Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Discutii despre model - A Klasse

A Klass 170 CDI nu porneste.

Discutii despre model - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-11-2016, 00:15 AM   #1
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Exclamation A Klass 170 CDI nu porneste.

Salutare la toata lumea!

Sunt nou pe acest forum pe care l-am descoperit cautand raspuns la problema care o am la masina.

Recent am cumparat un A Klass din 2000 170 CDI W168. Masina am cumparat-o defecta, adica nu pornea din cauza ca a ramas fara motorina(spunea propietarul). Pana aici bune si frumoase pentru ca am descoperit aer pe instalatie. Am uitat sa mentionez ca masina a statat aprox 1.5ani intr-o curte.

Dupa ceva chinuiala am reusit sa o pornesc si am lasat motorul sa mearga aprox 10 min la relanti dupa care am vrut sa dau o tura cu ea sa vadcum merge. Dupa aprox 200m mi-a murit motorul si din nou nu mai reusesc sa pornesc. Motorul atata cat a mers a mers foarte bine,rotund, fara prea mult fum. Am schimbat si filtru de motorina gandinduma ca ar fi parte din problema.

In stadiul actual dau la automat, da saporneasca merge cateva secunde si se opreste dupa care dau din nou la automat de catva ori fara semn de pornire, dupa 5-6 chei iara o ia si se opreste si tot asa se repeta.

Nu mai am nici-o idee la ce sa ma uit(am dus-o la unmecanic sa ii fac un test si de 1 sap. il tot face) .

Orice sfat e binevenit mai ales ca stau in Germania si e cam greu cu mecanicii ca nu vorbesc limba.

Va multumesc!
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2016, 19:39 PM   #2
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Vad ca nu raspunde nimeni la acest post, daca nu am postat in sectiunea care trebuia imi cer scuze si ii rog pe moderatori sa il mute acolo unde trebuie.

Multumesc!
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2016, 23:21 PM   #3
Sapphire_black
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Location: Targoviste
Motorizare : 1.9
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salutare ! Din pacate forumul este cam sarac in raspunsuri, presupun ca nimeni nu a mai intampinat problema relatata de tine. Recomand sa o pui pe un tester ,sa vezi daca primesti ceva erori, si in special sa o duci la un service specializat Mercedes-Benz , nu la mecanici de cartier sau expertii din Service-urile multi-marca.
Sapphire_black is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2016, 23:22 PM   #4
DETHAVE
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 170
:
[Senior Member]
Default

Salut!
Pune un tester pe ea,sa ai un punct de plecare.E greu de zis doar din descriere ce are,sunt o multitudine de cauze...care pot genera problema.
DETHAVE is offline   Reply With Quote
Old 11-13-2016, 10:15 AM   #5
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,376
:
[V.I.P]
Default

@marius_calborea
Quote:
In stadiul actual dau la automat, da saporneasca merge cateva secunde si se opreste dupa care dau din nou la automat de catva ori fara semn de pornire, dupa 5-6 chei iara o ia si se opreste si tot asa se repeta.
Verifica furtunul de alimentare/retur, sa nu prinda aer.Verifica si/sau schimba(fa proba ) cu alt regulator de presiune.
Spre exemplificare, am selectat eu postul cu raspunsul util tie.
@Sapphire_black
Quote:
Din pacate forumul este cam sarac in raspunsuri
Da, din pacate, pentru cei care nu-si dau interesul sa caute si sa citeasca.
Pentru cei interesati, din fericire, exista functia SEARCH precum si numeroase raspunsuri.
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 11-13-2016, 12:50 PM   #6
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Este nasol daca a ramas fara motorina deoarece se poate defecta pompa de inalta (conform manualului de reparatie).

1. Umple filtrul de motorina ochi (vezi ca ia cca. 500 g.), nu porneste cu filtrul gol (poti sa dai la automat pana maine),

2. Dai la automat la intervale de cca. 5 min, las-o sa-si faca aerisirea (aerisirea se face automat prin piesa neagra de pe filtru, piesa are dublu rol de aerisire si preincalzire motorina ),

3. Daca vrei s-o ajuti (dupa ce s-au umplut cu motorina furtunele transparente) desfaci racordul flexibil de la filtrul de aer si pe acolo, prin fata pe unde trage aer, dai scurt cu un spray de pornire sau degripant(daca nu ai de pornire) in timp ce altcineva da la automat.
Nu trebuie sa-ti faci probleme cu detonatiile deoarece intre fluxul spay-ului si admisie ai filtrul de aer (eventual se imbacseste acesta).

4. Dupa ce a pornit o lasi sa-si faca aerisirea (urmaresti bulele de aer de pe furtune).

Ar fi bine sa comanzi si garniturile de la furtunele transparente.
Vezi ca pozitia de strangere a acestora este cu siguranta in forma de U trasa/libera nu impinsa. Verifica si asta.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2016, 17:37 PM   #7
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salutare!

Revin cu noutati in problema mea.

Dupa 1.5 sapt. De stat masina la un mecanic in care nu a facut nimic la ea, am dus-o la alt mecanic care a tinut-o si ala 2 zile fara sa ii faca nimic. Intr-un final cel de al 2 lea mecanic zice ca a facut o diagnoza si problema ar fi la un injector pentru care ar trebui date toate jos si trimise la proba operatie costand in jur de 500 Eur.

Acuma nedumerirea mea este: De ce a pornit masina inainte si a mers motorul rotund daca ea ar avea probleme la injectoare?

Tind sa cred ca nu a facut niciun test la ea si a zis asa ca sa se scape de mine.

Nu mai stiu ce sa mai cred. (
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2016, 17:54 PM   #8
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Daca este un injector ce face probleme la cald ar trebui sa porneasca dupa ce o lasi o zi.
Incearca sa o pornesti cum am zis iar apoi sa-i faci diagnoza.
Apare injectorul defect pe diagnoza.
Ca sa fie toate 4 defecte mai putin probabil.
Eu am avut luna trecuta probleme cu injectorul nr.3 (aparea pe tester), l-am schimbat cu unul second care era blocat (masina donoare statuse cca. 2 ani nepornita in parcul de dezmambrari) dar care dupa cca. 4km de mers in forta, turat, numai cu viteza a 2 a, si-a dat drumul.
Masina a pornit cu el asa, isi tinea ralantiul dar motorul galopa, nu mergea rotund.

Cu cel defect, la rece pornea dar dupa cca. 10 min.de mers in sarcina se oprea, cateodata aparea si semnul cu galben in bord.
La incercarile de pornire ulterioare, imediat dupa oprire, pornea din ce in ce mai greu.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2016, 18:10 PM   #9
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Daca este un injector ce face probleme la cald ar trebui sa porneasca dupa ce o lasi o zi.
Incearca sa o pornesti cum am zis iar apoi sa-i faci diagnoza.
Apare injectorul defect pe diagnoza.
Ca sa fie toate 4 defecte mai putin probabil.
Eu am avut luna trecuta probleme cu injectorul nr.3 (aparea pe tester), l-am schimbat cu unul second care era blocat (masina donoare statuse cca. 2 ani nepornita in parcul de dezmambrari) dar care dupa cca. 4km de mers in forta, turat, numai cu viteza a 2 a, si-a dat drumul.
Masina a pornit cu el asa, isi tinea ralantiul dar motorul galopa, nu mergea rotund.

Cu cel defect, la rece pornea dar dupa cca. 10 min.de mers in sarcina se oprea, cateodata aparea si semnul cu galben in bord.
La incercarile de pornire ulterioare, imediat dupa oprire, pornea din ce in ce mai greu.

Maine ma duc sa o iau de acolo si o sa mai incerc sa o pornesc, revin cu noutati.
Mersi !
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-20-2016, 19:43 PM   #10
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default Salut

Quote:
Originally Posted by marius_calborea View Post
Maine ma duc sa o iau de acolo si o sa mai incerc sa o pornesc, revin cu noutati.
Mersi !
Am incercat sa o pornesc dar fara succes, filtrul e plin ochi si nu mai vad aer pe furtun. Face exact la fel, da sa porneasca si moare.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-20-2016, 22:54 PM   #11
Nicky85
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: London
Motorizare : 2155
Age: 31
Posts: 110
:
[Senior Member]
Default

Salut stiu ca se poate intampla si din cauza la senzor ax came sau vibrochen
Ca adica porneste si dupa se opreste

Sent from my E6533 using Tapatalk
Nicky85 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2016, 15:24 PM   #12
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by marius_calborea View Post
Am incercat sa o pornesc dar fara succes, filtrul e plin ochi si nu mai vad aer pe furtun. Face exact la fel, da sa porneasca si moare.
Pune diagnoza si vezi care injector este cu probleme.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2016, 17:30 PM   #13
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salutare din nou!

M-am enervat si am cumparat de pe ebay un tester delphi ca sa aflu ce are masina.

Si in urma testului imi da cod eroare P0205 injector 3.

Acuma caut date despre accest cod.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2016, 17:56 PM   #14
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by marius_calborea View Post
salutare din nou!

M-am enervat si am cumparat de pe ebay un tester delphi ca sa aflu ce are masina.

Si in urma testului imi da cod eroare p0205 injector 3.

Acuma caut date despre accest cod.
,,delphi''
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2016, 18:37 PM   #15
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by marius_calborea View Post
,,delphi''
Nu mai cauta, schimba:

1. Mufa injector 3.
2. injectorul.

Atentie foloseste saibe de cupru originale mercedes la ambele injectoare 3 si 4(pentru 3 trebuie sa scoti si 4).
Este diferenta de 2 lei (5 lei bosch si 7 lei originale mercedes) dar eviti multe.
Eu din cauza bosch-ului am desfacut admisia si injectoarele 3 si 4 de 10 ori, nu exagerez.
Cele mercedes sunt oarecum conice, mai bine astepti 1 zi pana iti vin cele originale.


Cele originale mercedes au 3 "degajari" :
http://www.ebay.es/itm/INJECTOR-WASH...QAAOxyni9TDyym

Bosch-urile au 4 degajari:
http://www.catalog.altgradauto.ro/ar...ctor-8171.html

Ai grija la brida injectoarelor, mai ales la surub, desfa usor, curata cu atentie filetul interior apoi strange cu atentie (eu a trebuit sa majorez filetul pe masina deoarece mecanici au stricat filetul).

Last edited by valyvis10; 11-23-2016 at 18:40 PM.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2016, 21:02 PM   #16
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Nu mai cauta, schimba:

1. Mufa injector 3.
2. injectorul.

Atentie foloseste saibe de cupru originale mercedes la ambele injectoare 3 si 4(pentru 3 trebuie sa scoti si 4).
Este diferenta de 2 lei (5 lei bosch si 7 lei originale mercedes) dar eviti multe.
Eu din cauza bosch-ului am desfacut admisia si injectoarele 3 si 4 de 10 ori, nu exagerez.
Cele mercedes sunt oarecum conice, mai bine astepti 1 zi pana iti vin cele originale.


Cele originale mercedes au 3 "degajari" :
http://www.ebay.es/itm/INJECTOR-WASH...QAAOxyni9TDyym

Bosch-urile au 4 degajari:
http://www.catalog.altgradauto.ro/ar...ctor-8171.html

Ai grija la brida injectoarelor, mai ales la surub, desfa usor, curata cu atentie filetul interior apoi strange cu atentie (eu a trebuit sa majorez filetul pe masina deoarece mecanici au stricat filetul).
Ca sa scot injectoarele imi trebuie cheie speiala(cum am vazut pe net?)

Trebuie sa schimb si mufa si injector sau prima data mufa, proba si apoi daca nu merge schimb injectorul? Daca schimb 1 injector nu trebuie schimbate si restul? sau merge numai unul?

Multumesc de ajutor!

Last edited by marius_calborea; 11-23-2016 at 21:10 PM.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2016, 18:02 PM   #17
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by marius_calborea View Post
Ca sa scot injectoarele imi trebuie cheie speiala(cum am vazut pe net?)

Trebuie sa schimb si mufa si injector sau prima data mufa, proba si apoi daca nu merge schimb injectorul? Daca schimb 1 injector nu trebuie schimbate si restul? sau merge numai unul?

Multumesc de ajutor!
Scuze ca postez acum:

Poti sa schimbi inatai mufa, o pornesti fara admisie (chiar daca este zgomotoasa), pui testerul si poate ai noroc sa fie mufa.
Daca nu porneste, scoti injectorul, nu este cheie speciala, este tubulara torx la surubul bridei.
Problema va fi dupa scoaterea surubului, daca ies injectoarele.
Aici depinde putin de noroc.
Incerci asa :
-inunzi cu degripant in jurul injectoarelor;
-cu o surubelnita/levier bun incerci usor sa misti injectorul stanga-dreapta, mai dai cu degripant , mm cu milimetru stanga dreapta.
-cei de la service au un inertial pe care-l insurubeaza pe racordul conductei de la injector, ar fi bine sa-l ai.

Daca gasesti un service bun merita sa-i pui sa-ti schimbe injectorul, doar injectorul nr.3.

Nu stiu care este buba dar numai nr.3 cedeaza.

Uitasem, vezi ca trebuie sa strambi un pic tabla/tava de colectare altfel nu iese injectorul nr.4
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2016, 18:19 PM   #18
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Scuze ca postez acum:

Poti sa schimbi inatai mufa, o pornesti fara admisie (chiar daca este zgomotoasa), pui testerul si poate ai noroc sa fie mufa.
Daca nu porneste, scoti injectorul, nu este cheie speciala, este tubulara torx la surubul bridei.
Problema va fi dupa scoaterea surubului, daca ies injectoarele.
Aici depinde putin de noroc.
Incerci asa :
-inunzi cu degripant in jurul injectoarelor;
-cu o surubelnita/levier bun incerci usor sa misti injectorul stanga-dreapta, mai dai cu degripant , mm cu milimetru stanga dreapta.
-cei de la service au un inertial pe care-l insurubeaza pe racordul conductei de la injector, ar fi bine sa-l ai.

Daca gasesti un service bun merita sa-i pui sa-ti schimbe injectorul, doar injectorul nr.3.

Nu stiu care este buba dar numai nr.3 cedeaza.

Uitasem, vezi ca trebuie sa strambi un pic tabla/tava de colectare altfel nu iese injectorul nr.4
Salut

Am desfacut toate alea pana am ajuns acolo la injectoare unde am avut marea surpriza sa gasesc urmatoarele:

La injectorul cel din dreapta(4?) este astupat cu ceva poxilina cred(nu se vede piulita conductei.
Tavita de colectare in zona inj. de mai sus si a celui din stanga lui(3) era ceva negru care arata ca smoala si e casant(l-am spart cu surubelnita).

Am desfacut mufa de la 3 si am curatat acolo cu spray si voi incerca mai tarziu sa vad ce zice.

Nu stiu ce sa fac pentru ca daca e corect cum a numerotat eu cilindrii si trebuie sa scot si 4 nu prea stiu cum(cu flexul eventual).

Sunt intr-o mare dilema

Am dat 400 pe masina si am primit 250 ( si de facut nu prea cred ca voi reusii in parcare. Un injector second amgasit cu 50 eur.
marius_calborea is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2016, 18:25 PM   #19
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 400
:
[Senior Member]
Default

Ai identificat bine numerotarea.
Chestia cu "poxilina" nu o inteleg dar trebuie sa-ti faci loc de lucru.
"Smoala" sparge-o curata bine, este de fapt o emulsie de motorina cu gaze si ulei care s-a cocsificat.
Tot ce vezi a iesit pe langa injector datorita "impuscarii" garniturilor de cupru despre care-ti vorbeam inainte.
Poate este si un avantaj si ies injectoarele mai usor.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2016, 21:21 PM   #20
marius_calborea
Junior Member
 
Join Date: Nov 2016
Location: Deva
Motorizare : 1.7
Age: 35
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by valyvis10 View Post
Ai identificat bine numerotarea.
Chestia cu "poxilina" nu o inteleg dar trebuie sa-ti faci loc de lucru.
"Smoala" sparge-o curata bine, este de fapt o emulsie de motorina cu gaze si ulei care s-a cocsificat.
Tot ce vezi a iesit pe langa injector datorita "impuscarii" garniturilor de cupru despre care-ti vorbeam inainte.
Poate este si un avantaj si ies injectoarele mai usor.
Salut din nou!

Dupa cum am spus ca ma voi duce sa fac un test din nou, zis si facut.

Surpriza: in urma raschetarii care am facut-o pe acolo si curatarea mufei a rezultat nicio eroare la injectoare dar masina tot nu da semne sa porneasca presupun ca din cauza acelor garnituri.

Ca sa intelegi ce am zis cu poxilina am incarcat o imagine aici: http://img.plici.ro/image/bm3

Dupa ce studiezi poza te rog sa imi spui ce as putea sa fac acolo? (vezi inj.4 partea aurie in jurul conductei)

Am avut ceva erori dar nimic legat de pornire, airbag, esp.
marius_calborea is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
170, cdi, klass, porneste


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 13:45 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints