Va salut. In urma unei datorii, de cateva luni sunt posesorul unui ML 320, 1999.
Fiind frig nu m-am ocupat de el, mai ales ca nu este intr-o stare tehnica prea buna.
Am inlocuit filtre, ulei, pompa de benzina, bujii si bobinele de inductie care nu dadeau scanteie pe fisele A. Ultima problema pe care inca nu pot sa o rezolv este faptul ca injectorul 6 este oprit la un interval de 10-15 secunde dupa pornire - repornire, indiferent daca motorul este cald sau rece.
Am desfacut rampa, am verificat injectoarele - pulverizeaza cat de cat ok. Am desfãcut bujiile de la pistonul 6, erau ok și le-am schimbat cu cele de la pistonul 4.
Se poate sa gresesc prin rationamentul meu si de accea cer indrumare.
ECU opreste un injector daca simte "misfire" pe cilindrul aferent. Eroare nu am si injectorul respectiv functioneaza o perioada de 10-15 secunde dupa pornirea sau repornirea motorului, indiferent daca acesta este cald sau rece. Aer primeste, aprindere are si injectorul functioneaza. Singura "anomalie" pe care am identificat-o este aceea ca unul(O2x1) din cei patru senzori de oxigen dupa o perioada de timp indica 0 volti, desi la pornire indica aceeasi valoare ca cel din dreapta. I-am masurat si la rece sunt la fel, cel putin din ce am observat eu folosind un aparat de masura.
Am scos mufa de la senzorul de oxigen respectiv si pe tester imi indica ca cel din dreapta, dar imi da alte erori.
De asemenea, am deconectat injectorul 4 si am pornit masina...injectorul 6 functioneaza in aceste conditii.
Fiind frig nu m-am ocupat de el, mai ales ca nu este intr-o stare tehnica prea buna.
Am inlocuit filtre, ulei, pompa de benzina, bujii si bobinele de inductie care nu dadeau scanteie pe fisele A. Ultima problema pe care inca nu pot sa o rezolv este faptul ca injectorul 6 este oprit la un interval de 10-15 secunde dupa pornire - repornire, indiferent daca motorul este cald sau rece.
Am desfacut rampa, am verificat injectoarele - pulverizeaza cat de cat ok. Am desfãcut bujiile de la pistonul 6, erau ok și le-am schimbat cu cele de la pistonul 4.
Se poate sa gresesc prin rationamentul meu si de accea cer indrumare.
ECU opreste un injector daca simte "misfire" pe cilindrul aferent. Eroare nu am si injectorul respectiv functioneaza o perioada de 10-15 secunde dupa pornirea sau repornirea motorului, indiferent daca acesta este cald sau rece. Aer primeste, aprindere are si injectorul functioneaza. Singura "anomalie" pe care am identificat-o este aceea ca unul(O2x1) din cei patru senzori de oxigen dupa o perioada de timp indica 0 volti, desi la pornire indica aceeasi valoare ca cel din dreapta. I-am masurat si la rece sunt la fel, cel putin din ce am observat eu folosind un aparat de masura.
Am scos mufa de la senzorul de oxigen respectiv si pe tester imi indica ca cel din dreapta, dar imi da alte erori.
De asemenea, am deconectat injectorul 4 si am pornit masina...injectorul 6 functioneaza in aceste conditii.
Comment