Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Martor aprins in bord BAS\ESP

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-29-2013, 18:45 PM   #21
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,682
:
[V.I.P]
Default

Pana la lichid, fugi la tester.
Pot fi foarte multe: senzori de la roti, cablaje, senzor volan(mai rar), pompa ABS, calculator ABS.
__________________
Manuale A class si legenda sigurante in link-ul din semnatura:
http://diagnoza-auto-cta.blogspot.ro
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2013, 14:58 PM   #22
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default bas esp abs

Salut la toata lumea.
Sunt nou pe forum si nou proprietar de Mercedes A140 an 1999.Am si eu aceeasi problema cu martorii din bord.azi dimineata am verificat ceva sigurante daca sunt arse(era doar una singura arsa de la lampa de masarier) si dupa aceaa am dat acea resetare de la bord(manual service light reset procedure) iar dupa ce am pornit masina au ramas aprinse bas esp si abs.Acum daca apas pe butonul de ASR numai raspunde adica numai se dezactiveaza sau activeaza.Am incercat sa resetez prin rotire completa a volanului stang/dreapta dar nimic
Tin sa precizez ca masina a stat 2 luni placutele sunt aproape noi si cand am inceput sa merg cu ea s-au icins un pic mai mult discurile.Inca o problema ar fi cred unghiul de fuga al masinii...dupa 130 incepe sa dardaie volanul.
Sa fie oare din aceste cauze?si ce sa aibe?nu prea ma pricep la partile astea electronice
Stima si respect...
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2013, 20:46 PM   #23
Sashatm
Senior Member
 
Sashatm's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Timisoara
Motorizare : 1992 cmc diesel
Posts: 433
:
[Senior Member]
Default

Daca iti "dardaie" volanul la viteza mare mai degraba nu sunt echilibrate rotile . Problema asta nu prea apare de la unghiul de fuga !

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
__________________
Toate ni se īntāmplă tuturor , mai devreme sau mai tārziu , dacă există timp suficient
Sashatm is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2013, 21:16 PM   #24
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Da dar volanul trebuie sa il tin spre dreapta un pic ca masina sa mearga drept.Daca volanul este drept atunci masina trage stanga.
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2013, 16:06 PM   #25
Sashatm
Senior Member
 
Sashatm's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Timisoara
Motorizare : 1992 cmc diesel
Posts: 433
:
[Senior Member]
Default

In cazul acesta posibil ori roata din stg. sa fie mai dezumflata , ori unghiul de fuga sa fie baiul .

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
__________________
Toate ni se īntāmplă tuturor , mai devreme sau mai tārziu , dacă există timp suficient
Sashatm is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2013, 01:00 AM   #26
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Pai si asta poate fi si cauza martorilor aprinsi?
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2013, 09:36 AM   #27
Sashatm
Senior Member
 
Sashatm's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Timisoara
Motorizare : 1992 cmc diesel
Posts: 433
:
[Senior Member]
Default

Sincer nu cred ..
Incearca imediat dupa pornirea masinii , pe loc , sa invarti volanul maxim dreapta , apoi maxim stanga si apoi indrepti rotile . Daca nici asha nu se sting incearca sa ajungi la un tester sa vezi ce coduri de erori iti da !

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
__________________
Toate ni se īntāmplă tuturor , mai devreme sau mai tārziu , dacă există timp suficient
Sashatm is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2013, 10:06 AM   #28
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,530
:
[V.I.P]
Default

Cauza poate fi si geometria incorecta, mai ales faptul ca volanul sta stramb. Masina merge drept iar senzorul de inclinatie al volanului indica alta directie.
Un inceput este rezolvarea geometriei(volanul sa stea drept, masina sa mearga drept) apoi un tester, cum bine ai spus Shasha.
Toate cele bune!
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2013, 13:19 PM   #29
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
Respect.
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2013, 14:05 PM   #30
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by PantelimonDan View Post
Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
Respect.
Pe langa subiect
Ai spus ca rotile s-au incins imediat dupa schimbarea placutelor. De regula se intampla cand apare murdarie pe pistonul de frana, daca nu l-ai curatat. Trece dupa un timp, dar altadata sa-l cureti cand schimbi placutele ca strici garnitura si o sa incepi sa pierzi lichid.
__________________
Chiar imi place masinuta asta!

Last edited by Zeus; 10-03-2013 at 19:16 PM.
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2013, 16:20 PM   #31
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Nu placutele nu le-am schimbat eu...asa am luat-o...astazi am mers cu ea in oras si sau incins din nou destul de tare rotile pe fata.Poate sa fie oare din rulmenti daca nu este etrierul??
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2013, 18:23 PM   #32
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,530
:
[V.I.P]
Default

Salut!
Problema este la pistoanele etrierilor, raman blocate.
Solutie: demontat etrieri, scos pistonase si curatat, schimbat garnituri, schimbat placute frana daca e necesar.
Inca o chestiune....! Masoara grosimea discurilor de frana, nu trebuie sa aiba sub 19mm(discuri ventilate). Altfel, cu putina uzura a placutelor, pistoanele ies mai mult decat e necesar si se gripeaza.
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2013, 20:44 PM   #33
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Discurile dunt normale...cred ca asta este problema...se blocheaza pistonasele...luni ma duc cu ea ca nu am avut timp....ms pt sfaturi!
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2013, 09:39 AM   #34
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,530
:
[V.I.P]
Default

Grosimea in cazul discurilor pline nu trebuie sa scada sub 10mm.
Asta ca o paranteza , deja in ultimele patru postari suntem offtopic.
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 22:42 PM   #35
PantelimonDan
Junior Member
 
Join Date: Oct 2013
Location: Freiburg im Breisgau Germania
Motorizare : 1.400
Age: 26
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

In sfarsit am rezolvat cu martorii!am fost la tester am platit 15 € si imi dadea senzor ax volan intrerupt.Mi s-a parut prea de tot si am mai verificat o data sigurantele...si surpriza era siguranta arsa!A fost de amperaj mai mic si de aceea cred ca s-a ars!
Acum trebuie sa rezolv problema rotilor incinse...foarte comic este ca masina nu merge deloc infranata....Bafta si multumesc baieti!
PantelimonDan is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2013, 09:48 AM   #36
Marius Viorel
Junior Member
 
Join Date: Nov 2013
Location: Galati
Motorizare : 2.2 cdi
Age: 32
Posts: 3
:
[Junior Member]
Exclamation Martor aprins in bord

Am si eu o problema si as vrea sa stiu daca este cineva care ma poate ajuta
La Sprinterul meu din 2004 mi s-a aprins un martor in bord "TCO" ,are cineva idee de la ce este si daca afecteaza cu ceva masina,mentionez ca am tahograf (daca ar fi de la el) dar nu il folosesc la nimic pt ca este masina personala.
Marius Viorel is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2013, 10:10 AM   #37
liviu_tiutiu
Senior Member
 
liviu_tiutiu's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Dr.Tr.Severin
Motorizare : A Klasse W168, 1,4 an 2001
Age: 44
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

D-le Marius Viorel, intrebarea dumneavoastra trebuia adresata in topicul dedicat utilitarelor.Adica http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...ioane-f18.html

Aici este zona dedicata A-Klasse.
__________________
Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!
liviu_tiutiu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2013, 22:20 PM   #38
farcasseverina
Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Reghin. Mures
Motorizare : 1700
Posts: 60
:
[Member]
Default

Buna,
Odata cu venirea frigului a aparut o problema la bonarasul meu. Dupa ce porneste , destul de usor zic eu, la rece fara sa misc masina de pe loc mi se aprinde martorul BAS/ESP si ramane aprins. Daca opresc/repornesc tot asa. Dupa ce stau putin sa se incalzeasca si opresc/pornesc din nou nu se mai aprinde. Repet fara sa o misc de pe loc. Nu porneste greu. Ca precautie pun de 2 x pe bujii (contactul) dupa care pornesc.
Stiti despre asa ceva? Pana sa merg la un test cu ea poate ma ajutati si nu mai e nevoie. Alte simptome nu mai are. Totul e ok.
farcasseverina is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2015, 15:06 PM   #39
abyman2000
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: bucuresti
Motorizare : 1700
Posts: 12
:
[Junior Member]
Default

Salut,
Problema la a 170 din 2000, al meu este ca becurile Bas/Esp, abs, NU se aprind cand pun contactul. ABS -ul nu merge, ASR-ul nu fuctioneaza. Triunghiul galben este aprins cand pun contactul, dupa care se stinge La tester mi-a dat senzorul ax volan, pe care nu l-am schimbat. Am schimbat senzorul pedala frana cu unul nou. Sigurantele le-am verificat si sunt bune.
Va rog daca imi puteti da un sfat. Multumesc
abyman2000 is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2015, 17:35 PM   #40
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,530
:
[V.I.P]
Default

Problema o ai de cand ai cumparat masina? Masina ta cred ca a fost "manarita" corespunzator. Nu cred in coincidente... Tocmai becul care-ti indica defectiuni ale sistemelor ABS/ESP sa se arda?? Diagnoza ti-a spus totul, eu doar am citit "printre randuri".
Daca desfaci bordul, probabil vei constata ca becul respectiv lipseste.
Mai intai fa cumva si aprinde licuriciul in bord, apoi vezi ce-i cu senzorul de inclinatie al volanului. Eventual fa-i o proba cu unul din dezmembrari.
Toate cele bune!
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
aprins, basesp, bas\esp, bord, martor


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 17:45 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints