Salut.
Pana ieri seara, a mers fara probleme.
Azi, pe la 6, ii dau cheie, da sa porneasca, dar nu porneste, electromotorul se chinuie.. Ii mai dau o cheie, indicatoarele in bord falfaie ca si cum ar da sa se stinga. Iar, ii mai dau o cheie, se aude pacanit in zona motorului.
Peste o ora, ies, ii mai dau o cheie, bordul aproape ca-mi moare, iar la indicatorul cutiei, la prima treapta de cheie, imi apare "F", stingandu-se usor, usor ceasul si cifrele de pe display. Indicatorul de motorina imi sare in trepte la maxim, ca si cum as avea rezervorul plin, Apoi revine la 20 % cand scot cheia. Mai dau iar prima treapta, indicatoru, dupa ce pleaca la maxim, imi revine la 0 (cand o scot), iar "F" ul din bord, alterneaza stabilindu-se pe "P".
Lumina in habitaclu e ok, am tensiune pe plafon si cand incui masina, cheia imi merge normal, se inchide centralizat.
Ce se intampla?
Date masina: A 170, CDI, cutie automata, 2001.
Pana ieri seara, a mers fara probleme.
Azi, pe la 6, ii dau cheie, da sa porneasca, dar nu porneste, electromotorul se chinuie.. Ii mai dau o cheie, indicatoarele in bord falfaie ca si cum ar da sa se stinga. Iar, ii mai dau o cheie, se aude pacanit in zona motorului.
Peste o ora, ies, ii mai dau o cheie, bordul aproape ca-mi moare, iar la indicatorul cutiei, la prima treapta de cheie, imi apare "F", stingandu-se usor, usor ceasul si cifrele de pe display. Indicatorul de motorina imi sare in trepte la maxim, ca si cum as avea rezervorul plin, Apoi revine la 20 % cand scot cheia. Mai dau iar prima treapta, indicatoru, dupa ce pleaca la maxim, imi revine la 0 (cand o scot), iar "F" ul din bord, alterneaza stabilindu-se pe "P".
Lumina in habitaclu e ok, am tensiune pe plafon si cand incui masina, cheia imi merge normal, se inchide centralizat.
Ce se intampla?
Date masina: A 170, CDI, cutie automata, 2001.
Comment