Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii achizitie A160 2000-2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii achizitie A160 2000-2004

    Buna ziua !

    Sunt nou aici in comunitatea precum si in "lumea MB". Momentan posesor de BMW, doresc sa achizitionez un A160 pentru sotie, care e mare fana a modelului.
    Trebuie sa recunosc ca sunt afon in domeniul MB si in urma rasfoirii forumului am retinut 2 "puncte cheie" ca sa zic asa:
    1.Cea mai ok varianta pentru oras pare cea de 1.6 benzina 102 cai.(raport putere/consum)
    2.Este recomandata varianta facelift de dupa 2002 deoarece s-ar fii renuntat la debitmetrul incorporat in ECU ? (aici nu inteleg care ar fii problema, dar sunt curios..)

    Bugetul nu as vrea sa depaseasca 2000 euro tinand cont ca e incepatoare, dar nu doresc nici o epava nesigura pentru ea.

    Ceva sfaturi esentiale la momentul achizitiei ?

    Cum se comporta motorul de 1.6 ? Poti face o depasire fara emotii in exterior ? (asta sunt mai mult curios eu)

    Multumesc !

  • #2
    1. Da, din ce s-a mai discutat pe forum s-a ajuns la concluzia ca motorul 1.6 are acelasi consum ca 1.4 dar trage mai bine.
    2. Poate sa iti dea un coleg mai multe informatii. Eu personal am varianta veche de vreo 4-5 ani (240k pe bord) si n-am avut probleme cu debitmetrul pana acum.

    In functie de cum esti obisnuit sa traga masina poate sa para lenesa sau energica. Eu dupa atatia ani pot sa zic ca nu prea am emotii cu jucaria mea chit ca are motor de 1.4 (82hp), dar nici nu schimb in 3000 de turatii doar pentru ca devine galagios motorul. A 2a urca pana la 80-85km/h, a 3a pana la 130. Deci in functie de cat vreau sa lungesc depasirea aleg si treapta fara sa ma uit la turatii si consum.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #3
      Am inteles.
      Multumesc !

      Comment


      • #4
        Prima variantă are deja cel puțin 16 ani. Electronica se cam "duce" după atâta amar de vreme. Problema cu debimetrul integrat în ECU e simplă. A crăpat, trebuie schimbat tot. Adică ECU, ceasuri, imobilizator, butuci uși. Și costă. Nu-i rentabil.

        Exact cum a spus și colegul, depinde de cum ești obișnuit să tragă motorul. Eu m-am avântat într-o depășire și cam era să fac buba (idiotul a început să accelereze, mergea ca mortul și probabil s-a trezit când m-a văzut). N-are nu știu ce zvâc.

        Am mai mers cu un BMW seria 3 din 2001 1.9 benzină. Eu am A-ul cel vechi, varianta 99, motor de 1.6. Pot spune că diferența e destul de mare. Plus senzația e cu totul alta. Acum drept e că fac parte din clase diferite, nu prea poți compara, mai degrabă compari cu Opel Corsa (am avut înainte).

        BMW-ul e mult mai bine antifonat, în A-Klasse cam auzi motorul. Deși stai mai sus în A-Klasse n-aș putea spune că ai o vizibilitate foarte bună. Cea mai mare problemă o am la ieșirea cu spatele când parcarea se face oblic. În rest deși pare mică ai loc berechet în ea, poți căra toate drăciile, podeaua fiind dreaptă și se rabatează bancheta din spate cu tot.

        O problemă ar mai fi și service-ul care te cam costă și fug de ea ca dracu de tămâie. Trebuie să te gândești și la aspectul ăsta. Dar dacă ești din Timișoara n-o să ai astfel de probleme. Și nici nu se strică cu una-două.

        Ca și concluzie, e o mașină decentă pentru oraș. Pentru drumuri mai lungi e destul de incomodă fiind scurtă și foarte rigidă.

        Acum dacă doamna e fană a modelului, ia-o. Dar citește atent forumul să vezi cam ce să te aștepți. Eu aș zice ca înainte de a cumpăra să dai un ochi și la Opel. Am avut înainte de asta o Corsa și pot spune că direcția mergea mult mai ușor.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru explicatia cu debitmetrul. Pare logic.
          Stiu problema cu problema motorului super inghesuit ... am avut Opel Tigra candva demult si a fost o adevarata provocare sa gasesti un mecanic care sa schimbe un furtun de apa care a explodat sub motor. (ce-i drept a lucrat omu' 2 zile la ea ... a zis ca e prima si ultima data cand se baga la modelul asta) )
          Stiu ca la fel e si cu A-Klasse, dar n-ai cum sa-i schimbi parerea femeii ... A-Klasse vrea si gata ... de corsa nu vrea sa auda cica ).
          Oricum ... sunt constient ca indiferent de masina pe care o cumperi trebuie sa ma adaugi macar 500EUR s-o pui la punct ... revizie si alte magarii pe care le descoperi imediat.
          Cat despre iesitul in afara ... in principiu nu prea o sa circule ea cu buburuza decat foarte rar, aproape de oras oricum.

          Multumesc pentru sfaturi!
          O sa caut un model facelift sa elimin macar problema cu ECU.

          Comment


          • #6
            Ca si completare:

            M-am mai dat cu Land Rover Freelander '05, 1.8 benzina si pot sa zic ca mi se pare mai distractiva buburuza mea. Adevarat, A-ul e destul de zgomotos, uneori imi pare deranjant de zgomotos dar m-am obisnuit asa. Nu mi se pare o problema vizibilitatea, n-am avut probleme nici la parcare si nici in mers.
            Pot confirma treaba cu spatiul interior. Cu bancheta din spate rabatata partial imi bag bicicleta dandu-i jos doar roata din fata. Am reusit sa bag o bicicleta completa numai in portbagaj demontandu-i rotile.
            Desi e mica si multi se sperie la service de ea, e foarte bine gandita, se poate ajunge la aproape orice fara mari batai de cap. Cine s-a mai jucat cu ele imediat le rezolva (ce-i drept, nu chiar foarte simplu, dar se poate).

            Ca fiabilitate... pfff, isi face banii. Eu am luat-o (modelul '98) acum 5 ani cu 170k pe bord, acum am 240k iar in timpul asta tot ce am schimbat a fost pompa de servo (buba lor), pompa de benzina, telescoape (fata-spate, toate fiind cele din fabrica) plus consumabilele. Urmeaza ca in primavara sa ii mai schimb niste rulmentii la puntea spate. Per total ma simt multumit. Tin sa precizez ca motorul vede regulat turatii pana la plafonare, a mancat destul drum forestier, am sarit peste cateva cai ferate cu ea si uneori gusta destul de puternic cratere din asfalt.

            Pentru oras e ideala, mica, se strecoara usor si cu putin tact o parchezi dupa un indicator (eu am la servici un loc dedicat, datoritata spatiului stramt )
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF