Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Discutii despre model - A Klasse

A Klass 170 CDI nu porneste.

Discutii despre model - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-28-2016, 20:27 PM   #21
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Am inteles.
Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
Ce ai tu este descris aici:
http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm

Last edited by valyvis10; 11-28-2016 at 20:32 PM.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2016, 18:38 PM   #22
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Am inteles.
Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
Ce ai tu este descris aici:
http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm
Salut!
Am reusit sa curat in jurul injectoarelor, inclusiv si poxilina aia de acolo.A am desfacut toate alea acolo si am reusit sa pornesc injectoarele in afara aprox 6-8mm. Ce nu stiu si vreau sa te intreb este daca iasa afara fara sa dau catalizatorul jos?

Am gasit si saibele originale+inele de cauciuc si suruburi noi pt toate 4 cca.14Eur.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2016, 18:46 PM   #23
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Stramba in jos tabla de la injectorul 4. Eu am batut-o in jos cu o surubelnita, adica, nu stiu cum sa ma fac inteles, am batut ca in interiorul unui U.
Ai observat ca tabla/tava este mai inalta catre injectorul 4, asta pentru a se scurge eventuala motorina pierduta catre injectorul 1 si nu spre turbina care este incinsa.
Deci nu am dat niciun catalizator jos.
Acum daca le-ai urnit ia-le incet prin rotire, usor stanga dreapta cat iti permite.
Dureaza dar ies.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2016, 18:50 PM   #24
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Atentie la filetul de la surub, curata foarte bine gaura, sa fie uscat si curat luna. Ia si un loctite mediu
De asemenea curata bine locul unde se aseaza saibele.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 00:18 AM   #25
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Am inteles.
Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
Ce ai tu este descris aici:
http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm

Victorie! http://img.plici.ro/image/bXS

Azi am reusit sa le scot afara si dupa cum vezi mai este o gramada de mizerie acolo.

Acuma stau si ma gandesc cum sa curat acolo inclusiv locasul injectoarelor fara sa bag prea multa mizerie in cilindru (nu am compresor) .

Cred ca injectoarele aveau niste inele de cauciuc care nici nu se mai vad pe ele.

Injectoarele sa le curat cu ceva?cu ce? citisem ceva de lichid de frana.

Multumesc de ajutor!
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 12:36 PM   #26
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Le cureti cu migala si rabdare, strici vreo 2 spray-uri de wd40 sau echivalent dar vezi ca merge si spray-ul pentru curatat franele.
Este mai ieftin si mai mult.
Inca odata:
-curata foarte bine gaura filetata a surubului ce strange brida, sa nu ramana mizerie si sa fie uscata,
- curata si in jurul ei foarte bine deoarece daca nu se aseaza brida corespunzator, se impileaza si nu strange, nu etanseaza injectorul si vei relua operatiunea (am patit-o),
-nu iti face probleme cu ce mizerie cade in interior, se va arde,
-inunda locasurile injectoarelor cu spay-ul, pune o carpa pe o surubelnita lunga (asta daca nu ai o perie de sarma gen curatare de sticle) si curata de jur imprejur dar mai ales locul unde se aseaza injectorul (scaunul injectorului/saibei),
-curata injectorele cu o perie de sarma, mai putin varful pe care-l cureti usor cu carpa; dar parca trebuie sa le schimbi,
- inainte de montaj faci probe cu injectoarele(fara garniturile de cauciuc si cele de cupru) astfel incat sa intre usor,
- garniturile de cupru, la montaj, le dai cu putina vaselina, asta ca sa nu scape cand introduci injectorul; se recomanda si veselina ceramica data pe corpul injectorului, eu n-am avut,
-pe surubul bridei pui loctite de etansare filete. Vezi ca sunt 3 tipuri, slab/mediu/ strong. Pune mediu, eu am pus strong deoarece am refacut filetul stricat de catre sevice si nu sunt sigur pe el, la tine nu este nevoie.
- la strangerea bridei lasa injectorele sa-si ia calea lor, chiar daca v-a trebui sa ajustezi un pic conductele (este posibil sa nu cada in aceeasi pozitie),
- atentie la strangerea surubului, nici prea tare nici prea slab, ar fi buna o cheie dinamometrica si mai ales ai grija cum pornesti cu infiletarea, este cea mai delicata operatie
- conductele le infiletezi cate 1-2 filete la rampa apoi la injector tot asta (nu neaparat in ordinea asta), cu grija la cum o ia pe filet si pe scaunul de la reductie (sunt conice) si numai dupa ce este sigur ca au luat-o bine strangi,
- mufare si pornesti masina.

Atasezi filtrul de motorina, separatorul de gaze, le prinzi asa prin furtune si conducte, fara a monta admisia.
Pornesti masina, vezzi ca ia motorina greu.
Poti sa lasi un olender de la o conducta de injector slab, ia motorina mai repede. cand va iesi motorina pe la olender strangi.
Ca sa porneasca mai repede poti folosi un spray, eu l-am folosit pe cel cu care am curatat injectoarele.
Dai de departe cu el, o data, catre gurile de admisie, iar cineva da la automat in acelasi timp. Nu o ia, mai asteptati 2 min. si repetati operatiunea.

Dupa ce ai pornit masina, nu ambalezi, o lasi la ralanti si urmaresti eventualele scapari de motorina.
ATENTIE: cu masina pornita fereste-te din fata evacuarii/ egr-ului , sar stropi de ulei cald, fum mult. E am pus o carpa peste , mai atenueaza.

Cu ea pornita fara admisie (vezi ca face mult fum/gaze, nu sta in garaj cu usile inchise) trebuie sa o lasi sa mearga vreo min. 15 minute deoarece la mine am observat ca initial nu dadea motorina pe la nicio conducta, m-am bucurat, dar dupa ce am montat admisia a dat motorina garla.
De fapt verificarea stangerii olenderelor se face numai dupa ce presiunea in sistem este maxima si asta numai dupa ce consumul injectoarelor este mic, adica dupa minim 15 min. daca nu si mai mult, atunci cand iese "socul automat".
Cred ca am scris destul.

PS. Ca sa lucrezi mai usor demonteaza si senzorul de boost dintre injectoare.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 12:55 PM   #27
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Uitesem ceva important:
-cand lucrezi pune o carpa pe gurile de la admisie, cele din spate, sa nu-ti cada ceva metalic in admisie,
-inainte de a o porni insailata, dupa ce verifici sa nu mai poata cadea ceva iei carpa.
Succes.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 18:01 PM   #28
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Uitesem ceva important:
-cand lucrezi pune o carpa pe gurile de la admisie, cele din spate, sa nu-ti cada ceva metalic in admisie,
-inainte de a o porni insailata, dupa ce verifici sa nu mai poata cadea ceva iei carpa.
Succes.
Ai avut ceva de scris! Multumesc mult!

Oare sa mai schimb injectorul daca nu a mai dat eroarea? Inainte sa ma apuc de desfacut am curatat mufele si am mai facut un test la care nu a mai aparut eroarea.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 19:19 PM   #29
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

E, aici este aici, la mine injectorul nr.3 facea probleme numai la cald.
Aceeasi dilema am avut-o si eu, mergea pana se incalzea de te ungea pe suflet apoi ramanei in drum si pornea din ce in ce mai greu.
Mergeai 2m si se oprea, am lasat-o peste noapte prin oras iar a doua zi a mers 2km pana la serviciu fara probleme.
Zic sa o testez dar dupa cei 2 km am mai mers 1 km si am ramas pe centura, calvar pana in oras, am adus-o remorcata.
Parerea mea schimba-l altfel patesti ca mine, o desfaci de 10 ori.
Gandeste-te ca dupa o asa experienta am ajuns sa dau admisia jos in 20 min., nu exagerez o desfac cu ochii inchisi.

Bine, inainte de asta vroiam sa-i dau foc.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 15:37 PM   #30
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
E, aici este aici, la mine injectorul nr.3 facea probleme numai la cald.
Aceeasi dilema am avut-o si eu, mergea pana se incalzea de te ungea pe suflet apoi ramanei in drum si pornea din ce in ce mai greu.
Mergeai 2m si se oprea, am lasat-o peste noapte prin oras iar a doua zi a mers 2km pana la serviciu fara probleme.
Zic sa o testez dar dupa cei 2 km am mai mers 1 km si am ramas pe centura, calvar pana in oras, am adus-o remorcata.
Parerea mea schimba-l altfel patesti ca mine, o desfaci de 10 ori.
Gandeste-te ca dupa o asa experienta am ajuns sa dau admisia jos in 20 min., nu exagerez o desfac cu ochii inchisi.

Bine, inainte de asta vroiam sa-i dau foc.
Salut!
am montat injectoarele inapoi, pus toate conductele la locul lor si am incercat sa o pornesc. Toate bune si frumoase pana aici. In incercarea de a porni motorul amdat cu spray deasupra galeriei de admisie care la o detonatie s-a aprins cu flacara.in incercarea de a stinge focul am turnat apa in partea din spate peste cabluri deoarece acestea luasera foc.Am reusit sa sting focul si pagubele sunt urmatoarele: galeria de admisie plina de apa si cateva izolatii de la cabluri arse (mai precis plasa aceea neagra de protectie de deasupra cablurilor).
Am vreo sansa sa o mai pornesc sau o duc la fier vechi, tinand cont ca partea electrica nu este afectata?
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 16:18 PM   #31
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 232
:
[Senior Member]
Default

Salut!
Scoate-i bujiile sau injectoarele,dupa ce golesti admisia de apa si da-i la automat sa scoata eventuala apa intrata pe capul pistoanelor prin supape. Sper ca nu i-ai mai dat la automat dupa ce-ai inundat-o...
Si nu mai folosi spray-uri minune,mai bine da-i cu un deodorant normal,e mai putin detonant. Macar a dat sa porneasca?
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 17:24 PM   #32
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by DETHAVE View Post
Salut!
Scoate-i bujiile sau injectoarele,dupa ce golesti admisia de apa si da-i la automat sa scoata eventuala apa intrata pe capul pistoanelor prin supape. Sper ca nu i-ai mai dat la automat dupa ce-ai inundat-o...
Si nu mai folosi spray-uri minune,mai bine da-i cu un deodorant normal,e mai putin detonant. Macar a dat sa porneasca?
Nu, nu am dat la automat. A dat semne sa porneasca, dar inca mai are aer in instalatie.

Multumesc mult, sper sa reusesc.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 17:28 PM   #33
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 232
:
[Senior Member]
Default

Teoretic n-a patit...nimic,sa zicem. Spor la treaba si rabdare,ca ai sa reusesti.
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 18:16 PM   #34
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Imi pare rau pentru ce ai patit, pesemne ca ai inundat admisia cu spray-ul.
Of, trebuia sa dai scurt, de la min. 1m, in timp ce altcineva da la automat.
Acum, asa cum zicea si colegul depinde cata apa a intrat.
Cu scosul bujiilor mai greu, sunt foarte rau pozitionate, ramane varianta cu scosul injectoarelor si dat la automat.
Ai intrat multa apa?
Oricum pana se amorseaza o s-o scoata pe evacuare.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2016, 00:07 AM   #35
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Imi pare rau pentru ce ai patit, pesemne ca ai inundat admisia cu spray-ul.
Of, trebuia sa dai scurt, de la min. 1m, in timp ce altcineva da la automat.
Acum, asa cum zicea si colegul depinde cata apa a intrat.
Cu scosul bujiilor mai greu, sunt foarte rau pozitionate, ramane varianta cu scosul injectoarelor si dat la automat.
Ai intrat multa apa?
Oricum pana se amorseaza o s-o scoata pe evacuare.
Salut!

A intrat destul de multa apa, cateva gauri ale galeriei erau inundate complect dar am reusit sa scot cea mai mare parte cu carpe imuiate si stoarse dar inca mai are(o sa merg maine sa mai verific) pentru ca atunci cand am pus contactul se auzeau bujiile cum sfariau de la apa.

Acuma astept sa vad daca fac rost pe Sambata de un garaj cu elevator sa dau bujiile jos. As da injectoarele dar cred ca 1 si 2 nu iasa de turbo.

Mai este un lucru care nu il stiu: Modelul asta are pompa de motorina electrica in rezervor?
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2016, 10:09 AM   #36
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Nu are pompa electrica, de aceea se si amorseaza mai greu.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 15:38 PM   #37
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Ieri am mai curatat galeria de admisie si am incercat de cateva ori sa dau la automat in speranta ca daca a intrat ceva apa in cilindrii o va scoate pe evacuare. Cu aceasta ocazie am descoperit altceva:
Sub rampa sunt 2 conducte transparente pe care merge motorina la rampa tur si retur. Cea de tur are o gaura in ea deoarece a fost topita stand lipta de un surub( nu de la micul incediu) dar nu s-a vazut.
Acuma dupa ce am umblat eu pe acolo probail s-a dezlipit de pe acel surub si a inceput sa curga( dupa ce am dat la automat ieri mi-a inundat tavita de la injectoare si nu stiam de unde vine).
Acuma stau si ma gandesc daca acea conducta nu curgea foarte tare inainte dar tragea aer incat sa nu porneasca? Gaura din ea este aprox diametrul unui surub de 6-8.
O sa pun o poza sa vedeti.
http://img.plici.ro/image/byM
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 15:44 PM   #38
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

De acolo era.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 16:15 PM   #39
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 232
:
[Senior Member]
Default

Ce magarie patentata!Dar daca nu era asta nici nu faceai revizia injectoarelor...
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2016, 19:34 PM   #40
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 36
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Astazi am incerct din nou sa pornesc, asta dupa ce am reparat conducta respectiva.
In prima faza dadeam la automat si nu se auzea nimic nicio detonatie( ca si cu nu scanteieste) , la un moment dat(dupa indelungi incercari) a inceput sa se auda zgomot ca si cum ar da sa porneasca si sa aiba compresie dar foarte scurt.Daca asteptam cateva minute si incercam din nou se auzea la fel iar daca incercam imediat nu se auzea nimic.
Intr-un final dupa lungi incercari fara rezultat m-am hotarat sa mai pun o data testul sa vad ce spune si zice asa:

P0100 Debitmetru film cald care s-a sters si nu a reaparut
P1354 Variatie unghi ax ame cu vibrochen care nu se sterge.

Aer nu se mai vede pe conducte iar presiunea in rampa a urcat la 349 bari in timp ce dadeam la automat.
marius_calborea is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
170, cdi, klass, porneste


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:20 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints