Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor motor aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor motor aprins

    Salutare de cateva luni mi se aprinde martorul motor si nu reusesc sa dau de capat ce ar putea fi,dupa un test la un centru bosch rezulta sa fie sonda lambda,am schimbat sonda lambda si senzorul de temperatura montat pe filtru de particule.Dupa 2 saptamani se aprinde din nou (mi-am cumparat un tester ieftin pe ebay si acum resetez eu,dar dupa un timp se aprinde iara)tin sa precizez ca masina merge bine.Pe testerul meu da urmatoarea eroare ,,P0135 sensor heater circuit,,masina e c200cdi w204 din 2008 daca cineva a mai patit asa ceva poate ma ajuta si pe mine ca ma facut psihic masina asta.

  • #2
    Originally posted by cristian27 View Post
    Salutare de cateva luni mi se aprinde martorul motor si nu reusesc sa dau de capat ce ar putea fi,dupa un test la un centru bosch rezulta sa fie sonda lambda,am schimbat sonda lambda si senzorul de temperatura montat pe filtru de particule.Dupa 2 saptamani se aprinde din nou (mi-am cumparat un tester ieftin pe ebay si acum resetez eu,dar dupa un timp se aprinde iara)tin sa precizez ca masina merge bine.Pe testerul meu da urmatoarea eroare ,,P0135 sensor heater circuit,,masina e c200cdi w204 din 2008 daca cineva a mai patit asa ceva poate ma ajuta si pe mine ca ma facut psihic masina asta.
    Salut! Ai rezolvat cumva problema cu martorul aprins? Si eu am o problema asemanatoare, mi s-a aprins martorul desi ca simptome nu observ nimic. Am pus testerul pe ea si prima oara mi-a dat ca ar fi senzorul de temperatura inainte de filtru de particule, iar a doua oara pompa de combustibil!!! Nu mai inteleg nimic. Daca ai rezolvat ceva, as aprecia un raspuns. Multumesc.

    Comment


    • #3
      Am schimbat sonda lambda la reprezentanta mercedes (dar tot se aprinde martorul si se stinge singur dupa o zi doua) am duso inapoi si mi-au resetat nu stiu ce pe acolo zicand ca ar trebui sa fie ok ..dupa 2 zile din nou aprins martorul motor...acum mai nou am schimbat si debimetro (recunosc ca l-am stricat eu incercand sal curat )si deocamdata dupa o saptamana nu mi sa mai aprins martoru,vom vedea pe parcurs.Tin sa precizez ca masina merge normal si cu martorul motor aprins

      Comment


      • #4
        Originally posted by cristian27 View Post
        Am schimbat sonda lambda la reprezentanta mercedes (dar tot se aprinde martorul si se stinge singur dupa o zi doua) am duso inapoi si mi-au resetat nu stiu ce pe acolo zicand ca ar trebui sa fie ok ..dupa 2 zile din nou aprins martorul motor...acum mai nou am schimbat si debimetro (recunosc ca l-am stricat eu incercand sal curat )si deocamdata dupa o saptamana nu mi sa mai aprins martoru,vom vedea pe parcurs.Tin sa precizez ca masina merge normal si cu martorul motor aprins
        La fel si la mine, nu observ nicio modificare in mers a masinii. Ce-i rau este ca nu am un diagnostic clar asa incat nici nu stiu de unde sa incep. O sa mai pun o data testerul pe ea si vad atunci, sper sa-i dau de cap. Daca mai apar ceva informatii la tine, da-mi si mie un semn, te rog. Multumesc.

        Comment


        • #5
          Salut si eu am patit asemanator ca voi,anu trecut am venit din Germania spre România si la granița cu nadlac mi sa aprins becu galben motor ca si la voi.Am mers la reprezentanta si au pus-o pe tester la care îmi spun ca trebuie mers mai turata cu ea ca este din cauza gazelor pana aici totu bine a retestat becu galben am parcurs aproximativ 1500-2000 km intrun an la care pe parcursul acestui an am avut niște probleme cu ea se înfundat si îmi scotea fum de sub filtru de aer am înțeles ca se afla turbo,mi-a fãcut de câteva ori așa si nu am mai avut probleme,anul acesta vin tot așa in concediu din Germania spre România la care tot așa la granița cu nadlac îmi revine dinou becu galben motor am mers dinou la reprezentanta Mercedes benz la care îmi spun ca au gãsit o eroarea miau spus ca sunt 2 senzori de temperatura si unu nu transmite bine gazele ceva de genu l-am schimbat la aproximativ 1500km îmi revine dinou semnul galben motor.am mers la Mercedes in Germania la reprezentanta si m-a pus-o la ei pe tester la care Testere au gãsit eroare filtru este plin si trebuie schimbat sau curatat la care îmi spune ca din cauza accea senzoru îmi dãdea eroare nu vreau sa comentez mai departe,toatã afacerea asta costa 1250€ nou filtru de particule la Mercedes benz si mașina mea este c200 CDI combi 2006 anu,ar mai fi sa i-l curenți costa 385€ + 300€ Demontatu si montate in Germania. Specific in afara de cele întâmplate la mașina in prezent merge foarte bine,sper din suflet sa va fi fost de folos

          Comment


          • #6
            Buna ziua,am fost cum mașina la servis am curãțat filtru de particule,am revenit iarãși la Mercedes benz la Reprezentație in Germania am pus-o pe tester,nu mi-a mai dat nici o eroare totul este perfect.Sper sa nu îmi mai aparã vre-o eroare,fac o mica paranteza mi-au spus la servis ca nu e bine sa merg drumuri scurte si chera dacã merg ar fi bine o data cel puțin pe luna sa merg cel puțin o ora cu mașina încontinuu ca sa poatã sa își facã arderile sau gazele.Va doresc drum bun si mii de km fãrã reparați.!!

            Comment


            • #7
              Cum ti-au curatat filtru de particule (au bagat ceva solutii speciale in el) sau la dat jos tait si curatat in alt mod?

              Comment


              • #8
                La dpf , se face regenerare fortata cu testerul , la reprezentanta nu se curata fizic doar se inlocuieste.

                Comment


                • #9
                  Buna seara,da l-au dat jos filtru de particule si lau încãlzit,nu mai rețin la ce temperatura lau încãlzit si la rãcit treptat.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare revin cu acceiasi problema care ma terorizeaza (martorul motor aprins si acceasi eroare) chiar daca sonda lambda a fost schimbata tot se aprinde martorul,atasez o poza cu eroarea descrisa (in italiana)daca cineva ma poate ajuta platesc cat nu face caci mam saturat sa tot merg la reprezentanta si sa imi tot schimbe senzori fara rost
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Verifica circuit electric ,starea cablajului de la sonda lambda ,de aici iti persista problema ,daca zici ca ai schimbat sonda. Deci de la sonda pana in mufa de la calculator . Cu un aparat de masura ,scoti mufa de la sonda si mufele de la calculator dupa care masori continuitate cablajului ,care ori este in scurt ori este intrerupt circuitul.
                      Last edited by liviu40; 03-14-2015, 05:52 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Cum se incalzeste controlez cablajul,liviu40 stii daca este vreun fuzibil care se poate arde daca e cablajul in scurt(daca ma poti ajuta cu schema fuzibili caci am pierduto pe a mea )

                        Comment


                        • #13
                          martor motor aprins

                          Salutare! Am si eu o problema la un W204 din 2012 cu martorul de motor aprins si nu mai merge mai mult de 3000 de ture dupa ce se incalzeste ! Am fost cu ea le reprezentanta de 2 ori, prima oara mi-au spus ca e de la soft si au inlociut softul iar dupa 2-3 sapt aceleasi simptome, iar a doua oara au regenerat filtru dpf iar dupa o sapt sau doua iar aceleasi probleme. Sfatul lor a fost sa merg cu ea mai turata... dar atunci de ce mai are functia ECO??? Am mers cu ea turata dar degeaba...
                          Parerea mea ca nu au nici o treaba cu mecanica cei de la Autoklass Pipera...
                          Problema cum pot rezolva masina... ca e tare rau sa nu poti merge la cat poate ea... si mi-e sa nu se strice ceva mai rau la ea daca merg asa...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by robert_chiser View Post
                            Salutare! Am si eu o problema la un W204 din 2012 cu martorul de motor aprins si nu mai merge mai mult de 3000 de ture dupa ce se incalzeste ! Am fost cu ea le reprezentanta de 2 ori, prima oara mi-au spus ca e de la soft si au inlociut softul iar dupa 2-3 sapt aceleasi simptome, iar a doua oara au regenerat filtru dpf iar dupa o sapt sau doua iar aceleasi probleme. Sfatul lor a fost sa merg cu ea mai turata... dar atunci de ce mai are functia ECO??? Am mers cu ea turata dar degeaba...
                            Parerea mea ca nu au nici o treaba cu mecanica cei de la Autoklass Pipera...
                            Problema cum pot rezolva masina... ca e tare rau sa nu poti merge la cat poate ea... si mi-e sa nu se strice ceva mai rau la ea daca merg asa...
                            Daca se aprinde si Esp,Cruise Control,este vorba despre regulatorul de inalta presiune de pe pompa de presiune. Uite aici link-ul,a fost discutat subiectul acesta.

                            Comment


                            • #15
                              Sal, nu este aprins martorul de ESP, nu este aceeasi problema...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF