Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

incarcari instalatie AC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • incarcari instalatie AC

    Salut,
    Nu stiu daca am postat ok dar, doresc sa-mi incarc instalatia de AC la masina, am fost astazi la o firma si mi-a facut o oferta de am dat pe spate 700-750 ron in care intra spalatul instalatiei de vechiul freon, filtru + ulei compresor schimbat + freon r134a, ok stiu ca aceste operatii trebuiesc facute la schimbarea freonului dar pretzul mi se pare exagerat de mare, ma puteti ajuta va rog cu ceva contacte de la firme din Arad-Timisoara-Oradea unde se poate efectua aceste operatii la niste pretzuri mai decente? sa zicem 100 euro max,

    Va multumesc!

  • #2
    Salut,

    Dupa ce am sapat un pic pe net, am observat ca exista substitut pentru freonu r12, si anume r414b, se incarca instalatia fara alte modofocari sau schimburi de ulei, r406b la fel, voi mai cerceta problema ca in final sa vad unde se poate face.

    Comment


    • #3
      Eu am dat 120 ron, acum un an parca... In Bucuresti.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Salut,

        Pe ce model de masina, din ce an este? daca este w210-le din semnatura tu ai freon 134a in instalatie si de aceea a fost asa de ieftin.

        Cu respect.

        Comment


        • #5
          Vedeti ca in masinile vechi gen 201, 124 intra mai mult freon decat in masinile noi. Intra cam 1500g fata de 400-500g cat intra intr-o masina noua. Acuma preturile difera de la oras la oras. Mie fara sa mi se verifice cat intra in instalatie mi s-a zis ca ma costa 200 lei monajul compresorului pe masina si incarcarea instalatiei. Dar intr-un alt loc unde au verificat cat freon intra era vreo 250 lei doar incarcarea instalatiei.

          Aveti mare grija ca foarte multi practica incarcarea instalatiei doar partial pentru a te pacali cu un pret mic, dar acest lucru nu este foarte benefic pentru instalatie si pe langa asta nici nu se va raci cum trebuie masina.

          In schimb nu stiam nimic de acest ulei si de filtrul din compresor. Poate cineva oferi mai multe informatii?

          Comment


          • #6
            Salut,

            Uleiul si filtrul trebuie schimbat daca ai instalatzie pe r12 si se pune r134a, dar nu am vazut pe forumurile de afara pareri pro in acest sens pe motiv ca cedeaza compresorul, dar am vazut pareri foarte favorabile in incarcarea instalatiei de r12 cu r290(propan) adica gaz de bricheta, ideea este ca nu trebuie schimbat uleiul mineral din compresor si instalatie, propanul fiind perfect compatibil cu acesta, plus ca in Japonia se foloseste cu precadere in instalatiile de climatizare acest propan, cred ca propanul este viitorul instalatiei mele, costa max 50 ron, va tin la cvurent!

            ps. lasam la o parte aberatiile cu saritul in aer, deoarece intra mult mai putin propan in instalatie(300 ml aprox) ca si r134a sau r12, si calitatiile de racire sunt superioare.

            Comment


            • #7
              Salut,
              Rectific un pic, gazul din bricheta este amestec de butan-propan, trebuie doar propan, maine imi ajunge butelia de propan acas 2l 99 ron de la o firma din Bucuresti.

              Comment


              • #8
                Salut, mi-a venit gazul astazi este: http://dszshop.bizoo.ro/vanzare/8438...lie-propan-2-l

                In 2 saptamani imi vine adaptorul de pe instalatia r-12 pe instalatia r134a(doar asa pot baga propanul in instalatie).

                Documentatia de unde m-am decis sa bag propan in instalatie de R-12 este:


                sau: http://www.gmcws.org/techcenter/TC41.pdf

                Si uite asa ies la 200 ron totalul si mai imi ramane gaz pentru 2 incarcari
                Last edited by entty; 03-18-2011, 13:19 PM.

                Comment


                • #9
                  Spune-ne te rugam entty cum procedezi cu instalatia? Inteleg ca difera racordurile de la incarcare si ca ar trebui pus si niste ulei cand se incarca. Ai schimbat acele racorduri si unde se completeaza cu ulei instalatia (banuiesc ca e nevoie pt compresor) si cu ce fel de ulei?

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Daca din instalatie ai pierdut ulei acesta se complecteaza, dar este destul de complicat si din cate am vazut trebuie cantarit uleiul destul de precis, daca ai pierdut si uleiul este nasol sa spun asa, am uleiul zic eu ok in instalatie, langa compresor exista la mine un filtru transparent cu ulei galbui in el, eh acel filtru este ful de ulei in spetza concluzionez ca nu trebuie complectat nimic, repet din cate am citit vorbit cu frigotehnisti este complicat sau costisitor, uleiul pentru r-12 sau propan este ulei mineral, pentru instalatiile de r134a este ulei sintetic, am vazut referate online cum ca aceste 2 tipuri de ulei nu sunt compatibile cu refrigerantul pentru fiecare dintre ele, la mine cativa frigotehnisti au spus ca r134a merge bagat peste r12 ca deh este inlocuitorul, gresit nu merge sub nici o forma si nici vicevresa, atentie sa nu va lasati pacaliti de asemenea oferte ce poate par tentante ca stricati tot dupa cum se poate citi si pe BenzWorld, culmea am gasit un frigotehnist batran care cand i-am spus de propan mi-a precizat ca dah se pupa perfect cu instalatiile de r12 dar din pacate la noi in Ro nu se cam practica asta ca deh firmele specializate vreau sa traga si ultimul sfantz de pe tine cum bine era sa patesc si io, cat priveste racordul batranul asta are tot cah a incarcat la viata lui multe r12 prin 80-90, dar eu mi-am si comandat adaptorul din SUA cu 4.5 usd ca deh imi ramane butelia si data viitoare mi-o incarc io fara berea ce treb sa io dau la mosu, aproposs cu mosu initial mi-a cerut 4 mil sa incarce instalatia dupa ce i-am facut rost de sursa de propan mio incarca pe o bere

                    Apropos am fost azi la el mi-a vidat instalatia sa vad daca scapa, culmea nu scapa nimic, avea manometru de precizie si acu statea tintit timp de vreo 2 ore dupa ce am plecat cu vidul in instalatie, sa vad pana luni tot aceiasi valoare o am pe manometru..

                    Comment


                    • #11
                      De unde stiu eu cum sta treaba cu uleiul in instalatia mea avand in vedere ca s-a schimbat motorul, nu s-a mai pus compresorul, iar eu acum am cumparat un compresor compatibil care a functionat pana de curand pe masina acelui om?

                      Cum se poate depista oare daca exista scurgeri pe instalatie si daca ele exista cum se identifica zona cu problema.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crstn_savu View Post
                        Cum se poate depista oare daca exista scurgeri pe instalatie si daca ele exista cum se identifica zona cu problema.
                        Încarci cu gaz de probă (faci presiune, cum a zis şi Alin), şi stai o zi cu ea să vezi dacă scapă (pierde presiunea). Dacă scapă, e mai greu de depistat în habitaclu, în compartimentul motorului e totul la vedere.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Gazul acela e fosforescent oare si se verifica cu lampa uv pe unde lasa urme? Cat costa o astfel de operatiune? (strict cea de verificat)

                          Comment


                          • #14
                            Salutam! Uite o discutie mai mult decat interesanta, Levi actor principal.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Salut, daca scapa o instalatie este destul de complicat din cate am vb cu baietzii, in primul rand unde scapa este mustit cu ulei, freonul din instalatie este cu vapori de ulei, daca iti scapa in partea din interiorul bordului este si mai nasol, dar totul se poate repare cu mai multe sau mai putine sacrificii, pe fiecare compresor scrie cu ce ulei merge, mineral=r12 sintetic r134a.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF