in ce alegere ai de gand sa faci si totodata imi pare foarte rau de ceea ce ti s-a intamplat cu w210.(ti-am citit toate postarile cu si despre aceasta masina si imi doream sa detin si eu asa ceva) P.S. postarea ta cu plimbatul in torpedou duminica ma binedispune si imi aduce zambetul pe fata ori de cate ori mi-o aduc aminte;si mi-o aduc aminte foarte des
                            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                            Comment


                            • La bemveu verifica cablajul ....gata cu offtopicul promit
                              Colegul nu renunta la MB ....

                              Comment


                              • Daca tot intrebai ce as recomanda si eu spun clar :w140!!!
                                Cand gasesc o masina cu optiunile care le vreau eu ca la una daia promit ca nu mai fac retrofituri si sa fie ok ca si caroserie/motor o cumpar fara sa stau pe ganduri bineinteles nu la preturi umflate.
                                P.S.:Personal sa fiu in locul tau nu as vinde veci 210-le.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF