Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intra greu in treptele inferioare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intra greu in treptele inferioare

    Hello

    De ceva vreme am o problema care se accentueaza. Cand erau temperaturi mai mici(-10 pana in jur de 0 grade) intra greu in treapta 1 si de multe ori intra cu CRRR in treapta 2, mai ales ales in primele 5 min. Dupa aceea parca se schimbau o idee mai usor treptele, dar tot greu.
    Acum de cand s-a mai incalzit nu mai e asa de accentuat, dar a inceput sa intre si sa iasa mai greu si din treptele mai mare(3,4,5,6).

    Am fost deja in mai multe parti(3 service-uri), printre care si la MB din Timisoara. Fiecare mi-a zis altceva. Ba ca e cutia stricata si ca trebuie desfacuta, ba ca e ambreiajul uzat si trebuie schimbat, iar la MB mi-au zis ca masina merge bine si nu are nimic. La alt service nici nu m-a mai primit dupa ce le-am zis de problema...

    Tipic romaneste, ce sa mai zic, Pacientul sanatos dar mort. M-am saturat pana peste cap de "mecanicii" care stiu doar sa schimbe ulei si sa puna o placuta de frana.

    Uleiul a fost schimbat in cutie in decembrie.
    Are cineva vreo idee?

    Masina e c220cdi 203 din 2004

    Mersi
    Seba

  • #2
    La mine agata in treapta 1 asta iarna , am schimbat uleiul din cutie si am pus ulei original mb dar doar 1,2 litri precum recomanda mb ul. Acum problema s a rezolvat ,dar pe viitor ma gandesc sa pun un ulei mai subtire si mai performant pentru a ajuta cutia dar trebuie sa ma documentez.orice opinie e binevenita.

    Comment


    • #3
      Ce ulei ai pus in cutie? Recomand sa pui original MB 1,2 litrii. La cutia aceasta nu se pune ulei pana da pe afara ca la alte cutii de viteze.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Problema asta am intalnit-o de doua ori.

        Cauza: placa de presiune uzata.

        Comment


        • #5
          Uloi am pus original de la MB cu 125ron/l. Am pus initial pana in gura busonului, dupa care am mai scos 200ml. Intr-un final au ramas 1,4l, dar nu s-a schimbat mai defel comportamentul. In concluzie nu e de la ulei buba.

          @XBG: cred ca ai dreptate. Cateodata parca nici nu debreiaza cum trebuie si trebuie sa trag mai tare de schimbator.

          Multumesc pentru raspunsuri
          Va tin la curent
          Last edited by grizzlee; 04-06-2017, 16:00 PM.

          Comment


          • #6
            Ai incercat sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti ambreiajul? Deoarece si ambreiajul foloseste lichid de frana din acelasi vas ca si franele dar compartimentat separat.

            Comment


            • #7
              Johnny, prin noimebrie am facut un upgrade de frane si atunci s-a pierdut destul de mult lichid de frana, care a fost ulterior completat. Nu mi-a trecut prin cap ca poate a tras ceva aer pe acolo. Mersi fain de sfat, am sa incerc asta
              Si acuma urmatoarea intrebare: Puteti sa imi spuneti va rog cum se aeriseste ambreiajul?

              Comment


              • #8
                Cred ca e suficient sa dai drumul la roata desfacand conducta. Primul ramane fara lochid ambreiajul. Golesti, pui nou si aerisesti.
                Daca mai ramane ceva pe instalatie se aeriseste singur.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  La Opel Astra din 2010 aveam pe deasupra cutiei un aerisitor exact ca cel de etrier asa ca nui exclus nici la Mercedes sa fie la fel pentru cilindru.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    cred ca e relativ simplu sa verifici.
                    Dezactivezi ESP, ridici spatele in aer sau macar o roata si in v1 cu ambreajul apasat ar trebui sa nu se invarta rotile.

                    Insist cu ESP dezactivat cu o roata in aer, ca altfel s-ar putea sa iti plece de pe cric.

                    Daca ar fi aer nu vad de ce s-ar rezolva odata cu temperatura.
                    Evident, o aerisire nu strica, daca afli cum se face, posteaza aici.

                    Comment


                    • #11
                      @grizlee ambreiajul are aerisitor ,sub masina este pozitionat pe partea dreapta sub un buson dreptunghiular de cauciuc (partea soferului).Se aeriseste la fel ca si frana.

                      Comment


                      • #12
                        Nu este exclus sa ai probleme la sincroane. Duse sau pe duca. Eu la w210 le meu 2.2cdi am patit treaba asta. In vitezele 1 si 2 intra foarte greu asa ca am mers cu ea la doctor am desfacut-o si a constatat ca era bulit sincronul pentru 1 si 2 iar cel pentru 3-4 pe duca.
                        Astea se gasesc numai oe. Partea proasta este ca numai piesele m-ar fi costat in jur de 2400 la modelul meu. Am decis sa iau una second 1000 lei. Toate bune si frumoase pana la proba cand am constat ca intra greu in vit 1(mult mai bine decat cea a masinii dar cam greu). Dupa mai mult studiu am aflat ca fata de cantitatea initiala cu care iese din fabrica masina, mercedes a lansat o informare cum ca la urmatorul schimb sa se puna cu 200 ml mai putin decat scrie in carte. Am facut si treaba asta si situatia s-a imbunatatit. Nu merge perfect dar mult mai bine. Iarna se simte mai tare pana se incalzeste dar m-am obisnuit si nu o fortez.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa le iau pe rand.
                          1) Aerisit ambreiaj si vazut daca da vreun rezultat. Sper, dar sunt un pic sceptic. Incerc cu o roata ridicata si daca nu merge, caut busonul respectiv.
                          2) Schimbat ambreiaj si placa presiune. Sper sper sa nu fie si volanta cu bai, ca e scumpa. Tocmai ce am investit toate economiile in alta restaurare.
                          3) Daca tot nu se schimba in bine, duc cutia la doctor sa verifice sincroane si furci.

                          Daca aveti alte idei sau propuneri, sunt deschis.

                          Chestia cu uleiul am patit-o si eu, dupa care am scos cei 200 ml si a mers ca inainte.
                          Va tin la curent, abia dupa Paste am timp sa o duc la mecanic.

                          Comment


                          • #14
                            Cu roata nu faci nimic , ambreiajul are circuit separat de cel de franasi daca are aer acolo ramane ,e usor de gasit aerisitorul pt ca este pe cutia de viteze sub ea acoperit de acel buson de cauciuc pt protectie care este destul de mare ,nu ai cum sa nu il vezi.p.s sa ai lichid de frana pt a complecta totodata.

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu un feedback la problema mea. Cum am putut sa ma lipsesc de masina un pic, am dus-o la mecanic.

                              Verdictul e simplu:

                              - ambreiaj,placa presiune/volanta in stare foarte buna cu uzura minima
                              - cutia dusa la reparat la Abdul la Cluj, gasite probleme la pinion treapta 1 si 2 , sincroane treapta 1-2 si selector ptr treapta 2 plus ceva minuni de inele de care nu mai imi aduc aminte. Piesele vin doar pe OEM si costa aprox 2k ron, manopera 300 ron.

                              Desi o cutie sh e tentant de ieftina,am ales sa o repar pe actuala. Stiu cel putin ca nu mai am necaz cu cutia pe viitor. Cu ocazia asta am comandat si un kit nou de ambreiaj daca tot e desfacuta masina.

                              Asteptam pana vin piesele de la MB, mai revin cu noutati dupa aceea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF