Salutare! Am un MB A170cdi elegance din 99. De aproape o săptamână indicatorul de motorina a rămas în acceaşi poziţie, cu toate că am rulat multişor.
Bineînţeles am alimentat de frica penei de combustibil...acul se ridică. Ce am mai păţit înainte de blocarea acului este că, în viraj la dreapta mai brusc, acul indicator de combustibil ,,cădea,, efectiv, după care în linie dreaptă revenea la normal... sau aproape normal...
Aveţi idee ce se întâmplă?
S-a mai discutat ceva asemănător la un A140, însă discuţia a deviat pe sonde lamba şi nimic concret...
Vă rog ....HELP!
Bineînţeles am alimentat de frica penei de combustibil...acul se ridică. Ce am mai păţit înainte de blocarea acului este că, în viraj la dreapta mai brusc, acul indicator de combustibil ,,cădea,, efectiv, după care în linie dreaptă revenea la normal... sau aproape normal...
Aveţi idee ce se întâmplă?
S-a mai discutat ceva asemănător la un A140, însă discuţia a deviat pe sonde lamba şi nimic concret...
Vă rog ....HELP!
Comment