Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

LED-uri arse a treia lampa stop-frana!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Vergilcl View Post
    Multumesc Cristi! Datorita tie am rezolvat si eu problema ledurilor.
    Cu placere! Numai bine!

    Comment


    • #32
      Cum ai rezolvat? Singur sau ai apelat la cineva?

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sprinter300 View Post
        Cum ai rezolvat? Singur sau ai apelat la cineva?
        Eu am apelat la cineva,daca vrei iti pot da nr de tel.

        P.s:Le-am facut eu prima data, dar dupa un timp iar nu se mai aprindeau.

        Comment


        • #34
          Exceptional!!!Esti un om grozav ,plin de initiativa si multa minte sau cum ash zice:'purtator de CREIER'.Ai avut o idee grozava cu ledurile(ai scutit bani care se duceau aiurea pe o lampa nou)!Am si eu un MB E270 CDI fabr 2004!Pana acum nu am mai avut Mercedes,nicu un model..Se poate spune k sunt 'novice' in ale Mercedes-urilor...Nu am intampinat nici o problema cu masina pana in prezent ceea ce-mi doresc si pe viitor!Vazand problemele majore care le-au intampinat altii ma ia cu 'FIORI RECI' pe spate.....Daca ai vrea sa tinem legatura pe viitor ,mai ales k am vazut k esti o persoana care te pricepi in ale 'Mertzanelor',poti sa ma adaugi te rog frumos pe Messenger si eu o sa-ti dau accept cu urmatoarea mea prezentza online!Eu sunt o persoana tipicara si-mi plac lucrurile puse la punct!!!De accea sper,pe viitor sa nu te plictisesc cu intrebari despre diferite 'anomalii' aparute la auto!!!Multumesc anticipat!P.S......Tocmai am postat un thread referitor la o problema intampinata de mine cu computerul de bord!Am dorit sa -mi setez ceasul din bord si in meniul INSTR CLUSTER:nu gasesc data si ora!!Poti sa mi spui unde sa caut aceasta setare,mai ales k ai si tu un W211 tot din 2004!!Multumesc!

          Comment


          • #35
            Exceptional!!!Esti un om grozav ,plin de initiativa si multa minte sau cum ash zice:'purtator de CREIER'.Ai avut o idee grozava cu ledurile(ai scutit bani care se duceau aiurea pe o lampa nou)!Am si eu un MB E270 CDI fabr 2004!Pana acum nu am mai avut Mercedes,nicu un model..Se poate spune k sunt 'novice' in ale Mercedes-urilor...Nu am intampinat nici o problema cu masina pana in prezent ceea ce-mi doresc si pe viitor!Vazand problemele majore care le-au intampinat altii ma ia cu 'FIORI RECI' pe spate.....Daca ai vrea sa tinem legatura pe viitor ,mai ales k am vazut k esti o persoana care te pricepi in ale 'Mertzanelor',poti sa ma adaugi te rog frumos pe Messenger si eu o sa-ti dau accept cu urmatoarea mea prezentza online!Eu sunt o persoana tipicara si-mi plac lucrurile puse la punct!!!De accea sper,pe viitor sa nu te plictisesc cu intrebari despre diferite 'anomalii' aparute la auto!!!Multumesc anticipat!P.S......Tocmai am postat un thread referitor la o problema intampinata de mine cu computerul de bord!Am dorit sa -mi setez ceasul din bord si in meniul INSTR CLUSTER:nu gasesc data si ora!!Poti sa mi spui unde sa caut aceasta setare,mai ales k ai si tu un W211 tot din 2004!!Multumesc!

            Comment


            • #36
              Exceptional!!!Esti un om grozav ,plin de initiativa si multa minte sau cum ash zice:'purtator de CREIER'.Ai avut o idee grozava cu ledurile(ai scutit bani care se duceau aiurea pe o lampa nou)!Am si eu un MB E270 CDI fabr 2004!Pana acum nu am mai avut Mercedes,nicu un model..Se poate spune k sunt 'novice' in ale Mercedes-urilor...Nu am intampinat nici o problema cu masina pana in prezent ceea ce-mi doresc si pe viitor!Vazand problemele majore care le-au intampinat altii ma ia cu 'FIORI RECI' pe spate.....Daca ai vrea sa tinem legatura pe viitor ,mai ales k am vazut k esti o persoana care te pricepi in ale 'Mertzanelor',poti sa ma adaugi te rog frumos pe Messenger si eu o sa-ti dau accept cu urmatoarea mea prezentza online!Eu sunt o persoana tipicara si-mi plac lucrurile puse la punct!!!De accea sper,pe viitor sa nu te plictisesc cu intrebari despre diferite 'anomalii' aparute la auto!!!Multumesc anticipat!P.S......Tocmai am postat un thread referitor la o problema intampinata de mine cu computerul de bord!Am dorit sa -mi setez ceasul din bord si in meniul INSTR CLUSTER:nu gasesc data si ora!!Poti sa mi spui unde sa caut aceasta setare,mai ales k ai si tu un W211 tot din 2004!!Multumesc!

              Comment


              • #37
                Originally posted by yanis1981 View Post
                Exceptional!!!Esti un om grozav ,plin de initiativa si multa minte sau cum ash zice:'purtator de CREIER'.Ai avut o idee grozava cu ledurile(ai scutit bani care se duceau aiurea pe o lampa nou)!Am si eu un MB E270 CDI fabr 2004!Pana acum nu am mai avut Mercedes,nicu un model..Se poate spune k sunt 'novice' in ale Mercedes-urilor...Nu am intampinat nici o problema cu masina pana in prezent ceea ce-mi doresc si pe viitor!Vazand problemele majore care le-au intampinat altii ma ia cu 'FIORI RECI' pe spate.....Daca ai vrea sa tinem legatura pe viitor ,mai ales k am vazut k esti o persoana care te pricepi in ale 'Mertzanelor',poti sa ma adaugi te rog frumos pe Messenger si eu o sa-ti dau accept cu urmatoarea mea prezentza online!Eu sunt o persoana tipicara si-mi plac lucrurile puse la punct!!!De accea sper,pe viitor sa nu te plictisesc cu intrebari despre diferite 'anomalii' aparute la auto!!!Multumesc anticipat!P.S......Tocmai am postat un thread referitor la o problema intampinata de mine cu computerul de bord!Am dorit sa -mi setez ceasul din bord si in meniul INSTR CLUSTER:nu gasesc data si ora!!Poti sa mi spui unde sa caut aceasta setare,mai ales k ai si tu un W211 tot din 2004!!Multumesc!
                Ceasul se regleaza cu butoanele din partea stanga de pe consola centrala de langa CD: SERV-SYSTEM-TIME. Apoi dai in sus sau in jos de sagetile "rotitei" din dreapta ecranului fiindca ceasul se regleaza automat prin satelit iar tu nu poti decat sa-i stabilesti fusul orar din aceste sageti din 30 in 30 de min. Apoi dai OK sau te intorci inapoi si gata.
                P.S. La cine te refereai in legatura cu add-ul pe mess?

                Comment


                • #38
                  @ cristi_fulger :

                  tu ziceai ca ledurile trebuie sa fie de 3V ... si astea de la zextar :

                  Iluminat de inalta performanta cu LED-uri Nichia, Cree sau Osram. Experienta de peste 16 ani. Cel mai mare stoc de produse de iluminat cu LED.


                  la specificatii au asa :


                  Tensiune recomandata 1.8 V

                  Tensiune alimentare (interval) +/- 0.4 Min-max V


                  nu sunt prea mici? rezista?
                  2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cristi_fulger View Post
                    Te cred. Nu stiu ce naiba au nemtii astia de pot fi atat de idioti in aceasta privinta....Se complica cu rahatul asta de tip de led-uri puse pe o schema ff complicata in loc sa mearga pe led-uri normale mult mai fiabile...
                    Or vrea ei sa fie diferiti dar in cazul acesta au dat-o serios in bara si vad ca nu se invata minte si continua cu aceleasi porcarii de led-uri! Eu am trimis mail la reprezentanta lor din Romania si le-am zis ce am patit si le-am sugerat sa vb la centru sa ia masuri.
                    Dar vad ca ii atentionam degeaba...pai ce dreacu', doar sunt nemti
                    Poate nu pot sa faca alfel. Nu uita ca lor le trebuie certificatul de inventie. Daca alti producatori au facut led-uri cu 2-3 picioruse, atunci ei nu aveau decat sa il faca altfel si sa il inregistreze ca inventie, sa il poata folosi pe masinile lor fara ca primii inventatori sa poata sa ii actioneze in instanta. Felicitari pentru postul si initiativa ta!
                    Last edited by SirDeadline; 10-31-2010, 10:46 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Ia de la Zexstar cu incredere. Eu initial am adaptat LED-uri normale cu doua picioruse de 3V. Au functionat fara probleme si alea. Apoi am aflat de Zexstar si le-am schimbat cu SMD-uri fara picioruse de la ei, cum sunt si cele originale ale masinii. Spor la treaba! Nu e greu!

                      Comment


                      • #41
                        Salut,

                        Pentru pretentiosi, gasiti LED-uri originale aici http://www.zexstar.com/Zexstar-Tunin...%20tuning.html
                        Si eu mi-am facut singur reparatia la cea de-a treia lampa la E 220 si este ok.
                        Succes!

                        Comment


                        • #42
                          DAp! Treaba merge pentru ca si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o astfel! Mi-a spus cineva ca problema e la accelerarile fortate cand sistemul electric se supraincarca, urmate imediar te frana! atunci ledurile se ard fiind intr-o tensiune mai mare!

                          Comment


                          • #43
                            Nu stiu daca te-ai uitat atent pe placuta dar trebuia sa observi din patru in patru led-uri cate o rezistenta exact pentru limitarea tensiunii. Plua inca una imediat dupa mufa. Crezi ca inginerii germani nu stiu ca la acelerare creste putin? Eu zic ca nu asta este cauza. Parerea mea...

                            Comment


                            • #44
                              Salutare!
                              Eu am rezolvat problema unui led ars la a treia lampa stop in felul urmator:
                              Am gasit la dezmembrari una cu plasticul rosu spart, am dezlipit ledul de pe placa veche si l-am lipit pe placa mea. Plus ca am si placa electronica cu celelalte leduri de rezerva in caz de necesitate.
                              Numai bine!

                              Comment


                              • #45
                                La mine problema cu ledurile arse este din cauza oxidarii. Probabil la multa lume se intampla la fel. A ajuns apa pe cablajul imprimat si in timp a oxidat lipiturile si a corodat din cablaj. Acuma imi mai functioneaza doar 2 grupe, dar voi comanda leduri si le voi schimba si eu. Plus ca in unlele locuri va trebui sa refac si cablajul. Ideal ar fi ca dupa o asemenea interventie sa se acopere cablajul si rezistentele de limitare cu un material izolator gen silicon transparent sau lac.
                                Last edited by Peti; 05-26-2011, 22:09 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF