Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Jos manuala , sus automata

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-21-2010, 00:05 AM   #21
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 47
Posts: 1,190
:
[Senior Member]
Default

Atunci mai bine lasa-l asa deocamdata si vezi ce huruie, rulmentul intermediar de la cardan sau de la roti. Usor le vei face pe toate, rabdare si bani sa fie.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2010, 13:06 PM   #22
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 49
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by e-man View Post
Corect unul bun da unde... ca in copaci n-am vazut nici unul crescand, ca daca ar fi asa as lua o recolta intreaga.

Torusi imi este frica de un lucru ca totsi dupa asta masina nu va mai avea forta suficienta pentru urcat rampe gen 10%...exista acest risc sau nu ca sincer nici cu grupu asta fulgerica nu o pot numi, e asa ca ursu domol asa sa nu faca spuma

Fa o analogie cu pinioanele de la bicicleta :
Cu cat e pinionul mai mic pe spate ai viteza mare si cu atat mai vartos apesi pe pedale ( grup 3.46),cu un pinion mai mare pedalezi mai lejer ,si iei viteza mai lejer (3.07),doar ca i-ti trebuie ceva ,,turatie" la pedale

Eu cu 3.46 urcam greu cu a 3-a pante gen posada ,dupa ce am pus 3.07 nu mai am aceasta problema ...
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2010, 20:10 PM   #23
luciandelaiasi
Senior Member
 
luciandelaiasi's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: iasi
Motorizare : 3,5 TD & 2,5 TD
Posts: 558
:
[Senior Member]
Default

Dupa calcule matematice reiese invers fata de ce zici tu dar asa o fi.Din cate stiu eu raportul grupului inseamna nr de rotatii ale cardanului pentru o rotatie a rotii.
Apropo imi poate spune si mie cineva ce raport are grupul la 2,5 d automat w124?
Ce ulei sa bun intrun grup autoblocant pe el are o tablita pe care scrie ,,special oil'' si are aerisitoare la iesirile ptr. planetare?



Rog informare si contrazicere daca e cazul fata de cele spuse de mine!
luciandelaiasi is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 01:09 AM   #24
e-man
Senior Member
 
e-man's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 350 SD
Age: 35
Posts: 147
:
[Senior Member]
Default

Eh domnilor s-a montat pe masina una bucata grup dif 3.06 de pe un w 116 450 sel, fara neam de joc huruieli samd.
Dezavantaje.
Sa spunem a trebuit sa schimb puntea cu totul si cu asta si niste bucsi de mari dimensiuni si destul de scumpe, la ambele punti (si pe amea si pe cea nou venita) erau pilaf a trebuit luat totul nou.
Grupul pus pe masina nu mai are prindere excentrica si vine prins de punte prin intermediul unor buloane direct, nu ca celalalt cu 3 bucse pana la caroserie...probabil poate transfera si mai usor vibratii daca are probleme sau .
Am avut o mare strangere de inima alimentata si de mecanicul meu legata de faptul ca a trebuit sa renunt la ABS.
Odata cu aceast transfer a trebuit sa umblu si la tamburii de frana unul din ei s-a distrus la mine in mana i-a cazut ferodo-ul si toate arcusoarele de acolo s-au transformat pur si simplu in faina, insfarsit facut azi comanda la magazin luat iar tot nou...la naiba... nu se mai tremina.
Testul.
Binenteles ieri duminica nerabdator am montat ce era de montat pe masina ca sa poata rula... bine fara anumite elemente de interior si caroserie (necesita si unele lucrari de tinichigerie dealtfel).
Ca prima impresie masina raspunde altfel asta si datorat faptului ca mecanicul meu a repus in ordine vacumurile cutiei si acum raspunde altfel, e mai sprintena chiar si la plecarea de pe loc parca motorul are mai multa forta.
Totusi cred ca inca se plafoneaza dar e adevarat nu am putut sa o vad cum se aseaza la drum au fost doar cateva tururi de forta pentru a vedea comportamantul grupului daca necesita reparatii sau eu mai stiu ce interventii.
Probabil si mai bun i-ar fi un 2.88 dar cred ca bomboana deasta nu prea am sanse sa gasesc.

In sfarsit va tin la curent cu problematica aceasta, si va multumesc inca o data de sfaturi.
e-man is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2013, 13:04 PM   #25
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Ok. Cu greu ...dupa ce am reusit sa schimnb interior etc a venit si randul cutiei. Am reusit cu greu sa gasesc un cardan lung, cam rare
Acum ma uitam dupa cutii.
Care s-ar "lovi" mai bine cu motorul de 2.5? E ok cea de pe 300d sau numai de pe 2.5? Vreo serie ceva? Multumesc

Daca mai aveti vreun sfat...este binevenit

Sarbatori fericite
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2013, 13:10 PM   #26
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 1.6, 2.0D
Age: 45
Posts: 3,924
:
[V.I.P]
Default

Am văzut săptămânile astea (pe Mercador, dacă nu mă-nșel) motor dizăl de doijumate cu cutie automată. Nu mai rețin câte sute de iepurași cerea cetățeanul, dar ideea e că se găsesc la tocat ... Spor !
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
Piroska W168 Elegance -> 1.6
W124 -> 200D
Levi is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2013, 14:03 PM   #27
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Aham...super.
Stiti cumva daca cardanul e acelasi la oricare Sel? Ca am gasit la cineva dar i-am zis sa fie sigur ca e de sel si nu de se ca e mai scurt si acuma ma pune sa verific sa ma asigur ca se potriveste..dar insista ca e de sel. De aici si intrebarea de este un singur tip de cardan pe toate sel- urile!?!
Multumesc
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 23:11 PM   #28
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Chiar nu stie nimeni daca la modelul SEL cardanele sunt la fel sau difera? Nu de alta..dar greu am gasit si il pierd si pe asta indata de nu ma hotarasc..
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 23:19 PM   #29
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,321
:
[Organizator de intalniri]
Default

Eu asa stiu ca este mai lung decat la SE!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 12-31-2013, 00:24 AM   #30
Leo
Senior Member
 
Leo's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 300 D 24v
Age: 35
Posts: 652
:
[Senior Member]
Default

In primul rand nu ai specificat despre care cardan vorbim. Cel din fata sau cel din spate?
Din primul tau post pe acest topic inteleg ca schimbi cutia manuala cu una automata.
Din experienta mea in modificarile de acest gen, stiu ca o cutie automata e mai lunga decat una manuala, deci iti trebuie un cardan (fata) mai scurt, si nu mai lung cum ai spus tu.
Cardanul fata nu conteaza daca este de SEL sau SE, cu exceptia faptului ca cele de 420,500,560 au flansele mai mari in diametru (110 mm). Flansa o recunosti repede daca e mare sau mica, deci iti ramane sa stii ce lungime sa ceri. Cardanul din spate de SEL se potriveste la nuturi cu foarte multe cardane de Mercedes din diferite generatii, deci nu e nevoie sa-l schimbi si pe el, mai ales ca se gaseste foarte greu.
__________________
W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D


- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.
Leo is offline   Reply With Quote
Old 12-31-2013, 09:25 AM   #31
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Pffff...si eu cautam neaparat de sel ca...cam toti au zis ca imi trebuie mai lung ca cutia automata e mai mica...
Am gasit la pret bun ambele(set) ..deci le iau pe amandoua si unu poate sa stea rezerva
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-31-2013, 09:37 AM   #32
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Da, corect, vreau sa pun inapoi manuala. Acuma treaba e ca cam toti mi-au zis invers. Adica, ca cutia automata e mai scurta si imi trebuie cardan mai lung fata de cel care il am. Ok..si din moment ce am cel lung la spate si al mic se gaseste nu ar trebui sa fie asa mare problema nu? Deci ar merge si un cardan de w126 se pt fata?
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-31-2013, 22:15 PM   #33
Leo
Senior Member
 
Leo's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 300 D 24v
Age: 35
Posts: 652
:
[Senior Member]
Default

Eu nici n-am atins cardanul spate. Am pus un cardan fata de pe un W124. Cu cardanul spate montat, masori distanta de la cutie pana aproape de sfarsitul nuturilor de la cardanul spate. La nuturi ai o toleranta destul de mare, adica poate fi si putin mai scurt. Important e sa se imbine pe nuturi, apoi strangi piulita mare si gata. Spor!
__________________
W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D


- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.

Last edited by Leo; 12-31-2013 at 22:19 PM.
Leo is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2014, 11:48 AM   #34
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Multumesc
NeRv1 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
automata, jos, manuala, sus


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 11:11 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF