Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes e200 kompressor w211 facelift

    Salutare colegi!!! Acum practic pot spune ca suntem oficial colegi deoarece de miercuri sunt posesorul unui superb( opinia mea) Mercedes e200k w211 facelift! Masina am achizitionat-o din Bucuresti, proprietarul fiind un director( nu de firma ci de la stat), care a fost proprietarul ei din vara anului 2013, masina pe care o utiliza decat pe timp de vara, atunci cand pleca cu ea in excursii in Grecia si la munte, aceasta avand un rulaj din 2013 si pana in prezent de apx. 16-17000 kilometrii, actualmente avand 150000 km. De ex. am toate asigurarile autoturismului care erau valabile decat pe 6 luni. Pe timpul iernii o tinea in garaj, iar in restul timpului avea masina de serviciu si sofer. Masina este fabricatie 10.12.2007, iar pana in octombrie 2008 a rulat in Germania, moment in care a fost inmatriculata in Romania. Dupa parerea mea masina este destul de bine intretinuta, vechiul proprietar facandu-i toate reviziile la reprezentanta Ford, avand facturi pentru orice interventie pe care a realizat-o, ca si dotari este echipata dupa cum urmeaza: Varianta Elegance, navigatie Comand, trapa panoramica, cutie automata, scaune fata incalzite, volan incalzit, functie Hold, piele nappa, climatronic si etc, pentru restul dotarilor o sa atasez VIN WDB2110411B281887. Discurile pe fata sunt noi, marca Ate fiind schimbate in august, iar placutele fata spate sunt schimbate acum 4500km si daca am vazut eu bine pe ele marca TRW.
    Masina pot spune ca este extraordinara, se comporta foarte bine, este silentioasa, motorul abia daca se aude, cutia dupa parerea mea schimba bine. La motor [pot spune ca dimineata la rece am acel tacanit de max 2 secunde. De asemenea trebuie sa ii schimb si termostatul deoarece la drum mai mult de 60 grade nu creste, dar in oras sta in 80/90 grade.
    Saptamana aceasta urmeaza sa pun Starul pe ea si sa ii fac o revizie in sensul ca vreau sa ii schimb uleiul motor, cu filtrul de ulei, aer, carburant, habitaclu, uleiul la servodirectie, antigel, lichid de frana. De asemenea vreau sa ii schimb furtunele carter de la blocul motor, bujiile si uleiul la diferential si de ce nu si cel de la kompressor. Uleiul vreau sa ii pun 0w40 pe norma 229.5.
    Ca si intrebari daca ma puteti ajuta, va rog, ar fi ce ulei/norma sa pun pentru servodirectie, kompressor, diferential, seria pentru furtunele carter, iar uleiul in cutie a fost schimbat in 2013, adica acum 15000km.
    Se mai impune schimbarea uleiului acum?.... si daca da va rog sa imi spuneti ce norma trebuie, deoarece eu mi-am prins rau de tot urechile in lista Bevo.
    Urmeaza, sper, ca saptamata asta sa ii montez instalatie Gpl( sunt pornit pe Prins) si as fi recunoscator daca mi-ati recomanda pe cineva care sa faca o treaba buna, care sa monteze in apropiere de Dambovita.
    Singura problema, inafarea de termostat ar fi ca uneori cand vreau sa deschid panoramicul, in faza in care trebuie sa se retraga materialul textil, sa zic asa, cel din partea din spate nu se retrage, ramane pe loc, desi cel din fata se retrage.
    A si uitasem, este normal, ca stand pe loc cu motorul pornit, si schimband din P in ,R,N,D, masina sa aibe o mica oscilatie a turometrului si sa dea senzatia de o mica smucitura, pe care o simt doar daca trec levierul in pozitii usor, dar daca o fac mai repede nu se simte nimic. Precizez ca levierul nu agata cand trec intre pozitii si merge fin.
    Sper ca nu v-am plictisit si astept orice sfat din partea dumneavoastra. Va multumesc!!!
    Attached Files

  • #2
    Felicitãri pentru achizitie!

    Pentru montajul instalatiei GPL iti recomand ANDREI GPL.

    Comment


    • #3
      Arată foarte bine, interior/exterior.

      S-o stăpânești sănătos!
      Regulament general Club Mercedes.

      Comment


      • #4
        Mulțumesc colegii!!! ��

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos !! Inca nu sunt 100% hotarat daca imi place mai mult culoarea mea la interior sau a ta. Cred ca mi-ar placea o zi una, o zi cealalta.

          Cam ce ai tu pe acolo ii fac si eu la a mea weekend-ul asta, deci te ajut cu orice informatie vrei, ca m-am documentat:

          Pentru cele 3 furtune trebuie cam asa:
          4 garnituri admisie spre chiulasa A2711410880

          A2710181282 - tub cauciuc
          A0059974990 - clema ( nu stiu daca trebuie pe original)
          A2710180557 - stut metalic
          A1409950005 - iar clema
          A2710181582 - tub cu cot
          A2710180329 - valva unisens
          A2710181482 - tub cu cot
          A2711411280 - garnitura metalica

          A2711411180 - garnitura patrata kompressor
          cod ulei kompressor A000989620109 sau AC Delco cod 12345982 sau GM 12345982 + colier cu surub

          Daca tot esti acolo, se poate curata si clapeta de acceleratie, ca se da admisia jos.

          Ulei motor 0W40 229.3 sau 5W40 229.5 - eu acum incerc Liqui Moly, cel de la Mercedes pe original nu mi-a placut deloc

          Filtre poti sa mergi pe MANN sau Knecht.

          Antigel:
          50% apa, 50% concentrat, norma 325.0 sau 326.0 ( gata premixat)
          se pune fix la minim cu motorul rece pe marcaj sau maxim 1 cm peste minim cu motorul cald

          Ulei diferential spate:
          MB 235.7 A0019893303

          Pentru cutie , iti trebuie ulei 236.14

          Daca vrei sa verifici si distributia, ai nevoie de garnituri capac valve:
          A2710160921 + 4x A2710160121 , mi s-a recomandat ELRING.

          Daca am omis ceva, imi zici si caut.

          Tacanitul de pornit la rece il avem toti, dar ma enerveaza ca pana la prima revizie din Romania nu a facut - eu dau vina pe uleiul de la noi.
          In principiu, nu cred ca e la distributie, ci de la variatori, dar o sa mai tin sub observatie problema. Is curios cum face cu ulei proaspat nemtesc.

          In legatura cu panoramicul, cred ca e o problema de lubrifiere de mecanism, dar e doar un hunch , deci nu ma bag mai mult.
          Probabil are o protectie de supraincalzire sau ceva care taie curentul daca mecanismul depune prea mult efort sa deschida / inchida.

          Sa te bucuri de ea!
          Last edited by dkmg; 11-06-2017, 10:39 AM.

          Comment


          • #6
            N-am mai putut sa editez:
            Cu uleiul la cutie, depinde daca s-a schimbat tot inclusiv cel din convertizor cu masina de recirculat sau doar cei 4 l care ies pe la buson. In cazul 2 , m-as gandi sa-l schimb la un moment dat in viitor.
            E normal sa cada turatia cand cuplezi in D si in R , deoarece se cupleaza tot angrenajul transmisiei. Cateodata e mai lin, altadata mai putin, dar nu m-as ingrijora prea tare.

            P.S. si eu am obsesia sa simt / aud chestii care sunt de multe ori zgomote tehnologice / operationale. Incerc sa scap de ea.
            Daca ai vreodata drum prin Bucuresti la o intalnire Clubmercedes de duminica, poate ne sincronizam si mai comparam diverse.
            Last edited by dkmg; 11-06-2017, 11:04 AM.

            Comment


            • #7
              Colegu Marius, faina masina ti-ai luat!

              La antigel il verifici simplu: de e cu norma .0 (e albastru) si nu a fost schimbat, altu! Poti verifica cu voltmetru digital. O borna in vas, alta pe motor. Ideal e sa iei un electrod de cupru sau zinc si ala sa il bagi in vas.
              De ai tensiune gen 0.15-0.2V e acid si trebuia schimbat de mult. Un antigel nou masoara sub 0.05V.

              Unii spun ca ar merge si norma .6 adica cel rosu si cu termen mai lung daca ai un rezervor cu silica gel in vasul de expansiune, ca la modelele mai noi. Dar nu stiu daca se aplica la M271.

              Eu am pus la mine albastru 325.0 de la mobil 100 lei 5L concentrat. 5 ani e destul pt mine.

              De lichid de frana sa nu uiti, iar ca servo pune pentosin chf11s, se gaseste la emag (70-80lei) sau alte magazine.
              E singurul aprobat.
              Mai vezi de bujii, daca nu au fost schimbate deja, daca tot il pui pe gaz, sa nu faca figuri.
              Poti sa iti iei o interfata OBD pe bluetooth cu 50lei si sa iti pui torque sau alta aplicatie pe telefon.
              Iti spune destul de multe despre functionarea masinii.

              Pt colegul cu chef de mesterit: nu te apuca sa desfaci masina pe frigurile astea.
              Crede-ma, treaba nu e niciodata asa simpla precum pare, mai pui si frig, iti ingheata mainile pe chei, plasticele sunt casante, chiar nu e pont, daca nu ai vreun garaj incalzit.
              Stai macar sa prinzi o zi cat de cat calda, sau las-o pe primavara daca nu arde.
              Or fi piesele vechi, dar nu se strica ele pana cand vine caldura.

              Comment


              • #8
                Nu ma apuc de nimic cu manutele mele, e la service, timpul de mesterit s-a cam terminat pe anul asta.

                E lichid de racire albastru cu normele de mai sus, am verificat pe WIS. Cu bujiile, subscriu. Vezi si cureaua de accesorii in ce stare e, sa nu aiba crapaturi daca tot faci o verificare generala.

                Comment


                • #9
                  Mulțumesc dkmg! Când ai spus de distribuție te-ai referit la lanț sau la curea de accesorii cu rolele aferente? Și de asemenea ai codul OE pentru bujii? Apropo ce pãrere ai de Site-ul piesa.ro. As vrea sa comand piesele de la ei!!!

                  Comment


                  • #10
                    In postul initial, m-am referit la lant. De cureaua de accesorii am zis dupa. E bine sa se arunce un ochi sa nu fie intins lantul, sa nu fie urme de uzura pe variatori.
                    Pe net apar vreo trei coduri de bujii de-a lungul productiei, cel mai recent ar fi A0041594403 , dar verific diseara cu EPC sa vad ce-mi da.

                    Cat despre epiesa, am luat o singura data de la ei, n-am avut probleme, dar nu pot nici neaparat sa-i recomand doar pe baza unei experiente. In principiu eu sunt mai suspicios cand vine vorba de piese / zemuri si nu prea am gasit pe nimeni in care sa am incredere 100%.
                    Last edited by dkmg; 11-06-2017, 13:21 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Și eu i-am luat tatãlui meu un kit ambreiaj pentru Opel Combo, de pe Epiesa și pot spune ca nu am avut probleme!!!

                      Comment


                      • #12
                        Fa comparatii si cu autokarma.
                        Eu fac comenzi de pe ambele site-uri si in final validez doar ala care e mai ieftin.
                        De pe epiesa am patit ca de multe ori reperele afisate sa nu fie disponibile real, la confirmarea telefonica a comenzii.
                        Pana acum doar de la AK am luat din motivele astea doua, dar cine stie ce imi rezerva viitorul.

                        Comment


                        • #13
                          Pe ulei ma gândeam sa merg pe 0w40 pe norma 229.5 și ca marca Shell Helix Ultra( am vãzut ca este in lista Bevo)!

                          Comment


                          • #14
                            Astãzi am fost și am dat comanda de ulei (mobil1 new life 0w40), filtru ulei, aer, habitaclu toate Knecht, termostat( Wahler), antigel Hepu Albastru(4.5litrii), 4 litrii apa distilatã, 4 bujii Beru! Astea m-au costat 808lei.
                            Maine urmeazã sa mai dau comanda de Garnituri capac culbutori, lichid frâna ( am înțeles ca trebuies dot4-marca ATE vreau sa iau), lichid diferential( intra cumva 2 litrii???) și un tratament pentru spãlat motorul.
                            Astãzi am pus mașina pe star- ca și probleme ii dãdea ceva legat de curent slab cãtre calculatorul mașinii, cãtre computerul de bord și alte erori legate tot de curent slab dar toate fãceau referire la baterie auxiliarã- dar modelul acesta nu are baterie auxiliarã! De asemenea mai dãdea o eroare de genul “senzor Hall” cv legat de variatoarele de la axele cu came-Menționez ca uneori mai ales dacã este puțin rece motorul, se simte la el ca Trepideazã ușor, sau tot uneori se aude un sunet, la rece, ca și când ar fi fier pe fier! Respectivul mi-a zis ca mai întâi sa punem o soluție de curãțat motorul și Apoi schimbul de ulei Și poate ulterior vor dispãrea aceste zgomote!!!
                            Cineva ceva sfaturi va rog?

                            Comment


                            • #15
                              Nu prea cred ca e vorba de motor murdar sau ulei prost.

                              Nu cumva masina a stat mult timp si bateria e descarcata?
                              Primesti eroare de convenience functions temp. disabled in bord?

                              Mobil new life parca e pt motoare obosite, nu cred ca e cazul la tine.
                              Hepu albastru nu cred ca e aprobat MB, nu inseamna neaparat ca e rau.
                              Mobil extra este, si multe altele, cauta dupa "325.0 bevo". 100lei 5L concentrat, deci nu e scump.
                              Eu n-as baga nici o solutie de curatat sistemul de ungere. O bagi degeaba.
                              O sa vezi tu cand deschizi la culbutori, daca totul e luna si bec, nu baga prostii in motor!
                              La fel si la diferential, mai asteapta sa rezolvi celalalte probleme, depinde acum si ce buget ai alocat.

                              Cum suna acel fier pe fier? Suna a balama neunsa? A bataie gen masina de cusut? Variaza cu turatia? La pornire, sau tot timpul?
                              Trebuie sa fii mai explicit.

                              Senzorul hall poate e buba cu ulei in mufe.
                              Verifica, e usor de remediat. O biluta de cositor pe fir e cea mai ieftina solutie.

                              Altadata fa poza cu telefonul la toate erorile care ti le da star-ul.
                              Si nu incerca sa rezolvi toate problemele dintr-un sut, mai ales cand nu arde. Se va dovedi costisitor.

                              Cat ai dat pe masina, daca nu sunt indiscret? Stiu ca am vazut anuntul pe net la un moment dat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF