Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by bebe944 View Post
    Budapesta
    Budapesta?
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #62
      salut si eu am o problema mare cu consumul este undeva la 30% (asta cand reusesc sa-l pornesc)....si cand verific bujiile ele sunt negre cu miros puternic de benzina ,si uneori una dintre ele este si uda....cam ce reglaje e de facut?

      Comment


      • #63
        Din cate se poate intelege din descrierea ta, debitul de benzina este mare. Daca pana mai zilele trecute iti recomandam instantaneu sa micsorezi debitul din capul de injectie (inbusul de 3) acum iti zic sa le iei pe rand: presiunea de benzina, aprinderea, WUR-ul, vacuumurile... Stiu ca sunt multe dar avand in vedere cele prezentate de tine trebuie sa iei masuri urgente!

        Bafta!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #64
          @nstoe- negre usor afumate nu ude si nici cu miros exagerat de benzina
          - da gaze la epurator la greu dar nici pic de fum albastru la esapament unde este "aer de primavara"
          @merse280 - de la Budapesta la vreo 30 km iesi dupa autostrada si o iei spre tine prin comune pe drum judetean...cred ca ma risc cu o plimbare pina la tine sa facem WURul...ai timp sau esti super ocupat ?
          W126 500SEC
          W124 200CE
          W210 280 4MATIC

          Comment


          • #65
            Esti 100% sigur ca bujiile sunt cele indicate de constructorul Mercedes ? .
            Pentru consum mare de carburant verifica mai intai sistemul de aprindere : bujii noi ( cele de pe masina poate le-o fi trecut vremea ) , cablurile de alimentare a bujiilor , pipele , delco + capac delco , etc . De filtrul de aer nu mai vb.
            Pe urma verifici sistemul de alimentare cu combustibil .

            Ps : nu ne-ai lamurit daca injectia era sigilata din fabrica . Vezi postul #60 .

            Comment


            • #66
              Originally posted by bebe944 View Post
              @merse280 - de la Budapesta la vreo 30 km iesi dupa autostrada si o iei spre tine prin comune pe drum judetean...cred ca ma risc cu o plimbare pina la tine sa facem WURul...ai timp sau esti super ocupat ?
              Te astept si facem sa fie bine.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #67
                @ nstoe - am cumparat :bujii noi , filtre si ulei 10w40 liqui molly din Germania , termostat si o sa masor inainte de schimbarea bujiilor compresia.Are cineva idee cat este la rece si cat la cald compresia la motorul M103 ?
                Daca e slaba compresia , cu toate ca nu da fum albastru sau de alta culoare deloc , o sa ai iau ulei 15w40 si ma pregatesc de o segmentare.Daca e bunicica compresia si acul de la economizor nu "se culca" atunci voi schimba si fisele ...dar cam strange la buzunar pretul !!!
                As dori sa ma ajutati cu o schema a vacuumurilor ceva daca aveti.
                Voi merge la MB WUR-specialist Merse280 si voi face si Wur-ul reglabil .
                Nu cred ca era dus capul de imbus ca ar fi mers in trepte ca scapa....NU AVEA SIGILIUL pe el...era umblat deja pe acolo.Ma gandesc sa nu fie niscaiva vacuumuri puse aiurea , ca nemtalaul era pe linga tehnica rau de tot ...cred ca a vandut-o din cauza consumului...si-a luat Passat 1.9tdi.Capacul de delco si luleaua sant schimbate conform cartii service de 7000km si arata ca noi ...am curatat oxidul si degeaba...NU SE CULCA ACUL!!!
                Last edited by bebe944; 10-07-2011, 16:58 PM.
                W126 500SEC
                W124 200CE
                W210 280 4MATIC

                Comment


                • #68
                  O schema K Jetronic , care poate fi de folos .



                  Clik pe poza , pentru zoom .

                  Comment


                  • #69
                    Salutare si toata stima pentru colegii care au postat anterior, pe tema K-JETRONIK-ului. Intr-adevar, atunci cand ti-o iau picioarele pe repede inainte, si sub imperiul grabei m-am repezit si eu cu cheia hexagonala de 3mm in surubul de reglaj si numai bine nu am cauzat motorului.
                    Imi permit sa ma aflu si eu in treaba si sa istorisesc despre un motor V8 de pe un W126 420SEL, 1990: pornirea la rece = un veritabil cosmar + motorul murea la momentul cand calcam pedala de frana (oprirea in trafic, etc, etc). Dupa ce am reusit stabilizarea si echilibrarea regimului de lucru al motorului, imi mai ramasese doar chestia cu "muritul" in trafic. Partea cu pornirea a fost solutionata intr-un service, unde afacerea m-a costat 110 Euro; tot in acesti bani a fost inclus si UBERSPANNUNGSCHUTZ RELAIS-ul, releul cu siguranta tip "plot" de 15 A dispusa deasupra lui, protejata de un capacel de plastic. Impreuna cu mecanicul (un francez scolit la VW-AUDI) am pus, pas cu pas, la punct relantiul, amestecul, reglajul cantarului, tot-treaba-socoteala, acul economizorului statea putiiiiiin de tot ridicat, iar motorul suna extrem de bine si rotund. Pentru a solutiona si scapa de aspectul mai mult decat suparator al opririi motorului la decelerari bruste (fac aici o paranteza: posesorii de cutii manuale sa uite despre asa-zisa modalitate de a sta cu unul din picioare pe pedala de frana + celalalt picior sa calce acceleratia si sa ambaleze usor motorul, ptr. a preveni oprirea....vorbim de cutii automate aici), am procedat in felul urmator:
                    - odata reglajele la injectie, amestec fiind facute in service iar motorul mergand chiar in mintile lui, nu tu miros de benzina nearsa, nu fum lasat in urma, am considerat ca, firesc ar fi sa nu mai intervin destructiv asupra chichitelor din cadrul ansamblului amestec, cap injectie, cantar, etc si am luat la observat tooooot traseul tijelor, pistonului si parghiilor din compunerea sistemului de control al acceleratiei + al cruise control-ului, incepand cu ceea ce "iese" efectiv de la pedala si se transmite mai departe, catre tijele prevazute cu nuci reglabile in capete. Interventia asupra acelor tije reglabile (lungirea lor) nu a dat rezultate si, dupa multe probe/simulari, am recurs la camasuirea unei bucsi cu un tub varnish, grosimea fiind de cca 1,5 mm. Bucsa respectiva circula intr-un ghidaj prins in mai multe axuri si dispus inapoia capului de injectie al V8-lui respectiv - motor M110.965 parca-. Prin marirea diametrului acelei bucse, aceasta nu a mai avut cum circula pana in capatul ghidajului de culisare; cursa incompleta a acelei bucsi mi-a asigurat succesul atat in eliminarea totala a simptomului de "moare motorul la relanti" , cat si in vanzarea rapida a agregatului 420SEL. Regret si acum faptul ca la momentul mosmandei facute cu acea bucsa ( anul 2007), nu am facut poze relevante.
                    Scuze pentru divagatia de la topic....oricum decat sa va repeziti la reglajul de amestec cu hexkey-ul de 3 mm, mai bine faceti un search pe FORUM si va documentati cu simt de raspundere, altfel....vezi postul 62- consum de 30 la suta.
                    Seara buna tuturor!

                    Comment


                    • #70
                      Neluţule, schema e bună, văd că are şi nişte presiuni de control, lucru pe care eu nu l-am găsit nicăieri când mă preocupa această problemă, numai că aici (mai sus) principiul e invers. Curentul de aer ridică discul debitmetrului şi pistonul capului distribuitor este acţionat de braţul pârghiei, pe aceiaşi parte a reazemului. La Mercedes discul coboară, apăsat de curentul de aer, iar pistonul este plasat dincolo de reazem.

                      În orice caz, injecţia mecanică este de departe cu mult mai stabilă în funcţionare decît KE-ul, atâta timp cât vacuumurile sunt puse corect şi nu sunt pierderi în sistem.
                      Am văzut motor (M 110) care stătea impecabil pe 700 rot/min, fără să tremure şi accelera cu mare repeziciune fără să ezite, numai după o verificare foarte amănunţită a tuturor capilarelor (desfundate şi spălate toate ştuţurile), fără alte intervenţii asupra reglajelor. Când începi să compensezi diferite oscilaţii ale ralantiului dând mai multă benzină, tot consumul se dă peste cap.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        În orice caz, injecţia mecanică este de departe cu mult mai stabilă în funcţionare decît KE-ul, atâta timp cât vacuumurile sunt puse corect şi nu sunt pierderi în sistem.
                        Sunt perfect deacord cu ceea ce spuneti...multi care cunosc povestea si au citit postarile mele in legatura cu M110 si sistemul K-Jetronic stiu cat de multe probleme am avut cu functionarea motorului.

                        Pot sa confirm ca de cand am reusit sa fac sa functioneze tot sistemul (vacuumuri, tot sistemul de injectie ce include si WUR-ul) nu am avut nici o problema la functionarea motorului...doar la peco sunt nevoit sa merg ma des .
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #72
                          Multumesc ! . K Jetronic este si pe "invers" ? . Nu stiam . Schema m-a atras tocmai pentru ca erau afisate acele presiuni . Dai peste fel de fel de lucruri interesante , cautand cu totul si cu totul altceva .

                          Comment


                          • #73
                            Am un w124 2.3 benzina si merge nu ai pe gaz . vreau sa il fak sa porneasca si pe benzina , un mecanic sau un service din iasi care se ocupa cu asa ceva pe iasi nu stiti ? kiar nu stiu ce are . nu ii dau de capat .
                            va multumesc

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by ionutz_jbs View Post
                              Am un w124 2.3 benzina si merge nu ai pe gaz . vreau sa il fak sa porneasca si pe benzina , un mecanic sau un service din iasi care se ocupa cu asa ceva pe iasi nu stiti ? kiar nu stiu ce are . nu ii dau de capat .
                              va multumesc
                              Pompa de benzina functioneaza?
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by ionutz_jbs View Post
                                Am un w124 2.3 benzina si merge nu ai pe gaz . vreau sa il fak sa porneasca si pe benzina , un mecanic sau un service din iasi care se ocupa cu asa ceva pe iasi nu stiti ? kiar nu stiu ce are . nu ii dau de capat .
                                va multumesc
                                Suna aici 0745 365 690 . Este din zona ta . Posibil sa primesti ajutor .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF