Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by MariusStan View Post
    Pentru schimbarea uleiului in cutie- 5litrii ulei original OEM, filtru ulei și garnitura+manopera mi s-a cerut 880lei. Este mult?
    eu am dat 700 lei in prezentarea masinii mele o sa vezi factura, daca nu e imi zici in privat. L-am schimbat la Autoklass Sud, la Mihai Bravu.

    Comment


    • #32
      Am schimbat astãzi termostatul( Wahler cel schimbat aceeași marca) și antigelul! Se simte o diferența mașina se încãlzește mult mai repede, de asemenea si caldura bagã mai repede!
      Am încercat sa schimb și bujiile dar nu am reușit! Am scos bobinele dar a rãmas prinsã de bujie o parte din ea, de plastic, și nu am reușit sa o scot de nici o culoare! Vreo idee ceva de cum sa le scot?

      Comment


      • #33
        A ramas blocata pipa aceea de plastic dintre bujie si bobina incandescenta?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Da, pipa aceea de plastic care face pe nebuna și nu vrea sa iasã neam!!
          Vroiam sa la schimb mai mult ca mâine dimineața am programare la Andrei Gpl sa montez instalația de gaz!!

          Comment


          • #35
            Pipa de la bobina de inductie o scoti daca este blocata cu un cleste spit cu varful lung si subtire.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Am încercat și cu un astfel de clește dar nu am reușit. Oricum imi era in același timp teama sa nu o rup!

              Comment


              • #37
                Ieri am montat instalația Gpl marca Prins la Andrei Gpl, niște persoane foarte bine pregãtite și meseriași!!! Totul, pot spune ca ireproșabil!! Pe aceasta cale mulțumesc colegului XBG pentru recomandarea fãcutã!! Am fãcut 120km pe Gpl și mașina merge foarte bine!! Pot spune ca nu se simte diferența între Gpl și benzina!!! Pe cei 120 km in bord imi afișeazã o medie de 10,6%, dar acum nu știu cât de relevantã este aceasta cifra!!! Rãmâne de testat consumul de la plin la plin!!

                Comment


                • #38
                  De la gol la gol!
                  In opinia mea pe bord nu are cum sa iti arate consumul real, decat prin coincidenta.
                  Eu la drum extern scot intre 11 si 13, in functie de drum, la tine trebuie sa fie mai putin, fiind de 1.8.
                  De vrei sa vezi diferenta de putere va trebui sa te iei cu cineva la intrecere. Sau dino, evident.
                  Vei avea timp sa simti diferentele, evident, irelevante.

                  multi km fara probleme si spor la economisit!
                  Last edited by Sharky; 11-11-2017, 16:43 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Mulțumesc Sharky!!!

                    Comment


                    • #40
                      Surpriza mare și tare neplãcuta.... am desfãcut capacul motor, variatoarele sunt mâncate foarte rau!!!!! Nu pot atașa poza!!

                      Comment


                      • #41
                        Imi pare rau sa aud. Probabil schimburi de ulei mai rare + furtunasele de carter infundate / sparte + drumuri scurte cu porniri dese la rece, cam combinatia asta le vine de hac. La pornirea la rece, injectia este bogata ca sa duca la incalzirea mai rapida a motorului, dar cu porniri dese la rece se contamineaza incet-incet uleiul cu combustibil, devenind foarte subtire si nu mai protejeaza cum trebuie componentele supuse la frecare. De aia se impun si drumuri mai lungi si schimburi de ulei mai dese, cum face colegul @Crazyady de n-are nici o problema.

                        La fel si daca sunt furtunele de carter + valva PCV sunt fisurate, motorul incearca sa compenseze ajustand camele in pozitii in care nu ar functiona in mod normal pentru avans sau intarziere de admisie ca sa regleze presiunea in carter, aducand iarasi solicitare suplimentara sistemului.

                        Vezi daca gasesti in dezmembrari un set in stare buna, daca nu, gasisem in Anglia baietii astia care fac remanufacturate la un pret mai bun si vand intreg kit-ul de reparatie, cica ar fi mai dure decat originalul, dar nu pot sa garantez, nu stiu pe nimeni care a folosit:
                        Last edited by dkmg; 11-22-2017, 12:52 PM.

                        Comment


                        • #42
                          M-am mai gandit la o chestie. Masina avea termostatul defect. Probabil a mers mult cu el asa si asta pacalea calculatorul ca este rece si sa faca injectie mai bogata. Si asta se poate sa fi contribuit la contaminarea/diluarea uleiului cu combustibil si afectarea variatorilor prin proasta ungere. Dar acuma nu mai conteaza asa mult, important e sa rezolvi, bine ca ai prins-o din timp si nu a apucat sa-ti sara lantul, consecintele ar fi fost mai rele. Dupa ce o faci macar stii ca ai rezolvat-o si iti iei grija pe subiect.

                          Comment


                          • #43
                            Chiuloasa in rest aratã f Bn, nu are depuneri. Oricum dinții tind sa cred ca au început sa se rupã de la ultimul schimb, deoarece s au vãzut bucãți de Dinți rupți in zona lanțului. I a scos cu o șurubelnița magnetica. Oricum majoritatea dinților erau rupți, am avut mare noroc ca nu s a rupt.
                            Dar ce Spune-ți se merita sa investesc sa schimb variatoarele și tot kitul lanț?

                            Comment


                            • #44
                              De curiozitate, caraiau? sau daca nu ai fi deschis ai fi zis ca totul e ok?

                              Nu m-ar mira sa fie "defect" de fabricatie.
                              Totusi masina nu e mai e noua, e de asteptat sa mai crape una alta.

                              In rest, unde merge mia, merge si suta!
                              DAca masina e ok in rest, asta e, rezolvi problema.
                              Lantul cum se prezinta? E intins?
                              In sensul ca daca lantul e ok, singura problema sunt dintii rupti atunci ceva ar fi tare ciudat.
                              Ataseaza poza pe ceva site, sau da resize.

                              Masina nu imbogateste amestecul cand are termostatul stricat.
                              Poate daca e stricat de-a binelea, afara sunt putine grade si stai la temperaturi aberante gen 30-40C.
                              O face la pornire, dar se potoleste relativ repede. Cel putin asa e la M112, iar motorul lui e de generatie mai noua.

                              Comment


                              • #45
                                Lanțul este și el lãrgit, adicã in poziție normala pus pe variatori îl mișcai cu mâna și pe el se vãd anumite urme de uzura-gen Zgariere sa zic așa. Ca simptome sa zic așa era faptul ca uneori dimineața aveai acel celebru zgomot, care trecea dupã 1-2secunde. Apoi urmat de o bãtaie fina a lanțului pana se încãlzea puțin motorul(maxim 2,3minute). Alta chestie era ca uneori motorul avea o senzație ca și când ar fi dat mici rateuri, fine, așa era practic senzația!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF