Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire senzor unghi volan W203 C200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna ziua. Aceeasti eroare pentru senzor unghi directie (din cate am inteles este o spira infasurata in jurul volanului ) imi apare si mie pe STAR pe un W203 C200, dar in bord nu am avut niciodata vreo eroare de ESP in bord. Precizez ca am senzatia ca si mie imi trage putin dreapta, cel putin e mai pronuntata acum iarna, cu cauciucurile de iarna. Ceea ce am doresc sa aflu este daca este imperativ sa fie reparata aceasta defectiune, deoarece nu am sesizat nici o diferenta in stilul de mers al masinii. Cu stima!

    Comment


    • #17
      Nu stiu cum e la tine. Probabil ca daca in bord nu iti apare nici o alarma atunci totul este in regula. La mine insa nu este disponibil ESP-ul sub nici o forma si pe zapada asta chiar au fost niste situatii de derapaj in care a trebuit sa ma descurc singur. Unde mai pui ca nu sunt nci amator de drift-uri. Ceea ce accentueaza riscul de alunecare este faptul ca avem tractiune spate (stiu...corect este propulsie).
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #18
        Originally posted by haddess View Post
        Eroarea mot-a-mot a Star-ului este C1140 004 N49 (senzor unghi directie): semnal inexistent
        In cazul asta cred ca trebuie schimbat senzorul dar mai intai verifica cabluri , mufe , poate este ceva dezlipit corodat sau sarit . Ceea ce este curios este ca cei de la reprezentanta nu ti-au zis exact despre ce e vorba si ce trebuie facut . Degeaba au DAS daca pleci la fel cum ai venit . Sfatul meu este sa mergi la un coleg de pe forum care are Star-ul si care isi da interesul sa rezolve problema .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #19
          Va salut , am si eu de curand aceeasi problema , legata de senzorul unghi volan ,la inceput cand luam brusc volan stanga se aprindeau ,abs , esp bas dupa ce opream si reporneam erorile dispareau, asta iarna am fost plecat din tara asa ca masina a ramas in garaj cam 5 luni , si bateria sa descarcat, cand am revenit am reincarcat bateria si am pornit , a ramas aprins in bord abs, dar ca defectiuni , apreau si esp si bas. Fost la test si verdict senzor unghi volan,.

          Comment


          • #20
            Am uitat sa va spun ca masina e un e 200 din 2001

            Comment


            • #21
              Am uitat cu totul de topicul asta. Imi cer scuze. Rezolvarea in cazul meu a fost inlocuirea senzorului de unghi cu tot cu spirala de contact, luat din dezmembrari. A fost o treaba destul de usoara daca se urmaresc cativa pasi:
              1 - masina cu rotile drepte
              2 - se scot bornele de la baterie
              3 - se scoate airbagul din volan prin desfacerea suruburilor din spatele volanului
              4 - se scot mufele de la claxon, airbag samd, apoi desface volanul cu ajutorul unui prieten care sa tina contra de el
              5 - se scoate afara spirala cu senzorul de unghi desfacand cele 3 suruburi pozitionate asimetric
              6 - se centreaza noul senzor dupa cum urmeaza: se invarte catre stanga pana se simte o usoara rezistenta din partea spiralei de contact, semn ca a ajuns la capatul cursei (nu fortati, deoarece se poate rupe spirala). Rotiti spre dreapta intre 3 si 3,5 ture, pana cand suruburile dispuse asimetric se portivesc cu gaurile. Aceea este pozitia de centru a senzorului.
              7 - in aceasta pozitie se monteaza senzorul pe coloana de directie
              8 - restul montajului se face in ordine inversa. Atentie la montarea volanului sa il montati la marcajele care sunt date pe el, respectiv pe coloana de directie, iar un prieten trebuie sa tina contra de volan ca sa nu deteriorati blocatorul.
              9 - dupa cuplarea bornelor se porneste motorul si se reinitializeaza senzorul prin viraj stanga maxim, apoi dreapta maxim.
              Ca si scule, trebuie un torx (nu mai retin ce marime) pentru airbag-ul de pe volan si un imbus cu teava prelungitoare(nu mai retin ce dimensiune) pentru surubul volanului de pe coloana de directie.
              Durata aproximativ 1 - 1.5 ore, consum 2-4 beri (cu tot cu prietenul care tine contra)
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                Salut,

                Am si eu un C200 CDI din 2006 si cand pornesc imi spune ESP malfunction, please visit workshop. Dupa ce opresc motorul imi spune ESP unavailable please see owner's manual si mai merge ESP-ul o tura, pana cand aparea iar ESP malfunction. Ma puteti sfatui ce sa fac? Sau ma puteti ajuta cu o reparatie? Am inteles ca eroarea provine de la acea spira de la volan.

                Multumesc
                Last edited by MaxCaty; 01-05-2017, 13:15 PM.

                Comment


                • #23
                  Salut,
                  Exact aceeasi eroare o am si eu , ESP fault visit workshop.La mine este problema din spirala volan. Incerc de ceva vreme sa gasesc una cu acelasi cod de pe masina ,dar fara rezultat.Probabil si codul tau incepe cu A169..... Ca sa ajungi la spirala , dai jos volanul si te uiti pe piesa ce fel de cod are.Am incercat sa montez una de pe un CLK 2005 , piesa este identica , dar din cauza ca nu era acelasi cod , nu au mers comenzile volan...
                  Inca nu am reusit sa gasesc , cu toate ca am dat anunt la aprope toate dezmembrarile de pe net.Ai grija ca si tu , probabiul , ai nevoie de spira ptr model C Class facelift.
                  Succes

                  Comment


                  • #24
                    Multe coloane de directie au un marcaj pe ele care trebuie sa se alinieze cu un reper de pe caseta de directie. Doar apoi se monteaza volanul asa incat sa fie drept.
                    La w211 avem o toleranta de 1 dinte, deci fiecare poate monta volanul cum i se pare lui ca sta mai drept, important e ca acest senzor sa stea ok si reperul de pe caseta sa fie aliniat cu cel de pe coloana.
                    In felul acesta avem certitudinea ca pozitia casetei de directie e centrata in mijlocul acesteia fara ca sa fie nevoie sa mai desfaci volanul cand reglezi directia.

                    Toate acestea nu influenteaza in vreun fel masina, DAR e o conventie f utila.
                    Respectand aceasta conventie, mesterul care regleaza directia, cand va bloca volanul drept, implicit va bloca si caseta in pozitia de centru si apoi se va apuca sa regleze rotile pt unghiul corect.
                    Mesterul va verifica de sub masina reperele ca sa ramana aliniate si inainte si dupa reglaj si asa ai certitudinea ca volanul a fost corect blocat.
                    Altfel, intr-un caz extrem rotile vor fi aliniate, volanul va fi drept, dar caseta va sta virata intr-o parte. Masina va merge ok, dar soferul va observa ca volanul se invarte mai mult intr-o parte decat in alta.
                    Evident, e un caz extrem, servit pt exemplificare.

                    Cel putin eu asta am tras ca si concluzie dupa ce am citit documentatiile si am experimentat practic pe w211.

                    Comment


                    • #25
                      Salut si merci de sfat. Deci trebuie sa iau codul de piesa de la Mercedes si apoi sa gasesc una identica. Merci mult!

                      Comment


                      • #26
                        Eroare ESP Mercedes C220 W203

                        Salutare. Masina am luat-o de o saptamana. Vai de ea saracuta. Voi avea mult de munca. Deja am comandat CD player, urmeaza Volan, maneta semnalizator si tavita de sub cd player.


                        Bun, sa trec la subiect. Apare eroare in bord cu ESP not working. Am facut o diagnoza, rapida, la un vecin, care e pasionat, cu Delphi. 4 erori pe cutie si 3 pe multifunctie.

                        CUTIE: P2311, P2312, P2001, P2600.

                        Multifunctie: 90101 (cod de defect necunoscut), B1353 Senzor unghi directie - Permanent, B1000 Unitate de control defecta - Permanent.
                        Eu banuiesc ca ar fi spirala din volan, va rog frumos un sfat legat de aceasta presupunere. Mai mentionez ca volanul momentan nu sta drept, pentru a mai am de schimbat 1 brat si 2 bielete, iar apoi merg a reglare unghi directie.

                        O alta problema este aceea ca maneta de semnalizare se misca cu tot cu carcasa de pe "gatul" volanului. Am dat volanul jos, la fel spirala si manetele de pilo automat si semnalizare, iar ce a ramas se rotea pe acea coloana de metal, ca un inel mai mare. Ce pot face ca sa scap de aceasta miscare a manetelor? Multumesc anticipat!



                        PS: contul a fost inregistrat de catre prietena mea, iar email-ul meu. dar si ea are tot Mert, doar ca A180 CDI.

                        Comment


                        • #27
                          Mergi la Giarmata la Vasile pe tester dedicat și afli tot ce trebuie schimbat,babuiesc ca e vorba de un w203.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF