Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martori BAS ESP permanent pe bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martori BAS ESP permanent pe bord

    Buna,

    am achizitionat nu de mult un Mercedes A170 cdi 2002 diesel, cutie automata. Toate bune si frumoase pana cad in urma cu 10 zile au aparut martorii BAS ESP pe bord si de atunci sunt permanent cand pornesc masina. Ca urmare din acel moment motorul a intrat in "Safe-mode" , nu merge mai mult de 50 km/h. La pornire cand introduc maneta schimbatorul in D adica drive se simte o trepidatie la cutia de viteze la fel si la introducerea un R adica marsariel.

    Specific ca am schimbat Switch-u de la pedala de frana cu unul original , verificat baretia (e ok, are peste 12 V la rece), verificat sensor ABS, sigurante.
    Toate astea fara rezultat pozitiv.

    Am pus-o pe tester si mi-a dat mai multe erori.
    Mecanicul a venit cu propunerea sa las masina la ei sa-i gaseasca "buba" . Neavand incredere in el am luat masina acasa.

    Daca cineva are experiente asemanatoare si e dispus sa ma ajute cu unele sfaturi-idei voi fi mai mult ca recunoscator.

    Cu stima,
    Kornelius

  • #2
    Pai si dupa diagnoza ai luat raportul de diagnoza!? Cum putem sa te ajutam daca nu avem raport de erori.
    Stiu ca la unele modele datorita numarului mare de iteraii de franare apare eroarea.



    Sent from my XT1572 using Tapatalk
    4 wheelers:
    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
    2 wheelers:
    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

    Comment


    • #3
      Bas esp

      Buna
      codurile care le-am primit de la diagnoza sunt urmatoarele:

      1. P0703 C1200 Bremslichtschalter
      2. P1221 P0600 CAN-Bus
      3. C1024 CAN - Kommunikation mit Getribesteuergäret gestört
      4. 1504 Instalisierung Lenkwinkelsensor
      Lenkinkelsensor fehlerhaft
      Bremsdrucksensor defekt
      ESP Drehratensensor fehlerhaft

      Cu respect
      Kornelius

      Comment


      • #4
        Eu am avut senzorul ESP defect care este pe tulumba de servofrana . Numai ca la mine dupa ce porneam motorul se stingeau BAS/ESP si apareau din nou dupa un nr.oarecare de kilometri.Am schimbat tulumba cu una sh si nu mai am nici o problema. Nu mai aruncati banii pe switchuri de la pedala de frana, recomand cu caldura sa mergeti la reprezentanta la o diagnoza Test Star pentru circuitul ESP. Pe mine m-a costat 100 lei . Nu este o avere dar iti va da cu exactitate unde este problema.

        Comment


        • #5
          Nu este nici un senzor esp pe tulumba franei....e situat sub bord,pe mijlocul masinii,acolo unde se intersecteaza panoul de foc cu tunelul masinii.Cel putin la A170/2002+Vaneo 2002/2005.Switch-ul pedalei de frana are o importanta capitala.
          Erorile postate de croca_co sunt reclamate de un tester Star.
          Last edited by Dethave; 07-03-2017, 22:00 PM.

          Comment


          • #6
            Nu este nici un senzor esp pe tulumba franei
            Ba da, exista un senzor! E un senzor de presiune folosit pentru asistenta la franare BAS.
            BAS/ESP au acelasi modul.
            Mai sus vad erori cam pe toti senzorii Bas/ESP+erori de comunicare. Vad si senzorul de inclinatie al volanului neinitializat( motor pornit, apoi pe loc maxim stanga/maxim dreapta de volan si se rezolva). De verificat mufele de la modul si/sau initializarea ESP cu testerul.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dethave View Post
              Nu este nici un senzor esp pe tulumba franei....e situat sub bord,pe mijlocul masinii,acolo unde se intersecteaza panoul de foc cu tunelul masinii.Cel putin la A170/2002+Vaneo 2002/2005.Switch-ul pedalei de frana are o importanta capitala.
              Erorile postate de croca_co sunt reclamate de un tester Star.
              Cand am avut probleme cu switchul de la pedala de frana .. a aparut in bord aprinse BAS/ESP si ABS. Aici este numai BAS/ESP.

              Comment


              • #8
                Salutare ,
                problema ta poate fi din urmatoarele cauze:
                Panglica de sub volan , cea de airbag , se strica si da eroarea asta ( am avut acceasi problema)
                Senzorul de pe tulumba de frana , unul din el ( sunt tulumbe cu un senzor si cu doi)
                Daca ai roti de marimi diferite iar da eroare si se aprinde esp-ul si abs.
                dc ai schimbat ceva la directie, bielete,pivoti si nu este facut unghiul iar da eroare si nu te lasa sa o accelerezi.
                bafta drumuri lungi fara probleme
                PS: dc ai automata schimba uleiul si reseteaza calc cutiei!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Titianus View Post
                  Eu am avut senzorul ESP defect care este pe tulumba de servofrana . Numai ca la mine dupa ce porneam motorul se stingeau BAS/ESP si apareau din nou dupa un nr.oarecare de kilometri.Am schimbat tulumba cu una sh si nu mai am nici o problema. Nu mai aruncati banii pe switchuri de la pedala de frana, recomand cu caldura sa mergeti la reprezentanta la o diagnoza Test Star pentru circuitul ESP. Pe mine m-a costat 100 lei . Nu este o avere dar iti va da cu exactitate unde este problema.
                  Mea culpa! Nu l-am considerat senzor,pana azi,cand am citit mai multe despre el...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dethave View Post
                    Mea culpa! Nu l-am considerat senzor,pana azi,cand am citit mai multe despre el...
                    Daca sunt doi senzori pe tulumba de frana unul este BAS ( cel din stanga ) si unul este ABS ( cel din dreapta ).

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by chipi25 View Post
                      Salutare ,
                      problema ta poate fi din urmatoarele cauze:
                      Panglica de sub volan , cea de airbag , se strica si da eroarea asta ( am avut acceasi problema)
                      Senzorul de pe tulumba de frana , unul din el ( sunt tulumbe cu un senzor si cu doi)
                      Daca ai roti de marimi diferite iar da eroare si se aprinde esp-ul si abs.
                      dc ai schimbat ceva la directie, bielete,pivoti si nu este facut unghiul iar da eroare si nu te lasa sa o accelerezi.
                      bafta drumuri lungi fara probleme
                      PS: dc ai automata schimba uleiul si reseteaza calc cutiei!
                      salut,
                      multumesc pentru sfaturi
                      panglica de la airbag se schimba separat de sensorul de unghi de la volan sau merge impreuna?

                      Comment


                      • #12
                        Doar cu totul...la pachet. Unii mai schimba doar panglica,altii doar electronica,dar nu recomand.Apar tot felul de anomalii,dupa aceea. Cumpara unul complet(senzor),cu cevasilea garantie,initializeaza-l, si bucura-te de masina.
                        Last edited by Dethave; 07-07-2017, 23:41 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut colegule,
                          Vin si eu cu un sfat: nu schimba nici o panglica si nici un senzor de unghi volan. La aceasta masina totul este legat in lant. Daca incepi sa schimbi piese, vei schimba la nesfarsit si o sa urasti marca Mercedes-Benz...dar masina nu are nici o vina, ea este calculata la milimetru si e facuta sa nu se strice niciodata. Se poate stica doar daca isi baga ghearele un nepriceput sau un rau intentionat (din pacate e plina planeta).
                          Eu m-am dus la reprezentanta MB pentru reinitializare ESP si baietii mi-au dat-o inapoi cu modulul BAS/ESP/ABS mort. Bineinteles ca aveam si eu erori pe CAN dupa ce am primit-o inapoi. Acest modul are influenta asupra controlului tractiunii. Motorul nu se accelera mai mult de 3400, daca imi aduc bine aminte. Doar ca, la cutia mea manuala, cu 3400 rpm puteam sa prind mai mult de 50km/h. La tine, fiind automata, probabil are nevoie de mai mult. Asadar, sa nu cazi in ispita de a crede ca e defecta cutia de viteze. Dupa cum spuneam, totul e calculat la milimetru...senzorul de unghi volan lucreaza cu impreuna cu un senzor de acceleratie laterala (YAW rate sensor) aflat sub cotiera, cu senzorii de viteza ai rotilor, cu senzor de control al presiunii la franare (dupa cum spuneau colegii, se afla pe tulumba de la frana...daca nu ma insel, la W169 se afla in interiorul modulului BAS/ESP/ABS)...mai e si switch-ul de la pedala de frana, absolut totul trebuie sa fie perfect...geometrie roti, presiune pneuri, planetarele sa fie pozitionate corect in cutie, etc. Pe langa toate acestea, trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe la soft-ul modulului si care sa aiba suflet...de obicei, specialistii nostrii te pun sa scoti milioane din buzunar...cand, tot ce ar trebui facut este o recalibrare cu un tester dedicat MB. Acest modul ABS, ESP, BAS, ASR, EBD sau ce functii o mai avea, daca senzorii sunt decalibrati, face mult rau...in sensul ca accelerezi in linie dreapta iar ECU taie din injectia de combustibil(senzorii ii spun ca esti in curba) sau aplica frana cand nu ar trebui, etc.
                          Colegii de pe forum ma acuza ca ma inflamez pe aici sau ca postez informatii neajutatoare. Este adevarat ca sunt inflamat. Sunt unii care au depozite de piese si nu mai stiu cum sa faca sa le dea. Am cheltuit si eu destul de mult in mod inutil pentru mine. Cat timp mi se mai permite sa postez pe forum, voi veni cu astfel de sfaturi. Cine vrea sa ma asculte e ok, cine nu sa procedeze cum vrea.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by georgealinel View Post
                            Salut colegule,
                            Vin si eu cu un sfat: nu schimba nici o panglica si nici un senzor de unghi volan. La aceasta masina totul este legat in lant. Daca incepi sa schimbi piese, vei schimba la nesfarsit si o sa urasti marca Mercedes-Benz...dar masina nu are nici o vina, ea este calculata la milimetru si e facuta sa nu se strice niciodata. Se poate stica doar daca isi baga ghearele un nepriceput sau un rau intentionat (din pacate e plina planeta).
                            Eu m-am dus la reprezentanta MB pentru reinitializare ESP si baietii mi-au dat-o inapoi cu modulul BAS/ESP/ABS mort. Bineinteles ca aveam si eu erori pe CAN dupa ce am primit-o inapoi. Acest modul are influenta asupra controlului tractiunii. Motorul nu se accelera mai mult de 3400, daca imi aduc bine aminte. Doar ca, la cutia mea manuala, cu 3400 rpm puteam sa prind mai mult de 50km/h. La tine, fiind automata, probabil are nevoie de mai mult. Asadar, sa nu cazi in ispita de a crede ca e defecta cutia de viteze. Dupa cum spuneam, totul e calculat la milimetru...senzorul de unghi volan lucreaza cu impreuna cu un senzor de acceleratie laterala (YAW rate sensor) aflat sub cotiera, cu senzorii de viteza ai rotilor, cu senzor de control al presiunii la franare (dupa cum spuneau colegii, se afla pe tulumba de la frana...daca nu ma insel, la W169 se afla in interiorul modulului BAS/ESP/ABS)...mai e si switch-ul de la pedala de frana, absolut totul trebuie sa fie perfect...geometrie roti, presiune pneuri, planetarele sa fie pozitionate corect in cutie, etc. Pe langa toate acestea, trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe la soft-ul modulului si care sa aiba suflet...de obicei, specialistii nostrii te pun sa scoti milioane din buzunar...cand, tot ce ar trebui facut este o recalibrare cu un tester dedicat MB. Acest modul ABS, ESP, BAS, ASR, EBD sau ce functii o mai avea, daca senzorii sunt decalibrati, face mult rau...in sensul ca accelerezi in linie dreapta iar ECU taie din injectia de combustibil(senzorii ii spun ca esti in curba) sau aplica frana cand nu ar trebui, etc.
                            Colegii de pe forum ma acuza ca ma inflamez pe aici sau ca postez informatii neajutatoare. Este adevarat ca sunt inflamat. Sunt unii care au depozite de piese si nu mai stiu cum sa faca sa le dea. Am cheltuit si eu destul de mult in mod inutil pentru mine. Cat timp mi se mai permite sa postez pe forum, voi veni cu astfel de sfaturi. Cine vrea sa ma asculte e ok, cine nu sa procedeze cum vrea.
                            Buna "georgealinel"
                            Iti multumesc pentru sfaturile date. O sa folosesc o parte din ele din cauza ca imi sunt de folos.Eram la MB si de la ei am primit raspunsul cum ca ar fi problema de la cutia automata mai precis partea electronica.
                            Ce am observat la masina e ca tot atunci pe cand au aparut martorii BAS/ESP pe bord se auzea la volan un sunet comic pe care nu il mai auzeam pana atunci si anume un frecus de cabluri/plastica, nu stiu exact sa gasesc cuvantul potrivit. In final am hotarat sa schimb sensorul de unghi si o sa vrdem ce o sa fie .

                            Multa bafta in continuare
                            Last edited by croca_co; 07-09-2017, 15:53 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Si mie mi-a taiat acceleratia ptr ca nu era unghiul facut. era o roata mai inchisa , ECU si-a facut treaba si mi-a dat eroare. dupa ce am facut unghiul s-a rezolvat!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF