Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mecanic W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai reusit sa repari pompa de benzina ? .

    Comment


    • #17
      Buna seara.Nu inca.

      Comment


      • #18
        Salut Baieti , am un W126 280 SE ... am o problema cu el ... a dat un Rateu dupa care nu a mai pornit , ma puteti ajuta cu sfaturi sau cu un mecanic bun ? Multumesc

        Comment


        • #19
          Originally posted by bita86 View Post
          Salut Baieti , am un W126 280 SE ... am o problema cu el ... a dat un Rateu dupa care nu a mai pornit , ma puteti ajuta cu sfaturi sau cu un mecanic bun ? Multumesc
          Salutare! Se pare ca tu m-ai sunat...verifica piesele vacuumatice de care am vorbit si spune-ne ce ai constatat.

          Cu stima!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Salutam!
            La mine, mai rar spre deloc in ultimul timp, la rateu(doar pe GPL) sare furtunul de sub injectie ce duce la regulatorul de relantiu. Il pui la loc si se rezolva treaba. La mine cand a sarit prima data, am zis ca ii dau foc la masina. Un telefon la un prieten(pe atunci nu il cunosteam) si problema s-a rezolvat. La rateu poate sa iti sara vreun furtun de vaccum sau sa se descentreze clapeta si sa ramana blocata.
            Spor...
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Originally posted by tumar View Post
              Salutam!
              La mine, mai rar spre deloc in ultimul timp, la rateu(doar pe GPL) sare furtunul de sub injectie ce duce la regulatorul de relantiu. Il pui la loc si se rezolva treaba. La mine cand a sarit prima data, am zis ca ii dau foc la masina. Un telefon la un prieten(pe atunci nu il cunosteam) si problema s-a rezolvat. La rateu poate sa iti sara vreun furtun de vaccum sau sa se descentreze clapeta si sa ramana blocata.
              Spor...

              Salut Marius! C-am asta i-am povestit cand m-a sunat colegul de mai sus. Acuma sunt curios sa vad ce a rezolvat.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Salut Marius! C-am asta i-am povestit cand m-a sunat colegul de mai sus. Acuma sunt curios sa vad ce a rezolvat.
                Am verificat topt ce am vorbit la telefon , am verificat daca trage aer fals pe undeva ( am astupat sus unde este cantarul acela si imi trage mana si se opreste motorul ) , Ce vreau sa va spun este ca daqca trag cu un macnet de clabeta respectiva de la cantar masina incepe sa mearga bine si scad noxele . Atunci cand masina merge prost are amestec foarte bogat , amestecul bogat , iar daca ii reduc din aer masina isi revine . Nu stiu ce sa mai incerc , mai aveti idei ? Am schimbat bujii NGK dupa catalog , curatat motoras relantiu ....

                Comment


                • #23
                  Ai incercat testul cu saiba sub taler?

                  Inca ar mai fi o problema...nu cumva sa ai injectia dereglata. Este acel reglaj de la distribuitor, care se regleaza cu un imbus de 3. Poate ca neamul roman si-a bagat mana acolo.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Nu cred ca este dereglat pentru ca nu s-a umblat acolo , masina mergea bine pana sa dea rateu , cum am mai spus si in mesajul anterior daca ridic putin de clapeta aceia merge bine , ce am mai observat este ca daca masina merge prost atunci cand o tin turata la 2500 rmp da mici rateuri pe evacuare

                    Comment


                    • #25
                      Aici este un topic in care am postat poze cu un distibuitor desfacut. Se poate observa ca in interiorul carcasei se afla un pin care este un fel de reglaj, cu care se poate regla inaltimea talerului!

                      http://www.clubmercedes.ro/k-jetronik-t15389p2.html
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Ajutor

                        Salut Baieti , imi cer mii de scuze ca intru pe forum doar atunci cand am nevoie de ceva si imi cer scuze ca postez aici si nu acolo unde trebuie .

                        Am si eu nevoie de o planetara de mercedes 300 se w126 , an fabricatie 1990 , am inteles ca masina are ASR ... Unde pot gasii o planetara ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bita86 View Post
                          Salut Baieti , imi cer mii de scuze ca intru pe forum doar atunci cand am nevoie de ceva si imi cer scuze ca postez aici si nu acolo unde trebuie .

                          Am si eu nevoie de o planetara de mercedes 300 se w126 , an fabricatie 1990 , am inteles ca masina are ASR ... Unde pot gasii o planetara ?
                          ACHSWELLE HINTERACHSE, W126 ABS, 580MM, RINGGELENK MERCEDES-BENZ 1263502910, 1263507110 1263502910 1263507110 A1263502910 A1263507110 passend für Mercedes S-Klasse W126 260 300 Antriebswelle passend für Fahrzeuge mit ABS, ohne ASD, ASR. Länge 580mm, siehe Foto. Die Manschetten sind nicht porös, die Gelenke sind straff und ideal als Teilersatz bei defekten Achswellen zu verwenden.


                          eu de aici mi-am luat o buna bucata de piese, oamenii sunt profi promti, trimit prin DHL, ce a mai servicii premium.
                          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                          W126 '86 300SE automat (Reborn)
                          W124 '92 250TD soon on the road

                          Comment


                          • #28
                            Crezi ca este cea ce-mi trebuie mie ? crezi ca este pentru ASR ? cum iau legatura cu ei ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bita86 View Post
                              Crezi ca este cea ce-mi trebuie mie ? crezi ca este pentru ASR ? cum iau legatura cu ei ?
                              Vezi ca site-ul are si limba engleza, tre doar sa cauti oleac. Daca nu te descurci cu germana le scrii frumos in engleza si le explici cum sade treaba in sectiunea de text pe care o sa o ai atunci cand faci cumpararea electronica.
                              Oricum trebuie sa le dai si seria de caroserie si iti spun ei daca se potriveste sau nu pe seria ta.
                              Daca o sa te uiti cu atentie atunci cand comanzi piesa pentru ea iti apar seriile pe care se potriveste si ce motorizari si cred si dotari.
                              Eu le-am facut de fiecare data virament prin banca cu toate ca e mai scump, oricum la cumpararea electronica o sa iti apara cat vei plati cu tot cu transport pana in romania.
                              Piesa face cam 2-3 zile pe drum si pe mail o sa primesti un cod de urmarire prin DHL a coletului. Piesele au garantie si pe langa asta oamenii nu trimit mizerii si ca un altaspect in sectiunea cu piesa pe undeva pe acolo dau si stadiul ei sau gradul de uzura.
                              Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                              Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                              W126 '86 300SE automat (Reborn)
                              W124 '92 250TD soon on the road

                              Comment


                              • #30
                                planetara

                                .... nu imi vine sa cred ca nu pot gasii o planetara in Romania ... Planetara de w126 , an fabricatie 90`-91` ... si trebuie sa aiva ASR

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF