Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Maner usa stanga-fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maner usa stanga-fata

    Buna seara,
    Am cautat raspuns la problema mea pe forum insa nu am gasit nimic pana acum .Va rog , daca stie cineva si mai ales daca are si ceva video sau foto, sa ma ajute.Am probleme cu rugina la masina(w168 benzina din 1999)si am dus masina la un atelier sa o vopsesc si sa o sonorizez.La portiera stanga-fata in dreptul manerului este umflata vopseaua si cei doi baieti au vrut sa remedieze problema scotand manerul.Pentru aceasta ei au scos interiorul usii si au umblat pe acolo si acum nu se mai inchide usa decat la telecomanda, cu cheia ,manual, nu mai vrea.Au scos si parghia aceea de actionare din greseala sau nestiinta si dupa "lupte seculare" au reusit sa o bage inapoi insa are o cursa prea scurta acum, nu iese in afara la fel ca cele de pe celelalte portiere.Asadar vreau sa stiu cum anume se scoate manerul cu tot ce este in interior ca sa rezolvam problema.Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by bramax View Post
    Buna seara,
    Am cautat raspuns la problema mea pe forum insa nu am gasit nimic pana acum .Va rog , daca stie cineva si mai ales daca are si ceva video sau foto, sa ma ajute.Am probleme cu rugina la masina(w168 benzina din 1999)si am dus masina la un atelier sa o vopsesc si sa o sonorizez.La portiera stanga-fata in dreptul manerului este umflata vopseaua si cei doi baieti au vrut sa remedieze problema scotand manerul.Pentru aceasta ei au scos interiorul usii si au umblat pe acolo si acum nu se mai inchide usa decat la telecomanda, cu cheia ,manual, nu mai vrea.Au scos si parghia aceea de actionare din greseala sau nestiinta si dupa "lupte seculare" au reusit sa o bage inapoi insa are o cursa prea scurta acum, nu iese in afara la fel ca cele de pe celelalte portiere.Asadar vreau sa stiu cum anume se scoate manerul cu tot ce este in interior ca sa rezolvam problema.Va multumesc.
    Salut. Totusi nu am inteles care parghie nu iasa in afara... Gasesti informatii pretioase in urmatoarele surse. Asteptam sa revii cu detalii, poze sau chiar video.

    Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, undertaking repairs to door locks , removing inner door panels, removing component parts, replacing locks, special torx tool reqd.

    Discutii de pe forum in link-urile urmatoare.


    PS: Incep sa ma dispere meseriasii care-si baga nasul peste tot, fara a se documenta in prealabil, crezand ca le stiu ei pe toate. Sunt pline service-urile de cârpaci.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru ajutor cezarkage!Nu am putut sa fac poze azi deoarece masina este izolata pentru vopsitorie, cat despre parghie pot sa-i spun si tija daca asta iti spune mai multe.Este vorba despre tija aceea ce iese din satrioja si se apasa pe ea sa inchizi usa fara cheie.A iesit afara din locasul ei si , dupa ce au bagat-o inapoi, nu mai face cursa inchis/deschis asa cum e normal. ci este cumva mai jos decat ar fi trebuit.Mai exact la pozitia inchis , sta in interiorul satriojei nu la fata acesteia.

      Comment


      • #4
        Păi s-o dea jos iar şi s-o pună cum trebuie. Cum mama zmăului se scoate o tijă, se pune la loc şi dintr-o dată e mai scurtă? Vezi ce negociezi cu ei e inadmisibil să mergi cu maşina în service şi după aia să-i înveţi tu ca şi client ce şi cum.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Speram sa nu te referi la acea tija... La yala de la usa din spate acea tija este mult mai lunga si este in forma de S la capat pentru a putea bloca usa la apasare si ridicarea butonului la deschidere.
          (asta ca sa-ti faci o idee, C este tija rupta) broken linkage.jpg

          La mine s-a rupt fara sa umblu, doar de la deschiderea/inchiderea masinii... Poate tija avea deja inceput de sfarsit, iar cei de la service n-au nicio vina, dar am vazut cum lucreaza ei, trag de masina ca eroii, la propiu...

          Acum ce sa zic... Banuiesc ca la tine tija s-a rupt in interiorul yalei, iar atata timp cat nu se mai ridica este pusa de forma pe-acolo.

          Am gasit doua fotografii pe net:
          $_56.jpg $_57.jpg.
          In cea de-a doua poza am insemnat cu galben locul unde se fixeaza tija in yala (sistemul de blocare/deblocare).

          Pentru rezolvarea problemei, iti sugerez sa se dea yala jos si sa se verifice exact ce este acolo.
          Deocamdata esti in faza fericita ca ti se inchide/deschide masina din telecomanda. Se poate intampla ca ce s-a rupt pe-acolo sa-ti blocheze sistemul de actionare din yala, si sa nu ti se mai inchida/deschida usa si implicit celelalte usi.
          Intrebare: Voi ati scos tija cu totul din yala / capitonaj? Intreb in ideea ca tija nu ar trebui sa iasa din yala, si astfel esti convins ca este rupta.
          Intrebare: Cu cheia se inchide usa?
          Asteptam noutati! Numai bine!
          PS: Eventual poti merge la dezmembrari sa studiezi o yala de la usa soferului si sa vezi exact ce e pe-acolo.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Originally posted by bramax View Post
            Multumesc pentru ajutor cezarkage!Nu am putut sa fac poze azi deoarece masina este izolata pentru vopsitorie, cat despre parghie pot sa-i spun si tija daca asta iti spune mai multe.Este vorba despre tija aceea ce iese din satrioja si se apasa pe ea sa inchizi usa fara cheie.A iesit afara din locasul ei si , dupa ce au bagat-o inapoi, nu mai face cursa inchis/deschis asa cum e normal. ci este cumva mai jos decat ar fi trebuit.Mai exact la pozitia inchis , sta in interiorul satriojei nu la fata acesteia.
            Salut!
            Desfa capitonajul si vezi ca plasticul ala din capul tijei se infileteaza/desfileteaza. Regleaza-l la nivel cu capitonajul, atunci cand e inchisa usa, daca doar asta e problema.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salut,
              Azi am scos masina insa pete doua-trei saptamani trebuie sa-i fac un polish total ca are diferenta de culoare intre zonele vopsite(praguri pana la jumatatea usii, capota si bara fata) si restul masinii.Am lipit si ornamentele de plastic de pe portiere jos ca nu se mai lipeau corect.Tin sa spun ca mi-a fost frica sa le mai spun sa umble din nou la tija cu problema.Am hotarat sa aman pentru alta zi numai pentru faptul ca m-am gandit sa nu se strice mai rau.Masina se inchide din telecomanda insa, cu cheia, manual, nu mai vrea! Cand bag cheia in usa si invart se aude un clichet asa ca si cum ar scapa sau ar da rateu... . Mi-e teama sa ma gandesc ca s-a stricat si ca trebuie sa scot din buzunar 600-800 ron ca sa iau alta .O sa incerc sa reglez si nivelul capatului din plastic poate se rezolva problema cu cursa , insa mai trebuie sa rezolv ulterior problema cu inchis/deschis cu cheia.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF