Salutare colegi!!! Acum practic pot spune ca suntem oficial colegi deoarece de miercuri sunt posesorul unui superb( opinia mea) Mercedes e200k w211 facelift! Masina am achizitionat-o din Bucuresti, proprietarul fiind un director( nu de firma ci de la stat), care a fost proprietarul ei din vara anului 2013, masina pe care o utiliza decat pe timp de vara, atunci cand pleca cu ea in excursii in Grecia si la munte, aceasta avand un rulaj din 2013 si pana in prezent de apx. 16-17000 kilometrii, actualmente avand 150000 km. De ex. am toate asigurarile autoturismului care erau valabile decat pe 6 luni. Pe timpul iernii o tinea in garaj, iar in restul timpului avea masina de serviciu si sofer. Masina este fabricatie 10.12.2007, iar pana in octombrie 2008 a rulat in Germania, moment in care a fost inmatriculata in Romania. Dupa parerea mea masina este destul de bine intretinuta, vechiul proprietar facandu-i toate reviziile la reprezentanta Ford, avand facturi pentru orice interventie pe care a realizat-o, ca si dotari este echipata dupa cum urmeaza: Varianta Elegance, navigatie Comand, trapa panoramica, cutie automata, scaune fata incalzite, volan incalzit, functie Hold, piele nappa, climatronic si etc, pentru restul dotarilor o sa atasez VIN WDB2110411B281887. Discurile pe fata sunt noi, marca Ate fiind schimbate in august, iar placutele fata spate sunt schimbate acum 4500km si daca am vazut eu bine pe ele marca TRW.
Masina pot spune ca este extraordinara, se comporta foarte bine, este silentioasa, motorul abia daca se aude, cutia dupa parerea mea schimba bine. La motor [pot spune ca dimineata la rece am acel tacanit de max 2 secunde. De asemenea trebuie sa ii schimb si termostatul deoarece la drum mai mult de 60 grade nu creste, dar in oras sta in 80/90 grade.
Saptamana aceasta urmeaza sa pun Starul pe ea si sa ii fac o revizie in sensul ca vreau sa ii schimb uleiul motor, cu filtrul de ulei, aer, carburant, habitaclu, uleiul la servodirectie, antigel, lichid de frana. De asemenea vreau sa ii schimb furtunele carter de la blocul motor, bujiile si uleiul la diferential si de ce nu si cel de la kompressor. Uleiul vreau sa ii pun 0w40 pe norma 229.5.
Ca si intrebari daca ma puteti ajuta, va rog, ar fi ce ulei/norma sa pun pentru servodirectie, kompressor, diferential, seria pentru furtunele carter, iar uleiul in cutie a fost schimbat in 2013, adica acum 15000km.
Se mai impune schimbarea uleiului acum?.... si daca da va rog sa imi spuneti ce norma trebuie, deoarece eu mi-am prins rau de tot urechile in lista Bevo.
Urmeaza, sper, ca saptamata asta sa ii montez instalatie Gpl( sunt pornit pe Prins) si as fi recunoscator daca mi-ati recomanda pe cineva care sa faca o treaba buna, care sa monteze in apropiere de Dambovita.
Singura problema, inafarea de termostat ar fi ca uneori cand vreau sa deschid panoramicul, in faza in care trebuie sa se retraga materialul textil, sa zic asa, cel din partea din spate nu se retrage, ramane pe loc, desi cel din fata se retrage.
A si uitasem, este normal, ca stand pe loc cu motorul pornit, si schimband din P in ,R,N,D, masina sa aibe o mica oscilatie a turometrului si sa dea senzatia de o mica smucitura, pe care o simt doar daca trec levierul in pozitii usor, dar daca o fac mai repede nu se simte nimic. Precizez ca levierul nu agata cand trec intre pozitii si merge fin.
Sper ca nu v-am plictisit si astept orice sfat din partea dumneavoastra. Va multumesc!!!
Masina pot spune ca este extraordinara, se comporta foarte bine, este silentioasa, motorul abia daca se aude, cutia dupa parerea mea schimba bine. La motor [pot spune ca dimineata la rece am acel tacanit de max 2 secunde. De asemenea trebuie sa ii schimb si termostatul deoarece la drum mai mult de 60 grade nu creste, dar in oras sta in 80/90 grade.
Saptamana aceasta urmeaza sa pun Starul pe ea si sa ii fac o revizie in sensul ca vreau sa ii schimb uleiul motor, cu filtrul de ulei, aer, carburant, habitaclu, uleiul la servodirectie, antigel, lichid de frana. De asemenea vreau sa ii schimb furtunele carter de la blocul motor, bujiile si uleiul la diferential si de ce nu si cel de la kompressor. Uleiul vreau sa ii pun 0w40 pe norma 229.5.
Ca si intrebari daca ma puteti ajuta, va rog, ar fi ce ulei/norma sa pun pentru servodirectie, kompressor, diferential, seria pentru furtunele carter, iar uleiul in cutie a fost schimbat in 2013, adica acum 15000km.
Se mai impune schimbarea uleiului acum?.... si daca da va rog sa imi spuneti ce norma trebuie, deoarece eu mi-am prins rau de tot urechile in lista Bevo.
Urmeaza, sper, ca saptamata asta sa ii montez instalatie Gpl( sunt pornit pe Prins) si as fi recunoscator daca mi-ati recomanda pe cineva care sa faca o treaba buna, care sa monteze in apropiere de Dambovita.
Singura problema, inafarea de termostat ar fi ca uneori cand vreau sa deschid panoramicul, in faza in care trebuie sa se retraga materialul textil, sa zic asa, cel din partea din spate nu se retrage, ramane pe loc, desi cel din fata se retrage.
A si uitasem, este normal, ca stand pe loc cu motorul pornit, si schimband din P in ,R,N,D, masina sa aibe o mica oscilatie a turometrului si sa dea senzatia de o mica smucitura, pe care o simt doar daca trec levierul in pozitii usor, dar daca o fac mai repede nu se simte nimic. Precizez ca levierul nu agata cand trec intre pozitii si merge fin.
Sper ca nu v-am plictisit si astept orice sfat din partea dumneavoastra. Va multumesc!!!
Comment