Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    continuarea...




















    to be continued...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      continuarea...








      Numai bine va doresc!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #33
        Te-ai încumetat să faci un lucru pe care foarte puţini l-au reuşit. Mie mi-au fost aduse trei astfel de capuri distribuitoare demontate şi remontate greşit. Două au fost irecuperabile, o-ringuri rupte, tâşnea benzina peste tot. Unul am reuşit să-l repar. Principala dificultate este din câte-am observat, reetanşarea celor două părţi ale carcasei capului, separate de acea folie dintre ele care joacă rol de garnitură.
        Tu ce-ai reuşit să obţii după ce l-ai spălat?
        Merge mai bine motorul?

        Comment


        • #34
          Salutare Dl Nelu. Pozele cu distribuitorul pe care le-am postat sunt de pe motorul de rezerva pe care am dat-o jos pentru ca nu merita sa investesc in ea (s-a cunoscut ca a fost umblata in ea pana in coate)

          La vremea respectiva (presupun ca va aduceti aminte...''probleme cu pornirea cu motorul cald'') cand ma confruntam sa gasesc problema la motorul ''nou'' pe care am pus pe masina.

          Cautand problema am ajuns si la distribuitor si binenteles nu am avut curajul sa desfac pe aia care era pe masia si asa am ajuns so desfac pe aia de rezerva (care se vede in poza). Studiand functionarea ei, am observat ca erau slabe sanse sa fie problema de la distribuitor. (binenteles problema era de la WUR care nu functiona in parametri normali).

          Si in final nu am mai desfacut distribuitorul de pe masina deoarece am reusit sa remediez problema cu succes. (am reusit sa reglez presiunea in sistemul de injectie)

          Am dorit sa postez imaginile de mai sus ca posibil sa fie de folos pentru cei interesati.

          P.S. La vremea respectiva si eu am avut nevoie de asemenea poze, dar fara rezultat.

          @Nelu Patrascu: Rezultatul a fost cu succes, dupa ce am remontat distribuitorul, spun deoarece inainte sa cumpar motorul nou am tot incercat sa repornesc motorul pe benzina (functiona doar pe GPL) si dupa mici chichite si reglaje, injectoare duse la desfundat etc. am reusit sa repornesc motorul dar nu a stat in relanti doar daca o tineam turata. Evaluand problema asa am ajuns sa cumpar alt motor pe care am reusit so fac sa functioneze in parametri normali...scuze ca am lungito as mult.

          Va doresc numai bine!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Salutare! Am si eu un disribuitor de rezerva ,(de W124) si problema la mine este ca s-a "mancat" capul surubului in care intra celebrul imbus de 3,si nu mai pot face nici un reglaj cu el.Poate cineva sa ma sfatuiasca cu as putea sa-l inlocuiesc?Ca este bine sa ai un distribuitor de rezerva functional.Multumesc.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #36
              Originally posted by pintea paul View Post
              Salutare! Am si eu un disribuitor de rezerva ,(de W124) si problema la mine este ca s-a "mancat" capul surubului in care intra celebrul imbus de 3,si nu mai pot face nici un reglaj cu el.Poate cineva sa ma sfatuiasca cu as putea sa-l inlocuiesc?Ca este bine sa ai un distribuitor de rezerva functional.Multumesc.
              Salutare.

              Este vorba despre piesa din imagine...


              Accea piesa din vedere nu se pot schimba...spun deoarece se vede bine ca sunt nituite. Teoretic este un surub infiletat la care sunt retezate capurile ca sa nu se poata umbla la ele.

              Se poate vedea in interiorul depitmetrului cele doua capete de surub ca au un pic de filet.



              P.S. Sincer eu nu am incercat sa le desfac dar ma gandesc ca se pot schimba.

              Ar mai fi o solutie...da gaura prin nituri si le inlocuiesti cu suruburi normale.

              Toate cele bune si spor la treaba.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Salutam!
                De schimbat se schimba cu siguranta. Metoda este cea prezentata de Feri. Si la mine acel turnulet l-am rupt din greseala. Piesa se gaseste de cumparat si vine cu tot cu suruburile de prindere. Vine pe original, pretul este intre 80 si 130 lei. Eu inca nu l-am comandat.
                Numai bine!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #38
                  Sa ma bag si eu in vorba. Am avut unele probleme la K-Jetronik la W126 280SE. Am constatat cu stupoare ca am inclusiv o piesa lipsa: acumulatorul de presiune de la capul de distributie. A fost facuta o improvizatie, de vechii proprietari, destul de reusita daca a mers masina fara probleme mai bine de doi ani, doar ca daca masina era oprita mai mult de vreo 5 minute nu pornea la prima cheie (pornea dar se oprea instantaneu = lipsa presiune). Cu motorul rece sau cald dar oprit recent pornea "la sfert" !

                  In urma remontarii piesei lipsa primite de la Feri (mersi si pe aceasta cale) problema prornirii sa ameliorat dar nu a disparut in totalitate. Inca mai face figuri din cand in cand.

                  A aparut insa o alta problema: in cazul franarii de urgenta sau de exemplu la oprirea la semafor motorul se oprea imediat. Nu am reusit sa investighez inca de la ce face acest lucru. Am facut un compromis de moment: am marit ralanti-ul acum la 1100-1200 si in acest mod motorul nu moare cand masina e in D si frana e calcata.

                  In rest, reglajul l-am facut prin incercari repetate...I-am dat debit de benzina, i-am dat aer...I-am luat din debit...I-am luat din aer... Si tot asa pana am fost eu multumit s-au m-am saturat cu chinuiala!

                  Apar din pacate unele variatii de turatii la ralanti din motive misterioase. Dar despre astea la topicul dedicat variatiilor la ralanti! (ce sa facem daca sunt atat de multe probleme ca tot am deschis topicuri pe tema lor? )
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #39
                    Salut Dane !.
                    Exact aceleasi probleme le am si eu . Am luat masina cu ralantiul putin marit , mergea bine , singurul aspect era consumul 10% pe sosea si bujiile negre .
                    Dupa ce s-a coborat ralantiul la turatia de mers in gol au inceput problemele . Oprire din senin la semafor , variatii de turatie la ralanti , dar nu mereu , numai cand ii vine pe chelie . Am schimbat benzina OMW cu AGIP . O vreme a mers bine , pe urma iar au apucat-o dracii .
                    Ideea este ca acest ralanti nu sta locului . Cand il reglez bine cu motorul cald nu mai sta ca lumea a doua zi la prima pornire . Se balbaie motorul si trebuie sa stau cu acceleratia putin calcata pana sare temperatura de 40-50 de grade .
                    Poate reusesti tu sa-i dai de cap la a ta , ca eu nu mai stiu ce sa-i fac .
                    Stima !.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by nstoe View Post
                      ...
                      Ideea este ca acest ralanti nu sta locului . Cand il reglez bine cu motorul cald nu mai sta ca lumea a doua zi la prima pornire . Se balbaie motorul si trebuie sa stau cu acceleratia putin calcata pana sare temperatura de 40-50 de grade .
                      Poate reusesti tu sa-i dai de cap la a ta , ca eu nu mai stiu ce sa-i fac .
                      Stima !.
                      Feri ar zice sa verifici/reglezi WUR-ul! Acela are rolul de a regla presiunea in sistem in functie de temperatura motorului si se pare ca are un rol foarte important. Iar daca WUR-ul e cu "hibe" sistemul face niste figuri foarte ciudate.

                      Cert e ca la mine se prezinta in stare vizuala foarte buna. Trebuie totusi pus pe un aparat (manometru) si vazut cat baga cu motorul rece si cum lucreaza odata cu incalzirea motorului.

                      Cum ziceam mai inainte...Feri stie mai multe si despre WUR!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #41
                        Feri , te rog lumineaza-ne .

                        1-Wur este una si aceasi piesa ca si Warm up ? . Se poate regla ? .Cum anume ? .



                        2-Cum se numeste piesa din imagine si ce rol are ? .



                        Multumesc frumos !.
                        Last edited by nstoe; 08-16-2011, 16:51 PM.

                        Comment


                        • #42
                          WUR = Warm Up Regulator! Prima poza! Poza a doua nu am idee ce este.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            E regulatorul presiunii de benzina. Saibele sunt pentru reglaj. E montat langa tur si retur in distribuitorul de benzina.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #44
                              Multumesc ! .
                              Pentru a ramane in topic :
                              1- Warn up-ul ( prima poza ) are in componenta o banda bimetal , o diafragma vid si o supapa de control . Are sarcina de a reglementa presiunea de combustibil , precum si de a imbogati amestecul aer/carburant in functie de temperatura motorului . Functioneaza si pe post de soc . Este calibrat din fabrica si in afara de mentenanta ( in timpul indelungatei exploatari bimetalul se poate decalibra , supapa se poate bloca ) nu se regleaza .
                              2 - Regulatorul de presiune (a doua poza ) are rolul de a regla presiunea de combustibil prin returnarea in rezervor a unei cantitati de carburant daca presiunea in rampa este prea mare . Se regleaza cu acele saibe de cupru sau Al .

                              Am scris acestea pentru a arata cat de delicate sunt aceste mecanisme , iar atunci cand se intervine trebuie facut impreuna cu aparatura adecvata , manometru + aparat de masurat CO .

                              Comment


                              • #45
                                Salutare Dl-lor!

                                In prima poza se poate vedea WUR-ul (Wurm Up Regulator)...precum a mentionat si Dan mai sus. Da, se poate regla...se poate vedea schitele si pozele pe pagina 1. Dar necesita niste improvizatii (se poate vedea in pozele postate de mine pe pagina nr. 1).

                                P.S. Si eu la randul meu am facut accea improvizatie cu surub (se poate vede in poza surubul montat pe WUR, pagina 1) ca sa pot regla mai usor WUR-ul.


                                In a doua poza se poate vedea piesa ''prim regulator de presiune'' care este montata pe sistemul de injectie care are rolul de a returna combustibilul in rezervor in caz daca presiunea creste foarte tare. Piesa este calibrata din fabrica.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF