Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina este prea rigida!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by b97dmt View Post
    Cati km are masina ? Ma gandesc ca si uzura amortizoarelor , presiunea la anvelope, influenteaza comportamentul masinii.

    Ps : La w212 am roti de iarna pe 17 , cele de vara pe 18 . Se simte mult mai confortabila masina cu rotile de 18 .
    100.000, dar acum nu-s sigur ca sunt reali...

    Comment


    • #17
      Originally posted by Heavy D. View Post
      Un amortizor defect "inmoaie" suspensia, iar diametrul jantei nu are nimic de-a face cu confortul, daca si balonul este pe masura. Daca te dai cu baloane de 30%, poti sa ai jante de 11", ca tot rezolvi pietrele la rinichi...
      Momentan am 205/55/R17 anvelope All Season.
      Poate sa fie asta o cauza?

      Comment


      • #18
        Pt 17 , la w204 MB monteaza 225.45.17 .
        Nu este ok ce ai tu pe masina.

        Comment


        • #19
          Mda, asa se pare.
          Last edited by Florin_WES; 03-29-2018, 21:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.

          Comment


          • #20
            Pt dimensiuni , vez link-ul , la pagina 348. Acolo ai tabel cu dimensiuni anvelope.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Crazyady View Post
              Este Avantgarde sau Elegance? Avantgarde are suspensie sport (mai rigida) in tim ce Elegance are o suspensie mai soft.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Scuze, am facut o greseala.
              Masina este avantgarde defapt.
              Sa inteleg ca are suspensie sport?

              Comment


              • #22
                Asa se zice.

                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
                Last edited by Florin_WES; 03-29-2018, 21:12 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.

                Comment


                • #23
                  Pai si daca este sport, pot sa pun normala?
                  Asta ar insemna sa schimb si arcurile si telescoapele?

                  Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Cum am scris mai sus , am suspensie avandgarde la w204 si nici pomeneala sa fie rigida , sa tzopaie ....de asta spun ca ai ceva uzura la suspensie .
                    Recunosc ca este diferenta 16-17 , pe viraje si la demaraj dar in rest e totul cum trebuie.

                    Verifica suspensia si daca nu ai uzuri la ea , dupa aceea te poti gandi la amortizoare .Arcurile daca nu sunt rupte , nu le inlocui .

                    Comment


                    • #25
                      Roger that.
                      Last edited by Florin_WES; 03-29-2018, 21:18 PM. Reason: R

                      Comment


                      • #26
                        In primul rand suspensia cand se uzeaza, de obicei devine mai moale ( amortizoare) adica apare efectul de barca si o directie usor imprecisa. Daca se rupe o spira la un arc, forta cu care impingere a acel arc scade .
                        Daca facem referire la bucsile de la brate acestea sunt o combinatie cauciuc-metal, care mai degraba se rupe/crapa putand duce la aparitia unor mici zgomote sau mici jocuri.
                        Daca ne gandim la bucsile de la barele stabilizatoare care sunt doar din cauciuc acesta se poate intarii in timp dar totodata cauciucul respectiv se taseaza si gaura unde vine bara stabilizatoare se mareste.

                        Daca vrei sa pui amortizoare de elegance si arcuri, care au alte coduri de culori pe ele si daca vrei sa faci treaba ca la carte, ma gandesc ca trebuie modificati si parametrii esp prin calculator.
                        Opinia mea este mai ales daca ai amortizoarele si arcurile originale MB pe masina sa nu le schimbi. Orice amortizor sau arc pui pe masina aftermarket sunt de o calitate mai slaba decat ce s-a pus la prim-montaj in fabrica.

                        Comment


                        • #27
                          multumesc pt info

                          Respectă regulile generale de postare!
                          Last edited by Florin_WES; 03-29-2018, 21:18 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Doar o mica corectie. Daca se rupe o spira de la un arc forta nu scade, ci creste!
                            Ma rog, nu e prea precis spus.

                            Mai corect ar fi asa. Orice arc are o constanta elastica k.
                            2 arcuri:
                            1/K(echivalent) = 1/k1 + 1/k2
                            De consideri ca arcul e format din 2 arcuri egale legate intre ele atunci daca s-ar rupe la jumate arcul ar deveni de 2 ori mai tare.

                            Mai nasol e ca masina sta mai jos, amortizorul ajunge catre capatul cursei, loveste in tampon si atunci chiar simti ca e rigid.
                            Daca suspectezi asa ceva e simplu, cauta spira rupta, cu mana, oglinda, etc.
                            Plus ca s-ar vedea ca masina e cazuta intr-o parte. Nu au cum sa se rupa ambele deodata.
                            Sau poate le-a taiat ceva meserias. Nu e exclus.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF