Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz E Klasse W211 (E220cdi Facelift Automatik) - Sfaturi achizitionare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz E Klasse W211 (E220cdi Facelift Automatik) - Sfaturi achizitionare

    Buna seara.

    Peste putin timp, va veni vremea sa schimb masina si intr-un final m-am hotarat sa-mi cumpar primul meu Mercedes. Dupa cum spune si titlul topic-ului, este vorba despre un E220cdi Facelift, automat din 2008.

    Ca o mica paranteza, am vazut ca sunt mai multe topic-uri pe tema acestui model, dar nu am gasit nimic concret, asa ca am decis sa mai deschid eu unul care sa contina cam tot ce se poate sti despre aceasta masina, iar orice incepator sau viitor cumparator sa-si poata face o parere cat mai amanuntita.

    Revenind, o sa incep cu o serie de intrebari care ma macina de ceva timp:

    1. Am ales versiunea Avangarde, care am inteles ca poseda suspensii ceva mai dure, cateva elemente de caroserie modificate sau adaugate dupa caz si cam atat. Pe langa aceasta versiune, am vazut ca mai este una Sportpack, care, din ce am vazut eu, are in plus 2 tobe finale, una de fiecare colt al barii spate si jante pe 18". Altceva mai difera la acest pachet ?

    2. Referitor la cutia de viteze automata, am observat ca deasupra pozitiei "P" a schimbatorului, mai apare un fel de buton sau chiar unul in sine pe care scrie "C/S" sau "W/S". Ce reprezinta acel buton si inscriptia de pe el ?

    3. Tot in zona cutiei de viteze, mai exact sub ea, am observat ca sunt sau poti fi 3 butoane, banuiesc in functie de dotarea masinii, cel din drepta este pentru senzorii de parcare, cel de pe mijloc pare pentru reglarea suspensiei(banuiesc ca se refera la suspensia Airmatic) si mai este unul in stanga care nu reusesc sa-mi dau seama ce face. Pentru ce este acel buton ?

    4. In stanga butucului, este un fel de microfon sau cel putin asa pare din poze, ca un fel de sita rotunda. Ce reprezinta ?

    5. CD-Changer-ul am vazut ca se afla sub panoul cu butoanele pentru incalzirea/ventilarea in scaune, butonul pentru avarii, perdeluta electrica, etc. , iar pentru accesarea acestuia trebuie apasat pe acea liniuta nichelata sub butonul pentru avarii(ma rog, e tot ca un fel de buton). Intrebarea este daca si masinile care nu au CD-Changer poseda acea liniuta(acel buton) doar pentru design ? Intreb, deoarece daca in descrierea masinii nu apare ca are CD-Changer, macar sa-mi dau seama din poze.

    6. Revin la cutia de viteze iar, pe langa butoanele de sub cutie, am mai observat unele si in stanga acesteia, 3 la numar si ele. Incep cu cel din mijloc, pentru ca este singurul de care imi aduc aminte si pare sa fie o rotita mai mult decat un buton, cel de sus nu mai stiu ce desen avea pe el, iar cel de jos nu am vazut nicio inscriptie, poate reprezinta ceva in functie de dotare. Ce reprezinta aceste 3 butoane ?

    7. Legat de Bi-Xenon adaptiv pe viraje, dinamic sau cum i-o zice, banuiesc ca si la Mercedes este la fel ca si la celelalte marci, se pune rotita specifica farurilor pe pozitia A(automat) si pe loc sau in mers, in functie de cum tragi de volan, vireaza si ele, nu ? In afara de aceasta metoda, mai exista si alta mai rapida cum sa-mi dau seama ca are Xenon adaptiv sau nu ? Adica, daca ma uit din exteriorul masinii la marginea lupelor, exista ceva inscriptii pe marginea lor, gen "Dynamic Xenon" sau "Dynamic Headlight" ?

    8. Cotiera de mijloc, am vazut ca la unele masini este dintr-o bucata, iar la altele este impartita in 2. Cea impartita inseamna ca masina este dotata cu telefon propriu sau pregatire pentru telefon ?

    9. Suspensia Airmatic, puteti sa-mi dati mai multe detalii despre ea ? Se poate modifica garda la sol cu aceasta suspensie ?

    10. Inca o chestie care m-a pus pe ganduri, am inteles ca unele E-uri(in special 220cdi) au fost folosite pe post de Taxi, ca unele vin din fabrica asa, ca altele au devenit pe parcurs, cum imi pot da seama ca o masina a fost Taxi ? Ce trebuie sa urmaresc ?

    11. Si ultima intrebare, pentru moment, intretinerea pentru acest motor cam la ce pret ajunge (ma refer la consumabile) ?

    Sper ca nu v-am stresat foarte mult cu intrebarile mele, dar as vrea sa fiu cat mai documentat inainte de a achizitiona masina.

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    O seara placuta va doresc,
    Gabi.
    The faster the speed - the bigger the mess.

  • #2
    Originally posted by Sap View Post
    Revenind, o sa incep cu o serie de intrebari care ma macina de ceva timp:

    1. ...

    2. Referitor la cutia de viteze automata, am observat ca deasupra pozitiei "P" a schimbatorului, mai apare un fel de buton sau chiar unul in sine pe care scrie "C/S" sau "W/S". Ce reprezinta acel buton si inscriptia de pe el ?

    3. Tot in zona cutiei de viteze, mai exact sub ea, am observat ca sunt sau poti fi 3 butoane, banuiesc in functie de dotarea masinii, cel din drepta este pentru senzorii de parcare, cel de pe mijloc pare pentru reglarea suspensiei(banuiesc ca se refera la suspensia Airmatic) si mai este unul in stanga care nu reusesc sa-mi dau seama ce face. Pentru ce este acel buton ?

    4. In stanga butucului, este un fel de microfon sau cel putin asa pare din poze, ca un fel de sita rotunda. Ce reprezinta ?

    5. CD-Changer-ul am vazut ca se afla sub panoul cu butoanele pentru incalzirea/ventilarea in scaune, butonul pentru avarii, perdeluta electrica, etc. , iar pentru accesarea acestuia trebuie apasat pe acea liniuta nichelata sub butonul pentru avarii(ma rog, e tot ca un fel de buton). Intrebarea este daca si masinile care nu au CD-Changer poseda acea liniuta(acel buton) doar pentru design ? Intreb, deoarece daca in descrierea masinii nu apare ca are CD-Changer, macar sa-mi dau seama din poze.

    6. Revin la cutia de viteze iar, pe langa butoanele de sub cutie, am mai observat unele si in stanga acesteia, 3 la numar si ele. Incep cu cel din mijloc, pentru ca este singurul de care imi aduc aminte si pare sa fie o rotita mai mult decat un buton, cel de sus nu mai stiu ce desen avea pe el, iar cel de jos nu am vazut nicio inscriptie, poate reprezinta ceva in functie de dotare. Ce reprezinta aceste 3 butoane ?

    7. ....

    8. ....

    9. Suspensia Airmatic, puteti sa-mi dati mai multe detalii despre ea ? Se poate modifica garda la sol cu aceasta suspensie ?

    10. Inca o chestie care m-a pus pe ganduri, am inteles ca unele E-uri(in special 220cdi) au fost folosite pe post de Taxi, ca unele vin din fabrica asa, ca altele au devenit pe parcurs, cum imi pot da seama ca o masina a fost Taxi ? Ce trebuie sa urmaresc ?

    11. ...

    1. ...

    2. Schimba modul cutiei : Comfort / Standard si exista la unele si Manual ( cele care au padele la volan si pe buton scrie M / C / S)

    3. Airmatic si PDC .

    Deobicei cel din stanga este pentru pozitia inaltata , cel din mijloc pentru Comfort / Sport 1 / Sport 2 si cel din dreapta este pentru PDC .

    4. Din cate stiu este microfonul pentru telefon. Iar la taximetriste este si pentru statie , cand se apasa butonul de microfon din stanga schimbatorului . Am pus eu poza.

    5. Daca nu are CD Changer , tot se ridica. Si acolo vei gasi un spatiu de depozitare.

    6. Aici e treaba.

    Primele 2 sunt de la Distronic .
    Primul il activeaza / dezactiveaza .
    Al doilea ( rotita ) seteaza distanta pe care Distronicul o mentine fata de masina din fata.

    La al treilea e problema , ala de jos. In mod normal nu trebuie sa fie !!!
    Daca este , are inscriptionat un microfon , atunci masina sigur 100% a fost taxiu.

    Vezi ultima poza.


    7. ...

    8. ...

    9. Airmaticul e misto , dar nu e de Romania. Nu stiu cat rezista pernele alea prin Gropanesti.

    Si nu poti modifica tu garda , decat in programele stabilite ridicata / comfort (normal) / Sport 1 / Sport 2

    10. Vezi la punctul 6 , ce am zis de butonul al 3-lea buton din stanga schimbatorului. (vezi ultima poza)

    Si bineinteles se poat vedea , in decodarea seriei VIN , optiunile de taxi.
    Alea sunt sigur taxi.

    Dar iti dai seama ca or mai fi fost folosite ca taxiuri si unele normale . Cum am vazut eu in Bucale vreo 4 w211 E 270 CDi.


    Uite aici manualul de utilizare :

    In engleza :
    4shared is a perfect place to store your pictures, documents, videos and files, so you can share them with friends, family, and the world. Claim your free 15GB now!


    In romana :
    4shared is a perfect place to store your pictures, documents, videos and files, so you can share them with friends, family, and the world. Claim your free 15GB now!
    Attached Files
    Last edited by w124researcher; 11-12-2010, 23:17 PM.
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Si uite si video , facut de Flavius .
      Asa vezi mai bine cum arata interiorul .

      Driving Mercedes E-klasse w211 E270CDI + Distronic Use

      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


      Last edited by w124researcher; 11-12-2010, 23:19 PM.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspuns si link-uri.

        Sa inteleg ca intrebarile 1,7,8 si 11 (cele cu ....) nu apar ?
        The faster the speed - the bigger the mess.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sap View Post
          Multumesc pentru raspuns si link-uri.

          Sa inteleg ca intrebarile 1,7,8 si 11 (cele cu ....) nu apar ?
          Alea nu le stapanesc eu ....

          Si nu prea as vrea sa te incurc.

          De scris nu imi este greu sa scriu .


          1. Nu stiu sigur , dar am inteles tot ceva legat de iesirea dubla la evacuare , jante mai mari si probabil ceva detalii la spoilere .

          Stiu ca Geo66 cauta evacuare de Sportpack pentru a lui.

          7. Acolo incurci tu ceva , ori eu , ori amandoi ))))))) .

          Cand pui la faruri pe automat (A) , intra in functie senzorul de lumini. Ala care aprinde faurile.

          Iar adaptive sunt toate cele cu xenon de fabrica : asta se refera ca isi regleaza automat inaltimea la care bate lumina. (la alea fara , stii ca ai pozitiile 0 - 1 - 2 - 3 )

          Farurile care vireaza la curbe sunt altceva. (ceva la care eu sunt pe dinafara)
          Si parca nu scrie nimic pe ele .
          Aia cu "Dynamic Xenon" sau "Dynamic Headlight" este la Bimmere .


          8 . In cotiera s-a mai discutat . Ca sa iti mearga handsfree prin bluetooth , trebuie sa ai acolo o "treaba" ......

          Vezi ca este cel putin un topic legat de asta .

          11. Nu am avut si probabil nu voi avea asa ceva. Asa ca nu mi-am batut capul cu costuri de revizii .

          PS :

          Asteapta niste raspunsuri mai competente. Eu am incercat sa te pun in tema , atat cat ma pricep .

          Sper sa nu te fi incurcat.

          Bafta multa .
          Last edited by w124researcher; 11-13-2010, 00:07 AM.
          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

          Comment


          • #6
            Da, la Bimmer e faza cu "Dynamic Xenon" si functioneaza numai cand pui in pozitia "A"(automat) si tot de acolo se activeaza si senzorul de lumini, d-aia am si zis "gen", credeam ca e ceva asemanator, dar mai astept si alte pareri.

            Nu m-ai incurcat deloc, ba chiar m-ai luminat. Inca o data, multumesc frumos pentru ajutor.

            Maine ma pun cu burta pe carte(manualul de utilizare). )
            The faster the speed - the bigger the mess.

            Comment


            • #7
              La 8 daca e despartita cotiera ai normal tel sau loc de cartela...la mine e telefonul(poti pune un adaptor bluetooth)

              Comment


              • #8
                Avantgarde si airmatic nu vei gasi pe motorizarea 220 cdi. Cu sportpacket si 2 tobe in spate nu vei gasi la 220.
                Sportpack mai are in plus fata de standard pedalele cu imbracaminte de Aluminiu, Tobele, Si parca spoilerele au inca ca o prelungire, dar cred ca este chestia pe toate avantgarde.
                Motoarele si cutiile sunt aceleasi.
                Jante pe 18 de la Sportpacket nu exista pe 220 cum ziceam mai sus.
                220 cdi cu distronic si ...... nu vei gasi, dar daca totusi gasesti unul, poti sa fii sigur ca nu a fost taxi cu ce cauti tu, gen distronic, airmatic, sportpacket..
                Daca ai bani sa iti iei un w 211 facelift, sigur va fi cea mai mica problema sa ii faci revizie la motor (ulei filtre) la reprezentanta ca nu va fi mai mult decat asigurarea sau impozitul + ca se schimba o data la 20.000 sau o data pe an, ceea ce cred ca la foarte multi e suficient o data pe an.
                Legat de butonul rotund cu inscriptionarea C/S, C e Comfort, S e Standard, si nu cum multi inteleg Sport. Cele cu W in loc e acelasi lucru cu C dr W vine de la Winter.
                Pe Confort masina consuma mai putin, motorul schimba la turatii mai mici, si cutia schimba mai lin. Mai sunt care au C/S/M unde M e manual.

                Bi Xenon adaptiv e una, iar Cornering Light e alta. Da seria vin si iti vor zice colegii de pe forum ce are si ce nu...

                Airmatic, da, modifica garda la sol, dar nu vei transforma masina in un SUV, e vorba de cativa cm(3-6) si mai mult de comportament pe sosea.
                Legat de cotiera e exact cum zici tu, cele care nu sunt in doua capacul au "pregatire telefon" iar celelalte un spatiu de depozitare mai mare sau minifrigider.

                Stii ce nu imi place mie? Ca multi viseaza, si dau si la altii sperante aici pe forum, dar fie nu au disponibil, fie nu stiu ce trebuie sa caute, de aceea raspunsurile intarzie sa apara.

                Este la Tiriac auto in Brasov ce vrei tu, 320 cdi 2007 7gtronic 4 matic, sportpacket, distronic, clima 4 zone, 90.000 sa in jur... cu 26000 de iepuri.

                Destul de proasta intrebarea cat costa revizia la motor.

                In medie iti trebuie cam asa:
                Impozit: 700 ron
                Asigurare: 600 ron
                Casco: in functie de valoarea masinii. la 22.000 Eur asigurati e 6000 Ron pe an la Astra si poate fi si triplu la altele sau mai ieftin la altele.
                Rovigneta:110 ron
                Bani de intretinere: 5000 Ron (daca ai noroc mai putin, daca ai"noroc" mai mult, oricum trebuie sa iei in calcul revizia, eventualele alte consumabile, cauciucuri si ce mai trebuie)
                Deci: 700+600+6000+110+5000=12410 ron aproximativ pe an asa zisa "intretinere". Sa nu uiti de motorina + lichid spalare parbriz care la mine merge ca painea calda cum am si la xenon spalator.
                Last edited by mircea600sel; 02-11-2011, 00:28 AM.

                Comment


                • #9
                  Pret consumabile:
                  -ulei 7 litri 385 lei
                  -filtru ulei 30 lei
                  -filtru motorina 62 lei
                  -filtru aer 67 lei
                  -filtru polen 72 lei

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=Dj Sky;179832]
                    Legat de butonul rotund cu inscriptionarea C/S, C e Comfort, S e Standard, si nu cum multi inteleg Sport.

                    S=sport.
                    Apreciez tot ce se intampla pe acest forum,dar haideti,pe cat putem, sa incercam sa dam informatii utile,sa nu ne dam cu parerea cand suntem in necunostinta de cauza.
                    Attached Files
                    Last edited by sfedu; 02-11-2011, 11:53 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Incepand cu w211 l-au denumit Sport . Pana atunci il denumeau Standard .

                      Deci este fix acelasi buton cu aceeasi functie .

                      Eu unul prin buton Sport inteleg ca motorul sa stea in turatii inalte (ceea ce nu este cazul la Merc )
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #12
                        Referirea facuta de colegul pe care l-am corectat era in ceea ce priveste W211.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sfedu View Post
                          Referirea facuta de colegul pe care l-am corectat era in ceea ce priveste W211.
                          In ceea ce priveste w 211, cu S Sport, nu generaliza. Iti voi face scanare si pune printscreen la manual in limba germana pentru E class 320 cdi cu 7gtronic pe el sa vezi ca C = Confort, S= Standard, M=Manual,in traducerea oricarui dictionar. Oricum indiferent de traducerea pusa de unii sau alti romani care stiu mai multa sau mai putina engleza sau nemteste , mercedesul nu are Sport, sport erau modelele care aveau standard pe vechea schema decupata si actionai un comutator in Sport sau Winter. Noile modele cu cutiile dirijate electronic si cu 2 trepte la Kickdown nu mai au nevoie de Sport.

                          Pentru C/S/W/M sunt nenumarate variante. Tin sa precizez ca S este denumit in state la mama cutiilor automate de la Summer si W de la Winter, nu cred ca am ajunge prea repede la o cale de mijloc

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=sfedu;179895]
                            Originally posted by Dj Sky View Post
                            Legat de butonul rotund cu inscriptionarea C/S, C e Comfort, S e Standard, si nu cum multi inteleg Sport.

                            S=sport.
                            Apreciez tot ce se intampla pe acest forum,dar haideti,pe cat putem, sa incercam sa dam informatii utile,sa nu ne dam cu parerea cand suntem in necunostinta de cauza.

                            Pun mai jos doua printscreenuri ca sa se vada ce aiurea sunt traduse multe chestii.
                            P.S. Nu va bagati la windows-uri in romana ca va trebuie forfecuta, lipici, cos de gunoi si multe altele...

                            Deci: cele cu W si S sunt Winter(Iarna) si Summer(Vara)
                            Cele cu S si C sunt Standard (En si Ro)si Confort(Ro) sau Comfort(En)
                            Cele cu S,C si M sunt Sport(En si Ro) Confort si Manual(En si Ro)

                            Oricum tind sa cred ca Standard si Sport sunt pana la urma exact aceeasi chestie, adica pornire cu treapta 1 de pe loc, turatii mai mari, si 2 trepte la kick down adica feeling Sport. Sport Vs Standard sunt chestie de marketing...
                            Confort e pornire cu treapta a 2-a si schimb mai lin + ca se lauda Mercedes-ul, si asa e, cu un consum mai mic.
                            Attached Files
                            Last edited by Dj Sky; 02-12-2011, 01:32 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Adaptor Bluetooth

                              Originally posted by ionut_haisan View Post
                              La 8 daca e despartita cotiera ai normal tel sau loc de cartela...la mine e telefonul(poti pune un adaptor bluetooth)
                              Buna,
                              M-ar interesa si pe mine , referitor la cele scrise, daca ar fi cineva care ar avea un adaptor bluetooth de vanzare. Sunt foarte interesat de asa ceva.
                              In cazul in care stiti pe cineva, va rog daca s-ar putea sa dati un semn. Pana acum tot am cautat si la sectiunea "Piese", dar inca nimic. Ms mult
                              Traditia puterii si rafinamentului
                              Simfonia sportivitatii si elegantei

                              Mercedes-Benz

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF