Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare pt cei ce se pricep bine(Dok)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare pt cei ce se pricep bine(Dok)

    Mi-a murit electromotorul la 560 sel-ul meu.L-am dus la un tip si mi l-a facut,am luat masina in seara asta.A schimbat elemente uzate,stricate de prin el cu altele luate de la un alt electromotor.Acum porneste.Insa problema e ca de fiecare data cand o pornesc,trebuie sa dau de 2 ori la cheie: prima data se aude un zgomot ca si cum electromotorul ar patina in gol,un zgomot ascutit,un carait precum cel facut de polizor sau ca atunci cand o elice metalica atinge cu bratele ceva.Cand dau a doua oara la cheie imi invarte normal si porneste.Dar intotdeauna trebuie sa aiba o astfel de prima repriza de "pilire" pt a ajunge apoi sa invarta normal.
    Sincer mi-e frica in timp sa nu creeze probleme.Oricat de scurta as face prima repriza cand dau la cheie,tot simt ca imi "pileste" ceva pe acolo.
    Care credeti ca e mecanismul si ce poate fi facut?
    Eu ma gandesc ca mai mult ca sigur ,elementele luate si puse la schimb au fost de pe un electromotor de cobra sau orice caz NU de pe unul de V8 benzinar(pt ca nu prea exista asa ceva pe aici).
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Am mai auzit la multe masini sa faca si de mai multe ori asa cum zici tu...cel putin asa cred ca e acelasi fel de zgomot, se invarte in gol si dupa una doua chei porneste.(insa nu prea suna a "pilire" zgomotul ala)...Bendixul cre ca`i baiu.Bafta in rezolvarea problemei! (si daca postul meu e o aberatie, ma scuzati) La naiba...acuma citesc si eu: "pt cei care se pricep" ...treci cu vederea peste post)...
    Last edited by serifu; 01-03-2009, 00:41 AM.
    1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

    Comment


    • #3
      Orice sugestie e binevenita Dar sa se bazeze pe argumente clare.De ce crezi ca e bendixul?De ce un bendix "bolnav" ar determina electromotorul sa invarta in gol initial si de abia apoi la a doua cheie sa "prinda" bine?
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Acu 6 7 ani, nu mai retin exact, se auzea un zgomot la eletromotor la busu` nostru, un iveco turbo daily.Cand s-a stricat, niciodata nu pornea la prima cheie, eventual la doua si dupa un timp relativ scurt la a 6a...a7a si`n final, deloc stiu ca a schimbat bendixul si a mers dupa. Retin sigur ca asta a fost buba.Nu sunt avizat in ale mecanicii , nu bat in cuie ca asta ar fi problema si la tine...cum zici tu, o sugestie doar.
        1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

        Comment


        • #5
          Daca inteleg bine ceeace tu descrii, bendixul face figuri, merge in gol, nu cupleaza din prima.
          Last edited by orca; 01-03-2009, 03:35 AM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Bendix-ul 100% , am avut aceeasi problema. Sunt niste roti dintate acolo si cand una e tocita, iti patineaza. Trebuie schimbat si scapi de problema.

            Comment


            • #7
              Panarama de bendix... cand ii dai cheie un pinion se deplaseaza si calca pe dantura de la volanta. La tine nu merge din prima...
              La panaramele de masini stiu ca se mai si repara, dar ma indoiesc ca nu vei gasi.

              Comment


              • #8
                Si care e explicatia ca nu merge din prima dar merge din a doua incercare?
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Si care e explicatia ca nu merge din prima dar merge din a doua incercare?
                  Bendixul are doua roluri:
                  1)Actioneaza ca un releu,facand legatura electrica intre baterie si electromotor.
                  2)Culiseaza longitudinal,impingand pinionul electromotorului spre volanta.
                  Cand tu pui primul contact,este fie "inghetat" de la frigul de-afara,fie blocat mecanic intr-un fel sau altul - posibil din cauza uzurii.Dupa ce se invarte in gol odata,se "dezmorteste" si pe urma isi face treaba.Oricum nu e normal si trebuie remediata treaba, pentru ca invartirea in gol produce mai multe probleme:electromotorul nu e facut pentru turatii mari,ci pentru putere si asta duce la defecte cauzate de forta centrifuga (dezlipiri contacte la colector,uzura prematura a bucsilor,periilor,etc),uzura pinionului electromotorului,a coroanei volantei,samd.

                  Comment


                  • #10
                    Posibil sa fi avut dreptate... schimba bendicsu ca o sa rateze startul de mai multe ori de acuma inainte...pana o sa`l rateze de tot.Si`i pacat ca asa agregat sa stea parcat
                    1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

                    Comment


                    • #11
                      Posibil sa nu ai electromotorul centrat. Slabeste-l, fa o parghie cu ceva intre el si bloc si strange-l la loc.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TomJones View Post
                        Posibil sa nu ai electromotorul centrat. Slabeste-l, fa o parghie cu ceva intre el si bloc si strange-l la loc.
                        S-ar putea sa ai si tu dreptate.Spun asta pt ca:
                        -masinii mele tocmai i-a fost dat jos electromotorul ,reparat si pus la loc
                        -inainte de aceasta reparatie bendixul nu dadea nici un rateu,nu mi-a facut niciodata probleme.
                        Totusi,bulgarul mi-a dat o explicatie logica pt care ar putea fi bendixul,si ii multumesc pe aceasta cale.Daca ar fi electromotorul necentrat bine,ar putea fi explicat primul rateu si apoi functionarea de la a doua cheie?
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Am descoperit ce are.Omu mi-a pus alt electromotor,care este mai scurt(sau mai lung).Este alt tip de electromotor.Al meu este ca la w124 din cate am inteles.Luni ma duc sa cumpar carbuni pt un electromotor care este pe tipul masinii mele si mi-l pune.
                          P.S.Simt ca nu are destul de multa vlaga masina mea.Adica mai mult face zgomot motorul decat sa ma bage in scaun sa rupa scaunul cu mine.Este evident mai slaba in demaraje de ex decat un E280 benzina.Si cred ca e de la cutia automata care nu mai transmite decat o mica parte din puterea motorului.Oare se poate repara sau cat ar costa o cutie noua?
                          Last edited by ionutz_ng; 01-03-2009, 21:25 PM.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            Mai Ioane da cu niste poze nu ne lovesti la Khobra ta? Ca de vorbit vorbim pana maine da de cand o ai parca n-ai prezentat-o.....sau daca da, pune linku...

                            Comment


                            • #15
                              Daca nu ai schimbat uleiul la cutie poate ar fi indicat sa o faci acum, daca tot spui ca nu trage.

                              Un 2009 cu "zvac"!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF