Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Levi View Post
    lipseşte emblema mică de pe grilă
    Nu mai lipseşte ! Mersi, Marius (tumar) !
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Am mai lucrat ceva: tetiere în spate, filtru de aer schimbat, şi braţe de ştergător originale de Cobra.
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Din păcate, am şi veşti proaste (pentru mine) ... Azi am reuşit să ridic maşina pe elevator, s-o studiez "de jos". Lonjeroanele au avut parte de nişte lovituri (la fel şi baia de ulei), dar au rezistat. În schimb, pragurile (mi-am confirmat ce am văzut prima dată, la prima întâlnire cu Lady) sunt făcute să ţină de la 12 pân' la amiază, chituite şi la 1 cm grosime pe alocuri (nu glumesc), ambele vin schimbate. Cireaşa de pe tort : toate cele 4 găuri pt cric sunt astupate, bravo meserie ... Din păcate (sau nu, pt că nu-i motiv de mândrie) nu aveam aparatul la mine, deci nu am nici poze.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Originally posted by Levi View Post
          Din păcate, am şi veşti proaste (pentru mine) ... Azi am reuşit să ridic maşina pe elevator, s-o studiez "de jos". Lonjeroanele au avut parte de nişte lovituri (la fel şi baia de ulei), dar au rezistat. În schimb, pragurile (mi-am confirmat ce am văzut prima dată, la prima întâlnire cu Lady) sunt făcute să ţină de la 12 pân' la amiază, chituite şi la 1 cm grosime pe alocuri (nu glumesc), ambele vin schimbate. Cireaşa de pe tort : toate cele 4 găuri pt cric sunt astupate, bravo meserie ... Din păcate (sau nu, pt că nu-i motiv de mândrie) nu aveam aparatul la mine, deci nu am nici poze.
          Lasa ca o scoti tu pana la capat...te cunosc deja prea bine, stiu ca nu te lasi .
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Originally posted by Levi View Post
            Din păcate, am şi veşti proaste (pentru mine) ... Azi am reuşit să ridic maşina pe elevator, s-o studiez "de jos". Lonjeroanele au avut parte de nişte lovituri (la fel şi baia de ulei), dar au rezistat. În schimb, pragurile (mi-am confirmat ce am văzut prima dată, la prima întâlnire cu Lady) sunt făcute să ţină de la 12 pân' la amiază, chituite şi la 1 cm grosime pe alocuri (nu glumesc), ambele vin schimbate. Cireaşa de pe tort : toate cele 4 găuri pt cric sunt astupate, bravo meserie ... Din păcate (sau nu, pt că nu-i motiv de mândrie) nu aveam aparatul la mine, deci nu am nici poze.
            Eu v-am spus inca de dinainte s-o cumparati ca lucrarile la ea au fost facute de niste carpaci sefi, iar ca masina avea probleme cu tabla inainte de a ajunge pe mana indivizilor. Studiaza si aripile spate si ai sa vezi si acolo interventii "maiastre", mai ales daca scoti protectiile de plastic din portbagaj.
            Daca vrei sa iasa asa cum visezi va trebui s-o "dezbraci" complet si sa ii refaci tinichigeria.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #36
              Originally posted by carmine View Post
              Daca vrei sa iasa asa cum visezi va trebui s-o "dezbraci" complet si sa ii refaci tinichigeria.
              Tocmai de aceea am ridicat-o ieri pe elevator. Am zis, să fiu pregătit "sufleteşte" pe când începe distracţia la ea. Acuma de aia tot umblu cu ea, să-i iasă la iveală toate defectele. Pe lângă tinichigerie, am mai depistat şi bucşele cu bube. Interesant, maşina nu bate nici pe macadam, dar la verificarea mai amănunţită (mişcate articulaţiile cu levierul, etc.) am găsit destule "consumabile consumate". Ah, şi avea 3 (trei) claxoane ! (din care funcţionează cel turcesc, ha-ha)
              Cele bune !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #37
                Primăvara i-a adus lui Lady panourile de sub bord (cadou din partea colegului claub - mersi !!!), precum şi încălţările de vară Kumho 195/65/R15 pe jantele BBS.
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #38
                  La panouri iti lipsesc dopurile din plastic care mascheaza gaurile pentru suruburi. Stiu ca le-am gasit si eu destul de greu, tot din dezmembrari, dar nu e imposibil. Masina arata bine cu rotile astea, incepe sa iasa la lumina.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by carmine View Post
                    La panouri iti lipsesc dopurile din plastic care mascheaza gaurile pentru suruburi. Stiu ca le-am gasit si eu destul de greu, tot din dezmembrari, dar nu e imposibil.
                    Dacă ai şti, câte mărunţisuri d-astea îmi lipsesc ... Şi, aspectul general stă în detalii ...
                    Originally posted by carmine View Post
                    Masina arata bine cu rotile astea, incepe sa iasa la lumina.
                    Mersi, dar mai e cale lungă ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Levi View Post
                      ... Şi, aspectul general stă în detalii ...
                      Da, si eu am obsesii d-astea compulsive la detalii. O sa fac sapaturi, am un prieten bun care are una de zace de ceva ani, sa vad daca le mai are masina.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by carmine View Post
                        O sa fac sapaturi, am un prieten bun care are una de zace de ceva ani.
                        Păi, dacă tot zace maşina aia (şi e coupe ?), n-o fi având şi 2 oglinzi (frumoase la crom şi cu chederele tot aşa de frumoase), precum şi pompiţele de vacuum care blochează spătarul scaunelor la închiderea uşilor ? ...
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Levi View Post
                          Păi, dacă tot zace maşina aia (şi e coupe ?)
                          E berlina din pacate ...
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by carmine View Post
                            E berlina din pacate ...
                            Ei, asta e ... vorba aia: nu toată ziua e duminică ...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #44
                              Cum draku' n-am vazut topicul asta si activez pe forum de 100 ani? Felicitari pentru masina si iti doresc succes sa reusesti sa o aduci la starea pe care ti-o doreasti.Sunt si eu un impatimit al coupeurilor daca se mai indreapta un pic situatia financiara am sa pasez Octavia lu' doamna si poate gasesc un coupe in mintile lui -w124 sau w123.Am sa urmaresc topicul tau cu interes.Multa bafta.
                              Stefan

                              Comment


                              • #45
                                Frumoasa Lady! I se potriveste lui Lord!
                                Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF