Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ma poate lamuri cineva??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma poate lamuri cineva??

    mb a 140 an 2001 gpl pe el, sondele lamda duse conform diagnozelor.
    intrebarea : daca merg numai pe gpl si sondele sunt duse are acelasi consum marit din cauza sondelor sau nu?( am osbervat dimineata la pornire merge cam aiurea pana se incalzeste la releanti, o si de la sonde)
    Last edited by bujor ciprian; 03-30-2011, 12:27 PM.

  • #2
    Salutare!
    Din cate stiu eu sonda lambda ' inainte ' impreuna cu senzorul de aer gestioneaza amestecul de carburant ,analizand gazele de esapament. O functionare defectuoasa a sondei afecteaza consumul de carburant pentru ca amestecul poate deveni prea bogat sau prea sarac. De aici deriva si un mers neregulat al masinii. A doua sonta , sonda "dupa " catalizator urmareste buna functionare a catalizaorului. Te poti documenta din linkul de mai jos.
    Lofty's Homepage, Mercedes-benz 'A' Class, Components, Exhaust, catalytic converter, suspension fixings oxygen sensors location.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Automat sondele sunt de vina, si pun pariu ca iti da si in nas pana se incalzeste motorul.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Daca te referi la gaz,instalatia are un fir ce citeste de pe acea sonda LAMBADA.Daca este conectat firul motorul merge aiurea,daca nu,nu are nimic in comun cu mersul pe gaz....firul e violet,de obicei....si se leaga la mufa de diagnoza...

        Comment


        • #5
          ai dreptate flavyus pana se incalzeste un pic faca cam ca o dacie, dar dupa ce trece pe gpl merge normal dar tot nu mi se pare mie ca isi pune toti caii la bataie

          Comment


          • #6
            Nu neaparat ca o dacie , face ca orice masina careia nu i se face corect raportul stoechiometric.Orice masina are acest simptom daca are defecte sondele/sonda lambda.
            Daca momntan nu iti permiti o sonda noua scoate-o pe cea actuala ardeo si spalo, ori dai talpa, nu mai merge subturat.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by bujor ciprian View Post
              ai dreptate flavyus pana se incalzeste un pic faca cam ca o dacie, dar dupa ce trece pe gpl merge normal dar tot nu mi se pare mie ca isi pune toti caii la bataie
              Orice motor alimentat cu GPL e mai lenes un pic decat alimentat cu benzina, asta din cauza 'puterii' degajate la combustie, benzina fiind net superioara. Din cauza asta nu trebuie sa-ti faci griji, chiar daca, in conditii normale(neluand in calcul sondele defecte) vei observa un consum mai mare pe GPL. Pana iti gasesti 'timp' $ pentru sonda mergi pe GPL, eviti astfel neplacerile cauzate de balbaielile si lipsa acceleratiei. Altfel ... adopta sfatul lui Flavius... da-i talpa, n-o lasa sub 2000 rpm.
              Bafta!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Daca instalatia de GPL este conectata cu una din cele 2 sonde Lambda atunci este clar ca tine cont de ea. Daca este defecta probabil va merge pe niste valori impliciate. Cand aveam sonda Lamba defecta am masurat ce scoate pe iesire si nu aveam nimic. Pe tester imi dadea cam 0,55V (mergea pe valori implicite puse de ECU al motorului). In mod normal ea variaza intre 0,1V si 0,9 V in functie de temperatura........etc. Eu nu inteleg cum adica sa o arzi si sa o speli ....ea in interior are o rezistenta electrica (de incalzire pe un circuit ) si o depunere pe o ceramica (de masura pe al doilea circuit). Nu inteleg cum arderea ar reface aceste circuite. Mai degraba este ca prostia de pe vremuri cu arderea bujiilor care, de fapt, producea fisuri in portelanul bujii si mergea si mai prost.
                Cum am mai spus investitia in sonda este profitabila doarece: masina merge mult mai bine si scade consumul de benzina.(gpl daca instalatia stie sa ia in calcul semnalul de la sonda). La mine consumul de la 8.5 a ajuns la 6,4. Deci economie de aprox 10 ron la suta de km....Sonda a costat 350 deci in 3500km se amortizeaza (la mine inseamna cam 2 luni).

                Comment


                • #9
                  Ca sa te lamuresti daca instalatia este conectata la sonde eu iti sugerez sa verifici:
                  1. daca sub masina se vede ca s-au conectat fire in paralel pe cele 2 sonde
                  2. daca la ECU ai conectate in paralel fire la pinii 23, 24 (sonda inainte de catalizator) sau 36, 37 (sonda dupa catalizator)
                  3. daca pe pinii 75, 76 ai conectate fire.
                  Primele 2 variante sunt pentru citirea directa a sondelor. A treia varianta comunica cu ECU prin CAN.

                  Comment


                  • #10
                    va multumesc pentru sfaturi m am mai linistit , spune mi te rog moise dan ce marca era sonda ta la 350,

                    Comment


                    • #11
                      Sonda de pe masina era originala Mercedes (masina avea 210.000 trebuia schimbata la 160.000). Sonda noua este Delphi. Da-mi un PM si iti trimit de unde am luat-o.

                      Comment


                      • #12
                        Sonada necesita arsa si spalata spalata cu spray pentru depuneri datarita depunerilor rezultate in urma arderii deficitare, sonda inca poate fi buna are un strat de depuneri foarte mare ceea de ingreuneaza citirea si transmiterea valorilor corecte.
                        Visuri nu au de ce sa apara deoarece sonda insasi lucreaza intr-un astfel de mediu.
                        Va spun din proprie experienta dupa ce am stat sa invat mecanica pe langa un prieten priceput.Masina in cauza era un opel astra care avea un consum imens datorita unor probleme in urma carora si sonda lambda era afectata in acest mod.
                        Efectul incalzirii este de la sine inteles(asa se taiau in antichitate blocurile de marmura-incalzirea era o parte a procesului de obtinere a semifabricatului )

                        o zi buna.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Un articol interesant:

                          Eu unul nu cred in procedeiul asta...temperatura de ardere a flacarii de gaz sau benzina(nerecomandat ca produce funingine) este in jur de 1500--2000 grade iar temperatura gazelor de esapament nu trec de 500. Este undeva de 3-4 ori regimul de lucru al sondei.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF