Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

inchidere din telecomanda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Deci YELLOW la +12v si YELLOW/BLACK la minus, am sa incerc miine .

    Comment


    • #62
      Imi cer scuze ca nu am revenit cu aceste informatii dar nu am mai intrat de mult pe forum....... Acum sa vin cu detaliile:
      Modulul de inchidere s-a montat si amplasat la locul compresorului din portbagaj. Firele au fost legate ca in schema atasata in primele pagini ale topic-ului (pentru modelul achizitionat de mine - Lucas), cu specificatia, comanda de inchidere/deschidere care sunt firele alb si negru cu alb, au fost prelungite pana sus la amplificatorul de la antena radio care e montat sus pe plafon/deasupra haionului. Am ales aceasta varianta pentru ca era frig/iarna si nu am vrut sa desfac foarte multe plasticaraie care sa crape/ruipa la frig. La haion s-au conectat cele doua fire de comanda la incuietoarea de la portbagaj, la doua fire de culoare neagra. Blink-ul de la avarii, am ales varianta cu fire individuale pentru fiacare bec de semnalizare cu diode pe fiecare fir inseriat, asa nedesfacand absolut nimic. Mi-a fost greu/frica sa umblu la intrerupatorul de avarii si nu gaseam MCM-ul....asa ca am ales sa trag fire individual.

      Sper ca ajuta aceasta "schema".
      Bafta la montaj

      Comment


      • #63
        Am rezolvat problema cu inchiderea din telecomanda, DESFACUT FATA PORTIERA , identificat fire, legat inchiderea in masina sub bord (dreapta) la trecerea firelor din masina spre portiera, cea mai simpla solutie si de alimentare a inchiderii si nu mai e nevoie sa treci firele pana in portiera, a iesit super bine si sunt multumit !

        Comment


        • #64
          Cine doreste mai multe lamuriri despre legaturi , schema folosita dau si lamuriri !

          Comment


          • #65
            Salut,
            Mi-am luat o inchidere centraliza pentru A 140 si nu stiu de unde sa o leg,sau daca imi puteti spune unde se afla inchiderea centralizata(pompa de vacum)
            Va multumesc!!

            Comment


            • #66
              inchiderea centralizata , daca citesti in urma , da semnal in computerul de bord si el da semnal la pompa de vaccum, te sfatuiesc sa o montezi inainte de intrarea manunchiului de fire la intrarea in portiera.........in manunchi ai 3 fire , un maro, un negru si un albastru .....sunt subtiri, de la schema inchiderii se foloseste o schema "NEGATIV TRIGER", impulsul de pe portiere foloseste un impuls la masa printr-o rezistenta de 5 sau de 10 watti.......nu te complica cu alte legaturi pe nu stiu unde ca nu o sa functioneze , le-am incercat eu pe toate, pt mai multe informatii iti pot trimite in mesaj privat numarul meu de telefon, succes!

              Comment


              • #67
                Am o inchidere centralizata gemini 2339 si vreau sa o montez la mb a170 -2000 ,dar nu stiu la ce fir la compresor sa ma leg deoarece am 12v pe cele doua fire groase iar pe firul subtire vine impuls de comanda ,dar nu stiu este +sau -deoarece la aparatul de masura este inesizabil .
                Last edited by Zeus; 09-18-2014, 06:51 AM.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by petricasebi View Post
                  http://imageshack.com/a/img593/7402/2w9h.jpg
                  gasita pe net .......si de aici ideea ca de trebuie de fapt la close semnalul e dat la +12v si nu la minus cum e in schema lor, si lla OPEN se da semnal la masa nu la +12v cum da schema .......
                  PARERI!
                  Nu ma dau destept, doar montez alarme de 17 ani... nu numai pe Mercedes. Personal nu ma documentez de pe internet dar ma bucur sa ajut chiar si prin telefon pe multi care ma suna sa ceara un sfat si pierd 30 de minute pana ii lamuresc.
                  Ideea e ca la Mercedes am gasit doua moduri de a comanda pompele de inchidere cu vacuum. Prima ar fi cuinterventie pe placa electronica din pompa, lipituri cu pistolul pe pinii 15 si 14 ai procesorului, pe ambii se da semnal la minus (masa) , unul incuie, unul descuie. In acest sens va rog sa nu mai confundati notiunea de incuiere cu cea de inchidere respectiv cea de descuiere cu cea de deschidere. Pentru ca la portbagaje este una sa DESCUI un portbagaj cum e la BMW si Mercedes pentru a elibera butonul pe care trebuie sa apesi acesta fiind cel care DESCHIDE portbagajul, pe cand la CIELO, ESPERO, RENAULT, etc. capota portbagajului fie ele la SEDAN sau tip hayon se DESCHIDE direct (este aruncat in afara ( din pozitia INCUIAT fara a se face si descuiere (butucul ramane blocat in permanenta) VEZI in special masinile DAEWOO care chiar daca au deschidere a portbagajului electrica ( cu actuator ) sau mecanica (cu cablu si maneta langa scaun sofer ) portbagajul ramane incuiat dar este ridicat fara a fi in prealabil descuiat.
                  Revenind la oile noastre, a doua varianta de comanda a inchiderii centralizate la Mercedes este cu comanda pe unul din firele care intra in pompa (mereu altul in functie de model) , acelasi fir cu contact la (+) descuie si cu contact la (-) incuie. Asa este de exemplu la S-classe W140 unde alaturi de mufa cu trei pini dar unde doar dou sunt folositi , (+) e rosu si (-) e maro (aceasta fiind culoarea firului de masa la TOATE masinile nemtesti incepand din anii '70), mai gasiti inca o mufa cu 6 fire din care 2 sunt verzi si 2 albastre aceeasi grosime si nuanta (PE CELELALTE NU LE-AM RETINUT). Pe oricare din aceste fire (e de ajuns sa dezizolati unul singur ) dati asa cum am scris mai sus o data la (-) INCUIE, o data la (+) DESCUIE masina total. Personal nu retin culorile firelor la masinile la ceare lucrez insa dupa atatia ani de practica ori mi le aduc aminte cand le am in fata ori le caut si le gasesc la fel de simplu ca atunci cand am avut nevoie prima data. Oricum la un moment dat este si o logica foarte buna si veche in constructia masinilor si cu putin spirit de observatie te prinzi cum se face.
                  Cel mai greu este la mercedes sa te legi de toate firele de care ai nevoie fiindca pompa unde recomand a se monta modulul cu telecomenzi este mereu in alt loc (sub portbagaj, in laterala portbagajului sau sub bancheta) si trebuie sa te insiri cu fire in toata masina ca sa ajungi la contacte usi, sirena, semnalizari, etc.
                  Pentru a nu va asuma riscuri va recomand ca pentru 50-100 lei sa va adresati oamneilor care traiesc din asa ceva, desi va inteleg ca va place sa faceti singuri si ca in eventualitatea unui rezultat bun creste inima in voi. Asa am fost si inca sunt si eu cand reusesc ceva ce nu am mai facut si initial am emotii. Bafta !

                  Comment


                  • #69
                    Am reuşit si eu astăzi, datorită userului petricasebi căruia îi mulţumesc încă o dată pentru informaţiile oferite, să montez o închidere centralizată pe ”buburuza”.

                    As avea o rugăminte către persoanele care au mai montat închideri / alarme pe mercedes a class, să-mi spună şi mie unde ar trebui să leg cele doua cabluri mov pentru aprinderea luminilor de semnalizare atunci când se actioneaza închiderea centralizată? (ma gandeam sa leg la butonul de avarii dar nu stiu cum sa-l scot din bord??...poate exista o modalitate ceva mai simpla pentru a nu fi nevoit să desfac tot bordul)

                    Multumesc!

                    Comment


                    • #70
                      Salut, de curand mi-am montat o inchidere centralizata pe Mb w168. Mi-a montat-o un electrician iar cand deschid/inchid din telecomanda imi "blitzeaza" de 2 ori becurile de faza scurta. A demontat plastcicele de sub volan a montat-o fara sa-mi dea fetele de usi jos(asa am cerut eu). Poti incerca asa si tu, sa stii ca nu arata rau.
                      Service romanesc de prima mana :
                      - Cât mã costã reparația mașinii?
                      - Ce problemã are?
                      - N-am cea mai vagã idee.
                      - 843 lei și 50 bani!

                      Comment


                      • #71
                        Ajutor inchidere centralizata aftermarket

                        Buna ziua. Din nou ajung sa va cer voua ajutorul, de o saptamana citesc despre montarea inchiderii centralizate si am nelamuriri la legarea firelor.

                        Problema este urmatoarea: Detin un w168 1999, am avut de cand am cumparat-o doar o cheie briceag cu doua butoane de inchidere/deschidere care a functionat perfect. Tin sa precizez ca din telecomanda se inchid/deschid toate usile + portbagaj, iar de la usa soferului se deschide doar aceasta usa! Nu se deschid toate usile cand deschid usa soferului cu cheia! Din pacate, cheia am uitat-o in pantaloni si a ajuns sa fie spalata in masina de spalat. Dupa injuraturile de rigoare, am probat-o si functioneaza perfect DAR consuma bateria foarte repede - 1-2 ore. Am desfacut cheia, am spalat-o cu alcool, am facut tot ce am putut dar tot este un scurt undeva pe placa si consuma bateria, deci m-am resemnat.
                        Ajutor pentru solutie . Deoarece cipul l-am montat deja in bord m-am gandit sa-mi iau o inchidere centralizata aftermarket, tip briceag, cu lama HU64(ca si a mea) pe care sa o montez iar lama sa o copiez dupa cea functionala. Ce-mi doresc de la aceasta inchidere este doar sa pot inchide/deschide masina. Am cautat pe net inchidere centralizata briceag cu doua butoane dar nu gasesc, deci voi lua cu 3 pana la urma, desi butonul de portbagaj n-am la ce sa-l folosesc.

                        In postul http://www.clubmercedes.ro/showpost....2&postcount=10 , colegul gmihai24 ne explica cum sa legam firele de la o inchidere la cele de la pompa. Aici nu inteleg foarte bine si am nevoie de ajutorul vostru pentru a nu face o prostie/sa ard ceva pe-acolo. M-am uitat la pompa si am trei fire in mufa respectiva. Eu trebuie sa leg firul de Open(de la inchiderea centr.) la firul Maro(de la pompa) si Close(de la inchiderea centr.) la firul Rosu/Negru(de la pompa)? Am inteles bine? Sper ca da. Si mai am acum urmatoarea intrebare: de unde alimentez modulul inchiderii centralizate? Voi de unde l-ati alimentat? Sau trebuie neaparat sa trag fire de la baterie ?

                        P.S. Blink-urile le obtin prin legarea la stopurile spate, la semnalizari. Este corect?

                        Comment


                        • #72
                          Salut!
                          Am si eu o problema cu inchiderea centralizata cu cheie clasica.Astazi cand am ajuns la seviciu nu a mai functionat am incuiast usile manual .Care ar fi cauza?

                          Comment


                          • #73
                            - Verifica bateriile (tine apasat pe butonul inchis si vezi daca se aprinde ledul mai tare.Daca se aprinde incearca o sincronizare, daca nu se aprinde schimba bateriile.)
                            - Daca nici cu baterii noi nu se aprinde ledul cand apesi oricare din butoane du-te la un alectronist sa vezi ce mai scoate din ea)

                            "cheia clasica"- la ce te referi? cheia cu telecomanda sau chiar acea cheie clasica care o bagi in yala si incui?

                            Comment


                            • #74
                              Salut , am montat o inchidere la a class si nu stiu unde sai leg firele la semnale sa clipoceasca cand inchid, intrebare mea este daca ma pot lega la butonul de avarii,am legat firele la semnalele din spate dar se aprind decat cele din spate ,ma puteti ajuta cu un sfat.

                              Comment


                              • #75
                                Da, te poti lega de la firul gri albastru de la avarii. Asta mi-l da mie in schema electrica! Daca modulul tau nu are dioda sa nu iti dea inapoi, trebuie sa ii pui pe fir.
                                Sper ca te-am ajutat, bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF