Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

MB W123 200 DIN 1977 la refacut

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am scris intr o agenda toate cheltuielile o sa va spun cand am timp,vopseaua este varza dar eu il vrea rosu cu cabina crem ,deci in iarna o asteapta o vopsire la cuptor cu tot ce trebuie.In vopseaua asta nu am investit deloc dar mecanic am pus multe piese noi .In total cred ca 1500 de euro.Numai bine sanatate

    Comment


    • #47
      Arde-i un polish, va straluci. Nu mai baga bani in ea, nu mai merita, parerea mea. Iti trebuie o stea, e 15-20 de lei si ornamemtele de pe usi (cele de jos), le gasesti la dezmembrari sau la vreun mosh. E frumusica.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #48
        Cum mai decurge lucrarea la masina?

        Comment


        • #49
          Salutare am mai revenit si eu pe forum o sa pun acum niste poze cu ce am mai lucrat la masina .Am vopsit si am curatat piesele de la motor am cumparat o pompa de apa noua ,cateva furtune noi,coliere noi,ulei si filtru ,urmeaza o polishare a capacului de la chiuloasa plus alte maruntisuri.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Pun acum o poza cu motorul de acum un an jumate.
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Dupa cativa ani de mers cu batranica mi-am dat seama ca ar trebui refacuta cum trebuie , la culoare originala plus altele.
              Reparatiile la tabla facute de mester s-au cam dus pe apa sambetei.
              Asa ca mi-am cumparat aparat de sudura cu Argon si m-am apucat usor de treaba.
              Doresc sa o trec ca si vehicul istoric.
              In primul rand am sablato ,si i-am aplicat mai multe straturi de Kelfos.
              In unele zone antifonul original nu a vrut sa paraseasca masina ,dar o sa il indepartez mecanic.
              Am sa pun poze cat mai multe .
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Asa faci treaba buna.

                Ce iti recomand, e sa dai cu ceva neutralizator de rugina in zonele unde era atacata, altfel iti iese iarasi totul prin vopsea. Sunt solutii foarte bune de la diferite firme.

                Important e sa te apuci de munca repede, acuma cat e sablata, sa nu prinda rugina de la umezeala/ploaie sau altele.

                Comment


                • #53
                  Masina a primit 3 straturi de Kelfos peste locurile expuse la sablare.
                  Si acum niste poze care sigur vor delecta entuziastii .......
                  Am aproape tot nou ,dar multe au fost scumpe si pe original comandate deoarece sunt mai rare ca cele diesel.
                  De exemplu flansa de cauciuc intre carburator si filtru de aer .
                  Vreau sa o reconstruiesc cu totul nou daca imi permite bugetul .
                  Cu timpul o sa pun poze cu toate piesele pe masina
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Unde ai gasit setul de fise si flansa de la carburator?
                    Un pret ptr ele? - ce am gasit eu erau de pe ebay.

                    Comment


                    • #55
                      Salut.
                      Fisele au fost aproape 500 de lei si flansa 120 de lei, amandoua de la un prieten care are un magazin de piese auto.
                      Le-am gasit foarte greu ,tot din program de piese in program de piese.
                      O seara faina.

                      Comment


                      • #56
                        Fise am gasit la 250-300 lei, si speram sa fie mai ieftine.........
                        Flansa mai caut - eu am luat de pe ebay tot setul de reparatii de carburator, dar fara flansa.
                        Multumesc de raspuns.

                        Comment


                        • #57
                          Din nou niste poze cu "agregatul" .
                          Partile fara grund sunt partile care vor suferi lucrari de tinichigerie.
                          Am taiat 2 plafoane de cobra ca sa am materie prima de calitate plus ca au fost gratis.
                          Sambata intru tare pe dansa.
                          Poze pe parcurs ,va salut.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Treaba s-a cam imputit.
                            Trebuie refacuta toata zona asta plus suport cric si prag.
                            Am cumparat prag nou dar restul trebuie sa le fabric din tabla .
                            A ruginit foarte tare datorita mesterului de dinainte ,ca a sudat petece peste tabla veche deja gaurita si intre table rugina si-a facut de cap.
                            O sa ma leg de lonjeron si stalp care au material bun.
                            in fata am reusit sa termin in zona farurilor .
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Urâtă treabă ... Eu în zona aia am avut treabă "doar" la suport cric, lonjeron şi prag (tot prag nou am pus şi eu, idem lonjeron, iar suportul cricului a fost reconstruit "din temelii"). Asigură-te să nu se deformeze caroseria în zona aia ! Dar dacă zici că lonjeronul e bun, sunt şanse mici de deformare ... că dup'aia toate bubele se decantează în geometria roţilor, distrusă ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Se lucreaza incet si sigur .
                                Am schimbat partea din fata de prag cu cel nou.
                                Nu l-am inlocuit complet.
                                Am reconstruit si partea pentru cric (teava noua plus intarituri).
                                Si partile care se vad in poza.
                                Doar o poza am reusit sa fac pana s-a intunecat.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF