Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ma poate ajuta cieva??? e bine sa curatam injectoarele cu aditivi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma poate ajuta cieva??? e bine sa curatam injectoarele cu aditivi ?

    Am un mercedes 190D din 86". E bine sa bag aditivi de curatat injectoarele in rezervor??? Are vreun folos sau nu ????
    Ms

  • #2
    Salutam!Uite ceva de pe aici.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      @tumar

      In linkul tau se vorbeste de injectoarele pe benzina.

      calinnn are diesel.

      Daca e vorba despre diesel nu pot sa va spun decat sa nu pierdeti timpul si banii cu solutii de genul acesta. Ce vreau sa spun este ca odata ce a intrat murdarie in injectorul diesel - s-a terminat - defectiunile sunt iremediabile si va trebui reparatat/rectificat la un service.

      Deci, solutiile de tip kituri care se pot folosi gen DIY (do-it-yourself) sunt iarasi bani aruncati. Problema este ca nu le poti repara acasa pentru ca nu stii fisa de reglaj si daca esti nou intr-ale mecanicii - nici o sansa.

      Succes!

      Comment


      • #4
        Stimate coleg, eu iti recomand sa bagi Metabond, eu il folosesc de un an de zile si vad o inbunatatire semnificativa in comportamentul motorului, adica nu mai scoate fum si relantivul nu mai oscileaza. Eu zic ca merita sa incerci dupa ce bagi e bine sa faci un drum ma lung de vreo 400-1000 km., bafta.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          @SEBASTIAN 77

          Permite-mi sa te contrazic.
          Eu zic ca cel mai bine este sa folosesti o motorina de calitate (eu recomand de la OMV).

          Inainte sa imi cumpar masina asta am avut un BMW si ghici cu ce mi-am stricat injectoarele: cu aditivi.

          Sa ne gandim putin: ce crezi ca poate sa faca un aditiv motorinei? Crezi ca ii poate distruge impuritatile sau tot ce este "ne-motorina" din ea? Ei bine, nu cred, ba din contra ii strica si mai mult calitatea. Aditivii in general sunt pentru performanta crescuta si asta vine si cu unele riscuri pentru ca soliciti peste limitele normale motorul si implicit se uzeaza mai repede.

          Ca sa concluzionez, sfatul meu este sa: folosesti motorina de calitate, sa ii schimbi filtrul de motorina atunci cand trebuie sau chiar mai des, sa folosesti filtre de motorina originale Mercedes (am auzit ca cele de la Mann sau Bosch nu au granulatia suficient de fina si implicit nu filtreaza bine).

          Spor!

          Comment


          • #6
            Corect, si subscriu in consecinta . Ani de zile ,cat am avut diesel, am folosit motorina de la Moll, iar filtre fabr. Mann .

            Comment


            • #7
              In primul rand si motorina contine tot felu de aditivi, pentru un motor mai vechi eu zic totusi merita pus un aditiv mai special.
              Eu la cine am vandut a fost multumit si nu sa intmaplat nimik

              Nici eu nu recomand aditivi la masinile noi peste 2000-2004 care au injectoare foarte pretentioase

              Daca te gandesti sa cumperi ia in calcul si oferta mea de aditiv pentru motorina

              Comment


              • #8
                Schimba filtru de carburant la 5000 de km si cu banii de aditiv pune motorina sau scoate prietena in oras
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Din punctul meu de vedere cel mai bun aditiv este talpa, din cand in cand ii dau talpa si schimb la 3500-4000 ture cel putin vreo 5-10 km si se simte diferenta la motorul meu adica la mine dimineata daca 2-3 secunde merge neregulat astept sa se incalzeasca si-i dau!, mersul doar batranesc cu un diesel ii distruge injectia, unchiul meu care este mecanic de o viata tot asta mi-a recomandat, unii aditivi iti pot chiar incarca injectoarele!
                  Last edited by entty; 08-29-2010, 08:44 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by calinnn View Post
                    Am un mercedes 190D din 86". E bine sa bag aditivi de curatat injectoarele in rezervor??? Are vreun folos sau nu ????
                    Ms
                    Degeaba nu-l bagi, dar sa nu te astepti la cine stie ce minuni! Daca l-ai bagat regulat e ok, insa daca bagi o data la 30.000 km nu cred ca o sa aiba cine stie ce mare efect. Cel mai bine e sa mergi la un meserias si sa dai jos injectoarele ( daca ai probleme ) si sa le curete manual.

                    Multa bafta !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by GeoBzg View Post
                      @SEBASTIAN 77

                      Permite-mi sa te contrazic.
                      Eu zic ca cel mai bine este sa folosesti o motorina de calitate (eu recomand de la OMV).

                      Inainte sa imi cumpar masina asta am avut un BMW si ghici cu ce mi-am stricat injectoarele: cu aditivi.

                      Sa ne gandim putin: ce crezi ca poate sa faca un aditiv motorinei? Crezi ca ii poate distruge impuritatile sau tot ce este "ne-motorina" din ea? Ei bine, nu cred, ba din contra ii strica si mai mult calitatea. Aditivii in general sunt pentru performanta crescuta si asta vine si cu unele riscuri pentru ca soliciti peste limitele normale motorul si implicit se uzeaza mai repede.

                      Ca sa concluzionez, sfatul meu este sa: folosesti motorina de calitate, sa ii schimbi filtrul de motorina atunci cand trebuie sau chiar mai des, sa folosesti filtre de motorina originale Mercedes (am auzit ca cele de la Mann sau Bosch nu au granulatia suficient de fina si implicit nu filtreaza bine).

                      Spor!
                      Colegu, pe mine nu trebuie sa ma contrazici, pentru ca eu stiu pe "pielea" mea ce inseamna sa bagi aditiv si alimentez doar de la OMV.Ce face Metabond-ul nu face motorina, adica si greseaza injectoarele ceea ce motorina nu face , majoritatea injectoarelor se defecteaza de la mizeria si apa din motorina, apa rugineste injectoarele si ele se blocheaza, dar avand Metabond , injectoarele sunt gresate su durata de viata este mult mai mare.
                      Drumuri bune sa aveti.
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu bag nici un metabond mai bine imi pun injectoare noi ca sunt 500 lei toate 5 si mai tin inca 10 ani. Metabond e o firma fantoma cu produse incarcate de marketing si cam atat. Intrebati unde le sunt testele reale si laboratoarele de productie nu au . Detalii concrete nu au . Doar povesti cu pesti. Intri pe site la ei si te uiti la uleiuri de diferential nici macar nu au , doar vreo 10 uleiuri acolo de toste. O firma serioasa are pe putin 50 pt tot ce ai nevoie. Aditivi minune pe naiba cand e injectoru decalibrat nu mai il poti drege cu nimic de genu aditiv. S-a facut test si ls tv in state cu aditivi astia la aia cu distrugstorii de mituri. Mergeau masinile mai prost cu aditivu decat fara el.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #13
                          Parerile sunt impartite in privinta aditivilor,eu nu as baga decat(daca ar fi)fabricati de "Mercedes" si doar daca ar fi nevoie.In schimb odata la cateva luni inainte de un drum mai lung fac un plin cu motorina mai scumpa(implicit mai aditivata) gen Alto 55 de la Rompetrol.

                          Comment


                          • #14
                            Eu mi-am stricat injectoarele cu solutii de curatare, si nu am luat aditivi la duzina cu 10 sau 15 lei. Eu zic ca treaba cu aditivii si solutiile de curatare a injectoarelor sunt relative, daca injectoarele nu au probleme nu cred ca e indicat sa folosim asa ceva, si solutiile respective sunt puternice si daca nu au ce curata vor distruge si ce este functional. Este foarte important sa folosim motorina de calitate, desi e mai scumpa masina va consuma mai putin si va functiona mai bine.

                            "White8snow" ma poti pune si pe mine in tema cu cineva de la care pot achizitiona injectare la un pret mai mic?
                            Last edited by ciauder; 04-12-2011, 15:09 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF